Fipo jaagster.quote:
Leg de sleutel maar onder de mat.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 00:02 schreef FranticDJ het volgende:
ja weet niet wanneer ik wel of niet thuis ben
Bloempot is beter. Maar niet die met dat mierennestquote:Op zaterdag 11 juni 2022 00:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Leg de sleutel maar onder de mat.
Daar ligt de sleutel van het tuinhuisje al.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 00:03 schreef maily het volgende:
[..]
Bloempot is beter. Maar niet die met dat mierennest
heb geen matquote:Op zaterdag 11 juni 2022 00:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Leg de sleutel maar onder de mat.
Ik tik wel een raampje in.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 00:10 schreef FranticDJ het volgende:
Maar je mag vast wel even naar de sleutel zoeken bij de cougar van hiernaast
Badeendjes klimmen niet, ik wacht wel tot de zeespiegel stijgt. Dan dobber ik vanzelf wel binnen.quote:
quote:Op zaterdag 11 juni 2022 00:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Badeendjes klimmen niet, ik wacht wel tot de zeespiegel stijgt. Dan dobber ik vanzelf wel binnen.
Ik ben zo makkelijk in oplossingen.quote:
#trotsquote:Op zaterdag 11 juni 2022 00:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ben zo makkelijk in oplossingen.
3x links is ook rechts.quote:
Dat zei mijn moeder als je met een omweg iets toch kon bereiken,.quote:
Maakt in prijs niet uit. Kleine portie hebben ze vaak nietquote:Op vrijdag 10 juni 2022 22:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Met jou wil wel daten, lekker goedkoop als we gaan uiteten.
moest naar bed van dottekequote:Op zaterdag 11 juni 2022 09:52 schreef Haags het volgende:
[..]
Waar was je gisteravond?
@:mortaxx en ik zaten te wachten op jou in café de Vink.
quote:
Heyquote:
D?quote:Op zaterdag 11 juni 2022 09:54 schreef Nattekat het volgende:
Wachten tot je weer een medicijn mag nemen, wetende dat ie werkt, is echt verschrikkelijk...
Maar de week is eindelijk voorbij
EN zo is hetquote:
D.quote:
Misschien contact opnemen met je arts? Misschien heb je nog een zwaardere nodigquote:Op zaterdag 11 juni 2022 10:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
D.
Het heeft twee dagen gewerkt oid, daarna was de rest van de week ellende omdat je weer eens de andere kant hebt mogen ervaren.
quote:
Misschien je arts vragen om een lichtere variant die je wat vaker in moet nemen?quote:Op zaterdag 11 juni 2022 09:54 schreef Nattekat het volgende:
Wachten tot je weer een medicijn mag nemen, wetende dat ie werkt, is echt verschrikkelijk...
Maar de week is eindelijk voorbij
Of gewoon geduld hebben.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 10:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Misschien contact opnemen met je arts? Misschien heb je nog een zwaardere nodig
Dat kan ookquote:
Moet natuurlijk ook niet verwachten dat het meteen in de eerste week goed is allemaal.quote:
Nee dat is waar zou wel mooi zijnquote:Op zaterdag 11 juni 2022 12:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Moet natuurlijk ook niet verwachten dat het meteen in de eerste week goed is allemaal.
Dat wordt niet meer bruin worden danquote:
Ben je al bruin?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |