Gij boefje.quote:
Gelukkig geen geur die uit de pc komtquote:
Morguh Haagsquote:
Altijd goed om mijn favoriete FOK! dames te treffen op de vroege morgen.quote:
Hoor je nog wel eens wat van Already_in_use? Zie haar niet veel meerquote:Op vrijdag 10 juni 2022 08:00 schreef Haags het volgende:
[..]
Altijd goed om mijn favoriete FOK! dames te treffen op de vroege morgen.
Dankjewelquote:Op vrijdag 10 juni 2022 07:15 schreef greysbones het volgende:
Gefeliciteerd allerliefste leukste @:Mrsloveable ♥
Klopt.quote:
Dankjewelquote:Op vrijdag 10 juni 2022 09:22 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Hieperdepiep hoera, gefeliciteerd!![]()
Had je best daar mogen laten hoor hahaatjes.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 10:43 schreef Haags het volgende:
@:dotteke ik heb @:paul net opgehaald van het politiebureau.
Deze jongen is niet meer te redden.
O nee he, wat heeft hij nu weer uitgespooktquote:Op vrijdag 10 juni 2022 10:43 schreef Haags het volgende:
En daar kom je nu pas achterquote:Op vrijdag 10 juni 2022 10:43 schreef Haags het volgende:
Schakeltjeeeeeeeeequote:Op vrijdag 10 juni 2022 11:45 schreef Schakeltopia het volgende:
[ afbeelding ] Van harte gefeliciteerd! [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dankjewel Schakeltopiaquote:Op vrijdag 10 juni 2022 11:45 schreef Schakeltopia het volgende:
[ afbeelding ] Van harte gefeliciteerd! [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mwa niet echt.. vroeger wel meer dan nu.. best wel een gekquote:
ik heb dat ook niet meer echt hoorquote:Op vrijdag 10 juni 2022 11:57 schreef Mrsloveable het volgende:
Maar met de felicitaties hier wel iets meer
Vier het gewoon maar klein gezelschapquote:Op vrijdag 10 juni 2022 12:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik heb dat ook niet meer echt hoor
dat gevoel
en meestal hoeft vieren van mij ook niet echt
groot gelijkquote:Op vrijdag 10 juni 2022 12:03 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Vier het gewoon maar klein gezelschap
Preciesquote:Op vrijdag 10 juni 2022 12:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
groot gelijk
anders ben je drukker met lopen dan gezellig kletsen
De gastvrouw.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 12:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
groot gelijk
anders ben je drukker met lopen dan gezellig kletsen
Of is alle gebak net op als je er eindelijk aan kunt beginnen, of blijft dat ene vieze gebakje dat echt niemand wil, voor je over...quote:Op vrijdag 10 juni 2022 12:09 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Precies
Kan je zelf niet eens rustig een gebakje eten
Gelukkig koop ik altijd alleen maar lekker gebakjes en ook precies genoegquote:Op vrijdag 10 juni 2022 12:10 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Of is alle gebak net op als je er eindelijk aan kunt beginnen, of blijft dat ene vieze gebakje dat echt niemand wil, voor je over...
quote:Op vrijdag 10 juni 2022 12:09 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
De gastvrouw.![]()
Inderdaad, iedereen zit er maar te zitten en jij loopt maar af en aan met hapjes en koffie, thee, fris.
Of doe je gewoon 1 vlaai en een appeltaart?quote:Op vrijdag 10 juni 2022 12:12 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Gelukkig koop ik altijd alleen maar lekker gebakjes en ook precies genoeg
lekkere taartjes GGquote:Op vrijdag 10 juni 2022 12:13 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Of doe je gewoon 1 vlaai en een appeltaart?
Meestal wel halve taart met losse gebakjes erbijquote:Op vrijdag 10 juni 2022 12:13 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Of doe je gewoon 1 vlaai en een appeltaart?
ik las kwak taartquote:Op vrijdag 10 juni 2022 12:30 schreef greysbones het volgende:
Monchou taart
en kwark taart
en toen de kinderen nog klein waren varkentjes in de modder taart
met bastognekoek bodemquote:Op vrijdag 10 juni 2022 13:56 schreef FranticDJ het volgende:
Monchou is wel lekker
al van kinds af aan dat mn ma een monchou taart maakt voor mijn verjaardag(als ik thuis ben)
Morguh DJquote:
belgische units???quote:Op vrijdag 10 juni 2022 13:57 schreef FranticDJ het volgende:
[..]of van die belgische units die mn ma ook wel eens haalt
nu ben ik wel benieuwdquote:Op vrijdag 10 juni 2022 13:58 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja soort koekjes die ze daar wel eens haalt
Ik heb net ook 2 liter vocht verloren tijdens 2 uur fietsenquote:Op vrijdag 10 juni 2022 15:34 schreef FranticDJ het volgende:
Laat dat onweder maar komen. Was plakkerig op de fiets.
Maar nu wel verse donuts
Weet je nog mijn nieuwe wasmachine? Draait als een zonnetje!quote:Op vrijdag 10 juni 2022 15:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb net ook 2 liter vocht verloren tijdens 2 uur fietsen![]()
Maar wel weer lekker om weer eens lekker te trainen op een doordeweekse dag
ehquote:Op vrijdag 10 juni 2022 15:34 schreef FranticDJ het volgende:
Laat dat onweder maar komen. Was plakkerig op de fiets.
Maar nu wel verse donuts
ik wil ook een nieuwequote:Op vrijdag 10 juni 2022 15:44 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Weet je nog mijn nieuwe wasmachine? Draait als een zonnetje!
Jeejquote:Op vrijdag 10 juni 2022 15:44 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Weet je nog mijn nieuwe wasmachine? Draait als een zonnetje!
Ha ha, ja cliënten begonnen me al raar aan te kijkenquote:Op vrijdag 10 juni 2022 15:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jeej![]()
Kunnen jullie morgen eindelijk weer schone kleren aan![]()
Ik heb dit jaar best weinig vakantiegeld gekregen, maar ik werkte toen ook pas dik 4 maanden bij mijn huidige baanquote:Op vrijdag 10 juni 2022 15:48 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Nou was blij dat ik het met een deeltje vakantiegeld kon betalen
joh lekker plakken met je partnerquote:Op vrijdag 10 juni 2022 15:48 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja, maar dat plakkerige moet er dan eerst af
Weekje zonder wasmachine kunnen jullie toch wel aan.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 15:49 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ha ha, ja cliënten begonnen me al raar aan te kijken
ik heb vanmorgen boodschappen gedaanquote:Op vrijdag 10 juni 2022 15:48 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Nou was blij dat ik het met een deeltje vakantiegeld kon betalen
Ja hoor ha haquote:Op vrijdag 10 juni 2022 15:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Weekje zonder wasmachine kunnen jullie toch wel aan.
Oh ja, dan valt dat wat tegen inderdaadquote:Op vrijdag 10 juni 2022 15:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb dit jaar best weinig vakantiegeld gekregen, maar ik werkte toen ook pas dik 4 maanden bij mijn huidige baan
nee!!!!quote:Op vrijdag 10 juni 2022 15:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Vanaf volgende maand krijg ik een volwaardig contract en meer salaris, dus volgend jaar wel leuk bedragje als vakantiegeldquote:Op vrijdag 10 juni 2022 15:51 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Oh ja, dan valt dat wat tegen inderdaad
Doet je man dan iedere dag zijn werk kleding wassen?quote:Op vrijdag 10 juni 2022 15:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee!!!!
2 pubers en een bouwvakker
nee echt nee
quote:Op vrijdag 10 juni 2022 15:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Doet je man dan iedere dag zijn werk kleding wassen?
Oeh nice, gefeliciteerd!!quote:Op vrijdag 10 juni 2022 15:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Vanaf volgende maand krijg ik een volwaardig contract en meer salaris, dus volgend jaar wel leuk bedragje als vakantiegeld![]()
quote:Op vrijdag 10 juni 2022 15:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Vrijwel iedereen die ik ken die ik ken wassen hun werkbroeken maar eens per weekquote:Op vrijdag 10 juni 2022 15:54 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
en douchen
en de pubers sporten/werken/gaan naar school
etc
Ik heb vanmorgen al mijn werkkleding gewassen. Werd ook weer hoog tijd, heb er twee wasbeurten over gedaan om alles gewassen te krijgenquote:Op vrijdag 10 juni 2022 16:17 schreef FranticDJ het volgende:
Goed dat jullie er over beginnen, was vergeten mijn werkkleding te wassen
hij is stucadoorquote:Op vrijdag 10 juni 2022 16:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Vrijwel iedereen die ik ken die ik ken wassen hun werkbroeken maar eens per week
soms wel soms nietquote:Op vrijdag 10 juni 2022 16:34 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ah ja, herken je hem nog wel als hij thuiskomt?
Ja oke, dan moet je die kleding vaker wassen dan eens per week.quote:
ja.. tis vrij fysiek werkquote:Op vrijdag 10 juni 2022 16:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ja oke, dan moet je die kleding vaker wassen dan eens per week.
I know, mijn vader werkt ook in de bouw en vroeger, toen ik nog op de middelbare school zat heb ik in de zomer vakantie en op zaterdagen hem wel eens geholpen bij "zaterdag" klusjes.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 16:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja.. tis vrij fysiek werk
dus dan zweet je wel een beetje
Het is hier altijd gezellig.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 17:39 schreef Schakeltopia het volgende:
verdorie wel gezellig druk in dit feest topic!
Het is weekend en er is iemand jarig, redenen genoeg dus.quote:
Gefeliciteerd met je maatje.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 17:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het is weekend en er is iemand jarig, redenen genoeg dus.
Dank je.quote:
Volgens mij heeft jouw pozzaboer al lang aangifte gedaan van stalking.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 18:11 schreef Schakeltopia het volgende:
zou bijna pozzaatje bellen vanwege deze heugelijk dag!
nee joh gekkiequote:Op vrijdag 10 juni 2022 18:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Volgens mij heeft jouw pozzaboer al lang aangifte gedaan van stalking.
Je belt steeds een andere.quote:
Zelf beleggen op bodem?quote:Op vrijdag 10 juni 2022 18:25 schreef Schakeltopia het volgende:
bel niet altijd een pozzaatje als ik pozzaatje eet
Gewoon diepvries en dan wat erop?quote:Op vrijdag 10 juni 2022 18:36 schreef Schakeltopia het volgende:
nee meestal voeg ik gewoon extra dingen erbij op, begin niet van scratch
Even een keer extra deodorant spuiten, en het kan nog wel een keer hoor.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 15:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee!!!!
2 pubers en een bouwvakker
nee echt nee
Ja hoor, vanavond even makkelijk.quote:
Favo pozza van de diepvries?quote:
Gewoon 20kg zak van de toko kopenquote:Op vrijdag 10 juni 2022 18:48 schreef Schakeltopia het volgende:
alhoewel het niet de rijst is die altijd heb en kan er op de een of andere manier niet aan wennen. kookt niet zoals ik gewend ben![]()
maarja zal nog wel even mee moeten want is 2 kilo zak
Die Crosta heeft wel verdomd goede deeg voor een diepvriespozzaquote:Op vrijdag 10 juni 2022 18:54 schreef Schakeltopia het volgende:
meestal neem ik oetker salami pesto mozzerela
Ik ken iemand die zelfs de beste rijst verneuktquote:Op vrijdag 10 juni 2022 19:05 schreef Mrsloveable het volgende:
Enig rijst wat echt lekker is is van Lassie rijst
Ik neem doorgaans de pizza met de meeste dingen erop.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 18:54 schreef Schakeltopia het volgende:
meestal neem ik oetker salami pesto mozzerela
..en dan het liefste zonder bodemquote:Op vrijdag 10 juni 2022 19:07 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik neem doorgaans de pizza met de meeste dingen erop.
Dunne bodem. En die rand hoeft van mij niet zo dik. Doorgaans is die ook niet warm genoeg.quote:
quote:Op vrijdag 10 juni 2022 19:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in, maar ik vind de bodem net alsof ik karton zit te eten.
Ja! Hoe dunner, hoe beter wmbquote:Op vrijdag 10 juni 2022 19:18 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dunne bodem. En die rand hoeft van mij niet zo dik. Doorgaans is die ook niet warm genoeg.
In dat geval gewoon pizza van een goede Italiaan etenquote:Op vrijdag 10 juni 2022 19:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Mijn vorige woning zat boven een goede Italiaan, die gebruikte ook een houtoven.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 19:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
In dat geval gewoon pizza van een goede Italiaan eten
Waarom ben je in godsnaam verhuisdquote:Op vrijdag 10 juni 2022 19:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mijn vorige woning zat boven een goede Italiaan, die gebruikte ook een houtoven.
Hey Lav.quote:
Ja dat dus.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 19:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat was ook de enige reden om er te blijven wonen.quote:
Hey Haags 😏quote:
Als je goede pozza hebt is er geen enkele reden belangrijk genoeg om te verhuizenquote:Op vrijdag 10 juni 2022 19:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat was ook de enige reden om er te blijven wonen.
quote:Op vrijdag 10 juni 2022 19:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als je goede pozza hebt is er geen enkele reden belangrijk genoeg om te verhuizen
Een eigen huis en groter wonen is ook wel fijn.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 19:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als je goede pozza hebt is er geen enkele reden belangrijk genoeg om te verhuizen
En kleine Rabbitjes dan??quote:Op vrijdag 10 juni 2022 19:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hey Woudquote:
Dat is best knapquote:Op vrijdag 10 juni 2022 19:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ken iemand die zelfs de beste rijst verneukt
Dankjewelquote:Op vrijdag 10 juni 2022 19:08 schreef Lavenderr het volgende:
Mrsloveable, gefeliciteerd. Kan nog net xx
Komt er een buitje aan?quote:Op vrijdag 10 juni 2022 19:41 schreef Mrsloveable het volgende:
Wow donkere lucht hier en de zon schijnt
Een leven zonder goede pizza is geen leven, zelfs niet in een groot eenzaam huisquote:Op vrijdag 10 juni 2022 19:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Een eigen huis en groter wonen is ook wel fijn.
Zelfs die verdienen goede pizza in hun levenquote:
Wel lekker voor de grond.quote:
Dat is wel iemand die water koken kan verneukenquote:
Kan mij dat echt niet voorstellen, dat iemand dat zelfs niet kan of eieren koken/bakken..quote:Op vrijdag 10 juni 2022 19:51 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat is wel iemand die water koken kan verneuken
En toch bestaan dat soort mensen. Diegene die ik ken heeft het ooit voor elkaar gekregen om eieren in een pan te doen, iets anders te gaan doen en een kwartier later erachter te komen dat de eieren compleet aangebakken warenquote:Op vrijdag 10 juni 2022 19:52 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Kan mij dat echt niet voorstellen, dat iemand dat zelfs niet kan of eieren koken/bakken..
Overdag droog en in de avond/nacht regen zou mooi zijnquote:
Er is er één aan de overkant gekomen.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 19:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Een leven zonder goede pizza is geen leven, zelfs niet in een groot eenzaam huis
Dat is toch ook een beetje dom hoor hahaquote:Op vrijdag 10 juni 2022 19:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En toch bestaan dat soort mensen. Diegene die ik ken heeft het ooit voor elkaar gekregen om eieren in een pan te doen, iets anders te gaan doen en een kwartier later erachter te komen dat de eieren compleet aangebakken waren
Jaa en tussen de 15 en 25 gradenquote:Op vrijdag 10 juni 2022 19:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Overdag droog en in de avond/nacht regen zou mooi zijn
Lekker je bikini aan.quote:
Waar kan ik tekenen 🤣quote:
Dan is het wel te warm om ze onder je vleugel te laten kruipen 😉quote:
Maar ook in een fijn huis toch?quote:Op vrijdag 10 juni 2022 19:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zelfs die verdienen goede pizza in hun leven
Ah kijk, progressiequote:Op vrijdag 10 juni 2022 19:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Er is er één aan de overkant gekomen.
Dat ook, maar dan draag ik er zorg voor dat er binnen loop afstand een goede pizzeria zit zodat de mini rabbits geregeld goede pizza voor me kunnen gaan halenquote:Op vrijdag 10 juni 2022 20:02 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Maar ook in een fijn huis toch?
Hier heeft het zelfs afgelopen week na een aantal hoosbuien nog véél te weinig geregend om de droogte te herstellen....
Ik zie nu echt zo'n rijtje minions voor mequote:Op vrijdag 10 juni 2022 20:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat ook, maar dan draag ik er zorg voor dat er binnen loop afstand een goede pizzeria zit zodat de mini rabbits geregeld goede pizza voor me kunnen gaan halen
Maar ik ga vanavond met je mee naar de disco. Ik ga je helpen met versieren, en dan bedoel ik niet de kerstboom.quote:
Dankjewelquote:Op vrijdag 10 juni 2022 20:12 schreef Moonlight het volgende:
Gefeliciteerd @:mrsloveable vanaf Texel![]()
Ja het is echt lekker zonnig hier! En ik ben al bij de vuurtoren geweestquote:Op vrijdag 10 juni 2022 20:14 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dankjewel![]()
Hoe is t daar? Lekker zonnig?
papa greysbones heeft liever niet dat wij onze avonturen hier delenquote:Op vrijdag 10 juni 2022 20:11 schreef Haags het volgende:
[..]
Maar ik ga vanavond met je mee naar de disco. Ik ga je helpen met versieren, en dan bedoel ik niet de kerstboom.
@greysbonesquote:Op vrijdag 10 juni 2022 20:16 schreef Paul het volgende:
[..]
papa greysbones heeft liever niet dat wij onze avonturen hier delen
Ah fijnquote:Op vrijdag 10 juni 2022 20:15 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ja het is echt lekker zonnig hier! En ik ben al bij de vuurtoren geweest![]()
Mwah klein eindje welquote:Op vrijdag 10 juni 2022 20:17 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ah fijn![]()
Is ver lopen vanaf het huisje?
Nu heb ik ook een MI daarvanquote:Op vrijdag 10 juni 2022 20:05 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ik zie nu echt zo'n rijtje minions voor me![]()
Veel plezier daar! Geniet ervanquote:Op vrijdag 10 juni 2022 20:18 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Mwah klein eindje welmaar is echt heerlijk hier!
Fijne avond nog
Zet je wel weer veel stappenquote:Op vrijdag 10 juni 2022 20:18 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Mwah klein eindje welmaar is echt heerlijk hier!
Fijne avond nog
quote:
Gelukkig mogen wij dat zelf bepalen 🤣quote:Op vrijdag 10 juni 2022 20:16 schreef Paul het volgende:
[..]
papa greysbones heeft liever niet dat wij onze avonturen hier delen
nee ik luister altijd naar greysbonesquote:Op vrijdag 10 juni 2022 20:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gelukkig mogen wij dat zelf bepalen 🤣
Ja subtiel is anders 🤣quote:
O en niet naar je moederquote:
Dan laat ze de bikini uit.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 20:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan is het wel te warm om ze onder je vleugel te laten kruipen 😉
quote:
Niet janken he als hij je auto onder kotst 🤣quote:Op vrijdag 10 juni 2022 20:36 schreef Haags het volgende:
[..]
om 23.00 spreken @:mortaxx en ik af bij Café de Vink, kom je ook?
Dan gaat @Paul het helemaal schoon likken!!quote:Op vrijdag 10 juni 2022 20:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niet janken he als hij je auto onder kotst 🤣
Das andere koek.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 20:52 schreef Haags het volgende:
[..]
Dan gaat @:paul het helemaal schoon likken!!
Daar heb je niet veel aan als er in je auto gekotst is. Tenzij je de raampjes open laat staan terwijl je door de wasstraat gaat.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 20:55 schreef R-woud93 het volgende:
Daar over gesproken, ik twijfel of ik morgen met de auto door de wasstraat ga.
Nee snap ik, was gewoon een dilemma waar ik zelf mee zit, dacht ik deel dat even met mijn FOK! vrienden.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 20:56 schreef Haags het volgende:
[..]
Daar heb je niet veel aan als er in je auto gekotst is. Tenzij je de raampjes open laat staan terwijl je door de wasstraat gaat.
Hahahahahaquote:Op vrijdag 10 juni 2022 20:58 schreef R-woud93 het volgende:
Ik heb 1x een auto helemaal onder gekotst met mijn zatte kop, was het ook nog mijn eigen auto
Ja, daar werd de kater alleen maar groter vanquote:
quote:Op vrijdag 10 juni 2022 20:58 schreef R-woud93 het volgende:
Ik heb 1x een auto helemaal onder gekotst met mijn zatte kop, was het ook nog mijn eigen auto
Ik heb een keer een gekookt ei laten aanbranden 😮quote:Op vrijdag 10 juni 2022 19:52 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Kan mij dat echt niet voorstellen, dat iemand dat zelfs niet kan of eieren koken/bakken..
Te weinig water in de pan gedaan?quote:Op vrijdag 10 juni 2022 21:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb een keer een gekookt ei laten aanbranden 😮
Nee, kreeg telefoon en was het ei vergeten 🤣quote:Op vrijdag 10 juni 2022 21:35 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Te weinig water in de pan gedaan?
Oepsquote:Op vrijdag 10 juni 2022 21:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, kreeg telefoon en was het ei vergeten 🤣
En stinken joh.quote:
dat heb ik altijd op de pot de dag nadat ik ei heb gegetenquote:
Panterrrrr! Alles okee daar?quote:Op vrijdag 10 juni 2022 21:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
dat heb ik altijd op de pot de dag nadat ik ei heb gegeten
🤣quote:Op vrijdag 10 juni 2022 21:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
dat heb ik altijd op de pot de dag nadat ik ei heb gegeten
Nog wel, maar ik heb wel 2 eieren op vandaag.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 21:46 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Panterrrrr! Alles okee daar?
Echt altijdquote:
O jee 2 op vandaagquote:Op vrijdag 10 juni 2022 21:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nog wel, maar ik heb wel 2 eieren op vandaag.
[..]
Echt altijd
Wel hearlik, 2 gekookte eitjes op brood als ontbijt.quote:
Ja ik vind dat ook heel lekkerquote:Op vrijdag 10 juni 2022 22:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wel hearlik, 2 gekookte eitjes op brood als ontbijt.
En ook nog wat leuke dames??quote:Op vrijdag 10 juni 2022 21:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nog wel, maar ik heb wel 2 eieren op vandaag.
[..]
Echt altijd
Nee, alleen maar vervelende wijven!quote:Op vrijdag 10 juni 2022 22:07 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
En ook nog wat leuke dames??
Ook supervoedzaam.quote:
En super goed om snoeiharde ruften te latenquote:
quote:Op vrijdag 10 juni 2022 22:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nee, alleen maar vervelende wijven!
dat is wat we noemen een win-win-win-situatie.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 22:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En super goed om snoeiharde ruften te laten
Ik denk dat het aan mij ligtquote:
Of zoals het beter bekend is "iets wat enkel echte mannen kunnen"quote:Op vrijdag 10 juni 2022 22:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
dat is wat we noemen een win-win-win-situatie.
Ik ben er ook altijd wel trots op.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 22:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Of zoals het beter bekend is "iets wat enkel echte mannen kunnen"
Soms danquote:Op vrijdag 10 juni 2022 22:15 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Nee joh, je bent een lieverd
Kloddertje mayo er op is ook lekker 😉quote:
dat doe ik dan momenteel allemaal niet in het kader van project "Weg met de cojona-kilo's".quote:Op vrijdag 10 juni 2022 22:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kloddertje mayo er op is ook lekker 😉
A zo. Ik heb het vanavond wel gedaan op een gebakken eitje. Maaaar dan doe ik er geen boter op. 🤣quote:Op vrijdag 10 juni 2022 22:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
dat doe ik dan momenteel allemaal niet in het kader van project "Weg met de cojona-kilo's".![]()
Maar wel hearlik ja
Ik merk wel dat eieren echt een goed verzadigd gevoel geven, gewoon zonder dat je er iets op doet of ze bakt al. 2 sneetjes volkoren brood, 2 eieren, ik kan er de halve dag op door zonder honger te krijgen.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 22:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
A zo. Ik heb het vanavond wel gedaan op een gebakken eitje. Maaaar dan doe ik er geen boter op. 🤣
Ik ook hoor. Maar ben ook geen grote eter.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 22:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik merk wel dat eieren echt een goed verzadigd gevoel geven, gewoon zonder dat je er iets op doet of ze bakt al. 2 sneetjes volkoren brood, 2 eieren, ik kan er de halve dag op door zonder honger te krijgen.
Met jou wil wel daten, lekker goedkoop als we gaan uiteten.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 22:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ook hoor. Maar ben ook geen grote eter.
Een ieder betaalt toch zijn / haar deel van het diner? Eventueel even onderling afrekenen met een Tikkie?quote:Op vrijdag 10 juni 2022 22:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Met jou wil wel daten, lekker goedkoop als we gaan uiteten.
Toch niet op een date?quote:Op vrijdag 10 juni 2022 23:19 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Een ieder betaalt toch zijn / haar deel van het diner? Eventueel even onderling afrekenen met een Tikkie?
bohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhquote:
Doe mij er ook één.quote:
Dat had je eerder moeten zeggen.quote:
kom dan dan maak ik vers voor jequote:Op vrijdag 10 juni 2022 23:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat had je eerder moeten zeggen.
Morgen is ook een mogelijkheid?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |