Oh ja, die noemde je de vorige keer ook al.quote:Op woensdag 8 juni 2022 19:35 schreef amaranta het volgende:
Het zijn niet zozeer de spieren maar ik weet niet de glimlach of zo? Uitstraling? Ik vind haar gewoon super aantrekkelijk.
Ik zou wel even flink stotteren.quote:Op woensdag 8 juni 2022 20:03 schreef exode het volgende:
Ik zou Jennifer Beals de jacuzzi niet uitschoppen.
Neh. Ik stuur dr wel naar jouw jacuzziquote:Op woensdag 8 juni 2022 20:03 schreef exode het volgende:
Jaaaaaaa.quote:Op woensdag 8 juni 2022 20:09 schreef amaranta het volgende:
[..]
Neh. Ik stuur dr wel naar jouw jacuzzi
Er is een stobbenfrees.quote:Op woensdag 8 juni 2022 20:15 schreef MevrouwCactus het volgende:
Ik heb woensdag vrij
Is er ook een oppasservice? Sjaak is namelijk ook vrij…
* Vanyel vraagt zich af of jij zo'n makkelijk mokkel hebt of ik.. uhh..quote:Op woensdag 8 juni 2022 20:01 schreef Clubsoda het volgende:
Ik vind een relatie met een vrouw wel 100 makkelijkerDus ruimdenkend of geaardheid, het is in ieder geval praktisch
QFTquote:Op woensdag 8 juni 2022 20:03 schreef exode het volgende:
Dat vind ik ook, maar ik gok dat mijn vrouw dat niet vindtquote:Op woensdag 8 juni 2022 20:01 schreef Clubsoda het volgende:
Ik vind een relatie met een vrouw wel 100 makkelijkerDus ruimdenkend of geaardheid, het is in ieder geval praktisch
/generalisatiemodus aanquote:Op woensdag 8 juni 2022 21:32 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Dat vind ik ook, maar ik gok dat mijn vrouw dat niet vindt
Dat is net alsof je aan twee eetstokjes vraagt wie de vork isquote:Op woensdag 8 juni 2022 21:35 schreef amaranta het volgende:
[..]
/generalisatiemodus aan
Jij bent het mannetje?
/generalisatiemodus uit
Gheghequote:Op woensdag 8 juni 2022 21:37 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Dat is net alsof je aan twee eetstokjes vraagt wie de vork is
Zorro, dat was nog eens een bisexual awakening voor prille tiener-lunapuella.quote:Op woensdag 8 juni 2022 20:34 schreef Vicky het volgende:
Catherina Zeta Jones in Zorro en Entrapment!
De mijne heeft geen mannelijk vergelijkingsmateriaal en ik ben zéker makkelijker dan haar exquote:Op woensdag 8 juni 2022 21:32 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Dat vind ik ook, maar ik gok dat mijn vrouw dat niet vindt
quote:Op woensdag 8 juni 2022 21:37 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Dat is net alsof je aan twee eetstokjes vraagt wie de vork is
Ik weet niet naar wie ik meer moet kijken wanneer ik die film zie. Anthonio of Catherine.quote:Op woensdag 8 juni 2022 21:57 schreef lunapuella het volgende:
[..]
Zorro, dat was nog eens een bisexual awakening voor prille tiener-lunapuella.
Catherine natuurlijk. Antonio is wel aardig maar daar houdt het dan ook wel bij opquote:Op woensdag 8 juni 2022 22:13 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik weet niet naar wie ik meer moet kijken wanneer ik die film zie. Anthonio of Catherine.
Er zijn toch ook wel leuke vrouwen in de provincie?quote:Op woensdag 8 juni 2022 22:39 schreef Lemijn het volgende:
Maar ik wil dus ook wel weer eens potten kijken. Ik had afgelopen weekend in Utrecht moeten zijn dus, echt stom dat dat niet is gelukt. Zit ik hier in mijn provinciestadje. Waar haal ik een leuke vrouw vandaan????
Jaa maar in alle eerlijkheid:quote:Op woensdag 8 juni 2022 22:50 schreef Adrian4 het volgende:
@:vencodark klaar voor morgen?
Wij gaan toch in Amsterdam slapen
Ja, maar waar. Ik zag er 2 afgelopen weekend op een festival. Wat bleek: ze hoorden bij elkaar.quote:Op woensdag 8 juni 2022 22:52 schreef Adrian4 het volgende:
[..]
Er zijn toch ook wel leuke vrouwen in de provincie?
Welnee daar moet je niet teveel mee bezig zijn. Geniet vooral van het moment.quote:Op woensdag 8 juni 2022 22:59 schreef vencodark het volgende:
[..]
Jaa maar in alle eerlijkheid:
Ik vind het ook een soort van spannend.
Want mijn man en ik zijn nog nooit een nachtje weggeweest en stel dat er wat gebeurt ofzo.
Daar moet ik niet aan denken natuurlijk maar ergens voelt het wel gek.
Ik stel voor dat we met z’n allen ook gelijk de kleur van de eetkamerstoelen beoordelen.quote:Op woensdag 8 juni 2022 23:48 schreef Butterflower het volgende:
Oeh, jacuzzi-stobbenfrees-meet woensdag. Leuk!
Wie voor de brandgang parkeert mag niet in de jacuzzi!!
Blauw!quote:Op donderdag 9 juni 2022 06:28 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik stel voor dat we met z’n allen ook gelijk de kleur van de eetkamerstoelen beoordelen.
QFT. Ik vind vrouwen aantrekkelijker worden naarmate ik ouder word. Of ik heb mijn ware geaardheid jarenlang onderdrukt, dat kan ookquote:Op woensdag 8 juni 2022 19:59 schreef -Spring het volgende:
[..]
Oh ja, die noemde je de vorige keer ook al.
Als ik nu onverhoopt vrijgezel zou raken, zou ik tijdens het zoeken naar een nieuwe relatie vrouwen ook niet uitsluiten, vermoed ik. Maar da's mss meer ruimdenkendheid dan echt mn geaardheid. Denk ik. Of werkt dat niet zo?
Jammer, Nu kunnen ze op de terugweg niet allemaal onder de banken verstoppen en doen alsof ze allemaal achtergebleven zijn in het park.quote:Op donderdag 9 juni 2022 08:59 schreef exode het volgende:
Net B uitgezwaaid die op schoolreisje gaat. Ook wel gek, pas de derde keer door Corona en meteen de laatste keer aangezien hij volgend jaar op kamp gaat.
Het was zo'n bus met van die gecoate ramen dus er stonden tientallen ouders willekeurig te zwaaien op straat, ja inclusief ik.
Blijkbaar zei hij dat de vorige keer ook. Een of andere pipo bij zo’n shownieuws programma was boos omdat hij dacht dat hij twee jaar geleden al naar de fareWell tour was gegaan en er nu dus weer zo’n tour is.quote:Op donderdag 9 juni 2022 07:51 schreef Mushanga71 het volgende:
Veel plezier vanavond bij Elton John Venco![]()
Hoorde net opt nieuws dat het zijn laatste concert ever zal zijn in NederlandDus flink genieten!
Leeftijd he. Van Toto is nu ook nog maar de helft op tournee. Eigenlijk gaan we in juli dus naar To😅
quote:Op donderdag 9 juni 2022 09:07 schreef amaranta het volgende:
[..]
Jammer, Nu kunnen ze op de terugweg niet allemaal onder de banken verstoppen en doen alsof ze allemaal achtergebleven zijn in het park.
Is dat Utrechtse humor of zo? Ik snap de grap namelijk niet. Wat is een AVG bus?quote:Op donderdag 9 juni 2022 09:09 schreef exode het volgende:
[..]![]()
Ik hoorde wel zijn juf voor het eerst een grapje maken, of ze meende het serieus 'Is wel een AVG proof bus'
Serieus voor het eerst? Wat saai...quote:Op donderdag 9 juni 2022 09:09 schreef exode het volgende:
[..]![]()
Ik hoorde wel zijn juf voor het eerst een grapje maken, of ze meende het serieus 'Is wel een AVG proof bus'
Privacy wetgeving.quote:Op donderdag 9 juni 2022 09:16 schreef amaranta het volgende:
[..]
Is dat Utrechtse humor of zo? Ik snap de grap namelijk niet. Wat is een AVG bus?
Heintje Davidsquote:Op donderdag 9 juni 2022 09:08 schreef amaranta het volgende:
[..]
Blijkbaar zei hij dat de vorige keer ook. Een of andere pipo bij zo’n shownieuws programma was boos omdat hij dacht dat hij twee jaar geleden al naar de fareWell tour was gegaan en er nu dus weer zo’n tour is.
Ik weet wat AVG is. Ik snap gewoon echt de grap niet in combinatie met de bus.quote:Op donderdag 9 juni 2022 09:18 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Serieus voor het eerst? Wat saai...![]()
@:amaranta AVG-bus als in privacy-bestendig.
Beatsaber is leukquote:Op woensdag 8 juni 2022 21:46 schreef Vicky het volgende:
Mijn kleine grote kind is jarig vandaag, 13 geworden.🥳
Ze heeft een VR bril gekregen. Echt geweldig! Ik ging een spelletje doen en viel bijna achterover 🤣🤣
Gelukkig stond M achter me.
We hebben beatsaber erop gezet. Dat is echt geweldig.. zweet me de tering 🤣🤣
Vraag me niet waarom, maar mijn man noemt mij soms zoquote:Op donderdag 9 juni 2022 09:19 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Heintje Davids![]()
Maar daar boos om worden...hij zal de enige zijn dan
Ik dacht dat hij die tour toen niet geheel kon afmaken ivm Corona.quote:Op donderdag 9 juni 2022 09:08 schreef amaranta het volgende:
[..]
Blijkbaar zei hij dat de vorige keer ook. Een of andere pipo bij zo’n shownieuws programma was boos omdat hij dacht dat hij twee jaar geleden al naar de fareWell tour was gegaan en er nu dus weer zo’n tour is.
quote:Op donderdag 9 juni 2022 09:29 schreef amaranta het volgende:
[..]
Vraag me niet waarom, maar mijn man noemt mij soms zo
Portretrecht misschien.quote:Op donderdag 9 juni 2022 09:28 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik weet wat AVG is. Ik snap gewoon echt de grap niet in combinatie met de bus.
Wat een idiootquote:Op donderdag 9 juni 2022 09:42 schreef Lemijn het volgende:
Weer boos geroep en gebonk omdat mijn baby op de toppen van zijn kunnen protesteerde tegen zijn bed. Wat moet ik daarmee? Ik heb al geprobeerd: vriendelijk begrip tonend langsgaan, woedend aan de deur staan. Waarschijnlijk helpt niks en is de buurman gewoon een eikel kinderloze man die van stilte houdt zonder inlevingsvermogen. Maar ik word er wel verdrietig van.
Oeh, veel plezierquote:Op donderdag 9 juni 2022 09:47 schreef F_r het volgende:
Ik ga maandag naar de rolling stones ben benieuwd
Nou, dat. Voor ouders is het ff een tikkie erger dan voor een buur. Sommige zouden écht op de hei moeten gaan wonen.quote:Op donderdag 9 juni 2022 09:49 schreef Lemijn het volgende:
Hij is niet het meelevende type. Hij stoort zich gewoon. Ik zou ook denken: arme ouders, arm kind, ik hoef er lekker niks mee. Zoiets. Maar dat lukt niet iedereen blijkbaar. Hij doet me dan denken aan mijn kleuter, die soms ook het gegil niet kan hebben en dan gaat gillen dat het stil moet zijn. Maar ja, die is 4, geen 50.
Geen tips, wel medeleven.. wij hadden ook zulke buren en ik vond dat midden in de nacht met een peuter met night terrors heel bedreigend. Ik wist ook niet welke buren het waren. Uiteindelijk heb ik om drie uur ‘s nachts gegild dat dat kloppen geen constructieve bijdrage leverde aan de oplossing van het probleem en daarna was het afgelopen. Wel alle andere buren ook wakker, maarja.quote:Op donderdag 9 juni 2022 09:42 schreef Lemijn het volgende:
Weer boos geroep en gebonk omdat mijn baby op de toppen van zijn kunnen protesteerde tegen zijn bed. Wat moet ik daarmee? Ik heb al geprobeerd: vriendelijk begrip tonend langsgaan, woedend aan de deur staan. Waarschijnlijk helpt niks en is de buurman gewoon een eikel kinderloze man die van stilte houdt zonder inlevingsvermogen. Maar ik word er wel verdrietig van.
Ow, wacht. Het gaat dus geen uren door? En dan klaagt buurman nog?quote:Op donderdag 9 juni 2022 09:59 schreef Lemijn het volgende:
Baby slaapt allang. Die heeft gewoon veel temperament en een goeie stem. En zeker geen slaapprobleem. Het kan echt veel erger qua geluid denk ik. Ik laat ze ook niet lang krijsen hier, maar hij heeft nu wel de leeftijd dat een paar minuten had protesteren wel helpt om daarna eenmaal bij me vlot in slaap te vallen. En zijn broer, tja, die is dus 4 en maakt bijpassende herrie.
Ik zal me maar weer proberen neer te leggen bij dat hij zich aso uit en het van me af laten glijden.
Eng is dat he, had mijn zoon ook. En dan was hij niet te bereiken.quote:Op donderdag 9 juni 2022 10:03 schreef Limone het volgende:
[..]
Geen tips, wel medeleven.. wij hadden ook zulke buren en ik vond dat midden in de nacht met een peuter met night terrors heel bedreigend. Ik wist ook niet welke buren het waren. Uiteindelijk heb ik om drie uur ‘s nachts gegild dat dat kloppen geen constructieve bijdrage leverde aan de oplossing van het probleem en daarna was het afgelopen. Wel alle andere buren ook wakker, maarja.
Wow dat is ook wel extreem lomp. Ze kwamen dus wel vragen of zo aan de deur? Mijn buren communiceren dus gewoon nietquote:Op donderdag 9 juni 2022 10:09 schreef Jagärtrut het volgende:
Oh, ongeloofelijk moeilijk is dat, Lemijn. Wij hadden dat midden in de pandemie ook. Nieuwe onderburen (zonder kinderen) gekregen. Die bonkten met een bezemsteel op het plafond als de kinderen in de woonkamer (gewoon overdag!) aan het spelen waren. Want ze hadden belangrijke videovergaderingen. Onze kinderen moesten maar boven gaan spelen, of naar buiten.
Goed zo!quote:Op donderdag 9 juni 2022 10:09 schreef Quoi het volgende:
EltonGeniet ervan jullie!
@:Lemijn wat lijkt me dat vervelend. Maar goed, voor jou niks aan te doen. Behalve terugklagen![]()
Jongens, ik ben vandaag sjaaltjesloos op straatZo liep ik in huis al rond (want mijn haar groeit sinds een maand heel vlot!) en Max zei dat het wel kon. En eerlijk gezegd ben ik het allemaal wel zat. Anouk in dat boerderijprogramma van Raven van Dorst hielp me over te streep. Die rijdt overigens ook in een VW-bus. Nu nog net als Anouk scheit aan alles hebben
Ik vond het doodeng vanmorgen met Max wegbrengen. Weeeeer die blikken.
Nee ik maak juist heel veel grapjes. Mijn stagiaires stikken ook altijd van het lachen. Want ik maak ook grapjes die de kinderen niet begrijpen maar zij wel. Echt heel grappig. Ik ben echt heel grappig, maar echt heel grappig, supergrappig.quote:Op donderdag 9 juni 2022 09:39 schreef exode het volgende:
Ben jij stiekem de juf van B, Amaranta?
Ik moest er om gniffelen, maar nogmaals misschien was het niet eens grapje. Vond ze het echt heel privacy proof een bus waar niemand zichtbaar in is.
Collega's waren afgelopen zaterdag naar de 'kinder'show van Armin geweest. Dat was echt geweldig blijkbaar. Hij gaf aan dit vaker te gaan doen. Dus die ga ik wel in de gaten houden. B is gek op Armin van Buuren.
Oh bah. Dat is wel echt heel naar. Alsof het voor jezelf nog niet rot genoeg is dat je kind zo moeilijk gaat slapen...quote:Op donderdag 9 juni 2022 09:42 schreef Lemijn het volgende:
Je weet niet wat de rugzak van de buurman bevat. Wie weet is ie wel gescheiden en ziet al jaren zn eigen kinderen niet. En is dit gewoon een dikke trigger voor hem.quote:Op donderdag 9 juni 2022 09:54 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Nou, dat. Voor ouders is het ff een tikkie erger dan voor een buur. Sommige zouden écht op de hei moeten gaan wonen.
En bedenk dit: het wordt beter.
Misschien een pakje oordoppen bij buurman in zn brievenbus gooien en er dan helemaal klaar mee zijn.
Sterkte iig want het is niet leuk als baby niet wil slapen
Heel dapper! Verbergen is zeker niet nodig maar ik snap de drempelquote:Op donderdag 9 juni 2022 10:09 schreef Quoi het volgende:
EltonGeniet ervan jullie!
@:Lemijn wat lijkt me dat vervelend. Maar goed, voor jou niks aan te doen. Behalve terugklagen![]()
Jongens, ik ben vandaag sjaaltjesloos op straatZo liep ik in huis al rond (want mijn haar groeit sinds een maand heel vlot!) en Max zei dat het wel kon. En eerlijk gezegd ben ik het allemaal wel zat. Anouk in dat boerderijprogramma van Raven van Dorst hielp me over te streep. Die rijdt overigens ook in een VW-bus. Nu nog net als Anouk scheit aan alles hebben
Ik vond het doodeng vanmorgen met Max wegbrengen. Weeeeer die blikken.
Tuurlijk, kan allemaal. Maar dan nog hoeft buurman zich niet zo horkerig te gedragen en te gaan roepen en bonken?quote:Op donderdag 9 juni 2022 10:38 schreef Puala het volgende:
[..]
Je weet niet wat de rugzak van de buurman bevat. Wie weet is ie wel gescheiden en ziet al jaren zn eigen kinderen niet. En is dit gewoon een dikke trigger voor hem.
En als ouder voel je liefde voor je kind, dat heeft de buurman natuurlijk niet.
Hoe dan ook is de situatie super rot, voor beide partijen.
Ik ben het met je eens dat het horkerige gedrag niet oke is, maar ik was het met je oordeel niet eens dat het voor de ouder moeilijker is dan voor de buurman.quote:Op donderdag 9 juni 2022 10:47 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Tuurlijk, kan allemaal. Maar dan nog hoeft buurman zich niet zo horkerig te gedragen en te gaan roepen en bonken?
Lemijn heeft haar best gedaan, buurman is en blijft een hork.
Ouders kiezen bewust voor een kind, de buurman niet. Vind ik toch wel een belangrijk verschil.quote:Op donderdag 9 juni 2022 09:54 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Nou, dat. Voor ouders is het ff een tikkie erger dan voor een buur. Sommige zouden écht op de hei moeten gaan wonen.
En bedenk dit: het wordt beter.
Misschien een pakje oordoppen bij buurman in zn brievenbus gooien en er dan helemaal klaar mee zijn.
Sterkte iig want het is niet leuk als baby niet wil slapen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |