Oh ja, die noemde je de vorige keer ook al.quote:Op woensdag 8 juni 2022 19:35 schreef amaranta het volgende:
Het zijn niet zozeer de spieren maar ik weet niet de glimlach of zo? Uitstraling? Ik vind haar gewoon super aantrekkelijk.
Ik zou wel even flink stotteren.quote:Op woensdag 8 juni 2022 20:03 schreef exode het volgende:
Ik zou Jennifer Beals de jacuzzi niet uitschoppen.
Neh. Ik stuur dr wel naar jouw jacuzziquote:Op woensdag 8 juni 2022 20:03 schreef exode het volgende:
Jaaaaaaa.quote:Op woensdag 8 juni 2022 20:09 schreef amaranta het volgende:
[..]
Neh. Ik stuur dr wel naar jouw jacuzzi
Er is een stobbenfrees.quote:Op woensdag 8 juni 2022 20:15 schreef MevrouwCactus het volgende:
Ik heb woensdag vrij
Is er ook een oppasservice? Sjaak is namelijk ook vrij…
* Vanyel vraagt zich af of jij zo'n makkelijk mokkel hebt of ik.. uhh..quote:Op woensdag 8 juni 2022 20:01 schreef Clubsoda het volgende:
Ik vind een relatie met een vrouw wel 100 makkelijkerDus ruimdenkend of geaardheid, het is in ieder geval praktisch
QFTquote:Op woensdag 8 juni 2022 20:03 schreef exode het volgende:
Dat vind ik ook, maar ik gok dat mijn vrouw dat niet vindtquote:Op woensdag 8 juni 2022 20:01 schreef Clubsoda het volgende:
Ik vind een relatie met een vrouw wel 100 makkelijkerDus ruimdenkend of geaardheid, het is in ieder geval praktisch
/generalisatiemodus aanquote:Op woensdag 8 juni 2022 21:32 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Dat vind ik ook, maar ik gok dat mijn vrouw dat niet vindt
Dat is net alsof je aan twee eetstokjes vraagt wie de vork isquote:Op woensdag 8 juni 2022 21:35 schreef amaranta het volgende:
[..]
/generalisatiemodus aan
Jij bent het mannetje?
/generalisatiemodus uit
Gheghequote:Op woensdag 8 juni 2022 21:37 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Dat is net alsof je aan twee eetstokjes vraagt wie de vork is
Zorro, dat was nog eens een bisexual awakening voor prille tiener-lunapuella.quote:Op woensdag 8 juni 2022 20:34 schreef Vicky het volgende:
Catherina Zeta Jones in Zorro en Entrapment!
De mijne heeft geen mannelijk vergelijkingsmateriaal en ik ben zéker makkelijker dan haar exquote:Op woensdag 8 juni 2022 21:32 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Dat vind ik ook, maar ik gok dat mijn vrouw dat niet vindt
quote:Op woensdag 8 juni 2022 21:37 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Dat is net alsof je aan twee eetstokjes vraagt wie de vork is
Ik weet niet naar wie ik meer moet kijken wanneer ik die film zie. Anthonio of Catherine.quote:Op woensdag 8 juni 2022 21:57 schreef lunapuella het volgende:
[..]
Zorro, dat was nog eens een bisexual awakening voor prille tiener-lunapuella.
Catherine natuurlijk. Antonio is wel aardig maar daar houdt het dan ook wel bij opquote:Op woensdag 8 juni 2022 22:13 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik weet niet naar wie ik meer moet kijken wanneer ik die film zie. Anthonio of Catherine.
Er zijn toch ook wel leuke vrouwen in de provincie?quote:Op woensdag 8 juni 2022 22:39 schreef Lemijn het volgende:
Maar ik wil dus ook wel weer eens potten kijken. Ik had afgelopen weekend in Utrecht moeten zijn dus, echt stom dat dat niet is gelukt. Zit ik hier in mijn provinciestadje. Waar haal ik een leuke vrouw vandaan????
Jaa maar in alle eerlijkheid:quote:Op woensdag 8 juni 2022 22:50 schreef Adrian4 het volgende:
@:vencodark klaar voor morgen?
Wij gaan toch in Amsterdam slapen
Ja, maar waar. Ik zag er 2 afgelopen weekend op een festival. Wat bleek: ze hoorden bij elkaar.quote:Op woensdag 8 juni 2022 22:52 schreef Adrian4 het volgende:
[..]
Er zijn toch ook wel leuke vrouwen in de provincie?
Welnee daar moet je niet teveel mee bezig zijn. Geniet vooral van het moment.quote:Op woensdag 8 juni 2022 22:59 schreef vencodark het volgende:
[..]
Jaa maar in alle eerlijkheid:
Ik vind het ook een soort van spannend.
Want mijn man en ik zijn nog nooit een nachtje weggeweest en stel dat er wat gebeurt ofzo.
Daar moet ik niet aan denken natuurlijk maar ergens voelt het wel gek.
Ik stel voor dat we met z’n allen ook gelijk de kleur van de eetkamerstoelen beoordelen.quote:Op woensdag 8 juni 2022 23:48 schreef Butterflower het volgende:
Oeh, jacuzzi-stobbenfrees-meet woensdag. Leuk!
Wie voor de brandgang parkeert mag niet in de jacuzzi!!
Blauw!quote:Op donderdag 9 juni 2022 06:28 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik stel voor dat we met z’n allen ook gelijk de kleur van de eetkamerstoelen beoordelen.
QFT. Ik vind vrouwen aantrekkelijker worden naarmate ik ouder word. Of ik heb mijn ware geaardheid jarenlang onderdrukt, dat kan ookquote:Op woensdag 8 juni 2022 19:59 schreef -Spring het volgende:
[..]
Oh ja, die noemde je de vorige keer ook al.
Als ik nu onverhoopt vrijgezel zou raken, zou ik tijdens het zoeken naar een nieuwe relatie vrouwen ook niet uitsluiten, vermoed ik. Maar da's mss meer ruimdenkendheid dan echt mn geaardheid. Denk ik. Of werkt dat niet zo?
Jammer, Nu kunnen ze op de terugweg niet allemaal onder de banken verstoppen en doen alsof ze allemaal achtergebleven zijn in het park.quote:Op donderdag 9 juni 2022 08:59 schreef exode het volgende:
Net B uitgezwaaid die op schoolreisje gaat. Ook wel gek, pas de derde keer door Corona en meteen de laatste keer aangezien hij volgend jaar op kamp gaat.
Het was zo'n bus met van die gecoate ramen dus er stonden tientallen ouders willekeurig te zwaaien op straat, ja inclusief ik.
Blijkbaar zei hij dat de vorige keer ook. Een of andere pipo bij zo’n shownieuws programma was boos omdat hij dacht dat hij twee jaar geleden al naar de fareWell tour was gegaan en er nu dus weer zo’n tour is.quote:Op donderdag 9 juni 2022 07:51 schreef Mushanga71 het volgende:
Veel plezier vanavond bij Elton John Venco![]()
Hoorde net opt nieuws dat het zijn laatste concert ever zal zijn in NederlandDus flink genieten!
Leeftijd he. Van Toto is nu ook nog maar de helft op tournee. Eigenlijk gaan we in juli dus naar To😅
quote:Op donderdag 9 juni 2022 09:07 schreef amaranta het volgende:
[..]
Jammer, Nu kunnen ze op de terugweg niet allemaal onder de banken verstoppen en doen alsof ze allemaal achtergebleven zijn in het park.
Is dat Utrechtse humor of zo? Ik snap de grap namelijk niet. Wat is een AVG bus?quote:Op donderdag 9 juni 2022 09:09 schreef exode het volgende:
[..]![]()
Ik hoorde wel zijn juf voor het eerst een grapje maken, of ze meende het serieus 'Is wel een AVG proof bus'
Serieus voor het eerst? Wat saai...quote:Op donderdag 9 juni 2022 09:09 schreef exode het volgende:
[..]![]()
Ik hoorde wel zijn juf voor het eerst een grapje maken, of ze meende het serieus 'Is wel een AVG proof bus'
Privacy wetgeving.quote:Op donderdag 9 juni 2022 09:16 schreef amaranta het volgende:
[..]
Is dat Utrechtse humor of zo? Ik snap de grap namelijk niet. Wat is een AVG bus?
Heintje Davidsquote:Op donderdag 9 juni 2022 09:08 schreef amaranta het volgende:
[..]
Blijkbaar zei hij dat de vorige keer ook. Een of andere pipo bij zo’n shownieuws programma was boos omdat hij dacht dat hij twee jaar geleden al naar de fareWell tour was gegaan en er nu dus weer zo’n tour is.
Ik weet wat AVG is. Ik snap gewoon echt de grap niet in combinatie met de bus.quote:Op donderdag 9 juni 2022 09:18 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Serieus voor het eerst? Wat saai...![]()
@:amaranta AVG-bus als in privacy-bestendig.
Beatsaber is leukquote:Op woensdag 8 juni 2022 21:46 schreef Vicky het volgende:
Mijn kleine grote kind is jarig vandaag, 13 geworden.🥳
Ze heeft een VR bril gekregen. Echt geweldig! Ik ging een spelletje doen en viel bijna achterover 🤣🤣
Gelukkig stond M achter me.
We hebben beatsaber erop gezet. Dat is echt geweldig.. zweet me de tering 🤣🤣
Vraag me niet waarom, maar mijn man noemt mij soms zoquote:Op donderdag 9 juni 2022 09:19 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Heintje Davids![]()
Maar daar boos om worden...hij zal de enige zijn dan
Ik dacht dat hij die tour toen niet geheel kon afmaken ivm Corona.quote:Op donderdag 9 juni 2022 09:08 schreef amaranta het volgende:
[..]
Blijkbaar zei hij dat de vorige keer ook. Een of andere pipo bij zo’n shownieuws programma was boos omdat hij dacht dat hij twee jaar geleden al naar de fareWell tour was gegaan en er nu dus weer zo’n tour is.
quote:Op donderdag 9 juni 2022 09:29 schreef amaranta het volgende:
[..]
Vraag me niet waarom, maar mijn man noemt mij soms zo
Portretrecht misschien.quote:Op donderdag 9 juni 2022 09:28 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik weet wat AVG is. Ik snap gewoon echt de grap niet in combinatie met de bus.
Wat een idiootquote:Op donderdag 9 juni 2022 09:42 schreef Lemijn het volgende:
Weer boos geroep en gebonk omdat mijn baby op de toppen van zijn kunnen protesteerde tegen zijn bed. Wat moet ik daarmee? Ik heb al geprobeerd: vriendelijk begrip tonend langsgaan, woedend aan de deur staan. Waarschijnlijk helpt niks en is de buurman gewoon een eikel kinderloze man die van stilte houdt zonder inlevingsvermogen. Maar ik word er wel verdrietig van.
Oeh, veel plezierquote:Op donderdag 9 juni 2022 09:47 schreef F_r het volgende:
Ik ga maandag naar de rolling stones ben benieuwd
Nou, dat. Voor ouders is het ff een tikkie erger dan voor een buur. Sommige zouden écht op de hei moeten gaan wonen.quote:Op donderdag 9 juni 2022 09:49 schreef Lemijn het volgende:
Hij is niet het meelevende type. Hij stoort zich gewoon. Ik zou ook denken: arme ouders, arm kind, ik hoef er lekker niks mee. Zoiets. Maar dat lukt niet iedereen blijkbaar. Hij doet me dan denken aan mijn kleuter, die soms ook het gegil niet kan hebben en dan gaat gillen dat het stil moet zijn. Maar ja, die is 4, geen 50.
Geen tips, wel medeleven.. wij hadden ook zulke buren en ik vond dat midden in de nacht met een peuter met night terrors heel bedreigend. Ik wist ook niet welke buren het waren. Uiteindelijk heb ik om drie uur ‘s nachts gegild dat dat kloppen geen constructieve bijdrage leverde aan de oplossing van het probleem en daarna was het afgelopen. Wel alle andere buren ook wakker, maarja.quote:Op donderdag 9 juni 2022 09:42 schreef Lemijn het volgende:
Weer boos geroep en gebonk omdat mijn baby op de toppen van zijn kunnen protesteerde tegen zijn bed. Wat moet ik daarmee? Ik heb al geprobeerd: vriendelijk begrip tonend langsgaan, woedend aan de deur staan. Waarschijnlijk helpt niks en is de buurman gewoon een eikel kinderloze man die van stilte houdt zonder inlevingsvermogen. Maar ik word er wel verdrietig van.
Ow, wacht. Het gaat dus geen uren door? En dan klaagt buurman nog?quote:Op donderdag 9 juni 2022 09:59 schreef Lemijn het volgende:
Baby slaapt allang. Die heeft gewoon veel temperament en een goeie stem. En zeker geen slaapprobleem. Het kan echt veel erger qua geluid denk ik. Ik laat ze ook niet lang krijsen hier, maar hij heeft nu wel de leeftijd dat een paar minuten had protesteren wel helpt om daarna eenmaal bij me vlot in slaap te vallen. En zijn broer, tja, die is dus 4 en maakt bijpassende herrie.
Ik zal me maar weer proberen neer te leggen bij dat hij zich aso uit en het van me af laten glijden.
Eng is dat he, had mijn zoon ook. En dan was hij niet te bereiken.quote:Op donderdag 9 juni 2022 10:03 schreef Limone het volgende:
[..]
Geen tips, wel medeleven.. wij hadden ook zulke buren en ik vond dat midden in de nacht met een peuter met night terrors heel bedreigend. Ik wist ook niet welke buren het waren. Uiteindelijk heb ik om drie uur ‘s nachts gegild dat dat kloppen geen constructieve bijdrage leverde aan de oplossing van het probleem en daarna was het afgelopen. Wel alle andere buren ook wakker, maarja.
Wow dat is ook wel extreem lomp. Ze kwamen dus wel vragen of zo aan de deur? Mijn buren communiceren dus gewoon nietquote:Op donderdag 9 juni 2022 10:09 schreef Jagärtrut het volgende:
Oh, ongeloofelijk moeilijk is dat, Lemijn. Wij hadden dat midden in de pandemie ook. Nieuwe onderburen (zonder kinderen) gekregen. Die bonkten met een bezemsteel op het plafond als de kinderen in de woonkamer (gewoon overdag!) aan het spelen waren. Want ze hadden belangrijke videovergaderingen. Onze kinderen moesten maar boven gaan spelen, of naar buiten.
Goed zo!quote:Op donderdag 9 juni 2022 10:09 schreef Quoi het volgende:
EltonGeniet ervan jullie!
@:Lemijn wat lijkt me dat vervelend. Maar goed, voor jou niks aan te doen. Behalve terugklagen![]()
Jongens, ik ben vandaag sjaaltjesloos op straatZo liep ik in huis al rond (want mijn haar groeit sinds een maand heel vlot!) en Max zei dat het wel kon. En eerlijk gezegd ben ik het allemaal wel zat. Anouk in dat boerderijprogramma van Raven van Dorst hielp me over te streep. Die rijdt overigens ook in een VW-bus. Nu nog net als Anouk scheit aan alles hebben
Ik vond het doodeng vanmorgen met Max wegbrengen. Weeeeer die blikken.
Nee ik maak juist heel veel grapjes. Mijn stagiaires stikken ook altijd van het lachen. Want ik maak ook grapjes die de kinderen niet begrijpen maar zij wel. Echt heel grappig. Ik ben echt heel grappig, maar echt heel grappig, supergrappig.quote:Op donderdag 9 juni 2022 09:39 schreef exode het volgende:
Ben jij stiekem de juf van B, Amaranta?
Ik moest er om gniffelen, maar nogmaals misschien was het niet eens grapje. Vond ze het echt heel privacy proof een bus waar niemand zichtbaar in is.
Collega's waren afgelopen zaterdag naar de 'kinder'show van Armin geweest. Dat was echt geweldig blijkbaar. Hij gaf aan dit vaker te gaan doen. Dus die ga ik wel in de gaten houden. B is gek op Armin van Buuren.
Oh bah. Dat is wel echt heel naar. Alsof het voor jezelf nog niet rot genoeg is dat je kind zo moeilijk gaat slapen...quote:Op donderdag 9 juni 2022 09:42 schreef Lemijn het volgende:
Je weet niet wat de rugzak van de buurman bevat. Wie weet is ie wel gescheiden en ziet al jaren zn eigen kinderen niet. En is dit gewoon een dikke trigger voor hem.quote:Op donderdag 9 juni 2022 09:54 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Nou, dat. Voor ouders is het ff een tikkie erger dan voor een buur. Sommige zouden écht op de hei moeten gaan wonen.
En bedenk dit: het wordt beter.
Misschien een pakje oordoppen bij buurman in zn brievenbus gooien en er dan helemaal klaar mee zijn.
Sterkte iig want het is niet leuk als baby niet wil slapen
Heel dapper! Verbergen is zeker niet nodig maar ik snap de drempelquote:Op donderdag 9 juni 2022 10:09 schreef Quoi het volgende:
EltonGeniet ervan jullie!
@:Lemijn wat lijkt me dat vervelend. Maar goed, voor jou niks aan te doen. Behalve terugklagen![]()
Jongens, ik ben vandaag sjaaltjesloos op straatZo liep ik in huis al rond (want mijn haar groeit sinds een maand heel vlot!) en Max zei dat het wel kon. En eerlijk gezegd ben ik het allemaal wel zat. Anouk in dat boerderijprogramma van Raven van Dorst hielp me over te streep. Die rijdt overigens ook in een VW-bus. Nu nog net als Anouk scheit aan alles hebben
Ik vond het doodeng vanmorgen met Max wegbrengen. Weeeeer die blikken.
Tuurlijk, kan allemaal. Maar dan nog hoeft buurman zich niet zo horkerig te gedragen en te gaan roepen en bonken?quote:Op donderdag 9 juni 2022 10:38 schreef Puala het volgende:
[..]
Je weet niet wat de rugzak van de buurman bevat. Wie weet is ie wel gescheiden en ziet al jaren zn eigen kinderen niet. En is dit gewoon een dikke trigger voor hem.
En als ouder voel je liefde voor je kind, dat heeft de buurman natuurlijk niet.
Hoe dan ook is de situatie super rot, voor beide partijen.
Ik ben het met je eens dat het horkerige gedrag niet oke is, maar ik was het met je oordeel niet eens dat het voor de ouder moeilijker is dan voor de buurman.quote:Op donderdag 9 juni 2022 10:47 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Tuurlijk, kan allemaal. Maar dan nog hoeft buurman zich niet zo horkerig te gedragen en te gaan roepen en bonken?
Lemijn heeft haar best gedaan, buurman is en blijft een hork.
Ouders kiezen bewust voor een kind, de buurman niet. Vind ik toch wel een belangrijk verschil.quote:Op donderdag 9 juni 2022 09:54 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Nou, dat. Voor ouders is het ff een tikkie erger dan voor een buur. Sommige zouden écht op de hei moeten gaan wonen.
En bedenk dit: het wordt beter.
Misschien een pakje oordoppen bij buurman in zn brievenbus gooien en er dan helemaal klaar mee zijn.
Sterkte iig want het is niet leuk als baby niet wil slapen
Oooh, dat. Kan hoor dat het voor buurman ook moeilijk is maar dan zou hij dat gewoon kunnen aangeven.quote:Op donderdag 9 juni 2022 10:48 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens dat het horkerige gedrag niet oke is, maar ik was het met je oordeel niet eens dat het voor de ouder moeilijker is dan voor de buurman.
Wij ookquote:Op donderdag 9 juni 2022 07:51 schreef Mushanga71 het volgende:
Veel plezier vanavond bij Elton John Venco![]()
Hoorde net opt nieuws dat het zijn laatste concert ever zal zijn in NederlandDus flink genieten!
Leeftijd he. Van Toto is nu ook nog maar de helft op tournee. Eigenlijk gaan we in juli dus naar To😅
Uiteraard maar als je in een huis gaat wonen met buren dan weet je van te voren dat het niet echt muisstil gaat zijn. En ja, daar horen ook kinderen bij.quote:Op donderdag 9 juni 2022 10:49 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Ouders kiezen bewust voor een kind, de buurman niet. Vind ik toch wel een belangrijk verschil.
Burenoverlast is heel kut. Persoonlijk heb ik wel meer begrip voor huilende baby's dan feestende volwassenen, maar dat kan natuurlijk verschillen. Maar ik kan me echt niet voorstellen dat de buurman wanhopiger is dan ik toen we jarenlang niet sliepen. Ik vond het echt traumatisch namelijk.quote:Op donderdag 9 juni 2022 10:48 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens dat het horkerige gedrag niet oke is, maar ik was het met je oordeel niet eens dat het voor de ouder moeilijker is dan voor de buurman.
Leuk mens...quote:Op donderdag 9 juni 2022 10:58 schreef exode het volgende:
Wij hadden 13 jaar geleden een buurvrouw die ik wel wat aan kon doen vanwege de enorme overlast met haar alcoholgebruik etc etc. We hadden een hotline naar de politie. Het eindigde abrupt toen ze dronken met een sigaret in slaap viel op haar bank. Ipv ons en de andere buren waarschuwen dat er brand was, is ze gevlucht.
Echt alle buren zijn sindsdien lief en leuk en aardig en normaal, zelfs de buurvrouw van onze vorige huis die om 2 uur 's nachts de struiken ging snoeien met een electrische snoeischaar.
quote:Op donderdag 9 juni 2022 10:50 schreef Adrian4 het volgende:
En pas waren de jongens bewust ballen over de schutting aan het schoppen zodat ze een goede reden hadden om bij buurvrouw aan te bellen, ze krijgen dan altijd heel veel snoep![]()
Wij waren alles kwijtquote:Op donderdag 9 juni 2022 11:07 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Leuk mens...Als je zoites naast je hebt gehad kunnen andere buren idd weinig fouter doen. Hadden jullie iets?
Op de flat ook vreselijk veel overlast gehad en ook een buurman die de boel liet affikken. Ik was op dat moment niet thuis en dochter was op school maar het had wel impact. De woningbouw heeft hem daarna niet naar zn woning laten terugkeren omdat ze dat te gevaarlijk vonden met een kind als buur. Toen kwam er een lieve rustige vrouw wonen.
Haha idem, ik twijfelde eerst of ik wel in een dorp wilde wonen ivm sociale controle, maar ik ben zelf de buurvrouw die alles van iedereen weetquote:Op donderdag 9 juni 2022 10:54 schreef exode het volgende:
Ik weet alles van alle buren en als ik het niet weet, weet de andere buurvrouw het wel.
Heftigquote:Op donderdag 9 juni 2022 11:33 schreef exode het volgende:
[..]
Wij waren alles kwijtEn werden gelukkig wakker van de geur.
Toen wij al verhuisd waren en we op bezoek gingen bij zwager en schoonzus die in dezelfde straat woonden, reden we altijd om. Verloofde was bang dat we de buurvrouw tegenkwamen (die na de renovatie er weer is gaan wonen) en ze het gaspedaal in zou drukken.quote:
Wat een verhaal zegquote:Op donderdag 9 juni 2022 11:59 schreef exode het volgende:
[..]
Toen wij al verhuisd waren en we op bezoek gingen bij zwager en schoonzus die in dezelfde straat woonden, reden we altijd om. Verloofde was bang dat we de buurvrouw tegenkwamen (die na de renovatie er weer is gaan wonen) en ze het gaspedaal in zou drukken.
Ik denk dat als we haar nu 13 jaar na dato tegen zouden komen het nog steeds zwart voor onze ogen wordt. Gelukkig is die kans nogal klein tot nihil.
Daar ben ik het wel mee eens. En ze hoeven ook niet perse mee te leven. Maar die horkerigheid mag wel achterwege blijven van mij.quote:Op donderdag 9 juni 2022 10:48 schreef Puala het volgende:
[..]
Ohja, dat had je toen es verteld.quote:Op donderdag 9 juni 2022 11:33 schreef exode het volgende:
[..]
Wij waren alles kwijtEn werden gelukkig wakker van de geur.
Zo dan die buurvrouwquote:Op donderdag 9 juni 2022 11:59 schreef exode het volgende:
[..]
Toen wij al verhuisd waren en we op bezoek gingen bij zwager en schoonzus die in dezelfde straat woonden, reden we altijd om. Verloofde was bang dat we de buurvrouw tegenkwamen (die na de renovatie er weer is gaan wonen) en ze het gaspedaal in zou drukken.
Ik denk dat als we haar nu 13 jaar na dato tegen zouden komen het nog steeds zwart voor onze ogen wordt. Gelukkig is die kans nogal klein tot nihil.
Dat snap ik heel goed. Bizar eigenlijk dat zoiets dus blijkbaar niet strafbaar is? Of iig niet strafbaar genoeg om een fatsoenlijke tijd vast te komen zitten.quote:Op donderdag 9 juni 2022 11:59 schreef exode het volgende:
[..]
Er is wel politieonderzoek geweest, wij moesten nog een getuigenis afleggen op het bureau. Maar geen idee wat daar verder uit is gekomen eigenlijk.quote:Op donderdag 9 juni 2022 13:35 schreef Bami het volgende:
[..]
Dat snap ik heel goed. Bizar eigenlijk dat zoiets dus blijkbaar niet strafbaar is? Of iig niet strafbaar genoeg om een fatsoenlijke tijd vast te komen zitten.
Gelukkig maar.quote:Op donderdag 9 juni 2022 13:43 schreef exode het volgende:
[..]
Er is wel politieonderzoek geweest, wij moesten nog een getuigenis afleggen op het bureau. Maar geen idee wat daar verder uit is gekomen eigenlijk.
Wij woonden op 1 en 2 hoog en zij onder ons. Onze schuin onderburen hadden amper schade en zijn nog wel eens post komen brengen. Die vertelden dat ze er weer woonde en net zoveel overlast veroorzaakte als voor de brand.
Er is een jaar lang een dossier opgebouwd met de politie, wijk bemiddeling en een maatschappelijk werker. Blijkbaar is dat dossier ook in vlammen opgegaan of zo. Want zover wij weten woont ze nog steeds in dat appartement.
Maar goed, nu hebben we dus leuke buren.
Das idd afwachten, je weet wat je hebt en niet wat je krijgtquote:Op donderdag 9 juni 2022 13:52 schreef Loj het volgende:
Bedankt voor deze verhalen…
Ik krijg over een maand nieuwe buren.
En ik denk dat wij met 3 kinderen best wel eens wat lawaai kunnen maken en ik zit het liefst (ivm zo’n) in mijn voortuin, die aan de voortuin grenst met de nieuwe buren.
Ik hoop dat ze leuk zijn
Aan de andere kant heb ik hele leuke gezellige buren in de straat, dus het komt vast goed.
Envelop in de bus met een setje oordoppen en een briefje erin dat je hier niks aan kan doen want baby.quote:Op donderdag 9 juni 2022 09:42 schreef Lemijn het volgende:
Gaat lekkerquote:Op donderdag 9 juni 2022 18:00 schreef exode het volgende:
Zo dakmijnheer 3 is net weg. Wat willen jullie weten over daken? Panafstand? Kleine bolling? Nokpannen wel of niet vastleggen? De reden waarom bij nieuwbouw sneller pannen van het dak vliegen?
Oh en interessant voor ons, we kunnen de pannen die op ons dak liggen goed verkopen. We kunnen ze ook laten liggen en de slechte vervangen voor 'nieuwe'. Want 'echt wijfie, dit soort pannen maken ze niet meer. Gaan veel langer mee dan de huidige versies'.
Geen idee hoe hoog de offerte wordt maar het was gezellig.
Goede vent, woont hier om de hoek. Ik heb hem via via, hij heeft niet eens een website. Doet dit al 22 jaar samen met zijn broer en vader.quote:Op donderdag 9 juni 2022 18:20 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Gaat lekkerBen benieuwd naar de kosten
Maar raar dat deze zegt dat ze wel kunnen hergebruikt worden![]()
Wat was jouw indruk?
Oooh, dat is wel handig 2 offertes. En als het meevalt en het voelt goed, doenquote:Op donderdag 9 juni 2022 18:38 schreef exode het volgende:
[..]
Goede vent, woont hier om de hoek. Ik heb hem via via, hij heeft niet eens een website. Doet dit al 22 jaar samen met zijn broer en vader.
No nonsens man.
'Weet je, die pannen he, die kunnen 200 jaar mee, met gemak. Doe ik nieuwe panlatten, dampopen folie en leg ik jou pannetjes weer terug.'
Hij maakt 2 offertes iig.
Oeh, Tilburg is zó gaafquote:
Thanks! Nog nooit in Tilburg naar een concert gewees (al woonde ik vroeger niet ver van Tilburg) maar het klinkt erg goed!quote:Op donderdag 9 juni 2022 18:47 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Oeh, Tilburg is zó gaaf. Zijn we een paar jaar geleden geweest, hadden we VIP tickets. Is veel kleiner en leuker dan Ziggo dome, meer interactie met het publiek.
Wij gaan dus naar Amsterdam. Tilburg kwam niet uit qua school en alles.
Maar gaaaaf![]()
Jullie ook alvast heel veel plezierquote:Op donderdag 9 juni 2022 19:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Thanks! Nog nooit in Tilburg naar een concert gewees (al woonde ik vroeger niet ver van Tilburg) maar het klinkt erg goed!![]()
Heb er erg veel zin in, jullie ook alvast heel veel plezier!
We gaan ook nog naar Melissa Etheridge, maar dat is helemaal in Groningen en vriend wil persé daarna nog terugrijden naar (zijn) huis.. 😱
Geloof het of niet, maar ook in het noorden van het land wonen mensen!quote:Op donderdag 9 juni 2022 20:02 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Groningen is ook best ver, waar je ook woont.
Ja, eerste Toto-concertquote:Op donderdag 9 juni 2022 20:02 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Jullie ook alvast heel veel plezier![]()
Is het je eerste Toto concert?
Wij wonen op fietsafstand van Ziggo dus best makkelijk maar toen we in Tilburg waren, heb ik met dochter een hotel genomen![]()
Groningen is ook best ver, waar je ook woont. Vriend niet over te halen toch hotel te boeken? Want voor je weer buiten bent en je oren niet meer piepen ben je toch weer tijd kwijt en dan nog naar huis...
quote:Op donderdag 9 juni 2022 20:10 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Geloof het of niet, maar ook in het noorden van het land wonen mensen!
quote:Op donderdag 9 juni 2022 20:28 schreef Peacefulll het volgende:
Wij hebben in juli nog een inhaalcoronaconcert staan van Rammstein![]()
Op een maandagavond![]()
Ja alles natuurlijk.quote:Op donderdag 9 juni 2022 18:00 schreef exode het volgende:
Zo dakmijnheer 3 is net weg. Wat willen jullie weten over daken? Panafstand? Kleine bolling? Nokpannen wel of niet vastleggen? De reden waarom bij nieuwbouw sneller pannen van het dak vliegen?
Oh en interessant voor ons, we kunnen de pannen die op ons dak liggen goed verkopen. We kunnen ze ook laten liggen en de slechte vervangen voor 'nieuwe'. Want 'echt wijfie, dit soort pannen maken ze niet meer. Gaan veel langer mee dan de huidige versies'.
Geen idee hoe hoog de offerte wordt maar het was gezellig.
Baby is natuurlijk het belangrijkst (en ik ben echt zó blij voor jou/julliequote:Op donderdag 9 juni 2022 20:31 schreef Bami het volgende:
Wij hebben in november twee inhaalconcerten met 1 pauze dag ertussen, oorspronkelijk zat er een half jaar tussen. Ze vallen nu op zondagavond en dinsdagavond, en we hebben dan een baby van bijna 2 maanden oud (als ik de uitgerekende datum haal). Ik betwijfel of we allebei naar beide concerten gaan, helemaal aangezien mijn moeder ook mee gaat naar 1 van de concerten terwijl zij de meest logische oppas keuze zou zijn. Yay covid.
Maaar allang blij dat er weer dingen doorgaan enzo!
Meen je dat nou?quote:Op donderdag 9 juni 2022 20:10 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Geloof het of niet, maar ook in het noorden van het land wonen mensen!
Doe Maar, ook gaafquote:Op donderdag 9 juni 2022 20:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, eerste Toto-concert
Sowieso eerste concert in tig jaar, laatste concert was de 1e Doe Maar- reünie![]()
Misschien moet ik een hotelovernachting toch nog eens opperen inderdaad (ben oas 1x in Groningen geweest heel lang geleden en weet daar bijna niks meer van)Het concert is op zaterdag, dus kan prima. Alleen gaat de (volwassen) dochter van vriend ook mee meen ik (of juist naar Toto???), en ik weet niet of zij niet moet werken of andere plannen heeft voor die zondag.
EDIT Toto-concert hoor ik net. Dus ik ga het opperen![]()
Oi, das wel snel achter elkaar dan, zeker met baby.quote:Op donderdag 9 juni 2022 20:31 schreef Bami het volgende:
Wij hebben in november twee inhaalconcerten met 1 pauze dag ertussen, oorspronkelijk zat er een half jaar tussen. Ze vallen nu op zondagavond en dinsdagavond, en we hebben dan een baby van bijna 2 maanden oud (als ik de uitgerekende datum haal). Ik betwijfel of we allebei naar beide concerten gaan, helemaal aangezien mijn moeder ook mee gaat naar 1 van de concerten terwijl zij de meest logische oppas keuze zou zijn. Yay covid.
Maaar allang blij dat er weer dingen doorgaan enzo!
Een dak moet ademen.quote:
Ja beetje anticlimax is het wel, haha. Maargoed we kunnen nu iig nog tzt kijken wat we zien zitten, als ze een paar maanden eerder waren geweest (dus tijdens de zwangerschap) had ik het sowieso niet aangedurfd qua decibel niveau. En ik heb liever een baby dan deze concerten.quote:Op donderdag 9 juni 2022 20:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Baby is natuurlijk het belangrijkst (en ik ben echt zó blij voor jou/jullie), maar het is wel een tikje balen als jullie de concerten alsnog missen
Ja prima! Beetje maagzuur klachten af en toe, en mijn stuitje is wat gevoelig. Verder eigenlijk nergens last van, dus dat voelt mega luxe. Vandaag een potentiële naam gekozen/bedacht met man, komende dagen even uitproberen en kijken hoe dat voelt. En ik voel haar nu heel vaak, dat is zo fijn en gezellig!quote:Op donderdag 9 juni 2022 20:57 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Meen je dat nou?Maar zelfs drie kwartier na een concert vind ik persoonlijk al lang rijden
[..]
Doe Maar, ook gaaf![]()
Nou, dan moet de overnachting wel lukken toch![]()
Ik ga eigenlijk sinds 2013 alleen naar Toto met dochter. Concert daarvoor was ik nog een puber![]()
Maar tis echt zo gaaf, ga je dan wel zien en horen
[..]
Oi, das wel snel achter elkaar dan, zeker met baby.
Hoe voel je je nu?
Neem @Lemijn mee, daar vindt ze zeker vrouwenquote:Op donderdag 9 juni 2022 19:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Thanks! Nog nooit in Tilburg naar een concert gewees (al woonde ik vroeger niet ver van Tilburg) maar het klinkt erg goed!![]()
Heb er erg veel zin in, jullie ook alvast heel veel plezier!
We gaan ook nog naar Melissa Etheridge, maar dat is helemaal in Groningen en vriend wil persé daarna nog terugrijden naar (zijn) huis.. 😱
Oooh, heerlijk dat je je zo goed voeltquote:Op donderdag 9 juni 2022 21:37 schreef Bami het volgende:
[..]
Ja beetje anticlimax is het wel, haha. Maargoed we kunnen nu iig nog tzt kijken wat we zien zitten, als ze een paar maanden eerder waren geweest (dus tijdens de zwangerschap) had ik het sowieso niet aangedurfd qua decibel niveau. En ik heb liever een baby dan deze concerten.
[..]
Ja prima! Beetje maagzuur klachten af en toe, en mijn stuitje is wat gevoelig. Verder eigenlijk nergens last van, dus dat voelt mega luxe. Vandaag een potentiële naam gekozen/bedacht met man, komende dagen even uitproberen en kijken hoe dat voelt. En ik voel haar nu heel vaak, dat is zo fijn en gezellig!
Ja Rennie helpt goed idd!quote:Op donderdag 9 juni 2022 22:16 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Oooh, heerlijk dat je je zo goed voelt! Geniet ervan want deze tijd gaat zó snel voorbij.
Rennie duo, werkt heel goed bij maagzuur en mag tijdens zwangerschap gebruikt worden.
En een warme kruik voor je stuitje![]()
Ik heb toen echt naam voelen gedaan door mn buik vast te houden en te voelen wat het beste pasteMan was het gelukkig eens met de naam.
Wanneer ben je uitgerekend?
Mooie datumquote:Op donderdag 9 juni 2022 22:24 schreef Bami het volgende:
[..]
Ja Rennie helpt goed idd!
23 september is de uitgerekende datum, ik verwacht wel iets langer dan dat door te lopen. Maar wie weet verrast ze ons.
Maar of ze vrijgezel zijn..quote:Op donderdag 9 juni 2022 22:04 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Neem @:Lemijn mee, daar vindt ze zeker vrouwen
Verheug me eropquote:Op donderdag 9 juni 2022 20:57 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Meen je dat nou?Maar zelfs drie kwartier na een concert vind ik persoonlijk al lang rijden
[..]
Doe Maar, ook gaaf![]()
Nou, dan moet de overnachting wel lukken toch![]()
Ik ga eigenlijk sinds 2013 alleen naar Toto met dochter. Concert daarvoor was ik nog een puber![]()
Maar tis echt zo gaaf, ga je dan wel zien en horen
[..]
Oi, das wel snel achter elkaar dan, zeker met baby.
Hoe voel je je nu?
Zo herkenbaarquote:Op donderdag 9 juni 2022 11:59 schreef exode het volgende:
[..]
Het geluid was hárd!quote:Op vrijdag 10 juni 2022 11:11 schreef Adrian4 het volgende:
Elton![]()
Alleen GelreDomeslecht geluid en massa management moeten ze ook nog leren.
Maar man en ik hadden het gezellig!
Oké. Nog sex gehad in hotel? En de overnachting?quote:Op vrijdag 10 juni 2022 12:34 schreef vencodark het volgende:
[..]
Het geluid was hárd!![]()
Waar zaten jullie? Wij zaten beneden links, op de begaande grond.
Wat was er qua massa management mis?
Elton deed het super! Stem is nog steeds dik in orde.
Hij loopt wel als clown Bassie.Maar goed: je komt niet voor zijn dans skills.
![]()
Top sfeer trouwens.
Het geluid was hárd!quote:Op vrijdag 10 juni 2022 12:53 schreef amaranta het volgende:
[..]
Oké. Nog sex gehad in hotel? En de overnachting?
Wij zaten midden op de tribune, rechts van het podium. Ik vond het echt veel te veel galm.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 12:34 schreef vencodark het volgende:
[..]
Waar zaten jullie? Wij zaten beneden links, op de begaande grond.
Wat was er qua massa management mis?
Elton deed het super! Stem is nog steeds dik in orde.
Hij loopt wel als clown Bassie.Maar goed: je komt niet voor zijn dans skills.
![]()
Top sfeer trouwens.
Very good, very Nicequote:Op vrijdag 10 juni 2022 13:11 schreef vencodark het volgende:
[..]
Oh.![]()
Mooie kamer! Fijne douche! Lekker ontbijt en prima bedden.
Would recommend.
Dat is echt al 20 jaar zo, dat gaat ook niet meer veranderen denk ik dan.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 14:23 schreef Adrian4 het volgende:
Het was een puinhoop met parkeren enzo. Maar daar hebben jullie geen last van gehad denk ik![]()
Ik weet het. Ik woon er al 15 jaar redelijk in de buurt ;-)quote:Op vrijdag 10 juni 2022 17:06 schreef Viv het volgende:
[..]
Dat is echt al 20 jaar zo, dat gaat ook niet meer veranderen denk ik dan.Bij het wegrijden kun je ook meer dan een uur vast staan op de parkeerplaats omdat ze niks doen om de doorstroming te bevorderen.
quote:Op vrijdag 10 juni 2022 13:11 schreef vencodark het volgende:
[..]
Oh.![]()
Mooie kamer! Fijne douche! Lekker ontbijt en prima bedden.
Would recommend.
Heeeeerlijkquote:Op vrijdag 10 juni 2022 20:13 schreef exode het volgende:
We hebben een J
We hebben een a
We hebben een c
We hebben een u
We hebben een z
We hebben een z
We hebben een i
Bijna vol, nog op temp komen en morgen duiken we erin.
Ja, het orkest was eigenlijk te hard voor zijn zang, denk ik. Alsof hij er amper boven kwam. Lag in ieder geval niet aan zijn kracht op zich.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 14:23 schreef Adrian4 het volgende:
[..]
Wij zaten midden op de tribune, rechts van het podium. Ik vond het echt veel te veel galm.
Het was een puinhoop met parkeren enzo. Maar daar hebben jullie geen last van gehad denk ik![]()
Maar echt niks mis met Elton! Die was echt super. Ik vond rocketman het indrukwekkendst met dat muzikale intermezzo erna
Doe ik weer een beroep op @exode dusquote:Op woensdag 8 juli 2020 13:27 schreef exode het volgende:
Oh wij hebben de afscheidscadeautjes voor B zijn juffen binnen. Hun eigen Lego poppetje. B heeft het nu druk met accesoires erbij zoeken zoals een tablet. Volgende week komen de gedrukte blokjes binnen met de naam van de juf en op de achterkant B zijn naam en 2020.
@exode en @SQ weten dit vastquote:Op zaterdag 11 juni 2022 19:53 schreef Jentin het volgende:
Volgens mij las ik hier een tijd terug over het maken van je gepersonaliseerde Lego-poppetje. Ik kan nergens meer de site terugvinden waar ik toen op belandde. Anyone?
Ik heb er een naar de kringloop gebracht een tijd terug, ik kreeg de puzzel al niet eens in elkaar, terwijl ik toch best een puzzelaar ben...quote:Op zaterdag 11 juni 2022 20:19 schreef Hupje het volgende:
Ik had een Escape puzzel van Ravensburger te leen. Wat een deceptieHet puzzelen was nog wel oke, maar het idee van een escape room in een stilstaand plaatje is waardeloos.
Ik heb de oplossing gespiekt en snap nog niet alles![]()
Ik lees in het andere topic dat je naar Disney gaat. Bij de Lego winkel in Disneyvillage kan je je poppetje laten maken. 11,99 per poppetje.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 19:53 schreef Jentin het volgende:
Volgens mij las ik hier een tijd terug over het maken van je gepersonaliseerde Lego-poppetje. Ik kan nergens meer de site terugvinden waar ik toen op belandde. Anyone?
Edit: 2020
[..]
Doe ik weer een beroep op @:exode dus![]()
Dat is natuurlijk onzin, dan werd zijn stem niet genoeg versterkt, klinkt dus eerder als een foutje van degene die het mixtequote:Op vrijdag 10 juni 2022 22:10 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, het orkest was eigenlijk te hard voor zijn zang, denk ik. Alsof hij er amper boven kwam. Lag in ieder geval niet aan zijn kracht op zich.
Ik las vanmorgen inderdaad veel gesodemieter over parkeren.
Mensen die het halve concert gemist hadden omdat alles vast zat en ze omgeleid werden naar een ander parkeerterrein.
Wij zijn gelijk richting Rijkerswoerd parkeerveld gereden en hadden direct een pendelbus.
Geloof dat we rond 17:30 al bij het stadion zaten met een frietje.
Bij de Lego store in Amsterdam ookquote:Op zaterdag 11 juni 2022 21:17 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik lees in het andere topic dat je naar Disney gaat. Bij de Lego winkel in Disneyvillage kan je je poppetje laten maken. 11,99 per poppetje.
En anders kan je ook een poppetje samenstellen van de onderdelen in een bak.
Waarom stom? Hoogstens is het lekker druk.quote:Op zondag 12 juni 2022 09:34 schreef MaJo het volgende:
Ik zit eraan te denken om vanmiddag naar Geertjes Hoeve te gaan, of is dat een stom idee op een zonnige zondag? We gaan dan pas laat (15u).
Stom als in druk inderdaadquote:Op zondag 12 juni 2022 09:53 schreef Lemijn het volgende:
[..]
Waarom stom? Hoogstens is het lekker druk.
Wij gaan naar een schaapskooi vanmiddag. Zijn we ook vast niet de enige maar ik heb er toch zin in. Jacob heeft vanmorgen Beestenbrigade gebinged: lammetjes, schapendrijven: we zijn er helemaal klaar voor.
Ik vond de tip om naar Melissa Etheridge te gaan wel een goeiequote:Op zondag 12 juni 2022 10:06 schreef Lemijn het volgende:
Laren/Blaricum daaromtrent.
Maar daar zal ik die leuke vrouw ook wel weer niet ontmoeten.
Daar ben ik recent niet geweest. Parijs wel en zag dat zij daar ook heen gaatquote:
Dat was eigenlijk ook mijn intentie, daarom had ik ook anderen gevraagd mee te gaan. Nu gaan we er ook met z’n tweetjes op uit maar dan even dichterbijquote:Op zondag 12 juni 2022 13:25 schreef Kyara het volgende:
In zo'n grval splitsen wij altijd op. De een met de kinderen op pad en de ander heeft dan even de handen vrij om in huis wat te doen.
Misschien lukt t om voor volgend weekend een (half) dagje oppas te vinden zodat je samen meters kan maken?quote:Op zondag 12 juni 2022 13:17 schreef MaJo het volgende:
Nou Geertjes Hoeve gaat niet door. Man heeft geen zin en anderen kunnen niet. Dan maar samen naar de speeltuin in de buurt
Mijn man is gestresst omdat we nog steeds maar weinig ingepakt hebben. Ik raak daar ook van in de stress want we verhuizen al over 2,5 week. Doordeweeks hebben we geen tijd en in de weekenden wil ik ook proberen wat leuks te doen met Aapie. De sfeer is niet echt gezellig momenteelMaar het hoort erbij en dan hebben we binnenkort wel dat huis waar we al zo lang naar uitkijken
HUP heeft een verrassend goeie (vond ik, voor zo'n hotel) sauna naast het zwembad. Niet voor kinderen, maar met een beetje afwisselen...quote:Op maandag 13 juni 2022 09:20 schreef exode het volgende:
Een dagje wellness is voor mij al een mensenleven geleden lijkt het wel. Ik hoop binnenkort meer lucht te krijgen om dat soort dingen te kunnen doen. Op mijn werk is het nu afronden van een bizar stressvolle periode.
Maar eej, over 4 weken heb ik vakantieeeeeeee.
Zo lang zijn we daar ook weer nietquote:Op maandag 13 juni 2022 09:26 schreef Vanyel het volgende:
[..]
HUP heeft een verrassend goeie (vond ik, voor zo'n hotel) sauna naast het zwembad. Niet voor kinderen, maar met een beetje afwisselen...
Ze is koppig en heeft een hoge pijngrens, maar ja, met bijna 72 heelt zo'n bot toch minder snel bij puber (die lekker vlot hersteld). Daar kan geen koppigheid tegenop.quote:Op maandag 13 juni 2022 09:59 schreef Phaidra het volgende:
@:Deepfreeze![]()
![]()
. Wat schrikken!! Hopelijk mag ze inderdaad naar huis en herstelt ze voorspoedig.
Met CT-scan denk ik toch gelijk aan het hoofd, maar ik weet eigenlijk niet of ze ook CT's doen voor andere lichaamsdelen. Pff, dan zit je nog de hele dag in de ratsquote:Op maandag 13 juni 2022 12:10 schreef Deepfreeze het volgende:
Net telefoontje van mijn vader. Ziekenhuis zegt: ze krijgt vanmiddag nog een CT, voor een evt operatie. Hij weet alleen niet of het om de arm of de hoofdwond gaat.![]()
Mijn zusje gaat er eind van de middag heen om spullen voor een nog een nachtje logeren te brengen. Pas dan spreekt iemand van ons haar (geen mobiel bij haar)
Google zegt dat ze het ook wel voor de arm doen.quote:Op maandag 13 juni 2022 13:22 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Met CT-scan denk ik toch gelijk aan het hoofd, maar ik weet eigenlijk niet of ze ook CT's doen voor andere lichaamsdelen. Pff, dan zit je nog de hele dag in de rats.
Ik heb nu chocola en drop in huis gehaald (meegepakt bij de boodschappen).. We zijn aan het opruimen, dus echt meuk is niet handig. Dus ik ga voor een lekker ontbijtje, gezellig momentje en dan op pad naar een verjaardagquote:Op maandag 13 juni 2022 14:32 schreef Tink89 het volgende:
Iemand nog een tip voor vaderdag? Ik ben lekker laat...
Hahaha ohja.quote:Op maandag 13 juni 2022 14:32 schreef Tink89 het volgende:
Iemand nog een tip voor vaderdag? Ik ben lekker laat...
Ook als het 1 malig was? Kan nl ook aan aambei zijn geweestquote:Op maandag 13 juni 2022 18:04 schreef exode het volgende:
Bloed bij ontlasting is huisartsenpost bellen. Dat is wat steeds werd herhaald toen ik een hotline had met de huisarts vanwege verloofde.
Aambei kun je ook bloed van krijgen inderdaad. Misschien huisartsenpost bellen voor advies als je het niet vertrouwt.quote:Op maandag 13 juni 2022 18:11 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ook als het 1 malig was? Kan nl ook aan aambei zijn geweest
Ik zou bellen en hen de afweging laten maken of je gezien moet worden of niet!quote:Op maandag 13 juni 2022 18:11 schreef amaranta het volgende:
[..]
Buikpijn, diarree, bloed. Ik zou bellen. Heb je ook koorts?quote:Op maandag 13 juni 2022 18:11 schreef amaranta het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is de naproxen de boosdoener. Bloed is waarschijnlijk een vaatje.quote:Op maandag 13 juni 2022 19:20 schreef MorganLeFay het volgende:
Met diarree kan er altijd ook gewoon een bloedvaatje barsten. Zou het in elk geval in de gaten houden. Als het eenmalig is en helderrood, dan was het een bloedvaatje.
@:F_r dat is k*t. Zag het net op TV. Lekker tijdig bekendgemaakt ook
Ooh man! Wat balen! Had je een eind moeten reizen?quote:Op maandag 13 juni 2022 19:09 schreef F_r het volgende:
Df hoe gaat het nu?
Amaranta en beetje opgeknapt?
Ik zou naar de rolling stones gaan. Stonden bij de ingang concert afgelast. Nu weer op de terugweg.
Best wel. Maar niks aan te doenquote:Op maandag 13 juni 2022 20:09 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ooh man! Wat balen! Had je een eind moeten reizen?
Ik zag balende mensen voor aan bij het podium staan. Had je een mooie plek, gaat het hele feestje niet door.![]()
Ik hoop dat ze het gauw kunnen inhalen.
Oh nee, beterschap.quote:Op maandag 13 juni 2022 21:54 schreef Tink89 het volgende:
Mijn man en dochter zijn allebei aan de kots. Ik heb buikpijn en diarree, dreumes is net ziek geweest... Gezellig hier joh.
Jakkes.. Beterschap!!quote:Op maandag 13 juni 2022 21:54 schreef Tink89 het volgende:
Mijn man en dochter zijn allebei aan de kots. Ik heb buikpijn en diarree, dreumes is net ziek geweest... Gezellig hier joh.
Dikke vette deceptie..quote:Op woensdag 15 juni 2022 12:12 schreef exode het volgende:
Ik weet dat jullie er enorm op hadden verheugd, maar de stobbenfrees man komt pas vrijdag.
Nou. Dan draaien we maar weer om naar huis.quote:Op woensdag 15 juni 2022 12:12 schreef exode het volgende:
Ik weet dat jullie er enorm op hadden verheugd, maar de stobbenfrees man komt pas vrijdag.
Vet balenquote:Op woensdag 15 juni 2022 12:12 schreef exode het volgende:
Kak, dat is niet leukquote:Op woensdag 15 juni 2022 12:39 schreef Vicky het volgende:
[..]
Dikke vette deceptie..
Ik ben niet aangenomen op een interne functie.. ook een deceptie
quote:Op woensdag 15 juni 2022 13:56 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Vet balen.
Gelukkig zag ik gister een stobbenfrees in actie, mooi apparaat!
quote:Op woensdag 15 juni 2022 14:41 schreef Viv het volgende:
[..]![]()
Ik kwam vorige week een post tegen op LinkedIn, van iemand die nogal trots vertelde dat hij na 3 uur zwoegen een boomstronk uit de grond had: Viv in KLB / Nepverhalen op LinkedIn #8 - Met #omdenken
Ik heb me moeten inhouden om hem niet op het bestaan van de stobbenfrees te wijzen.![]()
quote:Op woensdag 15 juni 2022 14:23 schreef exode het volgende:
1 voordeel: ik ben vrijdag wel thuis.![]()
Oh dat is balen Vicky!
Ik begrijp het, ik moest Ruby Rose even opzoeken en toen kwam ik op een site van een restaurant in Utrecht en nu heb ik honger.quote:Op woensdag 15 juni 2022 14:55 schreef Vanyel het volgende:
[..]![]()
Wij kwamen natuurlijk voor je Ruby Rose lookalike
quote:Op woensdag 15 juni 2022 14:41 schreef Viv het volgende:
[..]![]()
Ik kwam vorige week een post tegen op LinkedIn, van iemand die nogal trots vertelde dat hij na 3 uur zwoegen een boomstronk uit de grond had: Viv in KLB / Nepverhalen op LinkedIn #8 - Met #omdenken
Ik heb me moeten inhouden om hem niet op het bestaan van de stobbenfrees te wijzen.![]()
Jijquote:Op woensdag 15 juni 2022 15:01 schreef exode het volgende:
[..]
Ik begrijp het, ik moest Ruby Rose even opzoeken en toen kwam ik op een site van een restaurant in Utrecht en nu heb ik honger.
Dan heb je veel bij te lezen!quote:Op woensdag 15 juni 2022 15:02 schreef Vanyel het volgende:
[..]wat een fijn topic. Dat ik nooit van het bestaan heb geweten
quote:Op woensdag 15 juni 2022 15:50 schreef exode het volgende:
[..]
Ja, sorry.
Ik vind haar matig aantrekkelijk geloof ik.
Word ik nu geroyeerd?
Eens! Die puntkin is niet zo mijn ding... Biedt goede hoop voor je verloofde wel ;-)quote:Op woensdag 15 juni 2022 15:50 schreef exode het volgende:
[..]
Ja, sorry.
Word ik nu geroyeerd?
Ik moest haar ook opzoeken en vind haar ook maar mwoh…quote:Op woensdag 15 juni 2022 15:50 schreef exode het volgende:
[..]
Ja, sorry.
Word ik nu geroyeerd?
quote:Op woensdag 15 juni 2022 17:35 schreef exode het volgende:
Vanyel, she is all yours!
Ik claim bij deze Jennifer Beals. Waar verloofde ook niet op lijkt overigens.
Want ze heeft er zo’n goede herinneringen aan?quote:Op woensdag 15 juni 2022 19:01 schreef exode het volgende:
De vouwwagen is verkocht, ik herhaal, de vouwwagen is verkocht.
Stiekem vonden wij het toch wel even verdrietig. En Juul was ontroostbaar....
Maar het geld staat op de rekening dus....nou ja, doei vouwwagen.
Beter wel, dankjequote:Op dinsdag 14 juni 2022 11:24 schreef Leandra het volgende:
@:amaranta beterschap! Hoe gaat het inmiddels?
@:Deepfreeze wat een schrik, hopen dat de uitslag van de CT goed is en dat ze de rust pakt die nodig is voor herstel.
@:Phaidra gefeliciteerd
Ja, voor haar is de vouwwagen 'vakantie'.quote:Op woensdag 15 juni 2022 20:17 schreef amaranta het volgende:
[..]
Want ze heeft er zo’n goede herinneringen aan?
Ja ja ja ja ja.quote:Op woensdag 15 juni 2022 20:23 schreef exode het volgende:
[..]
Nee nee nee nee nee. Jij krijgt Ruby al.
Verloofde en ik hebben haar allebei op onze lijst. Die jacuzzi gaat het hem doen hoor. We got her.quote:Op woensdag 15 juni 2022 20:24 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ja ja ja ja ja.
Omdat het kan.
En omdat ik meer rechten heb, ik heb haar immers als UI.
quote:Op woensdag 15 juni 2022 20:16 schreef Vanyel het volgende:
[ afbeelding ]
Jullie zijn toch allemaal gekkies.
Die 2 vind ik niet echt op elkaar lijkenquote:Op donderdag 16 juni 2022 13:50 schreef amaranta het volgende:
Haha mijn kinderen weten dat ik papa direct verlaat als Tygo Gernandt mij zou willen.
(Of Art Rooijakkers)
Klopt tygo is lekker en art is schattigquote:Op donderdag 16 juni 2022 14:13 schreef Quoi het volgende:
[..]
Die 2 vind ik niet echt op elkaar lijken![]()
Ik val op van die vikingen. Daar komt mijn vriend wel bij in de buurt![]()
En in de categorie bekend: Jude Lawen deze Indiana Jones
Hij gaat z’n goddelijke gang maar.quote:Op donderdag 16 juni 2022 15:44 schreef exode het volgende:
Hebben jullie mannen ook free cards voor bepaalde vrouwen van jullie?
Het zou maar gebeuren hè, dat je 5 namen op een papiertje schrijft. Er eentje weghaalt. Het kaartje lamineert. En je dan uitgerekend die persoon tegenkomt in je stamcafé.quote:Op donderdag 16 juni 2022 15:44 schreef exode het volgende:
quote:Op donderdag 16 juni 2022 16:13 schreef amaranta het volgende:
[..]
Het zou maar gebeuren hè, dat je 5 namen op een papiertje schrijft. Er eentje weghaalt. Het kaartje lamineert. En je dan uitgerekend die persoon tegenkomt in je stamcafé.
Tygo heeft een soort sexiness en charme waar ik ook niet omheen kan.quote:Op donderdag 16 juni 2022 14:54 schreef amaranta het volgende:
[..]
Klopt tygo is lekker en art is schattig
Ja dan helpen zwangerschapshormonen ook niet bepaald.quote:Op donderdag 16 juni 2022 18:43 schreef hilliebillie het volgende:
Oeh Bami, wat klote dat je dat armbandje was verloren. Ik kan me voorstellen dat je helemaal van de wap was. Maar wat super fijn dat je moeder hem weer heeft gevonden
Wij hebben echt nergens een leeftijd vraag gehad. Alleen de lengte is een aantal keer opgemeten. En ik ben er nu 7 keer geweest.quote:Op donderdag 16 juni 2022 19:56 schreef hilliebillie het volgende:
Laatst ging het hier over pretparken. Ik heb uiteindelijk voor zondag kaartjes voor Phantasialand gekocht om met de kinderen heen te gaan.
Nu ben ik aan het kijken naar de attracties en zie ik behalve lengte voorschriften ook leeftijdsvoorschriften. Weet iemand of daar heel specifiek naar gekeken wordt? Mijn daredevil van 8 heeft namelijk wel de lengte voor alle(?) attracties maar in sommige gevallen staat bij leeftijd niet onder 10 jaar. Maar ik zie niet of dit een indicatie of een verplichting is. Iemand die dat weet? Anders gaan we er zondag wel achter komen waarschijnlijk
Agreed. In het wild loop je soms tegen de mooiste mannen aan.quote:Op donderdag 16 juni 2022 20:03 schreef Tally het volgende:
En ik heb wel een aantal mensen waarop ik t zou kunnen. Meerdere malen ook wel. Het zijn vaak alleen geen bekende mensenmaar mensen die ik ooit eens gezien heb of ontmoet
dan kan je beter niet zo’n lijssie maken
Vrouwen ookquote:Op donderdag 16 juni 2022 21:05 schreef vencodark het volgende:
[..]
Agreed. In het wild loop je soms tegen de mooiste mannen aan.![]()
True. Die blijven je dan ook bij.quote:
Die was wel knap jaquote:Op donderdag 16 juni 2022 20:07 schreef _NIKKI_ het volgende:
De enige bekende op wie ik 't echt zou kunnen is dood.Dat was Paul Walker.
Shakiraquote:Op donderdag 16 juni 2022 15:44 schreef exode het volgende:
Nee, ik ging net in de auto stappen om jouw kant op te komen. Zit je verloofde op z'n minst nog in de jacuzzi?quote:Op vrijdag 17 juni 2022 08:48 schreef exode het volgende:
Lieve mensen,
sorry
De stobbenfrees is al weg
10 minuten duurde het
De stronk is ook weg
Das dan 64446 euroquote:Op vrijdag 17 juni 2022 08:48 schreef exode het volgende:
Lieve mensen,
sorry
10 minuten duurde het
De stronk is ook weg
Net een gedichtquote:Op vrijdag 17 juni 2022 08:48 schreef exode het volgende:
Lieve mensen,
sorry
10 minuten duurde het
De stronk is ook weg
Moet ze wel opschieten!quote:Op woensdag 15 juni 2022 20:36 schreef exode het volgende:
[..]
Verloofde en ik hebben haar allebei op onze lijst. Die jacuzzi gaat het hem doen hoor. We got her.
Dat wordt wel een beetje creepy nu jaquote:Op donderdag 16 juni 2022 20:07 schreef _NIKKI_ het volgende:
De enige bekende op wie ik 't echt zou kunnen is dood.Dat was Paul Walker.
Nou maakt hij weer even écht kans ja.quote:Op vrijdag 17 juni 2022 08:12 schreef amaranta het volgende:
[..]
Boft hij even dat ze weer beschikbaar is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |