Vorig jaar was toch niet zo slecht?quote:Op woensdag 8 juni 2022 13:03 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja vrees het ook. Vorig jaar amper zomer gehad en ik zie dit jaar de dagen ook weer wegtikken en het weer niet beter worden.
Mijn teenslippers stonden aan het einde van de zomer nog aardig ongebruikt in de kast.quote:Op woensdag 8 juni 2022 13:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Vorig jaar was toch niet zo slecht?
Dan is het meestal of 14 graden met de hele dag regen of 35+ zonder ook maar een zuchtje windquote:
hmm ik weet het niet meer precies. Behalve dat het altijd druk was bij de zaak buiten en dat ik een paar keer naar het strand ben geweest.quote:Op woensdag 8 juni 2022 13:04 schreef Ama het volgende:
[..]
Mijn teenslippers stonden aan het einde van de zomer nog aardig ongebruikt in de kast.
Ja, het verduidelijkt een hoop.quote:Op woensdag 8 juni 2022 13:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan is het meestal of 14 graden met de hele dag regen of 35+ zonder ook maar een zuchtje wind
waar?quote:Op woensdag 8 juni 2022 13:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan is het meestal of 14 graden met de hele dag regen of 35+ zonder ook maar een zuchtje wind
Zelfde als nu zo'n beetje.quote:Op woensdag 8 juni 2022 13:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Vorig jaar was toch niet zo slecht?
Ik hoop dat we deze zomer minder naaktslakken hebben. Maar vrees ergste want zie ze nu ook overal op het fietspad.quote:Op woensdag 8 juni 2022 13:06 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik geloof dat het vorig jaar vooral doordeweeks mooi weer was.
Gaat eens op vakantie danquote:Op woensdag 8 juni 2022 13:07 schreef CherryLips het volgende:
In september was het toen nog even heel mooi. Toen ik op vakantie was.
ik ga er naar toequote:Op woensdag 8 juni 2022 13:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
https://www.google.com/se(...)oAEB&sclient=gws-wiz
Dan ga ik meequote:
Ik heb leuke bloesjes en broeken gekocht, wil ze gvd wel aan.quote:Op woensdag 8 juni 2022 13:08 schreef Ama het volgende:
Vorig jaar amper nieuwe zomerkleding gekocht en dit jaar ook maar een beetje. Lijkt voor 2de jaar op rij een prima beslissing.
Dat kan wel toch.quote:Op woensdag 8 juni 2022 13:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb leuke bloesjes en broeken gekocht, wil ze gvd wel aan.
Dit jaar gaat niet beter worden volgens mij.quote:Op woensdag 8 juni 2022 13:12 schreef Karzai het volgende:
Was echt een waardeloze zomer vorig jaar, was nog spierwit in september
Tot nu toe niet neequote:Op woensdag 8 juni 2022 13:12 schreef Ama het volgende:
[..]
Dit jaar gaat niet beter worden volgens mij.
Paar weken geleden was het lekkerquote:Op woensdag 8 juni 2022 13:14 schreef Ama het volgende:
Een tussenweg lijken we bijna niet meer te kennen.
Dat wel. Maar vaak is het mooi weer in Mei (en Juni) en de rest van de zomer is ruk tot Septemberquote:
Zondag was het ook koud! Wel benauwd.quote:Op woensdag 8 juni 2022 13:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had zondag zo'n driekwartbroek aan. Had koude benen.
Geen compromissen in het land van het poldermodelquote:Op woensdag 8 juni 2022 13:14 schreef Ama het volgende:
Een tussenweg lijken we bijna niet meer te kennen.
quote:Op woensdag 8 juni 2022 13:17 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Dat wel. Maar vaak is het mooi weer in Mei (en Juni) en de rest van de zomer is ruk tot September
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op woensdag 8 juni 2022 13:25 schreef Ama het volgende:
Oeh mijn mega zachte roze panterprint hangmatje voor de ratten is er eindelijk.Zag van de week ergens een soort buideltje op instagram die je om je nek en op je buik kon dragen voor je ratten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tap tap tap
quote:Op woensdag 8 juni 2022 13:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zag van de week ergens een soort buideltje op instagram die je om je nek en op je buik kon dragen voor je ratten.
Wordt het dan een ... buidelratquote:Op woensdag 8 juni 2022 13:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zag van de week ergens een soort buideltje op instagram die je om je nek en op je buik kon dragen voor je ratten.
Ik had toen gewoon regen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |