Moet jij niet eens op de brommertquote:
Ze is toch geen 80.quote:Op woensdag 8 juni 2022 13:31 schreef Karzai het volgende:
[..]
Heb je zo, n dekentje zodat je benen droog blijven?
Geen broek aan op de scootert en dan pas broek aantrekken als ze aangekomen is.quote:Op woensdag 8 juni 2022 13:31 schreef Karzai het volgende:
[..]
nee. Gewoon tussen de druppels doorrijdenquote:Op woensdag 8 juni 2022 13:31 schreef Karzai het volgende:
[..]
Begin maar vast met je regenpak aantrekken danquote:
Heb ik nietquote:Op woensdag 8 juni 2022 13:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Begin maar vast met je regenpak aantrekken dan
Niet de eerste keer dat die van zijn fiets valt.quote:Op woensdag 8 juni 2022 13:33 schreef CherryLips het volgende:
https://nos.nl/artikel/24(...)ndelaarster-opgepakt
Zo.
Ohja, daar had jij toen nog een foto van doorgestuurdquote:
Waarom stond die niet inde groepsapp?quote:Op woensdag 8 juni 2022 13:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ohja, daar had jij toen nog een foto van doorgestuurd
Kan Agu aanbevelen.quote:
Welke? Want deze pak ik net uitquote:Op woensdag 8 juni 2022 13:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ohja, daar had jij toen nog een foto van doorgestuurd
Zijn er ook in leuke motiefjes.quote:Op woensdag 8 juni 2022 13:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ziet er mooi uit. wat prijzig misschien
Volgens mij was dat toen bij zo'n fullmoon party een paar jaar terugquote:
Een wat.quote:Op woensdag 8 juni 2022 13:33 schreef bitterbal het volgende:
In amsterdam heeft iedereen zon beenkleed. Lijkt wel alsof ze ze daar gratis van de gemeente krijgen
Voordeel is dat je niet alsnog nat wordt omdat je het equivalent van een plastic zak aan hebt.quote:Op woensdag 8 juni 2022 13:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ziet er mooi uit. wat prijzig misschien
welkom bij het plebsquote:Op woensdag 8 juni 2022 13:39 schreef UitStraling het volgende:
Ik eet een goedkoop wit bolletje met naturel leverworst, ik voel me gewoon nederig worden, dadelijk ga ik nog spelfouten maken en kut roepen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |