quote:Op woensdag 8 juni 2022 11:06 schreef Recce het volgende:
[..]
Straks was het GHB of zo. Misbruiktserpent.
Minuutje van de wereld af, meteen zwanger van een getinte vijflingquote:Op woensdag 8 juni 2022 11:06 schreef Recce het volgende:
[..]
Straks was het GHB of zo. Misbruiktserpent.
Vanmiddag fietsen zit er voor mij ook niet in.quote:Op woensdag 8 juni 2022 11:08 schreef bitterbal het volgende:
zal straks wel niet droog overkomen naar werk
Van vijf verschillende vaders.quote:Op woensdag 8 juni 2022 11:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Minuutje van de wereld af, meteen zwanger van een getinte vijfling
wildeperiodeserpentquote:Op woensdag 8 juni 2022 11:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
Had Ballie wel willen zien in haar wilde periode.
Zoietsquote:Op woensdag 8 juni 2022 11:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
Had Ballie wel willen zien in haar wilde periode.
die met dat belletjequote:Op woensdag 8 juni 2022 11:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zoiets [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Nu ze bijna 40 is is het toch allemaal anders.quote:Op woensdag 8 juni 2022 11:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zoiets [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
nou zegquote:Op woensdag 8 juni 2022 11:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nu ze bijna 40 is is het toch allemaal anders.
Nee, ik heb wat dingen aan mijn computer geüpgrade. Nu nog even een nieuwe muis en een nieuw keyboard uitzoeken.quote:Op woensdag 8 juni 2022 11:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb je al een nieuwe telefoon gekocht?
oeh met ledlichtjes?quote:Op woensdag 8 juni 2022 11:21 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee, ik heb wat dingen aan mijn computer geüpgrade. Nu nog even een nieuwe muis en een nieuw keyboard uitzoeken.
Ben je op zoek naar eten nu?quote:Op woensdag 8 juni 2022 11:24 schreef bitterbal het volgende:
mijn horloge zei dat ik moest bewegen dus ben maar naar de keuken gelopen
raarquote:Op woensdag 8 juni 2022 11:30 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat vind ik niet belangrijk. Ik moet uitzoeken welke switches ik wil in m'n toetsenbord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |