Oh ja, die noemde je de vorige keer ook al.quote:Op woensdag 8 juni 2022 19:35 schreef amaranta het volgende:
Het zijn niet zozeer de spieren maar ik weet niet de glimlach of zo? Uitstraling? Ik vind haar gewoon super aantrekkelijk.
Ik zou wel even flink stotteren.quote:Op woensdag 8 juni 2022 20:03 schreef exode het volgende:
Ik zou Jennifer Beals de jacuzzi niet uitschoppen.
Neh. Ik stuur dr wel naar jouw jacuzziquote:Op woensdag 8 juni 2022 20:03 schreef exode het volgende:
Jaaaaaaa.quote:Op woensdag 8 juni 2022 20:09 schreef amaranta het volgende:
[..]
Neh. Ik stuur dr wel naar jouw jacuzzi
Er is een stobbenfrees.quote:Op woensdag 8 juni 2022 20:15 schreef MevrouwCactus het volgende:
Ik heb woensdag vrij
Is er ook een oppasservice? Sjaak is namelijk ook vrij…
* Vanyel vraagt zich af of jij zo'n makkelijk mokkel hebt of ik.. uhh..quote:Op woensdag 8 juni 2022 20:01 schreef Clubsoda het volgende:
Ik vind een relatie met een vrouw wel 100 makkelijkerDus ruimdenkend of geaardheid, het is in ieder geval praktisch
QFTquote:Op woensdag 8 juni 2022 20:03 schreef exode het volgende:
Dat vind ik ook, maar ik gok dat mijn vrouw dat niet vindtquote:Op woensdag 8 juni 2022 20:01 schreef Clubsoda het volgende:
Ik vind een relatie met een vrouw wel 100 makkelijkerDus ruimdenkend of geaardheid, het is in ieder geval praktisch
/generalisatiemodus aanquote:Op woensdag 8 juni 2022 21:32 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Dat vind ik ook, maar ik gok dat mijn vrouw dat niet vindt
Dat is net alsof je aan twee eetstokjes vraagt wie de vork isquote:Op woensdag 8 juni 2022 21:35 schreef amaranta het volgende:
[..]
/generalisatiemodus aan
Jij bent het mannetje?
/generalisatiemodus uit
Gheghequote:Op woensdag 8 juni 2022 21:37 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Dat is net alsof je aan twee eetstokjes vraagt wie de vork is
Zorro, dat was nog eens een bisexual awakening voor prille tiener-lunapuella.quote:Op woensdag 8 juni 2022 20:34 schreef Vicky het volgende:
Catherina Zeta Jones in Zorro en Entrapment!
De mijne heeft geen mannelijk vergelijkingsmateriaal en ik ben zéker makkelijker dan haar exquote:Op woensdag 8 juni 2022 21:32 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Dat vind ik ook, maar ik gok dat mijn vrouw dat niet vindt
quote:Op woensdag 8 juni 2022 21:37 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Dat is net alsof je aan twee eetstokjes vraagt wie de vork is
Ik weet niet naar wie ik meer moet kijken wanneer ik die film zie. Anthonio of Catherine.quote:Op woensdag 8 juni 2022 21:57 schreef lunapuella het volgende:
[..]
Zorro, dat was nog eens een bisexual awakening voor prille tiener-lunapuella.
Catherine natuurlijk. Antonio is wel aardig maar daar houdt het dan ook wel bij opquote:Op woensdag 8 juni 2022 22:13 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik weet niet naar wie ik meer moet kijken wanneer ik die film zie. Anthonio of Catherine.
Er zijn toch ook wel leuke vrouwen in de provincie?quote:Op woensdag 8 juni 2022 22:39 schreef Lemijn het volgende:
Maar ik wil dus ook wel weer eens potten kijken. Ik had afgelopen weekend in Utrecht moeten zijn dus, echt stom dat dat niet is gelukt. Zit ik hier in mijn provinciestadje. Waar haal ik een leuke vrouw vandaan????
Jaa maar in alle eerlijkheid:quote:Op woensdag 8 juni 2022 22:50 schreef Adrian4 het volgende:
@:vencodark klaar voor morgen?
Wij gaan toch in Amsterdam slapen
Ja, maar waar. Ik zag er 2 afgelopen weekend op een festival. Wat bleek: ze hoorden bij elkaar.quote:Op woensdag 8 juni 2022 22:52 schreef Adrian4 het volgende:
[..]
Er zijn toch ook wel leuke vrouwen in de provincie?
Welnee daar moet je niet teveel mee bezig zijn. Geniet vooral van het moment.quote:Op woensdag 8 juni 2022 22:59 schreef vencodark het volgende:
[..]
Jaa maar in alle eerlijkheid:
Ik vind het ook een soort van spannend.
Want mijn man en ik zijn nog nooit een nachtje weggeweest en stel dat er wat gebeurt ofzo.
Daar moet ik niet aan denken natuurlijk maar ergens voelt het wel gek.
Ik stel voor dat we met z’n allen ook gelijk de kleur van de eetkamerstoelen beoordelen.quote:Op woensdag 8 juni 2022 23:48 schreef Butterflower het volgende:
Oeh, jacuzzi-stobbenfrees-meet woensdag. Leuk!
Wie voor de brandgang parkeert mag niet in de jacuzzi!!
Blauw!quote:Op donderdag 9 juni 2022 06:28 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik stel voor dat we met z’n allen ook gelijk de kleur van de eetkamerstoelen beoordelen.
QFT. Ik vind vrouwen aantrekkelijker worden naarmate ik ouder word. Of ik heb mijn ware geaardheid jarenlang onderdrukt, dat kan ookquote:Op woensdag 8 juni 2022 19:59 schreef -Spring het volgende:
[..]
Oh ja, die noemde je de vorige keer ook al.
Als ik nu onverhoopt vrijgezel zou raken, zou ik tijdens het zoeken naar een nieuwe relatie vrouwen ook niet uitsluiten, vermoed ik. Maar da's mss meer ruimdenkendheid dan echt mn geaardheid. Denk ik. Of werkt dat niet zo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |