Wie?quote:Op zaterdag 11 juni 2022 15:05 schreef Ulx het volgende:
Over condoleances gesproken: Trump steunt de uitdager van Mo Brooks.
Kwam het net tegen. Maar kan het niet meer vinden. Het komt binnenkort wel tevoorschijn waar het was.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 15:18 schreef AnneX het volgende:
[..]
Wie?
Die headliners zonder quote of bron is ook niks. 😉
Blocked.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 16:05 schreef Ulx het volgende:
Weet iemand of J6Cmte een Truth Social account heeft?
Dan zal het wel wrang en bitter aankomen als hij op de gevangenis-tv heeft gezien dat Jared zei dat hij de vingers blauwschreef aan pardons, maar dat er niet een van die pardons zijn kant uit is gevlogen.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 13:43 schreef Bluesdude het volgende:
Historisch beeld, niet snel te vergeten. Hij heet Dominic Pezzola
[ afbeelding ]
[..]
https://www.whec.com/roch(...)s-arraigned/6496004/
Iets klopt hier niet... Hij de gevangenis in, kosten, kosten voor hem
En Trump dus niet...
De J6C wordt ontbonden in het naseizoen zodra de republikeinen weer de meerderheid hebben. Daarna zullen ze allerlei random nonsens-onderzoeken gaan starten tegen democraten om aandacht af te leiden en te 'bothsiden'. Tenminste, deze uitkomst zou ik voorspellen.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 12:18 schreef Ulx het volgende:
Dat kun je hopen maar ik betwijfel dat. De arrestaties gaan rustig door en ze werken langzaam maar zeker naar boven. De Proud Boys hebben Seditious Conspiracy aan hun broek. GOP congresleden mogen zich niet opnieuw verkiesbaar stellen,noem maar op.
En de J6C heeft duidelijk gemaakt dat ze niet stoppen met onderzoeken als deze hearings voorbij zijn.
Steve Bannon is het met je eens:quote:Op zaterdag 11 juni 2022 23:09 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
De J6C wordt ontbonden in het naseizoen zodra de republikeinen weer de meerderheid hebben. Daarna zullen ze allerlei random nonsens-onderzoeken gaan starten tegen democraten om aandacht af te leiden en te 'bothsiden'. Tenminste, deze uitkomst zou ik voorspellen.
to riot... is dat niet een eufemistische omschrijving?quote:"They came to riot," White said.
Met die onderzoeken is feitelijk niets mis.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 11:34 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, leuk. Maar uiteindelijk is het weer een rituele dans zonder consequenties. Er verandert verder niks. Niemand van de aanstichters wordt gestraft of afgestraft in de stemhokjes. Ik ben heel cynisch geworden met betrekking tot dit soort onderzoeken.
Wees dan volledig: who is who.quote:Op zondag 12 juni 2022 22:41 schreef Ulx het volgende:
Morgen komen Stinewalt, Bill Stepien, Benjamin Ginsberg, Al Schmidt en Bjay Pak getuigen.
Dat zou mooi zijn.quote:Op zondag 12 juni 2022 22:55 schreef GarlandBriggs het volgende:
[ twitter ]
And here we are
Zelfs Lady Graham is "on board"...
Het is een begin, zeg maar.
Aan de andere kant is het toch wel een klein wondertje dat er uberhaupt iets uitgekomen is na decennia van niets doen en de sws tegenwerkende Republikeinen. De Democraten zijn vooral daar blij mee en zien het als een aanzet tot verdere hervorming.quote:Op zondag 12 juni 2022 23:54 schreef AnneX het volgende:
En volgens mij een wassen neus. De Dems worden gepiepeld.
Lees maar in de comments:
[ twitter ]
Quote:” This is little more than window dressing legislation driven by Reps. No assault gun restrictions, much less a ban on such weapons of mass murder, no restrictions on magazine purchases, no age limit pushed to 21-years. This is mainly intended to tamp down public outrage.”
Het was niet de grote val van Trump die door menigeen met stelligheid aangekondigd werd, het was meer de stelligheid waarmee erop gewezen werd dat de afzetting van Trump al lang had moeten gebeuren. En als er een integere GOP was geweest dan was dat ook al lang gebeurd maar het was voor praktisch iedereen duidelijk dat de Republikeinen daar niet aan gingen meewerken.quote:Op zondag 12 juni 2022 18:48 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Met die onderzoeken is feitelijk niets mis.
Maar het zal de stemmers voor een groot gedeelte inderdaad een rotzorg zijn.
De grote val van Trump wordt al zo'n 6 jaar door menigeen met grote stelligheid aangekondigd. Ik heb "dit gaat de nekslag worden voor Trump" al duizenden keren gehoord en gelezen, en ben er zelf ook -tig keer van overtuigd geweest. Maar tot nu toe is er alleen maar voetvolk voor de bus gegooid. En voor het komende presidentschap zie ik hem gewoon weer de GOP-kandidaat worden. Zonder zijn stupide onderschatting van Corona had-ie trouwens gewoon nog in het Witte Huis gezeten.
De GOP gaat straks de meerderheid weer binnenslepen en dan worden deze belastende onderzoeken gewoon weer kaltgestellt. En desnoods wordt de boel omgedraaid.
Het is echt bittere haat daarzo. Of de stemmen nu door criminelen, half-dementen of amusante sjacheraars worden binnengehaald, het zal de goegemeente, zo lijkt het, worst zijn.
Gelukkig hebben wij hier kabinet Rutte DCXXXII of zoiets. Da's andere koek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |