Gij boefje.quote:
Gelukkig geen geur die uit de pc komtquote:
Morguh Haagsquote:
Altijd goed om mijn favoriete FOK! dames te treffen op de vroege morgen.quote:
Hoor je nog wel eens wat van Already_in_use? Zie haar niet veel meerquote:Op vrijdag 10 juni 2022 08:00 schreef Haags het volgende:
[..]
Altijd goed om mijn favoriete FOK! dames te treffen op de vroege morgen.
Dankjewelquote:Op vrijdag 10 juni 2022 07:15 schreef greysbones het volgende:
Gefeliciteerd allerliefste leukste @:Mrsloveable ♥
Klopt.quote:
Dankjewelquote:Op vrijdag 10 juni 2022 09:22 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Hieperdepiep hoera, gefeliciteerd!![]()
Had je best daar mogen laten hoor hahaatjes.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 10:43 schreef Haags het volgende:
@:dotteke ik heb @:paul net opgehaald van het politiebureau.
Deze jongen is niet meer te redden.
O nee he, wat heeft hij nu weer uitgespooktquote:Op vrijdag 10 juni 2022 10:43 schreef Haags het volgende:
En daar kom je nu pas achterquote:Op vrijdag 10 juni 2022 10:43 schreef Haags het volgende:
Schakeltjeeeeeeeeequote:Op vrijdag 10 juni 2022 11:45 schreef Schakeltopia het volgende:
[ afbeelding ] Van harte gefeliciteerd! [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dankjewel Schakeltopiaquote:Op vrijdag 10 juni 2022 11:45 schreef Schakeltopia het volgende:
[ afbeelding ] Van harte gefeliciteerd! [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mwa niet echt.. vroeger wel meer dan nu.. best wel een gekquote:
ik heb dat ook niet meer echt hoorquote:Op vrijdag 10 juni 2022 11:57 schreef Mrsloveable het volgende:
Maar met de felicitaties hier wel iets meer
Vier het gewoon maar klein gezelschapquote:Op vrijdag 10 juni 2022 12:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik heb dat ook niet meer echt hoor
dat gevoel
en meestal hoeft vieren van mij ook niet echt
groot gelijkquote:Op vrijdag 10 juni 2022 12:03 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Vier het gewoon maar klein gezelschap
Preciesquote:Op vrijdag 10 juni 2022 12:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
groot gelijk
anders ben je drukker met lopen dan gezellig kletsen
De gastvrouw.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 12:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
groot gelijk
anders ben je drukker met lopen dan gezellig kletsen
Of is alle gebak net op als je er eindelijk aan kunt beginnen, of blijft dat ene vieze gebakje dat echt niemand wil, voor je over...quote:Op vrijdag 10 juni 2022 12:09 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Precies
Kan je zelf niet eens rustig een gebakje eten
Gelukkig koop ik altijd alleen maar lekker gebakjes en ook precies genoegquote:Op vrijdag 10 juni 2022 12:10 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Of is alle gebak net op als je er eindelijk aan kunt beginnen, of blijft dat ene vieze gebakje dat echt niemand wil, voor je over...
quote:Op vrijdag 10 juni 2022 12:09 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
De gastvrouw.![]()
Inderdaad, iedereen zit er maar te zitten en jij loopt maar af en aan met hapjes en koffie, thee, fris.
Of doe je gewoon 1 vlaai en een appeltaart?quote:Op vrijdag 10 juni 2022 12:12 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Gelukkig koop ik altijd alleen maar lekker gebakjes en ook precies genoeg
lekkere taartjes GGquote:Op vrijdag 10 juni 2022 12:13 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Of doe je gewoon 1 vlaai en een appeltaart?
Meestal wel halve taart met losse gebakjes erbijquote:Op vrijdag 10 juni 2022 12:13 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Of doe je gewoon 1 vlaai en een appeltaart?
ik las kwak taartquote:Op vrijdag 10 juni 2022 12:30 schreef greysbones het volgende:
Monchou taart
en kwark taart
en toen de kinderen nog klein waren varkentjes in de modder taart
met bastognekoek bodemquote:Op vrijdag 10 juni 2022 13:56 schreef FranticDJ het volgende:
Monchou is wel lekker
al van kinds af aan dat mn ma een monchou taart maakt voor mijn verjaardag(als ik thuis ben)
Morguh DJquote:
belgische units???quote:Op vrijdag 10 juni 2022 13:57 schreef FranticDJ het volgende:
[..]of van die belgische units die mn ma ook wel eens haalt
nu ben ik wel benieuwdquote:Op vrijdag 10 juni 2022 13:58 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja soort koekjes die ze daar wel eens haalt
Ik heb net ook 2 liter vocht verloren tijdens 2 uur fietsenquote:Op vrijdag 10 juni 2022 15:34 schreef FranticDJ het volgende:
Laat dat onweder maar komen. Was plakkerig op de fiets.
Maar nu wel verse donuts
Weet je nog mijn nieuwe wasmachine? Draait als een zonnetje!quote:Op vrijdag 10 juni 2022 15:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb net ook 2 liter vocht verloren tijdens 2 uur fietsen![]()
Maar wel weer lekker om weer eens lekker te trainen op een doordeweekse dag
ehquote:Op vrijdag 10 juni 2022 15:34 schreef FranticDJ het volgende:
Laat dat onweder maar komen. Was plakkerig op de fiets.
Maar nu wel verse donuts
ik wil ook een nieuwequote:Op vrijdag 10 juni 2022 15:44 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Weet je nog mijn nieuwe wasmachine? Draait als een zonnetje!
Jeejquote:Op vrijdag 10 juni 2022 15:44 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Weet je nog mijn nieuwe wasmachine? Draait als een zonnetje!
Ha ha, ja cliënten begonnen me al raar aan te kijkenquote:Op vrijdag 10 juni 2022 15:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jeej![]()
Kunnen jullie morgen eindelijk weer schone kleren aan![]()
Ik heb dit jaar best weinig vakantiegeld gekregen, maar ik werkte toen ook pas dik 4 maanden bij mijn huidige baanquote:Op vrijdag 10 juni 2022 15:48 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Nou was blij dat ik het met een deeltje vakantiegeld kon betalen
joh lekker plakken met je partnerquote:Op vrijdag 10 juni 2022 15:48 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja, maar dat plakkerige moet er dan eerst af
Weekje zonder wasmachine kunnen jullie toch wel aan.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 15:49 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ha ha, ja cliënten begonnen me al raar aan te kijken
ik heb vanmorgen boodschappen gedaanquote:Op vrijdag 10 juni 2022 15:48 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Nou was blij dat ik het met een deeltje vakantiegeld kon betalen
Ja hoor ha haquote:Op vrijdag 10 juni 2022 15:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Weekje zonder wasmachine kunnen jullie toch wel aan.
Oh ja, dan valt dat wat tegen inderdaadquote:Op vrijdag 10 juni 2022 15:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb dit jaar best weinig vakantiegeld gekregen, maar ik werkte toen ook pas dik 4 maanden bij mijn huidige baan
nee!!!!quote:Op vrijdag 10 juni 2022 15:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Weekje zonder wasmachine kunnen jullie toch wel aan.
Vanaf volgende maand krijg ik een volwaardig contract en meer salaris, dus volgend jaar wel leuk bedragje als vakantiegeldquote:Op vrijdag 10 juni 2022 15:51 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Oh ja, dan valt dat wat tegen inderdaad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |