quote:Op donderdag 9 juni 2022 22:37 schreef mario390 het volgende:
NOVA ROCK is oostenrijks grotste
Rock Festival tot zondag komen over
200 000
vanavond spelen BUSH,MUSE
ga je ook?quote:Op donderdag 9 juni 2022 22:37 schreef mario390 het volgende:
NOVA ROCK is oostenrijks grotste
Rock Festival tot zondag komen over
200 000
vanavond spelen BUSH,MUSE
Iedereen het laken uit zijn kont halen? 🤣quote:
Hahahaaaaaquote:Op donderdag 9 juni 2022 22:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Iedereen het laken uit zijn kont halen? 🤣
nur is het zo dat nu in oostenrijk bijnaquote:
Helloquote:
JAAA een moddergooitopicquote:Op donderdag 9 juni 2022 22:48 schreef PLY het volgende:
Waarom maken we niet een roast topic bij fok?
Lekker afzeik topic voor wie durft?![]()
Niet leuk nee. Mijn zoon was toen op pukkelpop met die storm windhoos. Blij dat ik wat hoorde van hem toenquote:Op donderdag 9 juni 2022 22:50 schreef mario390 het volgende:
veel modder op de konzert-terrein
[ afbeelding ]
Momenteel nog niet.quote:Op donderdag 9 juni 2022 22:55 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Vraag je dat ook aan de anderen die hier hun frustratie uiten?
Dat heb ik je net uitgelegd.quote:
Gaafquote:Op donderdag 9 juni 2022 22:56 schreef mario390 het volgende:
de spelen oder spelten vandaag
Das Line-Up am Donnerstag: Muse, Rise Against, Bullet for my Valentine, Evanescence, Steel Panther, Turbobier, Bush, Haddaway & Dr. Alban, Clawfinger, Black Veil Brides, Don Broco, Gloryhammer, Kennyhoopla, Fire From The Gods, Grandson, Silverstein, Deez Nuts, Creeper, Hot Milk,
Zo, dat was echt heftig toen ja!quote:Op donderdag 9 juni 2022 22:53 schreef PLY het volgende:
[..]
Niet leuk nee. Mijn zoon was toen op pukkelpop met die storm windhoos. Blij dat ik wat hoorde van hem toen
Weet ik, maar ik vind jou al heel lang een kutmod, dus ga aub ergens anders zuigen en de boel opfokken.quote:Op donderdag 9 juni 2022 22:56 schreef Sked het volgende:
[..]
Momenteel nog niet.
[..]
Dat heb ik je net uitgelegd.
Jammer.quote:Op donderdag 9 juni 2022 22:50 schreef mario390 het volgende:
veel modder op de konzert-terrein
[ afbeelding ]
Ik stelde een vraag omdat je gedrag nogal negatief is, als jij dat dan zo ervaart ligt dat meer aan jou hoor.quote:Op donderdag 9 juni 2022 22:59 schreef aloa het volgende:
[..]
Weet ik, maar ik vind jou al heel lang een kutmod, dus ga aub ergens anders zuigen en de boel opfokken.
Letterlijk alles weggewaaid toen. Zaten te kijken op tv en zagen het gebeuren.quote:Op donderdag 9 juni 2022 22:58 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Zo, dat was echt heftig toen ja!Snap wel dat je blij was om 'm te spreken
Kan het mij voorstellen. Ppfff naarquote:Op donderdag 9 juni 2022 23:03 schreef PLY het volgende:
Lett
[..]
Letterlijk alles weggewaaid toen. Zaten te kijken op tv en zagen het gebeuren.
Stikdonker ineens en zagen die beelden. Wat was ik bang toen dat hem wat was overkomen.
Maar gelukkig belde hij snel.
Merk je niks van als je dronken bentquote:Op donderdag 9 juni 2022 22:58 schreef mario390 het volgende:
[..]
geen idee waroom dr alban en haddaway bij
en rockfestival spelen
Gezellig 'What is love'quote:Op donderdag 9 juni 2022 22:58 schreef mario390 het volgende:
[..]
geen idee waroom dr alban en haddaway bij
en rockfestival spelen
ja kenn ik van tvquote:Op donderdag 9 juni 2022 23:06 schreef Foshizzle79 het volgende:
Als ik een hele hoop geld had en ik in (of iig meer in de buurt van) Frankrijk woonde, dan had ik naar dit festival der festivals gegaan 😍![]()
https://www.hellfest.fr/en/line-up
Mijn gedrag is negatiefquote:Op donderdag 9 juni 2022 23:03 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik stelde een vraag omdat je gedrag nogal negatief is, als jij dat dan zo ervaart ligt dat meer aan jou hoor.
Denk mijn oudste zoon ook wel.quote:Op donderdag 9 juni 2022 23:06 schreef Foshizzle79 het volgende:
Als ik een hele hoop geld had en ik in (of iig meer in de buurt van) Frankrijk woonde, dan had ik naar dit festival der festivals gegaan 😍![]()
https://www.hellfest.fr/en/line-up
Hi Aloaloa!quote:Op donderdag 9 juni 2022 23:08 schreef aloa het volgende:
[..]
Mijn gedrag is negatief![]()
Bekijk je eigen gedrag eens op FOK!
Nogal matige jijbak ditquote:Op donderdag 9 juni 2022 23:08 schreef aloa het volgende:
[..]
Mijn gedrag is negatief![]()
Bekijk je eigen gedrag eens op FOK!
Oh daar was mijn oudste zus gek opquote:
quote:Op donderdag 9 juni 2022 23:16 schreef aloa het volgende:
[..]
Meer kan ik er in jouw geval niet van maken.
Ja dat zijn enge dingen. Net als dat drama toen in Duitsland dat mensen in de verdrukking kwamen. Verschrikkelijk.quote:Op donderdag 9 juni 2022 23:03 schreef PLY het volgende:
Lett
[..]
Letterlijk alles weggewaaid toen. Zaten te kijken op tv en zagen het gebeuren.
Stikdonker ineens en zagen die beelden. Wat was ik bang toen dat hem wat was overkomen.
Maar gelukkig belde hij snel.
Oh god idd ja, bijna stom dat ik dat vergeten was tot nu netquote:Op donderdag 9 juni 2022 23:19 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ja dat zijn enge dingen. Net als dat drama toen in Duitsland dat mensen in de verdrukking kwamen. Verschrikkelijk.
Lekker hot wings?quote:Op vrijdag 10 juni 2022 00:34 schreef hemarookworst het volgende:
En vanmiddag ging ik kfc snaaien met cam aan tijdens teamsvergadering, moesten ze maar niet tijdens lunch plannen
charmingquote:Op vrijdag 10 juni 2022 00:35 schreef hemarookworst het volgende:
Wel met mijn hoofd uit beeld wanneer ik aan het kauwen ben en zo
quote:
Wat een zegen, lekker lowkeyquote:Op vrijdag 10 juni 2022 00:38 schreef hemarookworst het volgende:
Was gelukkig niet veel aan het woord
Ik ga thuis ff luisteren, zit in de trein en koptelefoon vergetenquote:
en dan lekker eten makenquote:Op vrijdag 10 juni 2022 00:39 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ik ga thuis ff luisteren, zit in de trein en koptelefoon vergeten
Helemaal goed!quote:Op vrijdag 10 juni 2022 00:39 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ik ga thuis ff luisteren, zit in de trein en koptelefoon vergeten
Dankjewel fijne nachtrust nogquote:Op vrijdag 10 juni 2022 00:43 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Helemaal goed!![]()
voorspoedige reis nog!
Ik denk dat ik lekker uitgebreid ontbijt ga maken. Nu ligt mijn bed zo lekker dat ik denk ook ja lekker slapen heeeeeeeeeeeeeeerlijk. Morgen wat fruit erbij eitje bakken zoiets.quote:
slaap lekker, ik duik ook mn bed inquote:Op vrijdag 10 juni 2022 00:55 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik lekker uitgebreid ontbijt ga maken. Nu ligt mijn bed zo lekker dat ik denk ook ja lekker slapen heeeeeeeeeeeeeeerlijk. Morgen wat fruit erbij eitje bakken zoiets.
Dankjewwl jij ook. Gaat lekker weer worden. Zonbooster on! Slaap lekker zo.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 00:57 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
slaap lekker, ik duik ook mn bed in
quote:Op donderdag 9 juni 2022 22:10 schreef aloa het volgende:
[..]
Alles goed verder?
Misschien kan je wat duidelijker zijn. Hier kan ik niks mee.
Met mij gaat het prima,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:quote:Op woensdag 8 juni 2022 22:33 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik snap het echt niet.![]()
Heel FOK lijkt de laatste tijd wel één groot wespennest...quote:quote:Op woensdag 8 juni 2022 22:58 schreef aloa het volgende:
[..]
Een user heeft een probleem met een mod...prima, maar moet dan het hele topic dichtquote:Op woensdag 8 juni 2022 23:03 schreef aloa het volgende:
[..]
Ja doei.
Het is 1 user die dat doet. Dat kan je niet op alle users projecteren.
En FreshFruit is mijn maatje.quote:Op woensdag 8 juni 2022 23:09 schreef aloa het volgende:
[..]
Jep.
Ik heb nog wel meer gezien. Fruit werd ook door een andere mod opgefokt.quote:quote:Op woensdag 8 juni 2022 23:56 schreef aloa het volgende:
[..]
Laat me niet lachen![]()
Vies gestook van jou met Soury. Waardoor ik weer een kutbeeld krijg.
Bedankt.quote:quote:quote:quote:Op donderdag 9 juni 2022 19:54 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat gebeurt sowieso niet.![]()
Vechten tegen de bierkaai...quote:quote:Op donderdag 9 juni 2022 20:20 schreef aloa het volgende:
[..]
Het is de manier waarop het gegaan is![]()
En gewoon geen enkele uitleg etc...quote:quote:Op donderdag 9 juni 2022 21:47 schreef aloa het volgende:
[..]
Vertel.
Ik heb tot nu toe geen goede reden gehoord.quote:
Je haalt dingen door elkaar ik viel op straat in slaap PP bij een andere meet op een barkruk, ik heb niet tegen een auto gekotst maar over statics (rip) schoenenquote:Op donderdag 9 juni 2022 18:33 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik ook, hebben wij ook gemeet dan?
@:Yvonne in d'r paarse jurk, en ik in mijn hawaii bloesje![]()
![]()
En @:laffer, en@:Static
die van de trap kwam rollen.
En@:Opa ::'( en @:Highlander wiens jas gejat was. En @:Breuls die keihard ging schreeuwen toen ie mij zag.
En daarna, banoffee ijs met @:Nouk en @:flyingfox, @:Jogy die tegen de zijkant van een auto kotste, @:bosbeetle of @:paarsepaashaas die op straat in slaap viel. Is het al tijd voor de 25 jaar FOK! meet planning?
quote:Op vrijdag 10 juni 2022 06:56 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Je haalt dingen door elkaar ik viel op straat in slaap PP bij een andere meet op een barkruk, ik heb niet tegen een auto gekotst maar over statics (rip) schoenen
Oh wacht ik weet niet waar jogy gekotst heeft. Ik weet wel dat neusaap een condoom in PPs of mijn cola deed...
quote:Op vrijdag 10 juni 2022 01:52 schreef puzziepie het volgende:
[..]Dat jij een hekel hebt aan FF is al langer bekend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met mij gaat het prima,Dit topic is ook best wel vermakelijk om te lezen.
Terwijl het eigenlijk triest is dat hier een groepje mensen loopt te slachtofferen en over de zeik is omdat DTS alweer dicht is.
DTfakkingS kleuters![]()
Grappig wel dat ik hier wat uitspraken en opmerkingen van bepaalde mensen tegenkwam ,die mij niet echt verbazen(dat is nu eenmaal het niveau van sommige mensen in DTS ) maar die wel veelzeggend zijn.
De een had geen idee wat er precies was voorgevallen, maar is compleet over de zeik omdat DTS weer is gesloten , dus iedereen krijgt nu straf?
Ze gaat er geen herrie om maken , heeft toch geen zin ,'ze zegt het alleen maar'
Ze snapt er geen jota van want overal is wel eens ruzie, dat hoort er nou eenmaal bij.
Als 1 iemand iets uit de supermarkt steelt dan gaat toch ook niet de hele supermarkt dicht voor iedereen?
Zou wat wezen toch? Overal zijn wel ruzies , zij heeft erger gezien.
Dus het lijkt er vooral op dat de crew een hekel heeft aan DTS.![]()
De haat naar Paul zit diep :hij reageert op een normale manier op een post, en krijgt meteen een sneer dat hij zich er niet mee moet bemoeien.
Een ander zegt dat het niet alleen de schuld van FF is maar dat Paul ook schuld heeft.
FF kreeg de ban en daar bovenop moest DTS dicht. Dat is niet zijn beslissing, niet zijn schuld
maar de schuld van de crew![]()
Iemand vindt dat de personen die het verpesten moeten worden aangesproken ,dat doe je immers ook met kinderen in de klas.
Weer een ander vindt dat er niets is voorgevallen , en dat het kinderachtig is .
Oh en blijkbaar zijn er mensen die vinden dat het logisch is dat bepaalde personen in DTS worden afgezeken en totaal niet serieus genomen worden. Gelukkig waren er ook wat mensen 'die de post' van FF onterecht vonden.
( dus dit gaat om 'maar' één onterechte post???
Nou nee, maar blijkbaar hebben een hoop mensen boter op hun hoofd en/of zitten diep in de reet van gebande. Typisch wel
Anyweez: Lekker boos op alles en iedereen blijven, lekker blijven janken en slachtofferen dat je het niet snapt, dat het niet eerlijk is van de crew, dat jullie niet is uitgelegd waarom DTS weer op slot zit. WTF??![]()
Wel de splinter in andermans oog zien en niet de balk in zijn eigen
Het ligt aan de crew , het beleid, FOK!. murp, yvonne en Paul,.
Maar het ligt niet aan de users die daar iedere minuut van de dag posten, neerbuigend over hun 'medespelers' praten , mensen tegen elkaar opzetten ,uitsluiten ,en ruziemaken .onder het mom van gezellig DTS met elkaar spelen.
Lekker onderhuids met een groepje mensen treiteren , tof spel man!!
Ik weet niet waar dat vandaan komt.
Waren best geslaagd ja, sowieso fokmeets over het algemeen wel.quote:
Ben zelf niet zo van de meets, maar als ik het zo her en der lees is het altijd wel gezelligquote:Op vrijdag 10 juni 2022 07:23 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Waren best geslaagd ja, sowieso fokmeets over het algemeen wel.
Dankjewelquote:Op vrijdag 10 juni 2022 06:46 schreef Dotteke het volgende:
Hiep hiep hiep![]()
van harte gefeliciteerd @:Mrsloveable 🥰
Werk jij als verkeersregelaar?quote:Op vrijdag 10 juni 2022 08:54 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
@:yvonne @:laforest
Kijk! Mijn gele regenjas
Nope. En ja, deze kleur staat mij gewoon ontzettend goedquote:Op vrijdag 10 juni 2022 09:00 schreef laforest het volgende:
[..]
Werk jij als verkeersregelaar?
Mooie kleur, dat wel.
Fijne dag, verwen jezelf maar lekkerquote:
quote:Op vrijdag 10 juni 2022 09:03 schreef DJMO het volgende:
[..]
Nope. En ja, deze kleur staat mij gewoon ontzettend goed
Geen bikini?quote:Op vrijdag 10 juni 2022 09:03 schreef DJMO het volgende:
Heb twee shirts, twee korte broeken, een lange broek, een jas en die regenjas in deze stijl.
quote:
Ik vind dat echt mooi. Ook neon roze en groen.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 09:07 schreef DJMO het volgende:
[..]ben wel op zoek geweest naar een badpak in deze stijl, nog niet gevonden
vindt het meer werk kleding dat felle gelequote:Op vrijdag 10 juni 2022 09:09 schreef laforest het volgende:
[..]
Ik vind dat echt mooi. Ook neon roze en groen.
Ik ben niet echt van het roze, al heb ik wel een neon roze sportjasje liggen. Tevens ook nog een sportjasje met reflectiestrepen dat op het oog geel is, maar als je goed kijkt een groene gloed heeft.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 09:09 schreef laforest het volgende:
[..]
Ik vind dat echt mooi. Ook neon roze en groen.
Ja, ik ook. Of fitnesskleding. Uitzondering voor mij is neonkleurige bikiniquote:Op vrijdag 10 juni 2022 09:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
vindt het meer werk kleding dat felle gele
op een mooie bruin getinte huidquote:Op vrijdag 10 juni 2022 09:15 schreef laforest het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Of fitnesskleding. Uitzondering voor mij is neonkleurige bikini
quote:
Dat kan ook, maar lijkt mij mooier als je iets gebruind bentquote:Op vrijdag 10 juni 2022 09:18 schreef laforest het volgende:
[..]
Of echt melkfles-wit
Ik houd wel van contrast.
Voor mij was dat kotsbeetle en paarse slaaphaas verhaal dus 1 gedachte gewordne in mijn hoofd.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 06:56 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Je haalt dingen door elkaar ik viel op straat in slaap PP bij een andere meet op een barkruk, ik heb niet tegen een auto gekotst maar over statics (rip) schoenen
Oh wacht ik weet niet waar jogy gekotst heeft. Ik weet wel dat neusaap een condoom in PPs of mijn cola deed...
quote:Op vrijdag 10 juni 2022 09:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat kan ook, maar lijkt mij mooier als je iets gebruind bent
Ik ben ook niet van de meets daarom ga ik er af en toe naartoe.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 07:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben zelf niet zo van de meets, maar als ik het zo her en der lees is het altijd wel gezellig
[..]Ga huilen zeg. drama om niks. In amerika worden kinderen doodgeschoten met een AR15, in andere reeksen wordt zyklon B en de hitlergroet zelfs nog toegestan, en in ONZ (CHECK JE FORUMTITEL GOEDVEROEME) wordt een complete reels gesloten vanwege een mening over de geschiktheid van een modje? Come on, vroeger hadden we zelfs prijzen voor itrritantste kutmod, en nu mag dat niet meer wegens oeh tere gevoelentjetjes?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met mij gaat het prima,Dit topic is ook best wel vermakelijk om te lezen.
Terwijl het eigenlijk triest is dat hier een groepje mensen loopt te slachtofferen en over de zeik is omdat DTS alweer dicht is.
DTfakkingS kleuters![]()
Grappig wel dat ik hier wat uitspraken en opmerkingen van bepaalde mensen tegenkwam ,die mij niet echt verbazen(dat is nu eenmaal het niveau van sommige mensen in DTS ) maar die wel veelzeggend zijn.
De een had geen idee wat er precies was voorgevallen, maar is compleet over de zeik omdat DTS weer is gesloten , dus iedereen krijgt nu straf?
Ze gaat er geen herrie om maken , heeft toch geen zin ,'ze zegt het alleen maar'
Ze snapt er geen jota van want overal is wel eens ruzie, dat hoort er nou eenmaal bij.
Als 1 iemand iets uit de supermarkt steelt dan gaat toch ook niet de hele supermarkt dicht voor iedereen?
De haat naar Paul zit diep :hij reageert op een normale manier op een post, en krijgt meteen een sneer dat hij zich er niet mee moet bemoeien.
Een ander zegt dat het niet alleen de schuld van FF is maar dat Paul ook schuld heeft.
FF kreeg de ban en daar bovenop moest DTS dicht. Dat is niet zijn beslissing, niet zijn schuld
Iemand vindt dat de personen die het verpesten moeten worden aangesproken ,dat doe je immers ook met kinderen in de klas.
Weer een ander vindt dat er niets is voorgevallen , en dat het kinderachtig is .
Oh en blijkbaar zijn er mensen die vinden dat het logisch is dat bepaalde personen in DTS worden afgezeken en totaal niet serieus genomen worden. Gelukkig waren er ook wat mensen 'die de post' van FF onterecht vonden.
Nou nee, maar blijkbaar hebben een hoop mensen boter op hun hoofd en/of zitten diep in de reet van gebande. Typisch wel
Anyweez: Lekker boos op alles en iedereen blijven, lekker blijven janken en slachtofferen dat je het niet snapt, dat het niet eerlijk is van de crew, dat jullie niet is uitgelegd waarom DTS weer op slot zit. WTF??![]()
Maar het ligt niet aan de users die daar iedere minuut van de dag posten, neerbuigend over hun 'medespelers' praten , mensen tegen elkaar opzetten ,uitsluiten ,en ruziemaken .onder het mom van gezellig DTS met elkaar spelen.
Tering zeg, ga dan naast deze of gene in het graf liggen
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
[..]Zoals jij het geweldig vind dat DTS dicht is zo vind ik het vervelend en ben ik er boos om.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met mij gaat het prima,Dit topic is ook best wel vermakelijk om te lezen.
DTfakkingS kleuters![]()
Maar gooi maar lekker olie op het vuur hoor.![]()
[..]Een welverdiende like gezet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met mij gaat het prima,Dit topic is ook best wel vermakelijk om te lezen.
DTfakkingS kleuters![]()
Lekker onderhuids met een groepje mensen treiteren , tof spel man!!~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
Lekker postje inderdaad hoor. Niks mis meequote:
een parkiet!quote:Op vrijdag 10 juni 2022 09:03 schreef DJMO het volgende:
Heb twee shirts, twee korte broeken, een lange broek, een jas en die regenjas in deze stijl.
Ik loop standaard in deze kleur. nu ook.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 09:52 schreef murp het volgende:
[..]
een parkiet!
Nou, ze zullen je in ieder geval niet omverrijden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
quote:Op vrijdag 10 juni 2022 09:55 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik loop standaard in deze kleur. nu ook.je mist deze nog!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Een forum, waar je geen kwaad woord mag zeggen over de mensen die het geheel moeten sturen.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 09:37 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ga huilen zeg. drama om niks. In amerika worden kinderen doodgeschoten met een AR15, in andere reeksen wordt zyklon B en de hitlergroet zelfs nog toegestan, en in ONZ (CHECK JE FORUMTITEL GOEDVEROEME) wordt een complete reels gesloten vanwege een mening over de geschiktheid van een modje? Come on, vroeger hadden we zelfs prijzen voor itrritantste kutmod, en nu mag dat niet meer wegens oeh tere gevoelentjetjes?
LOL. Waar is die te koop?quote:
Dat is hier weel anders geweest.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 09:58 schreef aloa het volgende:
[..]
Een forum, waar je geen kwaad woord mag zeggen over de mensen die het geheel moeten sturen.
De meeste bedrijven zijn zelfs blij met kritiek...daar leert men van en maakt het bedrijf beter.
Thnx, even gluren!quote:Op vrijdag 10 juni 2022 10:10 schreef murp het volgende:
[..]
https://ambulancewebshop.nl/cap-fluoriserend-geel
quote:Op vrijdag 10 juni 2022 10:19 schreef murp het volgende:
Ik zie DTS als een onderdeel van een vergaderlocatie met allerlei vergaderzalen. Nu wordt er in 1 zaaltje een spelletje gedaan waarbij meubels worden gesloopt en waarbij stoelen worden gegooid naar elkaar. Nu heeft de huismeester op locatie gezegd dat ze het spelletje niet meer mogen spelen maar dat ze wel welkom zijn in deze enorme vergader locatie. Maar dat willen ze niet en geven enkel andere en de huismeester de schuld dat ze dat spelletje niet meer mogen spelen in de vergaderzaal. Gooien met stoelen doet toch geen pijn? Het behang eraf trekken doet toch geen pijn? Ik vind het hartstikke gezellig wordt er dan gezegd! Niet nadenkend wat ze met hun gedrag aanstichten. Maar de huismeester zit met de gebakke peren en moeten de andere spelers onder het puin vandaan halen. xxx
Ik post ook niet meer in de klb sc en vbl sc...puur omdat je daar uitgekotst wordt door een vast groepje users. Maar dat mag gewoon blijven bestaan. Heel apart.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 10:19 schreef murp het volgende:
Ik zie DTS als een onderdeel van een vergaderlocatie met allerlei vergaderzalen. Nu wordt er in 1 zaaltje een spelletje gedaan waarbij meubels worden gesloopt en waarbij stoelen worden gegooid naar elkaar. Nu heeft de huismeester op locatie gezegd dat ze het spelletje niet meer mogen spelen maar dat ze wel welkom zijn in deze enorme vergader locatie. Maar dat willen ze niet en geven enkel andere en de huismeester de schuld dat ze dat spelletje niet meer mogen spelen in de vergaderzaal. Gooien met stoelen doet toch geen pijn? Het behang eraf trekken doet toch geen pijn? Ik vind het hartstikke gezellig wordt er dan gezegd! Niet nadenkend wat ze met hun gedrag aanstichten. Maar de huismeester zit met de gebakke peren en moeten de andere spelers onder het puin vandaan halen. xxx
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 10 juni 2022 10:29 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik post ook niet meer in de klb sc en vbl sc...puur omdat je daar uitgekotst wordt door een vast groepje users. Maar dat mag gewoon blijven bestaan. Heel apart.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
quote:Op vrijdag 10 juni 2022 10:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]Deis.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 10 juni 2022 10:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]ThanxSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
We moeten nietsquote:Op vrijdag 10 juni 2022 10:37 schreef Paul het volgende:
jongens lullie moeten de verjaardag van @:mrsloveable vieren
Ik heb MrsL allang mijn felicitaties doen toekomen.quote:
quote:Op vrijdag 10 juni 2022 10:37 schreef Paul het volgende:
jongens lullie moeten de verjaardag van @:mrsloveable vieren
Al iets moois gekregen voor je verjaardag?quote:
Toffe kleur.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 08:54 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
@:yvonne @:laforest
Kijk! Mijn gele regenjas
Kan zooooooooooooooooooo opluchten soms.quote:
Zijn er ook niet veel meerquote:Op vrijdag 10 juni 2022 09:33 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik ben ook niet van de meets daarom ga ik er af en toe naartoe.
25quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕
quote:Op vrijdag 10 juni 2022 11:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Al iets moois gekregen voor je verjaardag?
vertel?quote:
quote:Op vrijdag 10 juni 2022 11:54 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
25
Ha valt nog mee maak er een leuke dag van.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
O vind het altijd wel leuk om te horen wat mensen krijgenquote:
Een hekel aan alles en iedereen die ooit in DTS heeft gepostquote:Op vrijdag 10 juni 2022 07:05 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat jij een hekel hebt aan FF is al langer bekend.
Komt goedquote:Op vrijdag 10 juni 2022 11:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ha valt nog mee maak er een leuke dag van.
Heel apart.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 12:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
Een hekel aan alles en iedereen die ooit in DTS heeft gepost![]()
![]()
gevalletje balk splinter spiegel![]()
Ik zie DTS als een deel van een forumquote:Op vrijdag 10 juni 2022 10:19 schreef murp het volgende:
ik zie de verlgelijking ff niet tussen gooien met stoelen en punten verdienen met posten.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 10:19 schreef murp het volgende:
Paul stopt met zijn act OK. Senn was de laatste.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 12:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik zie DTS als een deel van een forum
waar je kunt posten en punten kunt halen.
Waar bepaalde mensen acts opvoeren die dermate irritant zijn dat je op zoek gaat naar een ander plekje op dit forum.
Dan denk je een ander plekje gevonden te hebben, komt die act er weer achteraan, met dezelfde irritante manier van doen.
Plekje wordt verplaatst,.. act komt er weer achteraan
Maar blijkbaar is dat allemaal geen punt
wanneer pasen en pinksteren op 1 dag valt zekerquote:Op vrijdag 10 juni 2022 12:32 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Paul stopt met zijn act OK. Senn was de laatste.
Vrije training. Hoe laat?quote:Op vrijdag 10 juni 2022 12:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
wanneer pasen en pinksteren op 1 dag valt zeker
tis goed
ik ga zo lekker F1 kijken
en van het weer genieten
ipv lezen hoe mensen hier elkaar vliegen willen afvangen
zichzelf even een veer in de kont willen drukken
1 uur de eerste VTquote:Op vrijdag 10 juni 2022 12:42 schreef aloa het volgende:
[..]
Vrije training. Hoe laat?
Niet dat ik het kan zien
Ik ben op werk.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 12:44 schreef greysbones het volgende:
Misschien heeft iemand in F1 wel een linkje?
wel via je laptop of mobielquote:Op vrijdag 10 juni 2022 12:46 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik ben op werk.![]()
Wel raar dat die vrije training op vrijdag nooit te zien is op viaplay.
Is het welquote:Op vrijdag 10 juni 2022 12:46 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik ben op werk.![]()
Wel raar dat die vrije training op vrijdag nooit te zien is op viaplay.
Ja die TR's ben ik het wel mee eens. Als je voor iedere scheet een TR gaat zetten dan kun je beter wegblijven uit DTS. Alhoewel ik het wel eens ben met de sluiting trouwens. Men is gewaarschuwd, nog een kans gekregen, maar blijkbaar vinden sommigen zichzelf zo belangrijk dat ze voor anderen het spel hebben verkloot. En ik ben het niet eens met het commentaar op de act van Paul. In andere SC's is een ander verhaal, maar dit is ONZ en dat lijken veel users steeds maar weer te vergeten.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 12:29 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik zie de verlgelijking ff niet tussen gooien met stoelen en punten verdienen met posten.
sowieso, spelers onder het puin vandaan halen? Negeer goddomme die TR's eens. Wat je als huismeester fout doet is steeds fout volk in je tent toelaten en de hele tent ervoor sluiten. Maargoed, wat hier gebeurt is niet erger dan vroeger he.
Helaasquote:
Hier is het bewolkt.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 12:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
wanneer pasen en pinksteren op 1 dag valt zeker
tis goed
ik ga zo lekker F1 kijken
en van het weer genieten
ipv lezen hoe mensen hier elkaar vliegen willen afvangen
zichzelf even een veer in de kont willen drukken
wat fijnquote:Op vrijdag 10 juni 2022 12:53 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Zal wel lukken.
Mijn zus mag naar huis eindelijk na precies 5 weken. [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
O dat is fijn Giz, komt voor jullie ook langzaam de rust weer terugquote:Op vrijdag 10 juni 2022 12:53 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Zal wel lukken.
Mijn zus mag naar huis eindelijk na precies 5 weken. [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Allemaal is een groot woord, heb nog geen traan gelatenquote:Op vrijdag 10 juni 2022 12:55 schreef Solotovski het volgende:
Zie ze ook allemaal huilen om dat dts![]()
@:rozevla
Zeker.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 12:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is fijn Giz, komt voor jullie ook langzaam de rust weer terug
quote:Op vrijdag 10 juni 2022 12:55 schreef Solotovski het volgende:
Dit gaat over mensen die RL dingen posten waar dan met de act op in gehaakt wordt he.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 12:50 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ja die TR's ben ik het wel mee eens. Als je voor iedere scheet een TR gaat zetten dan kun je beter wegblijven uit DTS. Alhoewel ik het wel eens ben met de sluiting trouwens. Men is gewaarschuwd, nog een kans gekregen, maar blijkbaar vinden sommigen zichzelf zo belangrijk dat ze voor anderen het spel hebben verkloot. En ik ben het niet eens met het commentaar op de act van Paul. In andere SC's is een ander verhaal, maar dit is ONZ en dat lijken veel users steeds maar weer te vergeten.
Vaak is dat wel het beste, voor haar zal het ook fijn zijn weer in haar vertrouwde omgevingquote:Op vrijdag 10 juni 2022 12:57 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Zeker.![]()
Ik hoef vandaag niet naar Groningen te rijden weer.
Ze zal thuis ook veel beter opknappen in haar eigen vertrouwde omgeving.
aaah plasje gedaanquote:Op vrijdag 10 juni 2022 12:55 schreef Solotovski het volgende:
Tnx.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 13:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vaak is dat wel het beste, voor haar zal het ook fijn zijn weer in haar vertrouwde omgeving
Lekker hoor neem je rust maar de komende dagen, je hebt het verdiend
Ik zal em straks een sticker geven.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 13:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
aaah plasje gedaan
goed zo knap hoor
quote:Op vrijdag 10 juni 2022 13:05 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik zal em straks een sticker geven.![]()
[ afbeelding ]
je hebt dmquote:Op vrijdag 10 juni 2022 13:05 schreef aloa het volgende:
[..]
Maar niet rechtreeks op het kanaal van kpn.
Dat is correct, bij Ziggo hetzelfde.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 13:05 schreef aloa het volgende:
[..]
Maar niet rechtreeks op het kanaal van kpn.
Vriendin er een weekendje tussenuit?quote:
Klopt, heb alleen nog act met Dotteke en Haagsquote:Op vrijdag 10 juni 2022 12:32 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Paul stopt met zijn act OK. Senn was de laatste.
quote:Op vrijdag 10 juni 2022 13:18 schreef Paul het volgende:
[..]
Klopt, heb alleen nog act met Dotteke en Haags
We zijn het eensquote:Op vrijdag 10 juni 2022 13:12 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dat is correct, bij Ziggo hetzelfde.
Ja met moeders naar Amsterdam vind het leuk voor ze. Heb zelf niks met Amsterdam dus lekker weekendje alleen.quote:
Is ook wel eens lekkerquote:Op vrijdag 10 juni 2022 13:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja met moeders naar Amsterdam vind het leuk voor ze. Heb zelf niks met Amsterdam dus lekker weekendje alleen.
Hey 4quote:
Dankjewelquote:
Wat heb ik gezegdquote:Op vrijdag 10 juni 2022 13:22 schreef Maanvis het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dit gaat heel veel schelen! Dan hebben we het er vanaf nu niet meer over
Ja is goed toevallig net gisteren voor het eerst online met een vriend fifa 22 gespeeld ze hadden de optie zonder fut goed verstopt.quote:
O nu al. Begint al goed.quote:
Voor je het weet is ze weer thuisquote:Op vrijdag 10 juni 2022 14:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
Gelukkig heb ik disney hbo Netflix enzo en morgen werken die avond heb ik wel zin in kan ik echt relaxen.
Huilen om het huilen.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 12:55 schreef Solotovski het volgende:
Hopelijk valt het mee.quote:
Het zal wel.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 12:59 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dit gaat over mensen die RL dingen posten waar dan met de act op in gehaakt wordt he.
Dit is gewoon erger dan een kaars in een schertsvertoning laten penetreren.
Dit is Johan die in de uitzending zegt dat ie straks op weg naar huis Heleen ff op de knietjes dwingt. zonder dat heleen daar dan bij is
Ik zie echt niet in hoe dat werkt, want dat werd ook al weken in ONZ SC en FB gedaan
Ik vind het zielig voor de mensen die daar met plezier posten. Omdat er 1 of 2 zijn die lopen te trollen moet dat hele topic dicht. Het is echt spijkers op laag water zoeken vind ik. Geef die trollen een ban of een ban voor ONZ en het was ook opgelost. Er zijn er gewoon een paar achter de schermen die een pesthekel hebben aan dat topic om een of andere trieste reden en geen rust hadden voor dat hele topic was verdwenen.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 12:50 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ja die TR's ben ik het wel mee eens. Als je voor iedere scheet een TR gaat zetten dan kun je beter wegblijven uit DTS. Alhoewel ik het wel eens ben met de sluiting trouwens. Men is gewaarschuwd, nog een kans gekregen, maar blijkbaar vinden sommigen zichzelf zo belangrijk dat ze voor anderen het spel hebben verkloot. En ik ben het niet eens met het commentaar op de act van Paul. In andere SC's is een ander verhaal, maar dit is ONZ en dat lijken veel users steeds maar weer te vergeten.
Dat gevoel heb ik ook.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 15:13 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik vind het zielig voor de mensen die daar met plezier posten. Omdat er 1 of 2 zijn die lopen te trollen moet dat hele topic dicht. Het is echt spijkers op laag water zoeken vind ik. Geef die trollen een ban of een ban voor ONZ en het was ook opgelost. Er zijn er gewoon een paar achter de schermen die een pesthekel hebben aan dat topic om een of andere trieste reden en geen rust hadden voor dat hele topic was verdwenen.
Dus als je wil dat er een topic voorgoed wordt gesloten moet je gewoon met een groepje constant TR"s blijven zetten voor iedere scheet.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 15:25 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik ook.
Blijkbaar zijn er ook weer veel TR 's gezet. Maar dat kan ook anders lijkt mij.
En die worden dan in sommige gevallen gewoon serieus genomen door mods terwijl ze er beter de juiste schuldige op kunnen pakken.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 15:31 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dus als je wil dat er een topic voorgoed wordt gesloten moet je gewoon met een groepje constant TR"s blijven zetten voor iedere scheet.
Ik snap sowieso niet waarom mensen een topic dicht willen hebben omdat het niet een topic is die hun leuk vinden, en erom lachen als het daadwerkelijk gebeurd.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 15:31 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dus als je wil dat er een topic voorgoed wordt gesloten moet je gewoon met een groepje constant TR"s blijven zetten voor iedere scheet.
Het mooiste vermaak is leedvermaak blijkbaar. Stel je voor dat een ander plezier ergens in heeft en jij niet. Wat mij tegenvalt is dat er achter de schermen ook zo wordt gedacht, zelfs door oudgedienden die beter zouden moeten weten.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 15:56 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet waarom mensen een topic dicht willen hebben omdat het niet een topic is die hun leuk vinden, en erom lachen als het daadwerkelijk gebeurd.
Dan kom je er gewoon niet en laat mensen die er wel willen komen plezier hebben.
we zijn het tegenwoordig niet vaak eensquote:Op vrijdag 10 juni 2022 16:01 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het mooiste vermaak is leedvermaak blijkbaar. Stel je voor dat een ander plezier ergens in heeft en jij niet. Wat mij tegenvalt is dat er achter de schermen ook zo wordt gedacht, zelfs door oudgedienden die beter zouden moeten weten.
Het is wel heel apart allemaal ja.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 16:01 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het mooiste vermaak is leedvermaak blijkbaar. Stel je voor dat een ander plezier ergens in heeft en jij niet. Wat mij tegenvalt is dat er achter de schermen ook zo wordt gedacht, zelfs door oudgedienden die beter zouden moeten weten.
Volgens mij hebben die een iets "te" dikke huid gekregen in de loop der jaren.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 16:01 schreef mazaru het volgende:
[..]
Olifanten huid.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 16:16 schreef aloa het volgende:
[..]
Volgens mij hebben die een iets "te" dikke huid gekregen in de loop der jaren.
ze zijn werkelijk compleet van de pot geruktquote:Op vrijdag 10 juni 2022 16:41 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Die bagger regering gaat ook echt voor kapot Nederland.![]()
https://www.ad.nl/politie(...)rs-uitzien~a923ffa3/
Ja.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 16:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze zijn werkelijk compleet van de pot gerukt
NL moet kapotquote:Op vrijdag 10 juni 2022 16:45 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ja.
Laat ze ophouden met de spullen die hier gemaakt worden goedkoop te verkopen en het duur weer in te kopen.![]()
Als alle boerderijen gesloopt worden en huizen worden neergebouwd, waar moeten alle dieren dan naartoe.
Krijg je allemaal plagen in de steden.
Ik zie weer protesten aankomen.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 16:41 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Die bagger regering gaat ook echt voor kapot Nederland.![]()
https://www.ad.nl/politie(...)rs-uitzien~a923ffa3/
groot gelijkquote:
Ga gewoon eens wat doen aan jezelf ipv alles bij anderen te leggen.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 07:05 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat jij een hekel hebt aan FF is al langer bekend.
Ik zie er nu al een paar dagen een aantal hier jankenquote:Op vrijdag 10 juni 2022 09:37 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ga huilen zeg. drama om niks. In amerika worden kinderen doodgeschoten met een AR15, in andere reeksen wordt zyklon B en de hitlergroet zelfs nog toegestan, en in ONZ (CHECK JE FORUMTITEL GOEDVEROEME) wordt een complete reels gesloten vanwege een mening over de geschiktheid van een modje? Come on, vroeger hadden we zelfs prijzen voor itrritantste kutmod, en nu mag dat niet meer wegens oeh tere gevoelentjetjes?
Wees boos op jezelf.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 09:41 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Zoals jij het geweldig vind dat DTS dicht is zo vind ik het vervelend en ben ik er boos om.
Maar gooi maar lekker olie op het vuur hoor.
Geen idee waar je het over hebtquote:Op vrijdag 10 juni 2022 16:53 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ga gewoon eens wat doen aan jezelf ipv alles bij anderen te leggen.
Dit heeft heeft helemaal met FF te maken wel met slachtofferen en blind zijn voor wat er onder eigen ogen gebeurt.
Oftewel : diep in iemands reet zitten.
Je laat nu idd precies zien wie jij bent: een zielige meeloper.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 17:00 schreef aloa het volgende:
[..]
Geen idee waar je het over hebt
Wat heeft dit in godsnaam mer DTS te maken?
Ietsjes vriendelijker mag ook wel trouwens, of heb je opvliegers ofzo...
Is de overgang nog niet voorbij?quote:Op vrijdag 10 juni 2022 17:02 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Je laat nu idd precies zien wie jij bent: een zielige meeloper.
Nog zo een die diep in iemands reet zit.quote:
Jaloers?quote:Op vrijdag 10 juni 2022 17:13 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nog zo een die diep in iemands reet zit.
Voelt vast lekker.
He grote vriend, ik zit zo diep in je kont met mijn tong dat ik kan proeven wat je gister gegeten hebquote:
Tja aan mij ligt het niet hoor.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 17:15 schreef Dotteke het volgende:
Nou de tt zegt toch wat anders. Zie weinig lol hier
Hey Plyquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |