Uiteindelijk is er wel altijd iets mis ook. Een vage bug waar andere mensen geen last van hebben, maar waar ik mee blijf prutsen tot het in orde is, of tot ik moet concluderen dat het niet op te lossen is.quote:Op woensdag 8 juni 2022 11:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zoektocht is voor mij ook altijd een avontuur.
Ik gebruik nu uiteindelijk een Apple toetsenbord en muis
typisch duits belegd broodjequote:
Nu buiten adem?quote:Op woensdag 8 juni 2022 12:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Net flink geklommen naar de top van de Schlossberg
Flinke steile trappen zegt Google.quote:Op woensdag 8 juni 2022 12:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Net flink geklommen naar de top van de Schlossberg
Was pittigquote:Op woensdag 8 juni 2022 12:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Flinke steile trappen zegt Google.
Altijd achter manke meisjes aan gaan lopen, dan heb je immer een valide excuus.quote:Op woensdag 8 juni 2022 12:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Was pittigMaar ik liep net voor een mank meisje, dus ik moest wel even doorlopen
quote:Op woensdag 8 juni 2022 12:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Altijd achter manke meisjes aan gaan lopen, dan heb je immer een valide excuus.
Dat is wel lekker goedkoop. Ik ga zo wel even in de Mediamarkt wat verschillende dingen uitproberen, als ze daar tenminste nog toetsenborden hebben. Het is wel echt een irritante winkel, maar volgens mij de enige hier.quote:Op woensdag 8 juni 2022 12:00 schreef UitStraling het volgende:
Ik gebruik deze voor mijn werk trouwens, zijn niet zo duur en groot, toch lampjes, wegen niks en kunnen tegen een stootje, heb die een stuk of vier, een op kantoor, eentje thuis voor op de laptop en de TV en eentje in mijn tas.
https://www.megekko.nl/pr(...)DEAQYAiABEgJ4h_D_BwE
quote:Op woensdag 8 juni 2022 12:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
@:bitterbal, heb je zaterdag wat te doen?
quote:Op woensdag 8 juni 2022 12:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
@:bitterbal, heb je zaterdag wat te doen?
minder fappenquote:Op woensdag 8 juni 2022 12:37 schreef Ama het volgende:
Ik heb al anderhalf week spierpijn in mijn rechterarmmaar komt denk ik omdat ik altijd zo raar op de bank lig/hang.
Anders liggen dusquote:Op woensdag 8 juni 2022 12:37 schreef Ama het volgende:
Ik heb al anderhalf week spierpijn in mijn rechterarmmaar komt denk ik omdat ik altijd zo raar op de bank lig/hang.
Mweh mijn bank is niet geschikt om anders te liggen als ik tv wil kijken.quote:
En nu?quote:Op woensdag 8 juni 2022 12:40 schreef Ama het volgende:
[..]
Mweh mijn bank is niet geschikt om anders te liggen als ik tv wil kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |