Oh ja, die noemde je de vorige keer ook al.quote:Op woensdag 8 juni 2022 19:35 schreef amaranta het volgende:
Het zijn niet zozeer de spieren maar ik weet niet de glimlach of zo? Uitstraling? Ik vind haar gewoon super aantrekkelijk.
Ik zou wel even flink stotteren.quote:Op woensdag 8 juni 2022 20:03 schreef exode het volgende:
Ik zou Jennifer Beals de jacuzzi niet uitschoppen.
Neh. Ik stuur dr wel naar jouw jacuzziquote:Op woensdag 8 juni 2022 20:03 schreef exode het volgende:
Jaaaaaaa.quote:Op woensdag 8 juni 2022 20:09 schreef amaranta het volgende:
[..]
Neh. Ik stuur dr wel naar jouw jacuzzi
Er is een stobbenfrees.quote:Op woensdag 8 juni 2022 20:15 schreef MevrouwCactus het volgende:
Ik heb woensdag vrij
Is er ook een oppasservice? Sjaak is namelijk ook vrij…
* Vanyel vraagt zich af of jij zo'n makkelijk mokkel hebt of ik.. uhh..quote:Op woensdag 8 juni 2022 20:01 schreef Clubsoda het volgende:
Ik vind een relatie met een vrouw wel 100 makkelijkerDus ruimdenkend of geaardheid, het is in ieder geval praktisch
QFTquote:Op woensdag 8 juni 2022 20:03 schreef exode het volgende:
Dat vind ik ook, maar ik gok dat mijn vrouw dat niet vindtquote:Op woensdag 8 juni 2022 20:01 schreef Clubsoda het volgende:
Ik vind een relatie met een vrouw wel 100 makkelijkerDus ruimdenkend of geaardheid, het is in ieder geval praktisch
/generalisatiemodus aanquote:Op woensdag 8 juni 2022 21:32 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Dat vind ik ook, maar ik gok dat mijn vrouw dat niet vindt
Dat is net alsof je aan twee eetstokjes vraagt wie de vork isquote:Op woensdag 8 juni 2022 21:35 schreef amaranta het volgende:
[..]
/generalisatiemodus aan
Jij bent het mannetje?
/generalisatiemodus uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |