Fipo jaagster.quote:
Leg de sleutel maar onder de mat.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 00:02 schreef FranticDJ het volgende:
ja weet niet wanneer ik wel of niet thuis ben
Bloempot is beter. Maar niet die met dat mierennestquote:Op zaterdag 11 juni 2022 00:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Leg de sleutel maar onder de mat.
Daar ligt de sleutel van het tuinhuisje al.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 00:03 schreef maily het volgende:
[..]
Bloempot is beter. Maar niet die met dat mierennest
heb geen matquote:Op zaterdag 11 juni 2022 00:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik tik wel een raampje in.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 00:10 schreef FranticDJ het volgende:
Maar je mag vast wel even naar de sleutel zoeken bij de cougar van hiernaast
Badeendjes klimmen niet, ik wacht wel tot de zeespiegel stijgt. Dan dobber ik vanzelf wel binnen.quote:
quote:Op zaterdag 11 juni 2022 00:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Badeendjes klimmen niet, ik wacht wel tot de zeespiegel stijgt. Dan dobber ik vanzelf wel binnen.
Ik ben zo makkelijk in oplossingen.quote:
#trotsquote:Op zaterdag 11 juni 2022 00:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ben zo makkelijk in oplossingen.
3x links is ook rechts.quote:
Dat zei mijn moeder als je met een omweg iets toch kon bereiken,.quote:
Maakt in prijs niet uit. Kleine portie hebben ze vaak nietquote:Op vrijdag 10 juni 2022 22:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Met jou wil wel daten, lekker goedkoop als we gaan uiteten.
moest naar bed van dottekequote:Op zaterdag 11 juni 2022 09:52 schreef Haags het volgende:
[..]
Waar was je gisteravond?
@:mortaxx en ik zaten te wachten op jou in café de Vink.
quote:
Heyquote:
D?quote:Op zaterdag 11 juni 2022 09:54 schreef Nattekat het volgende:
Wachten tot je weer een medicijn mag nemen, wetende dat ie werkt, is echt verschrikkelijk...
Maar de week is eindelijk voorbij
EN zo is hetquote:
D.quote:
Misschien contact opnemen met je arts? Misschien heb je nog een zwaardere nodigquote:Op zaterdag 11 juni 2022 10:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
D.
Het heeft twee dagen gewerkt oid, daarna was de rest van de week ellende omdat je weer eens de andere kant hebt mogen ervaren.
quote:
Misschien je arts vragen om een lichtere variant die je wat vaker in moet nemen?quote:Op zaterdag 11 juni 2022 09:54 schreef Nattekat het volgende:
Wachten tot je weer een medicijn mag nemen, wetende dat ie werkt, is echt verschrikkelijk...
Maar de week is eindelijk voorbij
Of gewoon geduld hebben.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 10:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Misschien contact opnemen met je arts? Misschien heb je nog een zwaardere nodig
Dat kan ookquote:
Moet natuurlijk ook niet verwachten dat het meteen in de eerste week goed is allemaal.quote:
Nee dat is waar zou wel mooi zijnquote:Op zaterdag 11 juni 2022 12:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Moet natuurlijk ook niet verwachten dat het meteen in de eerste week goed is allemaal.
Dat wordt niet meer bruin worden danquote:
Ben je al bruin?quote:
Over een uurtje carbonaraquote:Op zaterdag 11 juni 2022 00:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Eet smakelijk voor straks 🍺quote:
Zeg je nu pas.quote:
Maakt niet uit, ik was toch al chagrijnig.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 19:42 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja veel vroeger van te voren weet ik het nooit
Hey SBEquote:
Avond.quote:
Druk geweest vandaag?quote:
Heb he de hele dag in de zon gezeten/gelegen.quote:
quote:Op zaterdag 11 juni 2022 19:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Maakt niet uit, ik was toch al chagrijnig.
Je bent voor Jan Lul bezig geweestquote:Op zaterdag 11 juni 2022 19:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja en voor Jan Lul. [ afbeelding ]
Al gedaan, nu ben ik nog steeds chagrijnig maar met een lege zak.quote:
O jee. Wat dan?quote:Op zaterdag 11 juni 2022 19:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja en voor Jan Lul. [ afbeelding ]
Ik zou vandaag een NAS ophalen. Kom ik daar zegt die lul dat hij de betaling liever per overmaking wil hebben.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 19:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je bent voor Jan Lul bezig geweest![]()
quote:Op zaterdag 11 juni 2022 19:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Al gedaan, nu ben ik nog steeds chagrijnig maar met een lege zak.
Had je het dan niet ter plekken kunnen overmaken?quote:Op zaterdag 11 juni 2022 19:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zou vandaag een NAS ophalen. Kom ik daar zegt die lul dat hij de betaling liever per overmaking wil hebben.
Nee ik had hem wel op zijn bek kunnen slaan en hard wegrennen.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 19:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Had je het dan niet ter plekken kunnen overmaken?
Jezus, dat had die gozer ook even eerder kunnen aangeven.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 20:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nee ik had hem wel op zijn bek kunnen slaan en hard wegrennen.
Idd, ik zei hem gisteren nog dat ik vandaag langskom en het geld meeneem.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 20:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jezus, dat had die gozer ook even eerder kunnen aangeven.
heb ej dat ding nu nog steeds niet?quote:Op zaterdag 11 juni 2022 19:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zou vandaag een NAS ophalen. Kom ik daar zegt die lul dat hij de betaling liever per overmaking wil hebben.
Vaag gedoe wel van die gozer.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 20:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Idd, ik zei hem gisteren nog dat ik vandaag langskom en het geld meeneem.
Dit is al de derde verkoper waar het niet gaat zoals zou moeten.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 20:08 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
heb ej dat ding nu nog steeds niet?
Wat ook wel vaag was dat hij zei dat er vlakbij een ING zat waar ik naartoe kon gaan en op zijn rekening kon storten. Mocht het daar niet lukken dan zou ik de betaling vanavond over maken. En dan zou hij hem morgen wel even brengen. Die ING bleek een zakelijke ING bank te zijn waar je geen transacties kon uitvoeren. Toen ik bij hem terugkwam kreeg ik te horen dat hij ivm zijn verjaardag morgen ook geen tijd heeft.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 20:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Vaag gedoe wel van die gozer.
Ik heb jaren geleden ook wel eens meegemaakt dat iemand het liever via de bank overgemaakt had en toen was het geen probleem als ik kwam kijken en het ter plekken over maakte.
Oké dat is wel heel vaag allemaalquote:Op zaterdag 11 juni 2022 20:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wat ook wel vaag was dat hij zei dat er vlakbij een ING zat waar ik naartoe kon gaan en op zijn rekening kon storten. Mocht het daar niet lukken dan zou ik de betaling vanavond over maken. En dan zou hij hem morgen wel even brengen. Die ING bleek een zakelijke ING bank te zijn waar je geen transacties kon uitvoeren. Toen ik bij hem terugkwam kreeg ik te horen dat hij ivm zijn verjaardag morgen ook geen tijd heeft.
Ben jij nu viesdik?quote:
Kom jij mij maar even troosten.quote:
Misschien kan ik je beter een tip geven,koop een NAS in de winkelquote:Op zaterdag 11 juni 2022 20:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Kom jij mij maar even troosten.
Ja maar dat kost 4x zoveel.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 20:27 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Misschien kan ik je beter een tip geven,koop een NAS in de winkel
Tuurlijkquote:Op zaterdag 11 juni 2022 19:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb he de hele dag in de zon gezeten/gelegen.
Ik ben ook niet opgelicht, meer teleurgesteld.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 20:31 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Maar dan wordt je niet opgelicht
Omdat degene raar doet over geld overmaken etc ?quote:Op zaterdag 11 juni 2022 20:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ben ook niet opgelicht, meer teleurgesteld.
Tja ik had het geld bij mij maar ineens moet het anders. Als jij nou morgen hierheen komt dan kunnen we heel leuk uit eten gaan.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 20:34 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Omdat degene raar doet over geld overmaken etc ?
Klinkt erg verleidelijkquote:Op zaterdag 11 juni 2022 20:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Tja ik had het geld bij mij maar ineens moet het anders. Als jij nou morgen hierheen komt dan kunnen we heel leuk uit eten gaan.
Ja hoor heb niet veel bijzonders gedaan gisteren, vier het morgenquote:
Ga eens weg ik heb eindelijk een kans met MrsL.quote:
Oh nog een dagje feestquote:Op zaterdag 11 juni 2022 20:42 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ja hoor heb niet veel bijzonders gedaan gisteren, vier het morgen
quote:Op zaterdag 11 juni 2022 20:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ga eens weg ik heb eindelijk een kans met MrsL.
Ik blijf ook wel van jou houden.quote:
quote:Op zaterdag 11 juni 2022 20:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik blijf ook wel van jou houden.
Pas maar op. Straks ben je vroeg oud met rimpels 😮quote:
Uiteraardquote:Op zaterdag 11 juni 2022 21:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
MrsL blijft wel op één staan.
Kap daar toch eens mee.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 21:57 schreef Haags het volgende:
@:dotteke
Nederland vanavond verliezen, Max morgen de muur in (zonder kleerscheuren uiteraard).
Mooier kan dit weekend niet.
heeeeeeeeeeeeeeee ben jij er ook weer in DTS/onz SC. Hoe gaat t?quote:
Daar heb ik een een ban en god weet waarom.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 22:03 schreef Maanvis het volgende:
[..]
heeeeeeeeeeeeeeee ben jij er ook weer in DTS/onz SC. Hoe gaat t?
We gaan het zien. Hij start in ieder geval niet als eerste. Kijken of andere weer stalopdrachten krijgen om Max voor te laten net zo als laatstquote:Op zaterdag 11 juni 2022 21:57 schreef Haags het volgende:
@:dotteke
Nederland vanavond verliezen, Max morgen de muur in (zonder kleerscheuren uiteraard).
Mooier kan dit weekend niet.
Hee Maanquote:Op zaterdag 11 juni 2022 22:03 schreef Maanvis het volgende:
[..]
heeeeeeeeeeeeeeee ben jij er ook weer in DTS/onz SC. Hoe gaat t?
das raar,,, wmb ben je gewoon welkom in onz je moet alleen ff checieh 0f er geen tere zieltjes gekwetst worden..quote:Op zaterdag 11 juni 2022 22:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Daar heb ik een een ban en god weet waarom.
g0dav0nd d0ttek3quote:
Zal mij worst zijn. Mrsl en Dot liggen al lekker onder mijn vleugeltje.quote:
w3 g44n h3t z13n p4u7tjuuhquote:
Kom er ook aan hoor, had nog even een dat date met Guusquote:Op zaterdag 11 juni 2022 22:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zal mij worst zijn. Mrsl en Dot liggen al lekker onder mijn vleugeltje.
Guus kom naar huus...quote:Op zaterdag 11 juni 2022 23:23 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Kom er ook aan hoor, had nog even een dat date met Guus
Guus die denkt dat ie een meeuw is.....groots met een zachte G was live op Videoland....misschien kan ik beter een vleugelnachtje overslaan, zo klaarwakker nu.....quote:
Dit is een fabeltje.quote:Op zondag 12 juni 2022 07:46 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]
Geschiedenislesje.. het is een optie
Of zo laat, het is maar hoe je het bekijktquote:
Beter gewekt worden door de zon dan door het irritante gebliep van de wekker...quote:Op zondag 12 juni 2022 08:00 schreef Nattekat het volgende:
Ik weet nu iig dat de zon vanaf 7:55 naar binnen schijnt. Dat wist ik nog niet en valt nog reuze mee
Ik word nooit gewekt door de zon, maar ik dacht dat de zon al heel lang naar binnen schijnt op het moment dat ik wakker word. Het is wel fijn om te weten dat ik niet 's ochtends vroeg al die parasol moet neerzetten als we een keer te maken krijgen met echte hitte.quote:Op zondag 12 juni 2022 08:03 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Beter gewekt worden door de zon dan door het irritante gebliep van de wekker...
Dan kan je in de zomer tot dan de boel lekker open gooienquote:Op zondag 12 juni 2022 08:00 schreef Nattekat het volgende:
Ik weet nu iig dat de zon vanaf 7:55 naar binnen schijnt. Dat wist ik nog niet en valt nog reuze mee
Net gedaan en dat is echt heerlijkquote:Op zondag 12 juni 2022 08:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan kan je in de zomer tot dan de boel lekker open gooien
Ja in de avond koelen werkt niet echt, vooral niet als het heel warm is geweest.quote:Op zondag 12 juni 2022 08:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Net gedaan en dat is echt heerlijk
's ochtends koelen werkt echt tien keer beter dan 's avonds. Al helemaal als je voor zonsopkomst al alles open doet
Mag jij buiten spelen?quote:
Ik ben niet gemaakt om vroeg wakker te worden.quote:Op zondag 12 juni 2022 08:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja in de avond koelen werkt niet echt, vooral niet als het heel warm is geweest.
IK doe het altijd in de vroege ochtend, dat is het voordeel van vroeg wakker zijn
Beter, ik niet om laat wakker te worden helaasquote:Op zondag 12 juni 2022 08:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben niet gemaakt om vroeg wakker te worden.
Ik wel, maar ik ben dat langzaam aan het verleren.quote:Op zondag 12 juni 2022 08:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Beter, ik niet om laat wakker te worden helaas
Dan moet je maar snel een herhalingsles nemen, vermoeiend altijd vroeg wakker wordenquote:Op zondag 12 juni 2022 08:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik wel, maar ik ben dat langzaam aan het verleren.
Hoe vroeg was het vanochtend?quote:Op zondag 12 juni 2022 08:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Beter, ik niet om laat wakker te worden helaas
Je gelooft het niet, bijna 8 uur. Was al we heel vroeg wakker even tv liggen kijken en weer in slaap gevallenquote:
Pupquote:Op zondag 12 juni 2022 08:02 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk. Maar jij bent er ook al....
Allemaal niet leuk.quote:Op zondag 12 juni 2022 08:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je gelooft het niet, bijna 8 uur. Was al we heel vroeg wakker even tv liggen kijken en weer in slaap gevallen
Maar mijn lijf voelt ook goed uitgeput. Denk door die helse pijn de afgelopen weken en het vrijwel niet geslapen hebben
Aha. Het beestje is al wel zindelijk? Of loop je nog de hele dag met de keukenrol rond ...quote:
Gaat best goed.. hij geeft het redelijk goed aan..quote:Op zondag 12 juni 2022 08:56 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Aha. Het beestje is al wel zindelijk? Of loop je nog de hele dag met keukenrollen te lopen...
Ja, zodra je hoort dat 'ie wakker is, direct naar buiten... En met de andere honden geen gedoe en ruzie?quote:Op zondag 12 juni 2022 08:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
Gaat best goed.. hij heeft het redelijk goed aan..
Al moet je smorgens vroeg wel vlot wezen als hij wakker is
Ja en neequote:
Nee gaat heel goedquote:Op zondag 12 juni 2022 08:57 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, zodra je hoort dat 'ie wakker is, direct naar buiten... En met de andere honden geen gedoe en ruzie?
Ben je mooi klaar meequote:Op zondag 12 juni 2022 08:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja en nee
Tis ook wel echt lekker weer
En moet 3 kamers leeghalen omdat ze deze week de schoorsteen eruit gaan slopen hier
Zie er ook erg tegenopquote:
Morguh Paul, het is hier volop zonquote:Op zondag 12 juni 2022 08:54 schreef Paul het volgende:
hey liefies, alweer bewolkt aan het worden hee
Maar gelukkig is het nu 80% verbeterd en ben ik denk slaap aan het inhalen dat is dan wel weer leukquote:
Franny boyquote:
Warnsveld, prachtig weer hier momenteelquote:Op zondag 12 juni 2022 09:00 schreef Paul het volgende:
[..]
Hier zon en wolken hee, waar woon je dan hee
nog nooit van dat gehucht gehoordquote:Op zondag 12 juni 2022 09:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Warnsveld, prachtig weer hier momenteel
Ligt bij Zutphen ken je dat wel??quote:
Kattenquote:Op zondag 12 juni 2022 09:00 schreef greysbones het volgende:
@:Aloa @:Gebrokenglas hebben jullie diertjes ?
Ik woon 5 min van Zutphen afquote:
De molen, daar is een speeltuintje naast ging ik vaak met Max heen toen hij nog klein wasquote:
Maar ja 3 honden is ook genoegquote:
Dat is in het oude gedeelte van het dorpquote:
ik dacht dat je een dochter hadquote:Op zondag 12 juni 2022 09:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De molen, daar is een speeltuintje naast ging ik vaak met Max heen toen hij nog klein was
Mooie beesten katten. Weinig omkijken naar. Een hond is zo'n gedoequote:Op zondag 12 juni 2022 09:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
Maar ja 3 honden is ook genoeg![]()
Heb meerdere katten ?
Nee, geen dieren in huis. Niet dat ik geen hond ofzo zou willen maar als ik moet werken dan ben ik de hele dag van huis. Ik vind het erg sneu als het beestje de hele dag maar alleen moet zijn. Een hond is een sociaal dier.quote:Op zondag 12 juni 2022 09:00 schreef greysbones het volgende:
@:Aloa @:Gebrokenglas hebben jullie diertjes ?
Ja drie stuks, maar ook een zoon en Max is mijn kleinzoonquote:
quote:Op zondag 12 juni 2022 09:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja drie stuks, maar ook een zoon en Max is mijn kleinzoon
Heb je helemaal gelijk inquote:Op zondag 12 juni 2022 09:11 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, geen dieren in huis. Niet dat ik geen hond ofzo zou willen maar als ik moet werken dan ben ik de hele dag van huis. Ik vind het erg sneu als het beestje de hele dag maar alleen moet zijn. Een hond is een sociaal dier.
Een hondenuitlaatservice zou dan nog kunnen natuurlijk, maar dan nog ...
Ze zijn bezetquote:
Lekker hè..quote:
Mag van mij wel wat warmerquote:Op zondag 12 juni 2022 09:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Lekker hè..
van mij mag het elke dag zo( snachts af en toe een regenbuitje )
Ideaal ja.quote:Op zondag 12 juni 2022 09:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Lekker hè..
van mij mag het elke dag zo( snachts af en toe een regenbuitje )
Jazeker! Ga jij ook genieten van het ontbreken van greyse luchten?quote:Op zondag 12 juni 2022 09:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
Franny boy![]()
Ga je genieten van het frantastische weer vandaag
quote:Op zondag 12 juni 2022 09:16 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Jazeker! Ga jij ook genieten van het ontbreken van greyse luchten?
Het is pas 12 juni, leugens dit.quote:
Is ook BSquote:Op zondag 12 juni 2022 09:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het is pas 12 juni, leugens dit.
En tuurlijk weer op een dag dat ik niet kan vluchten naar een gekoeld kantoor
Hee jij bent de 1 na beste mod van F1 zegt @R-woud93quote:Op zondag 12 juni 2022 09:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het is pas 12 juni, leugens dit.
En tuurlijk weer op een dag dat ik niet kan vluchten naar een gekoeld kantoor
Bah, dan is het gelijk weer zo drukkendquote:
Hij profiteert van mijn harde werk voor zijn komst. Hij hoeft er niets meer voor te doenquote:Op zondag 12 juni 2022 09:20 schreef Paul het volgende:
[..]
Hee jij bent de 1 na beste mod van F1 zegt @:r-woud93
Mja, een paar jaar terug was het wel lekker, maar toen hing er ook 0 vocht in de lucht.quote:Op zondag 12 juni 2022 09:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Bah, dan is het gelijk weer zo drukkend
oh dat had hij nooit gezegd tegen mijn heequote:Op zondag 12 juni 2022 09:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij profiteert van mijn harde werk voor zijn komst. Hij hoeft er niets meer voor te doen
Dan praat je wel over een hele lange tijd terugquote:Op zondag 12 juni 2022 09:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mja, een paar jaar terug was het wel lekker, maar toen hing er ook 0 vocht in de lucht.
Denk alleen niet dat al dat vocht wat nu in de lucht hangt zo snel wordt opgeruimd.
Nee, echt hooguit een handjevol.quote:Op zondag 12 juni 2022 09:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan praat je wel over een hele lange tijd terug
Oostenwind en dan koelt het in de avond ook goed afquote:Op zondag 12 juni 2022 09:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mja, een paar jaar terug was het wel lekker, maar toen hing er ook 0 vocht in de lucht.
Denk alleen niet dat al dat vocht wat nu in de lucht hangt zo snel wordt opgeruimd.
SMeersequote:
Ik hoef mij niet in te smeren zit niet in de zon, ga altijd in de schaduw zittenquote:
Johan de Wit, over het opeten zijn geen bewijzen.quote:Op zondag 12 juni 2022 07:46 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]
Geschiedenislesje.. het is een optie
Aan het strand, op een terras, onder de parasol, graadje of 25, een kleine zeebries en dan genieten van het uitzicht, onder het genot van koffie met appelgebak.quote:Op zondag 12 juni 2022 10:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hoef mij niet in te smeren zit niet in de zon, ga altijd in de schaduw zitten
De ideale datequote:Op zondag 12 juni 2022 10:13 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Aan het strand, op een terras, onder de parasol, graadje of 25, een kleine zeebries en dan genieten van het uitzicht, onder het genot van koffie met appelgebak.
Heer Konijn.quote:Op zondag 12 juni 2022 10:13 schreef DerRabbit het volgende:
Goedes Morgens Vivantastische Mensjes en paul
Ik dacht dat jij wel voor de rokjes zou gaanquote:Op zondag 12 juni 2022 09:56 schreef FranticDJ het volgende:
Ik ga onder werktijd kamelentenen spotten @:haags
In de schaduw kun je ook verbrandenquote:Op zondag 12 juni 2022 10:13 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Aan het strand, op een terras, onder de parasol, graadje of 25, een kleine zeebries en dan genieten van het uitzicht, onder het genot van koffie met appelgebak.
Eendjes genotquote:
Ik bewonder uw smaak.quote:
quote:Op zondag 12 juni 2022 10:34 schreef Pvt.Webster het volgende:
Nieuwe pluim voor regio zuidoost tekent 38 graden in voor komende zaterdag (Oper). En dan die nacht naar zondag 32 graden
Soep zal gelukkig niet zo heet gegeten worden, aangezien de control andere plannen heeft.
En dan in de nacht 32 ppppfff das wel heel warmquote:
Het is in mijn hol ook tegen de 38 graden, ik heb nergens last van.quote:Op zondag 12 juni 2022 10:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En dan in de nacht 32 ppppfff das wel heel warm
Ik moet er niet aan denken dat de buiten temperatuur 38 gr isquote:Op zondag 12 juni 2022 10:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het is in mijn hol ook tegen de 38 graden, ik heb nergens last van.
Kom gezellig naar mij toe, hier staat een lekker koel windje zo vlak bij de kust.quote:Op zondag 12 juni 2022 10:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik moet er niet aan denken dat de buiten temperatuur 38 gr is
Aan de kust is het dan altijd wel lekker, daarom trekken ook altijd massa's mensen richting de kust zodra het warm wordt.quote:Op zondag 12 juni 2022 10:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Kom gezellig naar mij toe, hier staat een lekker koel windje zo vlak bij de kust.
DAN KOM IK OOK kan ik eindelijk es dotteke zienquote:Op zondag 12 juni 2022 10:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Kom gezellig naar mij toe, hier staat een lekker koel windje zo vlak bij de kust.
Prima, ik had nog iemand nodig die haar scootmobiel zal bewaken terwijl zij en ik samen op een luchtbed liggen te dobberen.quote:Op zondag 12 juni 2022 10:53 schreef Paul het volgende:
[..]
DAN KOM IK OOK kan ik eindelijk es dotteke zien
quote:Op zondag 12 juni 2022 10:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Prima, ik had nog iemand nodig die haar scootmobiel zal bewaken terwijl zij en ik samen op een luchtbed liggen te dobberen.
En wij lekker gezamenlijk melk uit een cocosnoot drinken.quote:
Je hoeft ook niet alles te weten ouwe reusquote:Op zondag 12 juni 2022 09:22 schreef Paul het volgende:
[..]
oh dat had hij nooit gezegd tegen mijn hee
Met je fantasie is niets misquote:Op zondag 12 juni 2022 11:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
En wij lekker gezamenlijk melk uit een cocosnoot drinken.
Ik ben uitgeslapen en op dreef vandaag.quote:
Kijk uit mallootquote:Op zondag 12 juni 2022 11:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
En wij lekker gezamenlijk melk uit een cocosnoot drinken.
Uitkijken doe ik alleen maar als ik de weg wil oversteken.quote:
ik kijk uit naar een leuke damequote:Op zondag 12 juni 2022 11:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Uitkijken doe ik alleen maar als ik de weg wil oversteken.
Er zitten hier al genoeg leuke dames daar hoef ik op straat niet op te letten.quote:Op zondag 12 juni 2022 11:31 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
ik kijk uit naar een leuke dame. Alleen daar zit blijkbaar mijn blindspot
Maar die heb jij allemaal al ingepaktquote:Op zondag 12 juni 2022 11:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Er zitten hier al genoeg leuke dames daar hoef ik op straat niet op te letten.
Zijn vleugels hebben ook maar beperkte capaciteitquote:Op zondag 12 juni 2022 11:53 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Maar die heb jij allemaal al ingepakt
quote:Op zondag 12 juni 2022 12:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zijn vleugels hebben ook maar beperkte capaciteit
En hij heeft ook nog zijn verplichtingen als aanvoerder van de Eendelijke garde, dus hij kan niet teveel afleiding gebruikenquote:
Ja dat is waar natuurlijkquote:Op zondag 12 juni 2022 12:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En hij heeft ook nog zijn verplichtingen als aanvoerder van de Eendelijke garde, dus hij kan niet teveel afleiding gebruiken
Hier ook, Ben jij de nieuwe weermanquote:
Hey Mrslquote:
Vandaag je verjaardag vieren, heb je er zin in?quote:
Waar jij bent is het altijd zonnig.quote:
Ja wordt wel gezelligquote:Op zondag 12 juni 2022 12:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vandaag je verjaardag vieren, heb je er zin in?
Dat is waar, zelfs in Siberië als ik daar benquote:Op zondag 12 juni 2022 12:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Waar jij bent is het altijd zonnig.
Ik zou dan maar eens contact opnemen met een energie leverancier, misschien dat je nog een zakcentje bij kunt verdienen door zonnen panelen te laten plaatsenquote:Op zondag 12 juni 2022 12:48 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat is waar, zelfs in Siberië als ik daar ben
quote:Op zondag 12 juni 2022 12:48 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dus jij bent schuldig aan de klimaatverandering.quote:Op zondag 12 juni 2022 12:48 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat is wel een goed ideequote:Op zondag 12 juni 2022 12:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik zou dan maar eens contact opnemen met een energie leverancier, misschien dat je nog een zakcentje bij kunt verdienen door zonnen panelen te laten plaatsen
Uhhmm dat hoop ik nietquote:Op zondag 12 juni 2022 12:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dus jij bent schuldig aan de klimaatverandering.
En ik klik ook nogquote:
Ookquote:Op zondag 12 juni 2022 10:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij wel voor de rokjes zou gaan
Geen vriendje van ovidequote:Op zondag 12 juni 2022 11:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Uitkijken doe ik alleen maar als ik de weg wil oversteken.
quote:
Euhhhh heb ik nu 'rare' gedachten bij dit berichtquote:Op zondag 12 juni 2022 13:24 schreef FranticDJ het volgende:
Er drukt wat tegen het textielzo maar wat aan doen alvorens te acclimatiseren
Ohja?quote:Op zondag 12 juni 2022 13:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Euhhhh heb ik nu 'rare' gedachten bij dit bericht
quote:Op zondag 12 juni 2022 13:24 schreef FranticDJ het volgende:
Er drukt wat tegen het textielzo maar wat aan doen alvorens te acclimatiseren
Niet alleen vandaag..quote:Op zondag 12 juni 2022 13:45 schreef aloa het volgende:
De Ferrari betrouwbaarheid is vandaag ver te zoeken
Jep. Ze begonnen zo goed.quote:Op zondag 12 juni 2022 13:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Niet alleen vandaag..
Sainz heeft 4 DNF’s?
We zijn er nog niet Aloa.. vorig jaar lag hij ook dik op kopquote:Op zondag 12 juni 2022 13:52 schreef aloa het volgende:
[..]
Jep. Ze begonnen zo goed.
De rollen lijken omgedraaid.
Dit kan echt niet, hier moet sabotage aan de hand zijnquote:
quote:Op zondag 12 juni 2022 13:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dit kan echt niet, hier moet sabotage aan de hand zijn
Zoveel motorische problemen bij de beste motor bouwer is niet normaalquote:
Hij moet nog wel even de finish over idd.quote:Op zondag 12 juni 2022 13:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
We zijn er nog niet Aloa.. vorig jaar lag hij ook dik op kop
Zondequote:Op zondag 12 juni 2022 13:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dit kan echt niet, hier moet sabotage aan de hand zijn
Zouden ze hem niet te ver open geschroefd hebbenquote:Op zondag 12 juni 2022 14:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zoveel motorische problemen bij de beste motor bouwer is niet normaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |