Dure vriendin?quote:Op woensdag 8 juni 2022 13:39 schreef UitStraling het volgende:
Ik eet een goedkoop wit bolletje met naturel leverworst, ik voel me gewoon nederig worden, dadelijk ga ik nog spelfouten maken en kut roepen.
Nee, die zijn op andere manieren veeleisend.quote:Op woensdag 8 juni 2022 13:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die Karpaten kosten niet veel qua onderhoud.
Wacht maar.quote:Op woensdag 8 juni 2022 13:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die Karpaten kosten niet veel qua onderhoud.
mn werkschoenen zijn alleen te groot om de broek over mn schoenen heen aan te trekken. dus moet eerst schoenen uit doenquote:Op woensdag 8 juni 2022 13:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Voordeel is dat je niet alsnog nat wordt omdat je het equivalent van een plastic zak aan hebt.
quote:Op woensdag 8 juni 2022 13:44 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
mn werkschoenen zijn alleen te groot om de broek over mn schoenen heen aan te trekken. dus moet eerst schoenen uit doen
ja klopt.. Heb nog een regenbroek op maat, maar daar heb ik hetzelfde probleem (en loopt het water zo mn schoenen inquote:Op woensdag 8 juni 2022 13:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]![]()
Da's wel een beetje jammer van het "even snel aandoen" dan ja.
Handig.quote:Op woensdag 8 juni 2022 13:48 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja klopt.. Heb nog een regenbroek op maat, maar daar heb ik hetzelfde probleem (en loopt het water zo mn schoenen in)
Uhuh, gewoon écht droog overkomen.quote:Op woensdag 8 juni 2022 13:51 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja, maar die voetcondooms van AGU zijn dus wel pro
Hebben ze de boodschap eindelijk begrepenquote:
Welquote:
Ok, niet in staat om volledig ingezet te worden dan.quote:
ik ook, verwacht over 45 min weg te moetenquote:Op woensdag 8 juni 2022 13:52 schreef IJsdraakje het volgende:
Kan m'n regenbroek vanmiddag ook wel weer aan zie ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |