SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP![]()
Ja misschien net in een duikvlucht ofzoquote:Op woensdag 8 juni 2022 10:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lijkt wel of die geen vleugels heeft.
Zo zit z'n hoofd lekker.quote:
zo kijk ik nu naar mijn crackers met hagelslagquote:Op woensdag 8 juni 2022 10:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Supergeconcentreerd op volle snelheid op zoek naar een sappig bijtje
Zijn ook genoeg mooie exemplaren te vinden hoor.quote:Op woensdag 8 juni 2022 10:31 schreef bitterbal het volgende:
Wij zijn echt de lelijkste diersoort
[ afbeelding ]
Kraanvogels?quote:Op woensdag 8 juni 2022 10:31 schreef bitterbal het volgende:
Wij zijn echt de lelijkste diersoort
[ afbeelding ]
heb je al een keer hagelslag geprobeerd?quote:Op woensdag 8 juni 2022 10:33 schreef UitStraling het volgende:
Ik kijk nu meer zo ------>naar mijn bakje yoghurt met goji bessen.
Ik wil nog wat langer op zo'n prachtige sierlijke kraanvogel lijken.quote:Op woensdag 8 juni 2022 10:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
heb je al een keer hagelslag geprobeerd?
goed punt welquote:Op woensdag 8 juni 2022 10:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik wil nog wat langer op zo'n prachtige sierlijke kraanvogel lijken.
Vogelspotterserpent!quote:Op woensdag 8 juni 2022 10:34 schreef bitterbal het volgende:
Toen ik jonger was vond ik vogels nooit zo boeiend maar het zijn echt prachtige beestjes eigenlijk
Oeps, foutje!quote:Man uit Ruurlo (30) stapt zwaar beschonken bij bevriend stel in bed en verkracht slapende vriendin van zijn beste vriend
Ze hadden kennelijk ook nog poppers gebruikt.quote:Op woensdag 8 juni 2022 10:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wtf
Hoe dan. vriendin word niet wakker, vriend ook niet ?
quote:Jouw gratis PREMIUMartikelen zijn op
raar verhaal. Ik heb vroeger welles op een feestje poppers gesnovenquote:Op woensdag 8 juni 2022 10:46 schreef Recce het volgende:
[..]
Ze hadden kennelijk ook nog poppers gebruikt.Maar ik kan de rest van het artikel niet lezen.
Stomme Tubantia!
[..]
Maar als je het in combinatie met drank gebruikt, wordt het er vast niet beter op.quote:Op woensdag 8 juni 2022 10:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
raar verhaal. Ik heb vroeger welles op een feestje poppers gesnovenen daar raak je niet zo van onder de invloed dat je niet meer door hebt dat er iemand op je kruipt. Zelfs als je slaapt
Maar het stel in bed lag toch gewoon te slapen?quote:Op woensdag 8 juni 2022 10:49 schreef Recce het volgende:
[..]
Maar als je het in combinatie met drank gebruikt, wordt het er vast niet beter op.
Volgens mij allemaal laveloos. Misschien kun jij het artikel nog wel lezen?quote:
YEsquote:Op woensdag 8 juni 2022 10:51 schreef Recce het volgende:
[..]
Volgens mij allemaal laveloos. Misschien kun jij het artikel nog wel lezen?
https://www.tubantia.nl/a(...)ste-vriend~ade0179e/
Ja, maar dan wel dit:quote:Op woensdag 8 juni 2022 10:51 schreef bitterbal het volgende:
De vloeistof verdampt als het flesje wordt geopend. De damp van de poppers wordt door de neus opgesnoven. Zodra het je hersenen bereikt, merk je het effect. Poppers worden meestal gebruikt bij sex. Poppers zijn vooral populair onder mannelijke homo's. Soms worden poppers ook gebruikt onder jonge uitgaanders op een feestje of in de thuissituatie. Het effect van poppers is maar kort, een enkele minuut.
quote:Doordat het de bloedvaten verwijdt, kunnen tijdelijk ook andere stoffen, zoals drugs, gemakkelijker door de hersen-bloed-barričre dringen en een hevigere roes veroorzaken.
Is toch eigenlijk voor mannen die van mannen houden?quote:Op woensdag 8 juni 2022 10:55 schreef bitterbal het volgende:
heeft misschien zelfde effect als lachgas?
ja kwam er pas later achter dat het daar ook voor wordt gebruiktquote:Op woensdag 8 juni 2022 11:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is toch eigenlijk voor mannen die van mannen houden?
Zoals een vriend van me eens zei: 'Je moet wel als je van achteren wordt genomen.'quote:Op woensdag 8 juni 2022 11:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is toch eigenlijk voor mannen die van mannen houden?
Popperserpent.quote:Op woensdag 8 juni 2022 10:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja was ik ergens en hadden ze dat en dat ging dan de kring rond.
Straks was het GHB of zo. Misbruiktserpent.quote:Op woensdag 8 juni 2022 11:01 schreef bitterbal het volgende:
maar je wordt even heel fijn in je hoofd
quote:Op woensdag 8 juni 2022 11:06 schreef Recce het volgende:
[..]
Straks was het GHB of zo. Misbruiktserpent.
Minuutje van de wereld af, meteen zwanger van een getinte vijflingquote:Op woensdag 8 juni 2022 11:06 schreef Recce het volgende:
[..]
Straks was het GHB of zo. Misbruiktserpent.
Vanmiddag fietsen zit er voor mij ook niet in.quote:Op woensdag 8 juni 2022 11:08 schreef bitterbal het volgende:
zal straks wel niet droog overkomen naar werk
Van vijf verschillende vaders.quote:Op woensdag 8 juni 2022 11:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Minuutje van de wereld af, meteen zwanger van een getinte vijfling
wildeperiodeserpentquote:Op woensdag 8 juni 2022 11:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
Had Ballie wel willen zien in haar wilde periode.
Zoietsquote:Op woensdag 8 juni 2022 11:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
Had Ballie wel willen zien in haar wilde periode.
die met dat belletjequote:Op woensdag 8 juni 2022 11:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zoiets [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Nu ze bijna 40 is is het toch allemaal anders.quote:Op woensdag 8 juni 2022 11:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zoiets [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
nou zegquote:Op woensdag 8 juni 2022 11:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nu ze bijna 40 is is het toch allemaal anders.
Nee, ik heb wat dingen aan mijn computer geüpgrade. Nu nog even een nieuwe muis en een nieuw keyboard uitzoeken.quote:Op woensdag 8 juni 2022 11:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb je al een nieuwe telefoon gekocht?
oeh met ledlichtjes?quote:Op woensdag 8 juni 2022 11:21 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee, ik heb wat dingen aan mijn computer geüpgrade. Nu nog even een nieuwe muis en een nieuw keyboard uitzoeken.
Ben je op zoek naar eten nu?quote:Op woensdag 8 juni 2022 11:24 schreef bitterbal het volgende:
mijn horloge zei dat ik moest bewegen dus ben maar naar de keuken gelopen
raarquote:Op woensdag 8 juni 2022 11:30 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat vind ik niet belangrijk. Ik moet uitzoeken welke switches ik wil in m'n toetsenbord.
oeh nicequote:Op woensdag 8 juni 2022 11:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mijn Nespresso is er vanmiddag. Kan ik ook weer koffie drinken.
Schuimding is er al. En de koffie zelf is er ook al.quote:Op woensdag 8 juni 2022 11:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oeh niceis je schuimding er ook al?
maak je foto?
Gewoon de duurste Razer kopen, heb je alle knopjes en 914 miljoen kleurtjes en die zegt af en toe lieve woordjes tegen je.quote:Op woensdag 8 juni 2022 11:30 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat vind ik niet belangrijk. Ik moet uitzoeken welke switches ik wil in m'n toetsenbord.
Huntsman v2?quote:Op woensdag 8 juni 2022 11:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon de duurste Razer kopen, heb je alle knopjes en 914 miljoen kleurtjes en die zegt af en toe lieve woordjes tegen je.
en er dan koffie overheen gooienquote:Op woensdag 8 juni 2022 11:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik bedenk me, deze vind ik nog wat vetter.
https://www.megekko.nl/pr(...)sair-OPX-toetsenbord
Was dat de duurste die je kon vinden?quote:Op woensdag 8 juni 2022 11:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik bedenk me, deze vind ik nog wat vetter.
https://www.megekko.nl/pr(...)sair-OPX-toetsenbord
daarom koop ik toetsenborden van 10/15 euro bij de media markt :pquote:Op woensdag 8 juni 2022 11:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja regelmatig joh, half jaartje doe ik met zo'n ding
Ook dat spul moet verkocht wordenquote:Op woensdag 8 juni 2022 11:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
daarom koop ik toetsenborden van 10/15 euro bij de media markt :p
Ik kan er oneindig lang mee bezig zijn. Maar goed, mijn spullen gaan meestal wel heel lang mee.quote:Op woensdag 8 juni 2022 11:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is makkelijk kiezen meestal, geen gespeur, hups bestellen.
Volgens mij hebben ze ook allebei wel variant met numpad.quote:Op woensdag 8 juni 2022 11:52 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik heb wel een numpad nodig. Welke switches vind jij prettig?
Zoektocht is voor mij ook altijd een avontuur.quote:Op woensdag 8 juni 2022 11:52 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik kan er oneindig lang mee bezig zijn. Maar goed, mijn spullen gaan meestal wel heel lang mee.
Ah, Cherry MX Blue dus.quote:Op woensdag 8 juni 2022 11:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze ook allebei wel variant met numpad.
Als er collega's in de buurt zijn switches die zoveel mogelijk geluid maken.
Uiteindelijk is er wel altijd iets mis ook. Een vage bug waar andere mensen geen last van hebben, maar waar ik mee blijf prutsen tot het in orde is, of tot ik moet concluderen dat het niet op te lossen is.quote:Op woensdag 8 juni 2022 11:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zoektocht is voor mij ook altijd een avontuur.
Ik gebruik nu uiteindelijk een Apple toetsenbord en muis
typisch duits belegd broodjequote:
Nu buiten adem?quote:Op woensdag 8 juni 2022 12:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Net flink geklommen naar de top van de Schlossberg
Flinke steile trappen zegt Google.quote:Op woensdag 8 juni 2022 12:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Net flink geklommen naar de top van de Schlossberg
Was pittigquote:Op woensdag 8 juni 2022 12:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Flinke steile trappen zegt Google.
Altijd achter manke meisjes aan gaan lopen, dan heb je immer een valide excuus.quote:Op woensdag 8 juni 2022 12:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Was pittigMaar ik liep net voor een mank meisje, dus ik moest wel even doorlopen
quote:Op woensdag 8 juni 2022 12:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Altijd achter manke meisjes aan gaan lopen, dan heb je immer een valide excuus.
Dat is wel lekker goedkoop. Ik ga zo wel even in de Mediamarkt wat verschillende dingen uitproberen, als ze daar tenminste nog toetsenborden hebben. Het is wel echt een irritante winkel, maar volgens mij de enige hier.quote:Op woensdag 8 juni 2022 12:00 schreef UitStraling het volgende:
Ik gebruik deze voor mijn werk trouwens, zijn niet zo duur en groot, toch lampjes, wegen niks en kunnen tegen een stootje, heb die een stuk of vier, een op kantoor, eentje thuis voor op de laptop en de TV en eentje in mijn tas.
https://www.megekko.nl/pr(...)DEAQYAiABEgJ4h_D_BwE
quote:Op woensdag 8 juni 2022 12:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
@:bitterbal, heb je zaterdag wat te doen?
quote:Op woensdag 8 juni 2022 12:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
@:bitterbal, heb je zaterdag wat te doen?
minder fappenquote:Op woensdag 8 juni 2022 12:37 schreef Ama het volgende:
Ik heb al anderhalf week spierpijn in mijn rechterarmmaar komt denk ik omdat ik altijd zo raar op de bank lig/hang.
Anders liggen dusquote:Op woensdag 8 juni 2022 12:37 schreef Ama het volgende:
Ik heb al anderhalf week spierpijn in mijn rechterarmmaar komt denk ik omdat ik altijd zo raar op de bank lig/hang.
Mweh mijn bank is niet geschikt om anders te liggen als ik tv wil kijken.quote:
En nu?quote:Op woensdag 8 juni 2022 12:40 schreef Ama het volgende:
[..]
Mweh mijn bank is niet geschikt om anders te liggen als ik tv wil kijken.
O ja. Opgelost, slotje.quote:Op woensdag 8 juni 2022 12:41 schreef Ama het volgende:
[..]
Moet ik maar gewoon vaker zitten denk ik.
Ja weet niet of het echt spierpijn is maar leun wel de hele tijd op die arm en het voelt als een soort spierpijn. Arm slaapt ook de hele tijd dan.quote:Op woensdag 8 juni 2022 12:55 schreef TaMieke het volgende:
Wist niet dat je al spierpijn kon krijgen van op de bank liggen
Slapende arm is sowieso nooit fijn. Hij heeft wel bloed nodig hequote:Op woensdag 8 juni 2022 12:55 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja weet niet of het echt spierpijn is maar leun wel de hele tijd op die arm en het voelt als een soort spierpijn. Arm slaapt ook de hele tijd dan.
Jaquote:Op woensdag 8 juni 2022 12:57 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Slapende arm is sowieso nooit fijn. Hij heeft wel bloed nodig he
Je houdt zo weinig ledematen over.quote:Op woensdag 8 juni 2022 12:55 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja weet niet of het echt spierpijn is maar leun wel de hele tijd op die arm en het voelt als een soort spierpijn. Arm slaapt ook de hele tijd dan.
Een keertje met links doen, net of je vreemdgaat.quote:
Ach.quote:Op woensdag 8 juni 2022 12:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je houdt zo weinig ledematen over.
👀quote:Op woensdag 8 juni 2022 12:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je houdt zo weinig ledematen over.
Uhuhquote:Op woensdag 8 juni 2022 12:59 schreef Budapestenaar het volgende:
Godver, ik zat op een natte plek. Zeiknatte broek![]()
quote:Op woensdag 8 juni 2022 12:59 schreef Budapestenaar het volgende:
quote:
huehue?quote:Op woensdag 8 juni 2022 12:59 schreef Budapestenaar het volgende:
Nationale Buitenspeeldagquote:
Ja vrees het ook. Vorig jaar amper zomer gehad en ik zie dit jaar de dagen ook weer wegtikken en het weer niet beter worden.quote:
Vorig jaar was toch niet zo slecht?quote:Op woensdag 8 juni 2022 13:03 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja vrees het ook. Vorig jaar amper zomer gehad en ik zie dit jaar de dagen ook weer wegtikken en het weer niet beter worden.
Mijn teenslippers stonden aan het einde van de zomer nog aardig ongebruikt in de kast.quote:Op woensdag 8 juni 2022 13:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Vorig jaar was toch niet zo slecht?
Dan is het meestal of 14 graden met de hele dag regen of 35+ zonder ook maar een zuchtje windquote:
hmm ik weet het niet meer precies. Behalve dat het altijd druk was bij de zaak buiten en dat ik een paar keer naar het strand ben geweest.quote:Op woensdag 8 juni 2022 13:04 schreef Ama het volgende:
[..]
Mijn teenslippers stonden aan het einde van de zomer nog aardig ongebruikt in de kast.
Ja, het verduidelijkt een hoop.quote:Op woensdag 8 juni 2022 13:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan is het meestal of 14 graden met de hele dag regen of 35+ zonder ook maar een zuchtje wind
waar?quote:Op woensdag 8 juni 2022 13:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan is het meestal of 14 graden met de hele dag regen of 35+ zonder ook maar een zuchtje wind
Zelfde als nu zo'n beetje.quote:Op woensdag 8 juni 2022 13:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Vorig jaar was toch niet zo slecht?
Ik hoop dat we deze zomer minder naaktslakken hebben. Maar vrees ergste want zie ze nu ook overal op het fietspad.quote:Op woensdag 8 juni 2022 13:06 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik geloof dat het vorig jaar vooral doordeweeks mooi weer was.
Gaat eens op vakantie danquote:Op woensdag 8 juni 2022 13:07 schreef CherryLips het volgende:
In september was het toen nog even heel mooi. Toen ik op vakantie was.
ik ga er naar toequote:Op woensdag 8 juni 2022 13:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
https://www.google.com/se(...)oAEB&sclient=gws-wiz
Dan ga ik meequote:
Ik heb leuke bloesjes en broeken gekocht, wil ze gvd wel aan.quote:Op woensdag 8 juni 2022 13:08 schreef Ama het volgende:
Vorig jaar amper nieuwe zomerkleding gekocht en dit jaar ook maar een beetje. Lijkt voor 2de jaar op rij een prima beslissing.
Dat kan wel toch.quote:Op woensdag 8 juni 2022 13:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb leuke bloesjes en broeken gekocht, wil ze gvd wel aan.
Dit jaar gaat niet beter worden volgens mij.quote:Op woensdag 8 juni 2022 13:12 schreef Karzai het volgende:
Was echt een waardeloze zomer vorig jaar, was nog spierwit in september
Tot nu toe niet neequote:Op woensdag 8 juni 2022 13:12 schreef Ama het volgende:
[..]
Dit jaar gaat niet beter worden volgens mij.
Paar weken geleden was het lekkerquote:Op woensdag 8 juni 2022 13:14 schreef Ama het volgende:
Een tussenweg lijken we bijna niet meer te kennen.
Dat wel. Maar vaak is het mooi weer in Mei (en Juni) en de rest van de zomer is ruk tot Septemberquote:
Zondag was het ook koud! Wel benauwd.quote:Op woensdag 8 juni 2022 13:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had zondag zo'n driekwartbroek aan. Had koude benen.
Geen compromissen in het land van het poldermodelquote:Op woensdag 8 juni 2022 13:14 schreef Ama het volgende:
Een tussenweg lijken we bijna niet meer te kennen.
quote:Op woensdag 8 juni 2022 13:17 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Dat wel. Maar vaak is het mooi weer in Mei (en Juni) en de rest van de zomer is ruk tot September
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op woensdag 8 juni 2022 13:25 schreef Ama het volgende:
Oeh mijn mega zachte roze panterprint hangmatje voor de ratten is er eindelijk.Zag van de week ergens een soort buideltje op instagram die je om je nek en op je buik kon dragen voor je ratten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tap tap tap
quote:Op woensdag 8 juni 2022 13:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zag van de week ergens een soort buideltje op instagram die je om je nek en op je buik kon dragen voor je ratten.
Wordt het dan een ... buidelratquote:Op woensdag 8 juni 2022 13:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zag van de week ergens een soort buideltje op instagram die je om je nek en op je buik kon dragen voor je ratten.
Ik had toen gewoon regen.quote:
Moet jij niet eens op de brommertquote:
Ze is toch geen 80.quote:Op woensdag 8 juni 2022 13:31 schreef Karzai het volgende:
[..]
Heb je zo, n dekentje zodat je benen droog blijven?
Geen broek aan op de scootert en dan pas broek aantrekken als ze aangekomen is.quote:Op woensdag 8 juni 2022 13:31 schreef Karzai het volgende:
[..]
nee. Gewoon tussen de druppels doorrijdenquote:Op woensdag 8 juni 2022 13:31 schreef Karzai het volgende:
[..]
Begin maar vast met je regenpak aantrekken danquote:
Heb ik nietquote:Op woensdag 8 juni 2022 13:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Begin maar vast met je regenpak aantrekken dan
Niet de eerste keer dat die van zijn fiets valt.quote:Op woensdag 8 juni 2022 13:33 schreef CherryLips het volgende:
https://nos.nl/artikel/24(...)ndelaarster-opgepakt
Zo.
Ohja, daar had jij toen nog een foto van doorgestuurdquote:
Waarom stond die niet inde groepsapp?quote:Op woensdag 8 juni 2022 13:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ohja, daar had jij toen nog een foto van doorgestuurd
Kan Agu aanbevelen.quote:
Welke? Want deze pak ik net uitquote:Op woensdag 8 juni 2022 13:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ohja, daar had jij toen nog een foto van doorgestuurd
Zijn er ook in leuke motiefjes.quote:Op woensdag 8 juni 2022 13:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ziet er mooi uit. wat prijzig misschien
Volgens mij was dat toen bij zo'n fullmoon party een paar jaar terugquote:
Een wat.quote:Op woensdag 8 juni 2022 13:33 schreef bitterbal het volgende:
In amsterdam heeft iedereen zon beenkleed. Lijkt wel alsof ze ze daar gratis van de gemeente krijgen
Voordeel is dat je niet alsnog nat wordt omdat je het equivalent van een plastic zak aan hebt.quote:Op woensdag 8 juni 2022 13:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ziet er mooi uit. wat prijzig misschien
welkom bij het plebsquote:Op woensdag 8 juni 2022 13:39 schreef UitStraling het volgende:
Ik eet een goedkoop wit bolletje met naturel leverworst, ik voel me gewoon nederig worden, dadelijk ga ik nog spelfouten maken en kut roepen.
Dure vriendin?quote:Op woensdag 8 juni 2022 13:39 schreef UitStraling het volgende:
Ik eet een goedkoop wit bolletje met naturel leverworst, ik voel me gewoon nederig worden, dadelijk ga ik nog spelfouten maken en kut roepen.
Nee, die zijn op andere manieren veeleisend.quote:Op woensdag 8 juni 2022 13:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die Karpaten kosten niet veel qua onderhoud.
Wacht maar.quote:Op woensdag 8 juni 2022 13:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die Karpaten kosten niet veel qua onderhoud.
mn werkschoenen zijn alleen te groot om de broek over mn schoenen heen aan te trekken. dus moet eerst schoenen uit doenquote:Op woensdag 8 juni 2022 13:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Voordeel is dat je niet alsnog nat wordt omdat je het equivalent van een plastic zak aan hebt.
quote:Op woensdag 8 juni 2022 13:44 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
mn werkschoenen zijn alleen te groot om de broek over mn schoenen heen aan te trekken. dus moet eerst schoenen uit doen
ja klopt.. Heb nog een regenbroek op maat, maar daar heb ik hetzelfde probleem (en loopt het water zo mn schoenen inquote:Op woensdag 8 juni 2022 13:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]![]()
Da's wel een beetje jammer van het "even snel aandoen" dan ja.
Handig.quote:Op woensdag 8 juni 2022 13:48 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja klopt.. Heb nog een regenbroek op maat, maar daar heb ik hetzelfde probleem (en loopt het water zo mn schoenen in)
Uhuh, gewoon écht droog overkomen.quote:Op woensdag 8 juni 2022 13:51 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja, maar die voetcondooms van AGU zijn dus wel pro
Hebben ze de boodschap eindelijk begrepenquote:
Welquote:
Ok, niet in staat om volledig ingezet te worden dan.quote:
ik ook, verwacht over 45 min weg te moetenquote:Op woensdag 8 juni 2022 13:52 schreef IJsdraakje het volgende:
Kan m'n regenbroek vanmiddag ook wel weer aan zie ik.
Het blijft hier gewoon regenen tot weet ik hoe laat, dus eh.quote:Op woensdag 8 juni 2022 13:54 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik ook, verwacht over 45 min weg te moeten
gatver zeg. Hoop het nietquote:Op woensdag 8 juni 2022 13:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
en nu? Blijf je hele dag bij ons?
Gewoon even opgooien dan, dat je graag ook even een berichtje krijgt bij wijzigingen.quote:Op woensdag 8 juni 2022 13:54 schreef bitterbal het volgende:
ja maar dan zeg je dat tcoh. zit nu in mijn kleding te wachten totdat ik weg kan. Vorige week ook al zoiets. Wilde ze dat ik om 1700 begon ipv 1500. Hebben ze ook niks over gezegd van te voren
quote:
Ben je ontslagenquote:Op woensdag 8 juni 2022 13:56 schreef bitterbal het volgende:
ah ben er niet afgehaald maar sta niet meer ophet rooster
Da's echt typisch zo'n bedrijf wat me nooit écht lokt om bij te bestellen.quote:Op woensdag 8 juni 2022 14:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
Voor de 2e keer op rij dat Fonq iets niet verstuurd omdat hun voorraadindicatie toch niet zo up-to-date lijkt te zijn. Die gaan ook een trede lager op de ladder van bedrijven waar ik wil bestellen.
Je nespresso?quote:Op woensdag 8 juni 2022 14:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
Voor de 2e keer op rij dat Fonq iets niet verstuurd omdat hun voorraadindicatie toch niet zo up-to-date lijkt te zijn. Die gaan ook een trede lager op de ladder van bedrijven waar ik wil bestellen.
quote:
Hier ook niet zo snel, maar ze hadden iets voor de keuken dat ik graag wilde hebben.quote:Op woensdag 8 juni 2022 14:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Da's echt typisch zo'n bedrijf wat me nooit écht lokt om bij te bestellen.
Heb daar volgens mij nog nooit wat besteld, heeft niet echt een goede usp ofzoquote:Op woensdag 8 juni 2022 14:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
zit je al voor de deur?quote:Op woensdag 8 juni 2022 14:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die kan in in real-time volgen. Die is nu in Son en Breugel.
een wat?quote:Op woensdag 8 juni 2022 14:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb daar volgens mij nog nooit wat besteld, heeft niet echt een goede usp ofzo
Yep. Een van de dingen is nu verzonden. De andere geannuleerd en bestel ik even ergens anders.quote:Op woensdag 8 juni 2022 14:27 schreef FranticDJ het volgende:
klantenservice van fond is over 't algemeen wel vrij ok
Unique selling point, iets waarop je eerder bij hen zou willen kopen dan bij een concurrent. Bij bol bestel je bijvoorbeeld omdat het daar snel wordt geleverd ondanks dat het niet altijd de goedkoopste is.quote:
Aaahquote:Op woensdag 8 juni 2022 14:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Unique selling point, iets waarop je eerder bij hen zou willen kopen dan bij een concurrent. Bij bol bestel je bijvoorbeeld omdat het daar snel wordt geleverd ondanks dat het niet altijd de goedkoopste is.
Stuur je het dan terug naar shein? K wacht nu op een jurkjequote:Op woensdag 8 juni 2022 14:40 schreef TaMieke het volgende:
Mijn Shein pakketje viel tegen. De simpele t-shirts passen maar daar houdt het ook weer op.
Ik wacht nogsteeds op mn pakketje met waxmelts
Ja. wat moet ik er anders mee doen?quote:Op woensdag 8 juni 2022 14:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Stuur je het dan terug naar shein? K wacht nu op een jurkje
Direct zelf op de afvalhoop gooien?quote:Op woensdag 8 juni 2022 14:44 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ja. wat moet ik er anders mee doen?
Ow wacht... Er zit sowieso ook spul bij wat niet past/helemaal niet uitziet. De t-shirts twijfel ik nog ff over. Denk wel dat ik die hou, gewoon voor erbij.
Ja aan zoiets denk k dan :pquote:Op woensdag 8 juni 2022 14:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Direct zelf op de afvalhoop gooien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |