abonnement Unibet Coolblue
pi_204983980


Crypto?
Bitcoin is het bekendste voorbeeld van cryptocurrency. Bitcoin is bedoeld als peer-to-peer geld, je kan geld (Bitcoin) naar iemand overmaken zonder tussenkomst van een bank. De transactie is pseudoniem en binnen enkele minuten geregeld. Dit gebeurt allemaal door middel van een blockchain. Ook zijn de laatste jaren Layer2 oplossingen populair zoals bijv. Lightning Network. Hiermee kun je instant betalingen doen voor slechts een fractie van de fees die je op de basislaag zou betalen.

Naast Bitcoin zijn er o.a. concurrenten van Bitcoin (bijv. Monero), utility chains (bijv. Ethereum) en memecoins (bijv. Dogecoin). Dit noemen we altcoins, zie bijv. Coingecko voor een impressie. Vele zijn experimenteel en overleven de bearmarkets niet.

Blockchain?
De blockchain kun je zien als een kasboek dat wordt gecontroleerd door iedereen die gebruik maakt hiervan. Je kan in dat kasboek elke transactie zien die ooit heeft plaatsgevonden. De blockchain wordt door heel veel pc's gecontroleerd en is niet achteraf wijzigbaar. Een systeem wat moeilijk te manipuleren is dus. In elk block in de blockchain zitten transacties van coins. Kijk maar eens hier om zelf een kijkje te nemen in zo`n blockchain.

Wie houdt de blockchain bij?
Transacties worden door nodes verzonden naar het netwerk. Een node is een computer die de software van Bitcoin draait. Miners stoppen deze transacties in een blok en als dank krijgen zij hiervoor een beloning. Dit is natuurlijk kort door de bocht; bekijk dit filmpje maar eens voor een uitgebreidere uitleg;


Er zijn tegenwoordig twee verschillende technieken die worden gebruikt om de blockchain bij te houden, namelijk; Proof of Work (PoW) en Proof of Stake (PoS). PoW is een vorm van mining, waarbij de rekenkracht van een computer wordt gebruikt ten dienste van de blockchain. De computer lost als het ware mathematische puzzels op en moet intensief werk (de W in PoW) leveren om transacties te controleren en nieuwe blokken te creëren. Deze inspanningen worden beloond in cryptocurrency. PoS is in principe een vorm van virtuele mining. Des te groter het aantal (stake) van een bepaalde cryptocurrency iemand bezit, des te meer transacties er kunnen worden gevalideerd en des te groter de reward voor de persoon in kwestie. Met andere woorden: Des te meer je bezit, des te meer je zult worden beloond.

Minen levert dus geld op?
Ja. Maar op kleine schaal is het minen van Bitcoin eigenlijk niet meer rendabel door de kosten van aanschaf van hardware, stroomkosten etc. Dit omdat het minen van Bitcoin ook steeds moeilijker wordt en er veel concurrentie is. Wellicht als Bitcoin in de toekomst nog veel meer waard word dat het weer rendabel wordt. Het minen van sommige altcoins op kleine schaal kan wel rendabel zijn, helemaal met wellicht een prijsstijging in het verschiet.

En wat zijn de verschillen tussen Bitcoin en verschillende altcoins?
Satoshi Nakamoto zocht een vorm van bescherming tegen centrale banken. Vanaf de jaren 70 waren cyberpunks al op zoek naar zoiets. Met Bitcoin is die oplossing er gekomen. Doordat de software open-source is kan het makkelijk gekloond worden. Dit gebeurde in de eerste jaren dan ook. Later begonnen bedrijfen en individuen andere voordelen te zien in blockchain en zijn daar op door gegaan. Sommige zullen je vertellen dat geld (dus Bitcoin) de enige usecase voor blockchain is, andere zullen je vertellen dat het de oplossing voor alles is. Echter het grootste verschil zit hem in decentraliteit. Bitcoin is tot op heden nog de enige decentrale cryptocurrency. Daarom is Bitcoin veilig voor vele attack factors. Dit betekend niet dat het gebruik van Bitcoin zonder risico is! DYOR (Do Your Own Research)!



Oké. Hoe kom ik aan cryptocurrency?
Cryptocurrency kun je kopen via brokers of via een exchange. De laatstgenoemde is eigenlijk een soort AEX maar dan alleen voor cryptocurrency. Kopen via een exchange is meestal goedkoper dan het kopen van een broker. Dit omdat je nu geen tussenpersoon hebt maar rechtstreeks van een andere gebruiker koopt.

En hoe sla ik mijn digitale geld nu veilig op?
In een wallet. En dat kan op verschillende manieren en plekken, elk met zijn eigen voor en nadelen.
Je kan het in je wallet op een exchange bewaren maar de geschiedenis heeft geleerd dat dit niet altijd een goed idee is. Je kan bij je wallet door middel van een private key, alleen hiermee kun je transacties doen. Omdat de exchange jouw private key beheerd kan de eigenaar van die exchange er in theorie dus met al het geld vandoor gaan. Google maar eens op 'mt. Gox' voor een voorbeeld.

Wil je dagelijks handelen met crypto dan is het handiger om je coins op een exchange te laten. Koop je ze voor de lange termijn dan kun je het beter opslaan in een ander soort wallet.

Wallet? Offline wallet? Hardware wallet? Paper wallet? Wat?
Een wallet komt in verschillende vormen. Je kan een walletprogramma voor desbetreffende coin installeren op je pc/laptop/telefoon/tablet en daar je coin in opslaan. Daarnaast zijn er ook hardware wallets te koop zoals de Trezor of de Nano Ledger.

Bewaar je private key (seed) ten allen tijde goed! Dit is je backup om je wallet te restoren. Vul deze ook nergens anders in dan in je wallet. Twijfel je hoe je precies je wallet moet restoren? Stel je vraag in het n00b-topic.

Probeer closed-source wallets te vermijden. Dit zijn Wallets die zijn gemaakt door een partij die niet in eerste instantie bij het team zit dat desbetreffende coin heeft ontwikkeld. Het verleden heeft uitgewezen dat hier nog wel eens misbruikt van is gemaakt.

En wat zorgt er nou voor dat een coin waarde krijgt?
De markt bepaalt de waarde van een coin. Hoe meer mensen er heil in zien, hoe meer het waard wordt.

Maar nu even serieus, ik snap er nog steeds niks van! Hoe kan ik kopen?
Bekijk hier stap voor stap handleidingen: BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #6 Voor al je kleine en grote vragen

Afkortingen en jargon
FOMO - Fear of missing out - Paniekreactie omdat een coin opeens erg veel in waarde stijgt. Paniekaankoop.
FUD - Fear, uncertainty, doubt. Op het moment dat er angst en onzekerheid in de markt zit dan gaan vaak veel mensen hun geld omzetten naar fiat. Dit zorgt voor een dalende trend of crash in de markt.
ICO - Initial Coin Offering. Een nieuwe munt wordt geïntroduceerd. Hier is geld voor nodig. Vroege investeerders kunnen in een ICO investeren in de hoop dat de munt daarna een veelvoud waard wordt.
Fee - Om een transactie te doen moet er fee worden betaald. Dit is een bedrag dat ervoor zorgt dat jouw transactie in behandeling wordt genomen. Sommige exchanges rekenen ook fee om uit te laten betalen.
Hodlen - Je cryptomunten altijd houden (holden).
Holden - Holden is ook traden, alleen zit er meer tijd tussen.

Exchanges;
Kraken - Betrouwbare exchange
Binance - Chinese exchange met een groot aanbod van crypto
BL3P - Nederlandse Bitcoin exchange, zelfde partij als broker Bitonic
Bitvavo - Nederlandse exchange met een ruim aanbod van crypto

Bedrijven waar je crypto kan kopen buiten een exchange om?
Bitonic
BTC Direct
Satos

Bitcoin block explorers
Mempool.space
Blockchain.info

Crypto koersen
Preev simple bitcoin price
CoinGecko - Cryptocurrency Prices and Market Capitalization
Cryptodashboard.io - Lichtgewicht versie van Coinmarketcap met auto refresh
cryptowat.ch - Live koersen van de belangrijkste exchanges
Agrr - Trades en koers van de grootste exchanges.

Gedetailleerde crypto statistieken
fork.lol
coin.dance
Statoshi.info
Cryptocurrency Mining Profitability
BitcoinWisdom.com

Crypto nieuws
Bitcoin Magazine (NL)
Bitcoin.nl (NL)
Bitcoin Magazine
Coindesk
CoinTelegraph
/r/CryptoCurrency
/r/Bitcoin

Informatie
Bitcoinstart (NL)
BTCWiki (NL)
Bitcoin Information & Resources

Podcasts:
Beginnen met Bitcoin (NL)
Satoshi Radio (NL)
Cryptocast (NL)

Boeken:
Ons Geld is Stuk
De Bitcoin Standaard

Bitcoin en belastingaangifte
Bitcoin als vermogen: box 3
Het bezit van bitcoin en andere crypcurrencies wordt gezien als vermogen. Vermogen moet worden opgegeven in box 3.

De waarde die u opgeeft is de waarde (in euro's) van uw cryptovaluta op 1 januari van het fiscale jaar. Bij uw belastingaangifte over het jaar 2016, geeft u dus aan hoeveel uw cryptocurrencies op 1 januari waard waren. Wij adviseren u om altijd al uw cryptocurrencies op te geven, ook als het om kleine bedragen gaat. Immers kan uw portfolio in een jaar sterk in waarde stijgen, als u het niet eerder heeft opgegeven dan kampt u in de toekomst wellicht met een voor de belastingdienst onverklaarbaar vermogen.

Voor meer informatie kunt u kijken op de website van de Belastingdienst.

DISCLAIMER:
Cryptocurrency is een erg jonge en volatiele markt. Nog meer dan voor elke andere markt geldt hier dat je je goed moet inlezen en investeer enkel geld dat je kan missen. Don't invest recklessly.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_204983996
Laten we de discussie uit het vorige topic hier voort zetten: BTC / [BTC Feedback]
Uitvinder van de biersmiley.
pi_204984015
Hoe denken we over de bill van Cynthia Lummis? Op het eerste gezicht goed voor de volwassenheid van de markt maar desastreus voor de meeste altcoins. Er staat een stuk in dat als als securities worden gezien als ze niet aan de Howey test voldoen.

https://www.msn.com/en-us(...)urrencies/ar-AAYaw5z
Uitvinder van de biersmiley.
pi_204984027
Behoorlijk bloedbad weer zo te zien. Bitcoin, maar alts nog meer. Iemand duiding?
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_204984085
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2022 12:06 schreef dimmak het volgende:
Hoe denken we over de bill van Cynthia Lummis? Op het eerste gezicht goed voor de volwassenheid van de markt maar desastreus voor de meeste altcoins. Er staat een stuk in dat als als securities worden gezien als ze niet aan de Howey test voldoen.

https://www.msn.com/en-us(...)urrencies/ar-AAYaw5z
Vooral een probleem voor ICO's, niet per se voor alle altcoins toch? Uiteraard wel voor de altcoins die begonnen zijn met een ICO al zou het me niet verbazen als de regelgeving alleen gaat gelden voor nieuwe ICO's/alts na x datum en dat de oude er mee wegkomen.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_204984098
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2022 11:59 schreef Ronald-Koeman het volgende:
@:firefly3 je lijkt een beetje op twee gedachten te hinken. Aan de ene kant wil je gewoon ordinair geld verdienen ongeacht wat en aan de andere kant probeer je altcoins en projecten toch neer te zetten als legitiem en nuttig. Zeg gewoon dat je ordinair geld wil verdienen en dat het je geen bal uitmaakt dat altcoins en projecten slecht en/of scams zijn. Of dat je er in gelooft en er mede in zit vanwege de legitimiteit van de altcoins/projecten en ordinair geld verdienen niet de hoofdzaak is. Neem verantwoordelijk voor waar je voor staat.
Ik heb nog steeds een klein beetje Dogecoin en óók projecten die wel nut hebben totaan Bitcoin. Het gehele spectrum. Ik doe het voor het geld, en niet uit liefde voor een coin. (Never fall in love with one coin)

[ Bericht 2% gewijzigd door firefly3 op 07-06-2022 12:42:50 ]
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_204984116
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2022 12:12 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]
Vooral een probleem voor ICO's, niet per se voor alle altcoins toch? Uiteraard wel voor de altcoins die begonnen zijn met een ICO al zou het me niet verbazen als de regelgeving alleen gaat gelden voor nieuwe ICO's/alts na x datum en dat de oude er mee wegkomen.
Gaat gelden voor ALLE crypto. Dus is er externe funding gekomen, dan is het waarschijnlijk een security. Dat hoeft niet perse in de vorm van een ICO, maar ook een zak geld van venture capitalists bijv. Tenminste dit is hoe ik het begrepen heb.

En zou zou inderdaad zo kunnen zijn dat ze er een datum aan gaan hangen. Maar dan is het waarschijnlijk tot x jaar geleden en niet vanaf vandaag of morgen.

[ Bericht 0% gewijzigd door dimmak op 07-06-2022 12:42:26 ]
Uitvinder van de biersmiley.
pi_204984797
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2022 10:41 schreef firefly3 het volgende:
Bij deze Bitcoin stijging van 5% zie ik één van mijn portefeuilles met ongeveer 70 verschillende coins met 10% groeien.
pi_204984871
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2022 13:38 schreef Roellie80 het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Cardano: "Heights to never be reached again"... Als Bitcoin naar 100K gaat, zou Cardano en Ripple misschien alsnog bijvoorbeeld nieuwe all time highs kunnen bereiken. Misschien wel 10x hoger dan wij verwacht hadden.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_204984908
Ik heb het vermoeden dat de de echte bubbel nog moet komen, waarbij de eth/btc grafiek nieuwe hoogtes zullen bereiken. (Dus een snelle stijging van Bitcoin, misschien wel van 100K naar 200 K en waarbij eth/btc super hoog staat. Misschien eind dit jaar of volgend jaar of eerder zelfs.

Retail is nu weg. Als retail terugkomt, worden altcoins mega sterk.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_204984973
Mensen snappen exponentiële groei niet. Mocht de bubbel nu starten en Bitcoin plotseling naar de 150K vliegen, dan zullen altcoins exponentieel stijgen, misschien gemiddeld tot wel 10x meer dan Bitcoin.

Ja het is een risico dat we in een jarenlange bearmarket terechtkomen en dat tientallen altcoins het niet gaan halen. Dit begrijp ik en men moet hier voor oppassen.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_204985032
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2022 13:45 schreef firefly3 het volgende:

[..]
Cardano: "Heights to never be reached again"... Als Bitcoin naar 100K gaat, zou Cardano en Ripple misschien alsnog bijvoorbeeld nieuwe all time highs kunnen bereiken. Misschien wel 10x hoger dan wij verwacht hadden.
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2022 13:50 schreef firefly3 het volgende:
Ik heb het vermoeden dat de de echte bubbel nog moet komen, waarbij de eth/btc grafiek nieuwe hoogtes zullen bereiken. (Dus een snelle stijging van Bitcoin, misschien wel van 100K naar 200 K en waarbij eth/btc super hoog staat. Misschien eind dit jaar of volgend jaar of eerder zelfs.

Retail is nu weg. Als retail terugkomt, worden altcoins mega sterk.
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2022 14:04 schreef firefly3 het volgende:
Mensen snappen exponentiële groei niet. Mocht de bubbel nu starten en Bitcoin plotseling naar de 150K vliegen, dan zullen altcoins exponentieel stijgen, misschien gemiddeld tot wel 10x meer dan Bitcoin.

Ja het is een risico dat we in een jarenlange bearmarket terechtkomen en dat tientallen altcoins het niet gaan halen. Dit begrijp ik en men moet hier voor oppassen.
Het probleem is om dit herhaaldelijk te posten is dat het gebaseerd is op JOUW onderbuikgevoel. Er zit helemaal niks achter. Kom ik hier als nieuwkomer binnen dat klinkt dit als muziek in de oren. Vervolgens koop ik Fluffy, Doge, Shiba en al die andere troep en blijf ik zonder onderzoek te doen zitten met zakken stront. Zit je dan met een vergelijking tussen UNIX en Windows. Bedankt Firefly.

Als je nou eens met goed onderbouwde posts kwam, is er niks aan het handje. Ja hooguit een discussie over technische punten waar we het niet eens kunnen worden.

Maar al het speculatieve getrade zit 0,0 garantie achter. De kans je jij als exit liquiditeit gebruikt gaat worden is vele malen hoger dan dat je in een moonshot beland. Been there, done that.

Feit is dat er heel weinig projecten zijn die in BTC ATH later nogmaals evenaren of voorbij gaan.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_204985062
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2022 14:11 schreef dimmak het volgende:

[..]
[..]
[..]
Het probleem is om dit herhaaldelijk te posten is dat het gebaseerd is op JOUW onderbuikgevoel. Er zit helemaal niks achter. Kom ik hier als nieuwkomer binnen dat klinkt dit als muziek in de oren. Vervolgens koop ik Fluffy, Doge, Shiba en al die andere troep en blijf ik zonder onderzoek te doen zitten met zakken stront. Zit je dan met een vergelijking tussen UNIX en Windows. Bedankt Firefly.

Als je nou eens met goed onderbouwde posts kwam, is er niks aan het handje. Ja hooguit een discussie over technische punten waar we het niet eens kunnen worden.

Maar al het speculatieve getrade zit 0,0 garantie achter. De kans je jij als exit liquiditeit gebruikt gaat worden is vele malen hoger dan dat je in een moonshot beland. Been there, done that.

Feit is dat er heel weinig projecten zijn die in BTC ATH later nogmaals evenaren of voorbij gaan.
Ik heb al 3 Bitcoin bubbels meegemaakt, en bij alle bubbels heb ik winst er vanaf geroamed.

Waarom zou er nu geen bubbel meer komen volgens jou? Als je er maar weer op tijd uitstapt zodra BTC weer een ATH wilt maken. Dan ben je voor op de massa.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_204985113
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2022 14:16 schreef firefly3 het volgende:

[..]
Ik heb al 3 Bitcoin bubbels meegemaakt, en bij alle bubbels heb ik winst er vanaf geroamed.

Waarom zou er nu geen bubbel meer komen volgens jou? Als je er maar weer op tijd uitstapt zodra BTC weer een ATH wilt maken. Dan ben je voor op de massa.
Wie zegt dat er geen "bubbel" meer komt? Dit heeft toch niets te maken met mijn verhaal? Je term bubbel is überhaupt niet zo gepast hierin.

Juist omdat Bitcoin door blijft stijgen raken alts hun ATH in BTC niet meer.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_204985146
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2022 14:22 schreef dimmak het volgende:

[..]
Wie zegt dat er geen "bubbel" meer komt? Dit heeft toch niets te maken met mijn verhaal? Je term bubbel is überhaupt niet zo gepast hierin.

Juist omdat Bitcoin door blijft stijgen raken alts hun ATH in BTC niet meer.
Dit is simpelweg niet waar, toen Bitcoin in 2021 ver over zijn ATH heen kwam, maakte coins zoals Dogecoin en Cardano nieuwe ATH's. Cardano maakte 10x en Dogecoin maar liefst 30x. Bitcoin 6x.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_204985175
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2022 14:26 schreef firefly3 het volgende:

[..]
Dit is simpelweg niet waar, toen Bitcoin in 2021 ver over zijn ATH heen kwam, maakte coins zoals Dogecoin en Cardano nieuwe ATH's. Cardano maakte 10x en Dogecoin maar liefst 30x. Bitcoin 6x.
Cardano heeft geen nieuwe ATH gemaakt in BTC. Dollar ATH's wel allemaal, maar vanuit dat oogpunt had je beter in BTC dan kunnen blijven zitten over langere termijn. Dat is ook een beetje het punt..

Doge is één van de weinige uitzondering, maar dat was dan ook wel een bizarre situatie die we waarschijnlijk niet snel meer mee gaan maken.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_204985214
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2022 14:29 schreef dimmak het volgende:

[..]
Cardano heeft geen nieuwe ATH gemaakt in BTC. Dollar ATH's wel allemaal, maar vanuit dat oogpunt had je beter in BTC dan kunnen blijven zitten over langere termijn. Dat is ook een beetje het punt..

Cardano/BTC verhouding heb je gelijk, maar je hebt geen nieuwe ATH nodig ten opzichte van BTC om in een korte periode snel meer te verdienen met Cardano. Altcoins zijn volatiel genoeg om laag in te stappen en hoog te verkopen.
quote:
Doge is één van de weinige uitzondering, maar dat was dan ook wel een bizarre situatie die we waarschijnlijk niet snel meer mee gaan maken.
Hoezo niet snel? Ik had het met Shiba ook meegemaakt, en ga het met Luffy misschien weer meemaken. (geen financieel advies).
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_204985268
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2022 14:34 schreef firefly3 het volgende:

[..]
Cardano/BTC verhouding heb je gelijk, maar je hebt geen nieuwe ATH nodig ten opzichte van BTC om in een korte periode snel meer te verdienen met Cardano. Altcoins zijn volatiel genoeg om laag in te stappen en hoog te verkopen.
Dat klopt en dat ontken ik toch ook nergens? Dat heb ik in de laatste maanden al genoeg gepost. Het gaat ons er hier om op de manier hoe je post. Je haalt alles door elkaar terwijl je eigenlijk er alleen in zit om geld te verdienen. Ook daar is niks mis mee, maar haal dan niet alles erbij om dat goed te praten en kap helemaal dan met alles met Bitcoin te vergelijken.

quote:
[..]
Hoezo niet snel? Ik had het met Shiba ook meegemaakt, en ga het met Luffy misschien weer meemaken. (geen financieel advies).
Shiba en Luffy zijn helemaal niet te vergelijken met wat er met Doge is gebeurt. En het feit dat je die vergelijking maakt laat zien hoe weinig verstand je nog hebt van de crypto markt. Het Dunning-krugereffect halen ze er dan ook vaak bij in deze situaties.

Iedereen maakt fouten, iedereen zit wel eens mis en het zou je sieren om mee te gaan met de rest in dit topic en stoppen met het hoog van de toren blazen.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_204985305
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2022 14:42 schreef dimmak het volgende:

[..]
Dat klopt en dat ontken ik toch ook nergens? Dat heb ik in de laatste maanden al genoeg gepost. Het gaat ons er hier om op de manier hoe je post. Je haalt alles door elkaar terwijl je eigenlijk er alleen in zit om geld te verdienen. Ook daar is niks mis mee, maar haal dan niet alles erbij om dat goed te praten en kap helemaal dan met alles met Bitcoin te vergelijken.
[..]
Shiba en Luffy zijn helemaal niet te vergelijken met wat er met Doge is gebeurt. En het feit dat je die vergelijking maakt laat zien hoe weinig verstand je nog hebt van de crypto markt. Het Dunning-krugereffect halen ze er dan ook vaak bij in deze situaties.

Iedereen maakt fouten, iedereen zit wel eens mis en het zou je sieren om mee te gaan met de rest in dit topic en stoppen met het hoog van de toren blazen.
Voor mij zijn het allemaal bubbels, inclusief Bitcoin, die op de één of ander manier tijdelijk opgeblazen worden, dankzij Elon Musk of een ander verhaal.

Jij vind van niet en hebt meer een romantische visie van Bitcoin. Meningen verschillen, laten we het hierbij laten.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_204985310
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2022 14:47 schreef firefly3 het volgende:

[..]
Voor mij zijn het allemaal bubbels, inclusief Bitcoin, die op de één of ander manier tijdelijk opgeblazen worden, dankzij Elon Musk of een ander verhaal.

Jij vind van niet en hebt meer een romantische visie van Bitcoin. Meningen verschillen, laten we het hierbij laten.
:') Laat maar het is toch praten tegen een muur. Het ga je goed pik.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_204985343
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2022 14:47 schreef dimmak het volgende:

[..]
:') Laat maar. Het ga je goed pik.
Kun je het trouwens nog herinneren, 2021, toen Elon Musk in zijn ééntje de Bitcoin koers omhoog ging praten en liet crashen, allemaal dankzij wat tweets? Zolang dit nog gaande is, is het voor mij bubbel time. Sneu voor de serieuze beleggers, maar Wallstreet & Elon Musk & co spelen hiermee.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_204985372
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2022 12:06 schreef dimmak het volgende:
Hoe denken we over de bill van Cynthia Lummis? Op het eerste gezicht goed voor de volwassenheid van de markt maar desastreus voor de meeste altcoins. Er staat een stuk in dat als als securities worden gezien als ze niet aan de Howey test voldoen.

https://www.msn.com/en-us(...)urrencies/ar-AAYaw5z
Meer info: https://bitcoinmagazine.c(...)-lummis-bitcoin-bill
Uitvinder van de biersmiley.
pi_204985438
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2022 08:24 schreef dimmak het volgende:
[ twitter ]
Same shit, different day.
Daar heb ik ooit nog eens een airdrop van gekregen die toentertijd een paar honderd euro waard was. Meteen verkocht.
pi_204985464
Hoeveel mensen zouden geld verloren hebben met Bitcoin ten opzichte van het aantal dat er aan verdiend heeft?
blablablabla
pi_204985484
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2022 14:22 schreef dimmak het volgende:

[..]
Wie zegt dat er geen "bubbel" meer komt? Dit heeft toch niets te maken met mijn verhaal? Je term bubbel is überhaupt niet zo gepast hierin.

Juist omdat Bitcoin door blijft stijgen raken alts hun ATH in BTC niet meer.
Volgens mij viel de ATH van ETH exact samen met die van BTC vorig jaar? :D
blablablabla
pi_204985560
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2022 15:06 schreef Elan het volgende:

[..]
Volgens mij viel de ATH van ETH exact samen met die van BTC vorig jaar? :D
ETH heeft geen nieuwe ATH bereikt in BTC prijs. Dat is ook wat ik post.
Uitvinder van de biersmiley.
  dinsdag 7 juni 2022 @ 15:40:04 #27
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_204985734
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2022 15:04 schreef Elan het volgende:
Hoeveel mensen zouden geld verloren hebben met Bitcoin ten opzichte van het aantal dat er aan verdiend heeft?
Tellen dan 2 mensen die ieder 100 dollar verdient hebben meer mee dan 1 persoon die 100 miljoen verdient heeft?
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_204985895
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2022 15:40 schreef LXIV het volgende:

[..]
Tellen dan 2 mensen die ieder 100 dollar verdient hebben meer mee dan 1 persoon die 100 miljoen verdient heeft?
Nee gewoon totaalbedragen. Las net een artikeltje dat Nederlanders sinds vorig jaar met 4 miljard het schip in zijn gegaan met aandelen, weet niet of ze crypto daar ook toe rekenden maar ging vooral over beursaandelen.
blablablabla
pi_204985902
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2022 15:16 schreef dimmak het volgende:

[..]
ETH heeft geen nieuwe ATH bereikt in BTC prijs. Dat is ook wat ik post.
Wat bedoel je precies met BTC-prijs in deze context?
blablablabla
  dinsdag 7 juni 2022 @ 16:05:32 #30
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_204985919
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2022 16:02 schreef Elan het volgende:

[..]
Nee gewoon totaalbedragen. Las net een artikeltje dat Nederlanders sinds vorig jaar met 4 miljard het schip in zijn gegaan met aandelen, weet niet of ze crypto daar ook toe rekenden maar ging vooral over beursaandelen.
Netto is er natuurlijk heel veel aan "verdiend" want er is 550G aan marktwaarde ontstaan. Trek daar 150G?? aan electriciteits- en overige kosten vanaf en dan heb je 400G aan 'winst'.
Het punt van bitcoin is natuurlijk wel dat die winst niet collectief te verzilveren is, want dan daalt de waarde meteen tot nul. Als iedereen zijn geld opneemt komen ze dus 150G tekort, dat geld is verdampt om het netwerk op te zetten en de coins te minen.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_204985942
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2022 16:03 schreef Elan het volgende:

[..]
Wat bedoel je precies met BTC-prijs in deze context?
ETH/USD heeft een ATH bereikt, ETH/BTC niet.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_204986085
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2022 16:05 schreef LXIV het volgende:

[..]
Netto is er natuurlijk heel veel aan "verdiend" want er is 550G aan marktwaarde ontstaan. Trek daar 150G?? aan electriciteits- en overige kosten vanaf en dan heb je 400G aan 'winst'.
Het punt van bitcoin is natuurlijk wel dat die winst niet collectief te verzilveren is, want dan daalt de waarde meteen tot nul. Als iedereen zijn geld opneemt komen ze dus 150G tekort, dat geld is verdampt om het netwerk op te zetten en de coins te minen.
Belachelijk eigenlijk dat je die coins moet minen. Rusland verbruikt meer electriciteit aan crypto dan aan landbouw.
blablablabla
pi_204986116
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2022 16:08 schreef dimmak het volgende:

[..]
ETH/USD heeft een ATH bereikt, ETH/BTC niet.
Ah zo ja das waar.
Bitcoindominantie mag wel naar 80%. Meeste alts zijn gewoon shitcoins met idioot hoge marketcaps die totaal geen realistisch beeld geven ten opzichte van de waarde. Zo'n Solana bijvoorbeeld wat volgens mensen nu 'laag' staat terwijl het twee jaar geleden nog twee kwartjes kostte _O-
blablablabla
pi_204986139
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2022 16:36 schreef Elan het volgende:

[..]
Ah zo ja das waar.
Bitcoindominantie mag wel naar 80%. Meeste alts zijn gewoon shitcoins met idioot hoge marketcaps die totaal geen realistisch beeld geven ten opzichte van de waarde. Zo'n Solana bijvoorbeeld wat volgens mensen nu 'laag' staat terwijl het twee jaar geleden nog twee kwartjes kostte _O-
Wat betreft de dominantie vind ik Bitcoin nog redelijk sterk. Bitcoin in 2017 en 2021 tijdens altseason 40/50% terwijl er in 2017 2.000 altcoins waren en in 2021 20.000+. Nog steeds teveel bagger natuurlijk, maar dat ruimt zichzelf op.

[ Bericht 2% gewijzigd door dimmak op 07-06-2022 16:44:16 ]
Uitvinder van de biersmiley.
pi_204988058
Nou,dat is lang geleden hier. Het leeft nog steeds zie ik.
Het is tijd om weer eens van mijn geld af te raken.
Wat kopen we heden ten dage? Mijn laatste koop was 40 Solana op $29 een tijd geleden, en ik zie dat de prijs inmiddels weer rond die koers zit, dus het zal wel tijd zijn om te kopen. Meeste destijds wel verkocht tussen de 160 en 225. Daarna een tijd niet meer echt opgelet.
De top zoveel op CMC lijkt op het eerste gezicht niet echt veel veranderd...

Tipjes?

ps: Nattekat al miljonair?
Forcefield City Bewoner
pi_204988557
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2022 16:32 schreef Elan het volgende:

[..]
Belachelijk eigenlijk dat je die coins moet minen. Rusland verbruikt meer electriciteit aan crypto dan aan landbouw.
Hoeveel elektriciteit kost landbouw? Wat moet ik me voorstellen bij het elektriciteitsverbruik van bijvoorbeeld de graan- mais- of zonnebloemteelt?
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
pi_204989949
We moeten samenwerken. Nu is het tijd voor Bitcoinmaximalisme. De bearmarket overleven. Recessies, FED
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_204989985
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2022 15:04 schreef Elan het volgende:
Hoeveel mensen zouden geld verloren hebben met Bitcoin ten opzichte van het aantal dat er aan verdiend heeft?
Veel meer mensen hebben eraan verloren dan verdiend. Maar is ook logisch.
pi_204989998
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2022 20:11 schreef roislecxe het volgende:
Nou,dat is lang geleden hier. Het leeft nog steeds zie ik.
Het is tijd om weer eens van mijn geld af te raken.
Wat kopen we heden ten dage? Mijn laatste koop was 40 Solana op $29 een tijd geleden, en ik zie dat de prijs inmiddels weer rond die koers zit, dus het zal wel tijd zijn om te kopen. Meeste destijds wel verkocht tussen de 160 en 225. Daarna een tijd niet meer echt opgelet.
De top zoveel op CMC lijkt op het eerste gezicht niet echt veel veranderd...

Tipjes?

ps: Nattekat al miljonair?
Ik tip Ethereum. Als de test merge morgen goed gaat zou die weleens flink omhoog kunnen gaan (en Bitcoin en andere coins dan in mindere mate ook mee natuurlijk).
pi_204990078
Begrijp me niet verkeerd, ik ben juist voor Dimmak, Raptorix, Recursive hier enz. Fucking triest hoe die Bitcoin koers een dump en pump uitvoert exact op dezelfde koers 10 uur later.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_204990347
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2022 15:04 schreef Elan het volgende:
Hoeveel mensen zouden geld verloren hebben met Bitcoin ten opzichte van het aantal dat er aan verdiend heeft?
Toevallig heb ik daar laatst een dag tot dag berekening van gemaakt.


Linksboven is 2014 als aankoopdatum, kortom hoe langer de de rode baan, hoe langer je moest wachten tot je met winst kon verkopen, als je grafiek dus goed bekijkt dan is alleen het recente jaar een deel van de mensen nog niet in staat om met winst te verkopen, dat is ook logisch, als je op de ATH had gekocht, moet je wachten tot een nieuwe :)
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_204990358
quote:
1s.gif Op woensdag 8 juni 2022 00:20 schreef firefly3 het volgende:
Hahahaha de manipulatie is lachwekkend. KEIHARD pumpen 8 uur later, om vervolgens exact op hetzelfde koers te eindigen.

Het koersverloop is hilarisch.

Net het topje aanraken om mensen zoveel mogelijk emotioneel te raken.

Ik ben voor iedereen hier op het forum. Ook voor de Bitcoins investeerders. Het koersgedrag slaat nergens op.

Dat gebeurt in elke markt waar er sprake is van futures, als ik 1 miljard inzet op een 28K low, en de koers is 28004 dan verkoop ik snel voor 1 miljoen om net de boel over het randje te kieperen. Daarom zie je dat het inderdaad vaak dat het in trapjes gaat, als lange termijn investeerder heb je daar echter helemaal geen last van omdat de markt te groot is om voor langere duur totaal te controlleren.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_204990388
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2022 16:05 schreef LXIV het volgende:

[..]
Netto is er natuurlijk heel veel aan "verdiend" want er is 550G aan marktwaarde ontstaan. Trek daar 150G?? aan electriciteits- en overige kosten vanaf en dan heb je 400G aan 'winst'.
Het punt van bitcoin is natuurlijk wel dat die winst niet collectief te verzilveren is, want dan daalt de waarde meteen tot nul. Als iedereen zijn geld opneemt komen ze dus 150G tekort, dat geld is verdampt om het netwerk op te zetten en de coins te minen.
Er is niet zoiets als coins minen, het is het valideren van transacties waarbij de partijen die dit valideren een bonus kunnen ontvangen, banken rekenen ook transactie of beheerkosten, bij Bitcoin is dat technisch niet anders, wellicht zou je misschien eerst een inlezen hoe Bitcoin werkt voordat je domme uitspraken blijft doen.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_204990472
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2022 16:05 schreef LXIV het volgende:

[..]
Netto is er natuurlijk heel veel aan "verdiend" want er is 550G aan marktwaarde ontstaan. Trek daar 150G?? aan electriciteits- en overige kosten vanaf en dan heb je 400G aan 'winst'.
Het punt van bitcoin is natuurlijk wel dat die winst niet collectief te verzilveren is, want dan daalt de waarde meteen tot nul.
Dat werkt toch met aandelen en andere dingen ook zo? De waarde daalt naar nul als het hele collectief wil verzilveren. Kwestie van marktwerking. Niet iets typisch voor Bitcoin.

quote:
Als iedereen zijn geld opneemt komen ze dus 150G tekort, dat geld is verdampt om het netwerk op te zetten en de coins te minen.
Die 150G verdampt niet maar is omgezet naar veiligheid van het netwerk (het niet kunnen terugdraaien van de historie).
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_204990551
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2022 06:21 schreef raptorix het volgende:

[..]
Er is niet zoiets als coins minen, het is het valideren van transacties waarbij de partijen die dit valideren een bonus kunnen ontvangen, banken rekenen ook transactie of beheerkosten, bij Bitcoin is dat technisch niet anders, wellicht zou je misschien eerst een inlezen hoe Bitcoin werkt voordat je domme uitspraken blijft doen.
Klopt niet helemaal. Het zijn de nodes die valideren en die krijgen daar geen bonus voor. Miners maken slechts de blokken en bepalen welke transacties daar wel/niet in zitten. De coins die miners krijgen als bonus geldt puur als stimulus om die blokken te maken met work (wat niet gratis is).
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_204990629
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2022 06:08 schreef raptorix het volgende:

[..]
Dat gebeurt in elke markt waar er sprake is van futures, als ik 1 miljard inzet op een 28K low, en de koers is 28004 dan verkoop ik snel voor 1 miljoen om net de boel over het randje te kieperen. Daarom zie je dat het inderdaad vaak dat het in trapjes gaat, als lange termijn investeerder heb je daar echter helemaal geen last van omdat de markt te groot is om voor langere duur totaal te controlleren.
Interessant concept idd! Dat is de kracht van lange termijn hodlen
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_204990665
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2022 05:58 schreef raptorix het volgende:

[..]
Toevallig heb ik daar laatst een dag tot dag berekening van gemaakt.
[ afbeelding ]

Linksboven is 2014 als aankoopdatum, kortom hoe langer de de rode baan, hoe langer je moest wachten tot je met winst kon verkopen, als je grafiek dus goed bekijkt dan is alleen het recente jaar een deel van de mensen nog niet in staat om met winst te verkopen, dat is ook logisch, als je op de ATH had gekocht, moet je wachten tot een nieuwe :)
Mooie grafiek. Het lijkt erop dat er een megastijging aankomt of het is het grootste stuk rood ooit geworden.

[ Bericht 0% gewijzigd door firefly3 op 08-06-2022 07:40:13 ]
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_204991203
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2022 05:58 schreef raptorix het volgende:

[..]
Toevallig heb ik daar laatst een dag tot dag berekening van gemaakt.
[ afbeelding ]

Linksboven is 2014 als aankoopdatum, kortom hoe langer de de rode baan, hoe langer je moest wachten tot je met winst kon verkopen, als je grafiek dus goed bekijkt dan is alleen het recente jaar een deel van de mensen nog niet in staat om met winst te verkopen, dat is ook logisch, als je op de ATH had gekocht, moet je wachten tot een nieuwe :)
Hoewel dit een mooi grafiekje is, zegt het niks over hoeveel mensen verlies en winst hadden. Het zegt alleen iets over het hodlen van je Bitcoin.

twitter


Hoeveel mensen er winst en verlies hebben is moeilijk te zeggen, hoewel er met onchain analyse wel iets mogelijk is. Vorige maand stonden bijv. 15% van alle bitcoin wallets in het rood. Verlies hebben ze pas als ze ook daadwerkelijk verkopen. Jouw grafiek en de bovenstaande laten zien dat dat niet slim is.
Uitvinder van de biersmiley.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 8 juni 2022 @ 09:50:07 #49
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_204991520
Oeh, sub 30k :9
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  woensdag 8 juni 2022 @ 10:55:59 #50
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_204991971
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2022 09:50 schreef Nattekat het volgende:
Oeh, sub 30k :9
Snel kopen dan duwen we het onder de 20k :’)
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
  Moderator / Redactie Sport woensdag 8 juni 2022 @ 11:03:56 #51
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_204992033
quote:
1s.gif Op woensdag 8 juni 2022 10:55 schreef stinkie het volgende:

[..]
Snel kopen dan duwen we het onder de 20k :’)
Ik ben momenteel erg blut.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_204992057
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2022 09:03 schreef dimmak het volgende:

[..]
Hoewel dit een mooi grafiekje is, zegt het niks over hoeveel mensen verlies en winst hadden. Het zegt alleen iets over het hodlen van je Bitcoin.

[ twitter ]

Hoeveel mensen er winst en verlies hebben is moeilijk te zeggen, hoewel er met onchain analyse wel iets mogelijk is. Vorige maand stonden bijv. 15% van alle bitcoin wallets in het rood. Verlies hebben ze pas als ze ook daadwerkelijk verkopen. Jouw grafiek en de bovenstaande laten zien dat dat niet slim is.
Ja klopt, ik had de oorspronkelijke post niet helemaal goed gelezen.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_204992532
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 juni 2022 21:10 schreef recursief het volgende:

[..]
Hoeveel elektriciteit kost landbouw? Wat moet ik me voorstellen bij het elektriciteitsverbruik van bijvoorbeeld de graan- mais- of zonnebloemteelt?
De voorbeelden van bedrijven die jij noemt zullen vooral op diesel draaien maar een veehouder zal wel het nodige gebruiken. 40-45 kWh is normaal voor een melkveebedrijf met 100 koeien.. Een kippenboer zal een veelvoud kwijt zijn aan zijn warmtelampen. Maar 2% van het totaalverbruik is natuurlijk evengoed krankzinnig voor zoiets niches als het minen van cryptomunten.
blablablabla
pi_204992862
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2022 11:50 schreef Elan het volgende:

[..]
De voorbeelden van bedrijven die jij noemt zullen vooral op diesel draaien maar een veehouder zal wel het nodige gebruiken. 40-45 kWh is normaal voor een melkveebedrijf met 100 koeien.. Een kippenboer zal een veelvoud kwijt zijn aan zijn warmtelampen. Maar 2% van het totaalverbruik is natuurlijk evengoed krankzinnig voor zoiets niches als het minen van cryptomunten.
Ah dat noem ik geen landbouw maar veeteelt, maar dat lijkt me een betere vergelijking, alhoewel het me nog steeds heel weinig zegt.
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
pi_204993010
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2022 11:50 schreef Elan het volgende:

[..]
De voorbeelden van bedrijven die jij noemt zullen vooral op diesel draaien maar een veehouder zal wel het nodige gebruiken. 40-45 kWh is normaal voor een melkveebedrijf met 100 koeien.. Een kippenboer zal een veelvoud kwijt zijn aan zijn warmtelampen. Maar 2% van het totaalverbruik is natuurlijk evengoed krankzinnig voor zoiets niches als het minen van cryptomunten.
Het hangt natuurlijk wel sterk af waar de energie vandaan komt, mbt crypto is dat natuurlijk voornamelijk groene energie.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_204993011
quote:
1s.gif Op woensdag 8 juni 2022 12:21 schreef recursief het volgende:

[..]
Ah dat noem ik geen landbouw maar veeteelt, maar dat lijkt me een betere vergelijking, alhoewel het me nog steeds heel weinig zegt.
Veeteelt is onderdeel van de landbouw. Vind het fors Al zal dat in de nabije toekomst wel veranderen als veel crypto van PoW naar PoS gaan.
blablablabla
pi_204993117
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2022 12:34 schreef raptorix het volgende:

[..]
Het hangt natuurlijk wel sterk af waar de energie vandaan komt, mbt crypto is dat natuurlijk voornamelijk groene energie.
Zeker een terecht punt hoor. Bitriver gebruikt 90% duurzame energie uit waterkrachtcentrales in Siberië. Aan de andere kant is er wel steeds meer rekenkracht nodig om de resterende blocks te traceren dus die footprint zal in theorie toenemen, tenzij duurzame energie nog verder de norm gaat worden.
blablablabla
pi_204993140
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2022 12:44 schreef Elan het volgende:

[..]
Zeker een terecht punt hoor. Bitriver gebruikt 90% duurzame energie uit waterkrachtcentrales in Siberië. Aan de andere kant is er wel steeds meer rekenkracht nodig om de resterende blocks te traceren dus die footprint zal in theorie toenemen, tenzij duurzame energie nog verder de norm gaat worden.
Sterker nog, Crypto kan juist een mooie incentive zijn om bijvoorbeeld een groene centrale te financieren, wanneer de stroom relatief duur word om te minen word groene stroom des te aantrekkelijker, een andere mooie incentive is dat je je bijvoorbeeld sneller/langzamer kunt minen als er minder energie aanwezig is, bijvoorbeeld in geval van Solar of Wind.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_204993168
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2022 16:32 schreef Elan het volgende:

[..]
Belachelijk eigenlijk dat je die coins moet minen. Rusland verbruikt meer electriciteit aan crypto dan aan landbouw.
De balans tussen energieverbruik van Bitcoin en het gebruik/adoptie van Bitcoin gaat vroeg of laat een betere balans krijgen, dat kan niet anders. Efficiëntieslagen en technologische ontwikkelingen binnen de mining-wereld gaan gewoon een stuk sneller dan de groei van het gebruik/adoptie van Bitcoin zelf maar die efficiëntieslagen en technologische ontwikkeling kunnen niet eindeloos doorgaan... op een gegeven moment loopt men tegen grenzen aan en maakt die adoptie een inhaalslag.

Dus nu is het wellicht erg veel energieverbruik voor iets wat niche is maar die balans zal beter worden wanneer het niet meer niche is en de grootste ontwikkelingsslagen binnen de mining-wereld gedaan zijn.

De gedachte die sommige mensen hebben dat meer adoptie/gebruikers gelijk staat aan meer energieverbruik is een misverstand.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_204993379
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2022 12:49 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]
De balans tussen energieverbruik van Bitcoin en het gebruik/adoptie van Bitcoin gaat vroeg of laat een betere balans krijgen, dat kan niet anders. Efficiëntieslagen en technologische ontwikkelingen binnen de mining-wereld gaan gewoon een stuk sneller dan de groei van het gebruik/adoptie van Bitcoin zelf maar die efficiëntieslagen en technologische ontwikkeling kunnen niet eindeloos doorgaan... op een gegeven moment loopt men tegen grenzen aan en maakt die adoptie een inhaalslag.

Dus nu is het wellicht erg veel energieverbruik voor iets wat niche is maar die balans zal beter worden wanneer het niet meer niche is en de grootste ontwikkelingsslagen binnen de mining-wereld gedaan zijn.

De gedachte die sommige mensen hebben dat meer adoptie/gebruikers gelijk staat aan meer energieverbruik is een misverstand.
De markt zijn werk laten doen of effectief stimuleren om groen te gaan zou ook veel beter zijn dan een totaalverbod op PoW-crypto waar men het in Brussel over heeft.
blablablabla
pi_204995271
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2022 13:07 schreef Elan het volgende:

[..]
De markt zijn werk laten doen of effectief stimuleren om groen te gaan zou ook veel beter zijn dan een totaalverbod op PoW-crypto waar men het in Brussel over heeft.
Je kunt er zoveel kanten mee op anders dan simpelweg een verbod. De EU zou bijv. eisen kunnen stellen aan professionele miners dat x percentage van de gebruikte energie groen moet zijn. Of aan moeten tonen dat hun manier van werken ook daadwerkelijk een ander energieprobleem/energievraagstuk oplost. Of dat er elk 1-2 jaar concrete stappen gemaakt moeten worden om uitstoot te verlagen.

Het ergste wat men kan doen mijn inziens is om het betalen en handelen in PoW coins te verbieden vanwege de energieverbruik/uitstoot die elders op de wereld gemaakt wordt door PoW mining. Dan nog liever een verbod op professioneel PoW mining binnen de EU (wat ik ook niet hoop uiteraard) en verder niets.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
  woensdag 8 juni 2022 @ 16:17:28 #62
385546 corehype
ogen uitgestoken
pi_204995498
Ik ben erg benieuwd naar leverage trading. Bitcoin zit al een maand tussen de 28-32k, gewoon onder de 30k kopen en boven verkopen en opnieuw doe ik nu.

Alleen hoe begin ik hier aan?
"Geen kut is ooit nat geworden van een autist die 100 cijfers achter de komma van Pi uit zijn kop kan drummen."
corehype in KLB / Wiskundige bewijzen
pi_204995583
quote:
11s.gif Op woensdag 8 juni 2022 16:17 schreef corehype het volgende:
Ik ben erg benieuwd naar leverage trading. Bitcoin zit al een maand tussen de 28-32k, gewoon onder de 30k kopen en boven verkopen en opnieuw doe ik nu.

Alleen hoe begin ik hier aan?
Zoek een exchange die je een beetje ligt qua gebruiksgemak vs mogelijkheden.
What Would Goku Do
pi_204995772
De Luna's gaan ook wel weer aardig door het putje. :D
Uitvinder van de biersmiley.
pi_204997538
quote:
11s.gif Op woensdag 8 juni 2022 16:17 schreef corehype het volgende:
Ik ben erg benieuwd naar leverage trading. Bitcoin zit al een maand tussen de 28-32k, gewoon onder de 30k kopen en boven verkopen en opnieuw doe ik nu.

Alleen hoe begin ik hier aan?
Als je vragen hebt over leverage trading en het in dit topic gaatg stellen zou ik zeggen: begin er niet aan.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  Knapste mannelijke user 2022 woensdag 8 juni 2022 @ 19:59:16 #66
206731 Mortaxx
Doomer
pi_204998117
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2022 16:38 schreef dimmak het volgende:
De Luna's gaan ook wel weer aardig door het putje. :D
Hoeveelste versie is het inmiddels
Op dinsdag 31 oktober 2023 22:09 schreef Ama het volgende:
Poepie
pi_205000726
Hoe meer bitcoin energie verbruikt des te beter.

Ik vind het allemaal nog maar bedroevend langzaam gaan eigenlijk.
pi_205002121
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2022 22:35 schreef 10mil.bitcoin het volgende:
Hoe meer bitcoin energie verbruikt des te beter.

Ik vind het allemaal nog maar bedroevend langzaam gaan eigenlijk.
Voor jou maakt het niet uit dat deze energie niet voor andere doeleinden meer gebruikt kan worden.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_205002919
Van alle kritieken op Bitcoin is energie toch wel de meest oninteressante. Echt belachelijk wat daar voor een onzin over geschreven wordt, maar het valt in goede lijn met de rest van de discussie over onze energietransitie.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_205002956
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2022 10:50 schreef dimmak het volgende:
Van alle kritieken op Bitcoin is energie toch wel de meest oninteressante. Echt belachelijk wat daar voor een onzin over geschreven wordt, maar het valt in goede lijn met de rest van de discussie over onze energietransitie.
Het is voor mij wel de rede geweest om (tijdelijk) een deel BTC om te zetten in ETH. Los van de hype binnen de cryptospace over "the merge". Zou dit in theorie op de middellange termijn goed zijn voor het aanzien van crypto voor mensen buiten onze bubbel
pi_205002998
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2022 10:55 schreef Roellie80 het volgende:

[..]
Het is voor mij wel de rede geweest om (tijdelijk) een deel BTC om te zetten in ETH. Los van de hype binnen de cryptospace over "the merge". Zou dit in theorie op de middellange termijn goed zijn voor het aanzien van crypto voor mensen buiten onze bubbel
PoS is geen vervanger voor PoW. Nu niet, nooit niet. Het consensus mechanisme verschilt teveel daarvoor en mag dan ook nooit vergeleken worden met elkaar. PoW was de uitvinding van het decentrale geld, niet de blockchain.

PoW verbruikt nou eenmaal energie en op den duur gaat de miningindustrie steeds meer innoveren qua energieverbruik, dat zie je nu al gebeuren. Naast dat wordt het "probleem" enorm opgeblazen.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_205003013
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2022 11:03 schreef dimmak het volgende:

[..]
PoS is geen vervanger voor PoW. Nu niet, nooit niet. Het consensus mechanisme verschilt teveel daarvoor en mag dan ook nooit vergeleken worden met elkaar. PoW was de uitvinding van het decentrale geld, niet de blockchain.

PoW verbruikt nou eenmaal energie en op den duur gaat de miningindustrie steeds meer innoveren qua energieverbruik, dat zie je nu al gebeuren. Naast dat wordt het "probleem" enorm opgeblazen.
Dat mag zo zijn, echter zoals je weet is dat niet het algemene beeld. De nr2 crypto gaat straks ruim 99% minder energie verbruiken. Dat is wat de headlines zullen zijn. En dat is waarom ik denk dat ETH BTC zal outperformen een periode na de merge.

Dan waarschijnlijk later weer terug naar Bitcoin, maar het gaat toch om de knaken.
pi_205003061
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2022 11:07 schreef Roellie80 het volgende:

[..]
Dat mag zo zijn, echter zoals je weet is dat niet het algemene beeld. De nr2 crypto gaat straks ruim 99% minder energie verbruiken. Dat is wat de headlines zullen zijn. En dat is waarom ik denk dat ETH BTC zal outperformen een periode na de merge.

Dan waarschijnlijk later weer terug naar Bitcoin, maar het gaat toch om de knaken.
Ik betwijfel ten zeerste of dat gaat gebeuren. ETH 2.0 gaat naar mijn mening uitlopen op 1 grote clusterfuck en betwijfel of het narratief energieverbruik het netwerkeffect van Bitcoin gaat outpreformen.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_205003131
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2022 11:15 schreef dimmak het volgende:

[..]
Ik betwijfel ten zeerste of dat gaat gebeuren. ETH 2.0 gaat naar mijn mening uitlopen op 1 grote clusterfuck en betwijfel of het narratief energieverbruik het netwerkeffect van Bitcoin gaat outpreformen.
We gaan het zien :) Vaak is de prijs niet het resultaat van het beste product, maar het product dat zich het beste kan verkopen. Los hiervan is ETH al tijden BTC qua prijs aan het outperformen. Op de laatse maand na dan.
  donderdag 9 juni 2022 @ 11:38:15 #75
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_205003234
Iemand al een kickback van Plutus binnen?
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_205003274
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2022 11:25 schreef Roellie80 het volgende:

[..]
We gaan het zien :) Vaak is de prijs niet het resultaat van het beste product, maar het product dat zich het beste kan verkopen. Los hiervan is ETH al tijden BTC qua prijs aan het outperformen. Op de laatse maand na dan.
Ik begrijp je argument qua "gains" op zich wel. Echter interesseren prijsbewegingen op korte termijn mij het allerminst. Op technisch vlak zie ik het heel somber in voor ETH op langere termijn en dat gaan we dan hoogstwaarschijnlijk ook terug zien in de koers.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_205003282
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2022 11:07 schreef Roellie80 het volgende:

[..]
Dat mag zo zijn, echter zoals je weet is dat niet het algemene beeld. De nr2 crypto gaat straks ruim 99% minder energie verbruiken. Dat is wat de headlines zullen zijn. En dat is waarom ik denk dat ETH BTC zal outperformen een periode na de merge.

Dan waarschijnlijk later weer terug naar Bitcoin, maar het gaat toch om de knaken.
En wat als ETH 2.0 gehacked word? Gaan ze dan weer hardforken? Dat word een mooie puinzooi met alle Defi's en NFC tokos.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_205003547
De flippening zou veroorzaakt kunnen worden omdat ETH naar PoS gaat en landen vooral PoW willen bannen.

Verder heeft ETH veel meer functies dan BTC. Je kunt wel zeggen dat BTC de basis is en nóg veel meer utilities hiervoor komen, maar over welk jaar spreken we dan, 2050?
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_205003735
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2022 12:15 schreef firefly3 het volgende:
De flippening zou veroorzaakt kunnen worden omdat ETH naar PoS gaat en landen vooral PoW willen bannen.

Verder heeft ETH veel meer functies dan BTC. Je kunt wel zeggen dat BTC de basis is en nóg veel meer utilities hiervoor komen, maar over welk jaar spreken we dan, 2050?
Ware het niet dat een POS coin veel makkelijker in de markt te brengen is, als POW toch niet meer hoeft, dan hoef je ook niet op Ethereum te blijven, dan kun je net zo goed naar een POS coin gaan die niet met legacy te maken heeft.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_205004425
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2022 12:15 schreef firefly3 het volgende:
De flippening zou veroorzaakt kunnen worden omdat ETH naar PoS gaat en landen vooral PoW willen bannen.

Verder heeft ETH veel meer functies dan BTC. Je kunt wel zeggen dat BTC de basis is en nóg veel meer utilities hiervoor komen, maar over welk jaar spreken we dan, 2050?
Binnen welk termijn zou de flippening dan moeten gebeuren volgens jou?
Uitvinder van de biersmiley.
pi_205004676
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juni 2022 11:38 schreef stinkie het volgende:
Iemand al een kickback van Plutus binnen?
Nog niet. Kan 45-90 dagen duren
pi_205005600
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2022 13:51 schreef dimmak het volgende:

[..]
Binnen welk termijn zou de flippening dan moeten gebeuren volgens jou?
Geen idee. In ieder geval zou ik nooit all-in gaan op één asset.

Ook als mensen 90% in Bitcoin zitten en voor de overige 10% in iets anders, vind ik het nog steeds haast all-in.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_205005651
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2022 16:06 schreef firefly3 het volgende:

[..]
Geen idee.
0.01 BTC er tussen leggen dat we 9 juni 2025 nog steeds geen flippening hebben gezien? Ongeacht de bitcoin prijs dan.

quote:
In ieder geval zou ik nooit all-in gaan op één asset.

Ook als mensen 90% in Bitcoin zitten en voor de overige 10% in iets anders, vind ik het nog steeds haast all-in.
Echt een heel goed advies gezien de trackrecord van alts. :')
Uitvinder van de biersmiley.
pi_205005673
quote:
7s.gif Op donderdag 9 juni 2022 16:15 schreef dimmak het volgende:

[..]
0.01 BTC er tussen leggen dat we 9 juni 2025 nog steeds geen flippening hebben gezien? Ongeacht de bitcoin prijs dan.
[..]

Grappig idee, ik weet alleen niet of ik in 2025 nog actief ben en ik heb zelf echt geen idee wanneer er een flippening zou kunnen komen.
quote:
Echt een heel goed advies gezien de trackrecord van alts. :')
Dit is geen 2017/2018 meer. Ik vind dat alts het tot nu toe nog heel erg goed doen. Als alts het overleven bouncen zij straks heihard omhoog.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_205005703
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2022 16:19 schreef firefly3 het volgende:

[..]
Grappig idee, ik weet alleen niet of ik in 2025 nog actief ben en ik heb zelf echt geen idee wanneer er een flippening zou kunnen komen.
Ook daar zijn oplossingen te vinden en blijkbaar hou je van gokken. ;)
quote:
[..]
Dit is geen 2017/2018 meer. Ik vind dat alts het tot nu toe nog heel erg goed doen. Als alts het overleven bouncen zij straks heihard omhoog.
Wie zegt dat de bearmarket al klaar is? En de meeste alts zijn al 80% + naar beneden gedonderd en jij vindt dat alts het heel erg goed doen?
Uitvinder van de biersmiley.
pi_205005721
quote:
7s.gif Op donderdag 9 juni 2022 16:25 schreef dimmak het volgende:

[..]
Ook daar zijn oplossingen te vinden en blijkbaar hou je van gokken. ;)
[..]
Jij wilde nu gaan gokken, niet ik ;)
quote:
Wie zegt dat de bearmarket al klaar is? En de meeste alts zijn al 80% + naar beneden gedonderd en jij vindt dat alts het heel erg goed doen?
Je vergeet dat ik alts alleen super laag koop als Bitcoin super laag staat. Zodra BTC weer omhoog gaat koop ik helemaal niets en ga ik FIAT stacken.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_205005847
Hier had ik de meeste alts gekocht. Wat misstappen, maar ook een paar hele goede momenten gepakt. Als het nu omhoog gaat, koop ik dus weer geen enkele altcoin. Pas bij een trap omlaag, wanneer bijvoorbeeld Bitcoin op de 20K zou zitten, komt er een hele lading bij.

Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_205005864
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2022 16:28 schreef firefly3 het volgende:

[..]
Jij wilde nu gaan gokken, niet ik ;)
[..]
Je vergeet dat ik alts alleen super laag koop als Bitcoin super laag staat. Zodra BTC weer omhoog gaat koop ik helemaal niets en ga ik FIAT stacken.
Dat jij zegt de markt te hebben kunnen timen staat toch helemaal los van het feit om mensen te adviseren om vooral te gaan spreiden met crypto?
Uitvinder van de biersmiley.
pi_205005874
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2022 16:45 schreef dimmak het volgende:

[..]
Dat jij zegt de markt te hebben kunnen timen staat toch helemaal los van het feit om mensen te adviseren om vooral te gaan spreiden met crypto?
Alts zijn volatieler, valt veel meer winst mee te behalen. Alleen moet je nooit kopen als iedereen blij is op twitter. Nu is iedereen droevig en pissed.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_205005877
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2022 16:42 schreef firefly3 het volgende:
Hier had ik de meeste alts gekocht. Wat misstappen, maar ook een paar hele goede momenten gepakt. Als het nu omhoog gaat, koop ik dus weer geen enkele altcoin. Pas bij een trap omlaag, wanneer bijvoorbeeld Bitcoin op de 20K zou zitten, komt er een hele lading bij.

[ afbeelding ]
Je lult hierbij, maar goed. Als jij gelukkig wordt van deze pissing contests moet je lekker zelf weten.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_205005883
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2022 16:46 schreef firefly3 het volgende:

[..]
Alts zijn volatieler, valt veel meer winst mee te behalen. Alleen moet je nooit kopen als iedereen blij is op twitter. Nu is iedereen droevig en pissed.
Eens, maar dit staat nog steeds los de originele reactie waar de discussie over gaat.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_205005904
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2022 16:47 schreef dimmak het volgende:

[..]
Je lult hierbij, maar goed. Als jij gelukkig wordt van deze pissing contests moet je lekker zelf weten.
Ik ben bang dat ik niet alle transactiedata kan terughalen, sommige exchanges gaan maar tot een jaar terug. Ben nu ook aan het inladen, alles wat laag staat. Dus dit kun je ook meenemen. (rode cirkel nu).

De kans is heel klein dat BTC naar de 20K gaat. Maar dan heb ik nog een bak fiat klaarliggen voor de zekerheid.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_205005910
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2022 16:48 schreef dimmak het volgende:

[..]
Eens, maar dit staat nog steeds los de originele reactie waar de discussie over gaat.
Dat alts het goed doen? Zolang zij het overleven ben ik vrij tevreden.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_205005912
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2022 16:06 schreef firefly3 het volgende:

[..]
Geen idee. In ieder geval zou ik nooit all-in gaan op één asset.

Ook als mensen 90% in Bitcoin zitten en voor de overige 10% in iets anders, vind ik het nog steeds haast all-in.
Je bedoeld hiermee dus:

Ik zou niet actief speculeren/traden met 1 asset.

Als ik zou speculeren dan ben ik het 100% met je eens. Wil je long term investeren kun je dit wel het beste met 1 asset doen, namelijk 1 de meest veilige over lange termijn. Adviseren om long term te investeren in alts is het domste advies ooit.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_205005923
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2022 16:52 schreef dimmak het volgende:

[..]
Je bedoeld hiermee dus:

Ik zou niet actief speculeren/traden met 1 asset.

Als ik zou speculeren dan ben ik het 100% met je eens. Wil je long term investeren kun je dit wel het beste met 1 asset doen, namelijk 1 de meest veilige over lange termijn. Adviseren om long term te investeren in alts is het domste advies ooit.
Met je eens, voor de lange termijn , als ik bijvoorbeeld met iets 10x heb verdiend, dan laat ik 2x "voor de grap" staan (altcoins).

Als je alleen long term wilt, dan is BTC het beste.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_205005941
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2022 16:53 schreef firefly3 het volgende:

[..]
Met je eens, voor de lange termijn , als ik bijvoorbeeld met iets 10x heb verdiend, dan laat ik 2x "voor de grap" staan (altcoins).

Als je alleen long term wilt, dan is BTC het beste.
Ik ben blij dat je het daarmee eens bent, want dat proberen we dus al 100 topics over te brengen aan je.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_205005954
quote:
7s.gif Op donderdag 9 juni 2022 16:55 schreef dimmak het volgende:

[..]
Ik ben blij dat je het daarmee eens bent, want dat proberen we dus al 100 topics over te brengen aan je.
Ik probeer juist over te brengen dat Bitcoin misschien niet ééns meer die grote stappen gaat maken als in het verleden, wallstreet en co hebben Bitcoin nu onder controle. Dus als je nog ff wilt verdienen je meer risico moet nemen, anders kan je wel 30 jaar lang wachten/hopen.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_205006030
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2022 16:42 schreef firefly3 het volgende:
Hier had ik de meeste alts gekocht. Wat misstappen, maar ook een paar hele goede momenten gepakt. Als het nu omhoog gaat, koop ik dus weer geen enkele altcoin. Pas bij een trap omlaag, wanneer bijvoorbeeld Bitcoin op de 20K zou zitten, komt er een hele lading bij.

[ afbeelding ]
Wat lul je nou dom :')

Eerst zei je nog dat je het zo jammer vond dat je pas in 2021 in crypto bent gestapt, want anders zou je met jouw skillzz echt sicke gainzzzz hebben.
pi_205006041
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2022 17:10 schreef MaximumRush het volgende:

[..]
Wat lul je nou dom :')

Eerst zei je nog dat je het zo jammer vond dat je pas in 2021 in crypto bent gestapt, want anders zou je met jouw skillzz echt sicke gainzzzz hebben.
Nee, in 2017 had ik al wat reddcoin en eind 2020 had ik de meeste crypto gekocht. Je verward me met iemand anders?
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_205006168
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2022 16:56 schreef firefly3 het volgende:

[..]
Ik probeer juist over te brengen dat Bitcoin misschien niet ééns meer die grote stappen gaat maken als in het verleden, wallstreet en co hebben Bitcoin nu onder controle.
Dit is vooral gebaseerd op je eigen aannames dus dat mag je dan beargumenteren.

quote:
Dus als je nog ff wilt verdienen je meer risico moet nemen,
Dit zal niemand ontkennen.

quote:
anders kan je wel 30 jaar lang wachten/hopen.
Dit zou kunnen maar is verder weer jouw aanname.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_205007118
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juni 2022 17:29 schreef dimmak het volgende:

[..]
Dit is vooral gebaseerd op je eigen aannames dus dat mag je dan beargumenteren.

De Nasdaq peg
quote:
[..]
Dit zal niemand ontkennen.
[..]
Dit zou kunnen maar is verder weer jouw aanname.
Wat is je BTC pricetarget, wanneer je een (deel) wilt verkopen?
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_205010620
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2022 19:28 schreef firefly3 het volgende:

[..]
De Nasdaq peg
Dat de prijs in deze onzekere tijd correleert met de tech stocks is niet zo vreemd. Deze peg is niet definitief en zeker niet bewijs dat Bitcoin "gecontroleerd wordt door Wallstreet".
quote:
[..]
Wat is je BTC pricetarget, wanneer je een (deel) wilt verkopen?
Dit is van zoveel factoren afhankelijk. Als het bitcoin verhaal zich zo uitspeelt zoals het zou moeten heb ik niet te verkopen. En het belangrijkste, ik hoef niet te verkopen gezien mijn situatie. Nogmaals, ik ben niet aan het speculeren.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_205010714
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2022 08:24 schreef dimmak het volgende:

[..]
Dat de prijs in deze onzekere tijd correleert met de tech stocks is niet zo vreemd. Deze peg is niet definitief en zeker niet bewijs dat Bitcoin "gecontroleerd wordt door Wallstreet".
[..]
Dit is van zoveel factoren afhankelijk. Als het bitcoin verhaal zich zo uitspeelt zoals het zou moeten heb ik niet te verkopen. En het belangrijkste, ik hoef niet te verkopen gezien mijn situatie. Nogmaals, ik ben niet aan het speculeren.
Je speculeert dat Bitcoin omhoog blijft gaan, miners altijd een plekje hebben en de Westerse wereld geen bans toepast. En je speculeert dat het spreiden over bijv de top 8 midcaps meer risico heeft, ook al ondervinden zij minder co2 vervuiling en kunnen zij makkelijker gereguleerd worden door overheden.

Vergis je niet, goud heeft een bearmarket van 10 jaar meegemaakt, zonder dat er sprake was van bans en andere toestanden.

Dus je zou desondanks op de verkeerde paard kunnen wedden.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_205010725
All in op Bitcoin is ook gokken. Al voelt het niet zo. Techniek verslaat niet alles. Sommige uitvindingen worden bewust tegengehouden.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  vrijdag 10 juni 2022 @ 08:59:53 #105
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_205010794
Het is dan ook sowieso aan te raden om een stukje crypto, stukje aandelen, stukje obligaties, etc te hebben. En allemaal met voldoende spreiding.

Dan heb je een keurige basis voor een stabiel rendement over 30 jaar tijd.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_205012114
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2022 08:45 schreef firefly3 het volgende:

[..]
Je speculeert dat Bitcoin omhoog blijft gaan, miners altijd een plekje hebben en de Westerse wereld geen bans toepast. En je speculeert dat het spreiden over bijv de top 8 midcaps meer risico heeft, ook al ondervinden zij minder co2 vervuiling en kunnen zij makkelijker gereguleerd worden door overheden.

Vergis je niet, goud heeft een bearmarket van 10 jaar meegemaakt, zonder dat er sprake was van bans en andere toestanden.

Dus je zou desondanks op de verkeerde paard kunnen wedden.
Ik zou idd op het verkeerde paard kunnen "wedden". Maar dat is een kwestie van risico's tegen elkaar afwegen. Naar mijn mening heeft Bitcoin de beste papieren als SoV. Daar zit dan ook al vanaf 2013 research in. 1 cycle goed de markt timen kan daar bij lange aan niet in de buurt komen. Sterker nog, ik heb 2 cycle's goed getimed maar de meeste inzichten kwamen pas daarna. Cash, vastgoed, edelmetalen, aandelen, altcoins zijn er ondergeschikt aan. Naast bitcoin zijn er ook andere assets die ik heb, maar daar zitten geen altcoins tussen. En al het nieuwe beschikbare geld gaat in Bitcoin. Traden/speculeren doe ik niet. Ik ben vooral bezig met het behouden van mijn eigen kapitaal.

quote:
1s.gif Op vrijdag 10 juni 2022 08:48 schreef firefly3 het volgende:
All in op Bitcoin is ook gokken. Al voelt het niet zo. Techniek verslaat niet alles. Sommige uitvindingen worden bewust tegengehouden.
Gezien het netwerk effect wat ingezet is, technologische verbeteringen, geopolitieke veranderingen, economische situatie en de ngu-technologie kan je Bitcoin als SoV geen gokken meer noemen.

[ Bericht 2% gewijzigd door dimmak op 10-06-2022 12:18:39 ]
Uitvinder van de biersmiley.
pi_205012246
twitter


Vele delen mijn mening gezien deze chart en dat is misschien nog wel de grootste bullcase voor Bitcoin.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_205012421
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2022 12:03 schreef dimmak het volgende:

[..]
Ik zou idd op het verkeerde paard kunnen "wedden". Maar dat is een kwestie van risico's tegen elkaar afwegen. Naar mijn mening heeft Bitcoin de beste papieren als SoV. Daar zit dan ook al vanaf 2013 research in. 1 cycle goed de markt timen kan daar bij lange aan niet in de buurt komen. Sterker nog, ik heb 2 cycle's goed getimed maar de meeste inzichten kwamen pas daarna. Cash, vastgoed, edelmetalen, aandelen, altcoins zijn er ondergeschikt aan. Naast bitcoin zijn er ook andere assets die ik heb, maar daar zitten geen altcoins tussen. En al het nieuwe beschikbare geld gaat in Bitcoin. Traden/speculeren doe ik niet. Ik ben vooral bezig met het behouden van mijn eigen kapitaal.
[..]
Gezien het netwerk effect wat ingezet is, technologische verbeteringen, geopolitieke veranderingen, economische situatie en de ngu-technologie kan je Bitcoin als SoV geen gokken meer noemen.
Hoe kun je met droge ogen beweren dat je niet aan speculeren doet terwijl je kapitaal dit jaar met 30% omlaag is gegaan vanwege Bitcoin? Iedereen op de beurs en cryptomarkt speculeert.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_205012428
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2022 12:45 schreef firefly3 het volgende:

[..]
Hoe kun je met droge ogen beweren dat je niet aan speculeren doet terwijl je kapitaal dit jaar met 30% omlaag is gegaan vanwege Bitcoin? Iedereen op de beurs en cryptomarkt speculeert.
Er is ook handel in valuta. Is een spaarrekening dan ook speculeren?
Uitvinder van de biersmiley.
pi_205012826
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2022 12:47 schreef dimmak het volgende:

[..]
Er is ook handel in valuta. Is een spaarrekening dan ook speculeren?
Als een hoop beginnelingen nu all-in gaan op Bitcoin omdat je nu aankondigt dat Bitcoin geen speculatief asset meer is en Bitcoin is over 10 jaar maar slechts de helft mbt de prijs dan vandaag, ga je dan zeggen: "ja, maar de technologie en economie..."
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_205012863
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2022 13:30 schreef firefly3 het volgende:

[..]
Als een hoop beginnelingen nu all-in gaan op Bitcoin omdat je nu aankondigt dat Bitcoin geen speculatief asset meer is en Bitcoin is over 10 jaar maar slechts de helft mbt de prijs dan vandaag, ga je dan zeggen: "ja, maar de technologie en economie..."
Ja goed verhaal man, wat is je punt nu precies?

Ik adviseer niemand. Ik vertel alleen wat ik doe en onderbouw dat regelmatig. In tegenstelling tot jij die elke shitcoin onder dezelfde noemer als bitcoin plaatst.

[ Bericht 0% gewijzigd door dimmak op 10-06-2022 13:40:16 ]
Uitvinder van de biersmiley.
pi_205012914
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 juni 2022 13:33 schreef dimmak het volgende:

[..]
Ja goed verhaal man, wat is je punt nu precies?

Ik adviseer niemand. Ik vertel alleen wat ik die en onderbouw dat regelmatig. In tegenstelling tot jij die elke shitcoin onder dezelfde noemer als bitcoin plaatst.
Ik zeg openlijk dat wat ik doe high-risk is en dat ik risico's neem om winst te behalen.

Jij zegt dat er geen enkele speculatief risico is voor Bitcoin en als het slecht gaat met Bitcoin verberg je je achter technologie. Maar als de Westerse wereld Bitcoin boycot, dus niet meer beschikbaar is op exchanges, en het vooral gebruikt wordt in zuid-amerikaanse landen bij Drugs kartels en corrupte regeringen zoals Nigeria of mensen die zich hieraan proberen te ontsnappen, blijft Bitcoin een nogal dubieus "currency" en kan het zelfs letterlijk in Nederland verboden worden.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_205012952
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2022 13:39 schreef firefly3 het volgende:

[..]
Ik zeg openlijk dat wat ik doe high-risk is en dat ik risico's neem om winst te behalen.

Jij zegt dat er geen enkele speculatief risico is voor Bitcoin en als het slecht gaat met Bitcoin verberg je je achter technologie. Maar als de Westerse wereld Bitcoin boycot, dus niet meer beschikbaar is op exchanges, en het vooral gebruikt wordt in zuid-amerikaanse landen bij Drugs kartels en corrupte regeringen zoals Nigeria of mensen die zich hieraan proberen te ontsnappen, blijft Bitcoin een nogal dubieus "currency" en kan het zelfs letterlijk in Nederland verboden worden.
Lul niet zo dom man. Ik heb nog nooit beweerd dat er geen risico's aan bitcoin zitten. En ik verberg mij nergens achter. Ik stel alleen dat prijsbewegingen mij op korte termijn niks doen. Tot nu toe is dat voor mij vanaf 2013 ook irrelevant gebleken. Het enige wat interessant nu is aan bitcoin is de technologie en wat het de wereld kan brengen op verschillende vlakken.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_205013013
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 juni 2022 13:44 schreef dimmak het volgende:

[..]
Lul niet zo dom man. Ik heb nog nooit beweerd dat er geen risico's aan bitcoin zitten.

Dan blijft het toch een speculatief asset?

Volgens Google:
Wat is speculatief?
bespiegelend; onzeker, met onzekere kans op winst;

Typisch dat je hier mag blijven schelden overigens.
quote:
En ik verberg mij nergens achter. Ik stel alleen dat prijsbewegingen mij op korte termijn niks doen. Tot nu toe is dat voor mij vanaf 2013 ook irrelevant gebleken. Het enige wat interessant nu is aan bitcoin is de technologie en wat het de wereld kan brengen op verschillende vlakken.
Zekerheid heb je niet, ook niet op de lange termijn.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_205013224
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2022 13:49 schreef firefly3 het volgende:

[..]
Dan blijft het toch een speculatief asset?

Volgens Google:
Wat is speculatief?
bespiegelend; onzeker, met onzekere kans op winst;
Dat zou impliceren dat ik slechts op zoek ben naar winst en dat is niet het geval, want dan zou ik wel gaan speculeren met Bitcoin (spot of futures markt) of altcoins. Feit is echter dat ik vanaf 2013 nog nooit Bitcoin heb verkocht en elke week daar weer nieuw bij komt.
quote:
Typisch dat je hier mag blijven schelden overigens.
:')
quote:
[..]
Zekerheid heb je niet, ook niet op de lange termijn.
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2022 12:03 schreef dimmak het volgende:

[..]
Ik zou idd op het verkeerde paard kunnen "wedden". Maar dat is een kwestie van risico's tegen elkaar afwegen. Naar mijn mening heeft Bitcoin de beste papieren als SoV. Daar zit dan ook al vanaf 2013 research in. 1 cycle goed de markt timen kan daar bij lange aan niet in de buurt komen. Sterker nog, ik heb 2 cycle's goed getimed maar de meeste inzichten kwamen pas daarna. Cash, vastgoed, edelmetalen, aandelen, altcoins zijn er ondergeschikt aan. Naast bitcoin zijn er ook andere assets die ik heb, maar daar zitten geen altcoins tussen. En al het nieuwe beschikbare geld gaat in Bitcoin. Traden/speculeren doe ik niet. Ik ben vooral bezig met het behouden van mijn eigen kapitaal.
[..]
Gezien het netwerk effect wat ingezet is, technologische verbeteringen, geopolitieke veranderingen, economische situatie en de ngu-technologie kan je Bitcoin als SoV geen gokken meer noemen.
Lezen is niet je sterkste punt.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_205013240
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2022 14:17 schreef dimmak het volgende:

[..]
Dat zou impliceren dat ik slechts op zoek ben naar winst en dat is niet het geval, want dan zou ik wel gaan speculeren met Bitcoin (spot of futures markt) of altcoins. Feit is echter dat ik vanaf 2013 nog nooit Bitcoin heb verkocht en elke week daar weer nieuw bij komt.
[..]
:')
[..]
[..]
Lezen is niet je sterkste punt.
Dus als je het voor de lol houdt, bijvoorbeeld ik koop Kishu (niet om het te verkopen, maar gewoon om voor de grap bij te kopen), dan is het ineens geen speculatief asset meer?

En hoe bedoel je met behouden van eigen kapitaal, als (om wat voor de reden dan ook) Bitcoin over 10 jaar nog steeds flink gaat zakken? Dan speculeer je toch op behoudt van eigen kapitaal dmv Bitcoin?
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_205013304
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2022 14:22 schreef firefly3 het volgende:

[..]
Dus als je het voor de lol houdt, bijvoorbeeld ik koop Kishu (niet om het te verkopen, maar gewoon om voor de grap bij te kopen), dan is het ineens geen speculatief asset meer?

En hoe bedoel je met behouden van eigen kapitaal, als (om wat voor de reden dan ook) Bitcoin over 10 jaar nog steeds flink gaat zakken? Dan speculeer je toch op behoudt van eigen kapitaal dmv Bitcoin?
Gast.. Wat wil je nou eigenlijk bereiken dan? Je bent aardig vermoeiend zo. Zijn er nog specifieke vragen waar je een antwoord op wil hebben? Want volgens mij val je nu in herhaling en heb ik alles wel benoemd.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_205013316
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2022 14:35 schreef dimmak het volgende:

[..]
Gast.. Wat wil je nou eigenlijk bereiken dan? Je bent aardig vermoeiend zo. Zijn er nog specifieke vragen waar je een antwoord op wil hebben? Want volgens mij val je nu in herhaling en heb ik alles wel benoemd.
Dat je toegeeft dat Bitcoin een speculatief asset is, ook als je het puur gebruikt voor behoudt van kapitaal, want je weet niet of over 20 jaar Bitcoin nog bestaat.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_205013355
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2022 14:36 schreef firefly3 het volgende:

[..]
Dat je toegeeft dat Bitcoin een speculatief asset is, ook als je het puur gebruikt voor behoudt van kapitaal, want je weet niet of over 20 jaar Bitcoin nog bestaat.
Bitcoin is een speculatieve asset, Bitcoin is ook een SoV, Bitcoin is ook een medium of exchange, Bitcoin is ook een medium of account. Bitcoin is meer dan 1 ding en daar heb jij vooral nog moeite in om te zien en dat is ook wat ik al vanaf februari uit probeer te leggen. Je visie qua Bitcoin is te beperkt. Ik gebruik Bitcoin niet als speculatieve asset, reden is hier een paar reacties boven te lezen. Niet alleen jij overigens, economen, journalisten, technischi, de meeste mensen bekijken Bitcoin vanuit 1 perspectief die in hun straatje past, maar dat betekend niet dat Bitcoin alleen maar dat is.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_205013405
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2022 14:41 schreef dimmak het volgende:

[..]
Bitcoin is een speculatieve asset, Bitcoin is ook een SoV, Bitcoin is ook een medium of exchange, Bitcoin is ook een medium of account. Bitcoin is meer dan 1 ding en daar heb jij vooral nog moeite in om te zien en dat is ook wat ik al vanaf februari uit probeer te leggen. Je visie qua Bitcoin is te beperkt. Ik gebruik Bitcoin niet als speculatieve asset, reden is hier een paar reacties boven te lezen. Niet alleen jij overigens, economen, journalisten, technischi, de meeste mensen bekijken Bitcoin vanuit 1 perspectief die in hun straatje past, maar dat betekend niet dat Bitcoin alleen maar dat is.
Wat kan je er verder mee als betalingen enz verboden zijn en het niets meer waard is mbt geldwaarde? Hier ben ik benieuwd naar, zonder dat je hier omheen praat.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_205013471
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2022 14:46 schreef firefly3 het volgende:

[..]
Wat kan je er verder mee als betalingen enz verboden zijn en het niets meer waard is mbt geldwaarde? Hier ben ik benieuwd naar, zonder dat je hier omheen praat.
Hoezo is dit nu relevant? De intrinsieke waarde discussie is ook een typische discussie voor mensen die Bitcoin van slechts 1 invalshoek bekijken.

Maar niks. Net als papiergeld bijv..
Uitvinder van de biersmiley.
pi_205013848
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2022 14:53 schreef dimmak het volgende:

[..]
Hoezo is dit nu relevant? De intrinsieke waarde discussie is ook een typische discussie voor mensen die Bitcoin van slechts 1 invalshoek bekijken.

Maar niks. Net als papiergeld bijv..
Op naar papiergeld op deze manier?
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_205013876
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2022 14:46 schreef firefly3 het volgende:

[..]
Wat kan je er verder mee als betalingen enz verboden zijn en het niets meer waard is mbt geldwaarde? Hier ben ik benieuwd naar, zonder dat je hier omheen praat.
Waar wil je precies heen met deze vraag? De waarde van Bitcoin (en elke andere coin) staat altijd in relatie met haar rol en positionering in de maatschappij en het wereldtoneel. Wordt het verboden in Nederland of in de hele EU maar in de rest van de wereld niet... dan kan het alsnog heel veel waard zijn want Bitcoin zit niet vast aan landsgrenzen en voldoende mogelijkheid tot illegale handel. Alleen als het echt overal in de wereld verboden is heeft dat fatale gevolgen maar alle landen in de wereld zijn het vaker oneens dan eens met elkaar over van alles en nog wat dus een wereldwijde ban zie ik niet snel gebeuren.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_205013907
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2022 15:43 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]
Waar wil je precies heen met deze vraag? De waarde van Bitcoin (en elke andere coin) staat altijd in relatie met haar rol en positionering in de maatschappij en het wereldtoneel. Wordt het verboden in Nederland of in de hele EU maar in de rest van de wereld niet... dan kan het alsnog heel veel waard zijn want Bitcoin zit niet vast aan landsgrenzen en voldoende mogelijkheid tot illegale handel. Alleen als het echt overal in de wereld verboden is heeft dat fatale gevolgen maar alle landen in de wereld zijn het vaker oneens dan eens met elkaar over van alles en nog wat dus een wereldwijde ban zie ik niet snel gebeuren.
Mee ééns dat de kans hierop heel klein is, al zie ik wel een mogelijkheid dat vooral alleen een aantal corrupte Afrikaanse landen enz het gaan gebruiken.

Als Bitcoin grotendeels in handen is van terroristische organisaties en drugs handelaren in onder andere zuid amerika en IS in Afrika, is het óók geen goed nieuws.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_205014027
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2022 15:46 schreef firefly3 het volgende:

[..]
Mee ééns dat de kans hierop heel klein is, al zie ik wel een mogelijkheid dat vooral alleen een aantal corrupte Afrikaanse landen enz het gaan gebruiken.

Als Bitcoin grotendeels in handen is van terroristische organisaties en drugs handelaren in onder andere zuid amerika en IS in Afrika, is het óók geen goed nieuws.
Op dit moment zie je dat "rijke" landen het omarmen als investering en speculatie en zie je "arme" landen het omarmen of in ieder geval overwegen als transactiemiddel en ontsnapping van de eigen munt en de dollar. Ik denk dat dat principe voorlopig nog wel zo blijft tenzij de repressie in de rijke landen toeneemt of de inflatie binnen de rijke landen aanhoudt. Als de repressie niet toeneemt en de inflatie verdwijnt weer zie ik in de rijke landen weinig reden voor adoptie als transactiemiddel en ontsnapping maar juist wel weer als investering en speculatie. Dus hoe het tij ook zal keren, Bitcoin zal zijn nut hebben linksom of rechtsom.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_205014164
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2022 15:56 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]
Op dit moment zie je dat "rijke" landen het omarmen als investering en speculatie en zie je "arme" landen het omarmen of in ieder geval overwegen als transactiemiddel en ontsnapping van de eigen munt en de dollar. Ik denk dat dat principe voorlopig nog wel zo blijft tenzij de repressie in de rijke landen toeneemt of de inflatie binnen de rijke landen aanhoudt. Als de repressie niet toeneemt en de inflatie verdwijnt weer zie ik in de rijke landen weinig reden voor adoptie als transactiemiddel en ontsnapping maar juist wel weer als investering en speculatie. Dus hoe het tij ook zal keren, Bitcoin zal zijn nut hebben linksom of rechtsom.
Het zou maar verboden worden in Europese landen. Dan moet je je eigen Bitcoins gaan "witwassen" door het naar rare buitenlandse exchanges te sturen en vervolgens naar jezelf te storten? Dit gaat er gebeuren als Bitcoin hier verboden wordt.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_205014204
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2022 16:11 schreef firefly3 het volgende:

[..]
Het zou maar verboden worden in Europese landen. Dan moet je je eigen Bitcoins gaan "witwassen" door het naar rare buitenlandse exchanges te sturen en vervolgens naar jezelf te storten? Dit gaat er gebeuren als Bitcoin hier verboden wordt.
Ja, of middels cash. Er ontstaan dan (illegaal) hele industriën en ketens op het faciliteren daarvan.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_205014245
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2022 16:11 schreef firefly3 het volgende:

[..]
Het zou maar verboden worden in Europese landen. Dan moet je je eigen Bitcoins gaan "witwassen" door het naar rare buitenlandse exchanges te sturen en vervolgens naar jezelf te storten? Dit gaat er gebeuren als Bitcoin hier verboden wordt.
Je begrijpt zelf ook wel dat een verbod alleen gaat inhouden dat ze de legale on- en offramp kunnen tegenhouden van Bitcoin? En waarom zouden ze Bitcoin willen verbieden? Helemaal als dat een lastige opgave blijkt te zijn en bijv. de USA het volop lijkt te omarmen.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_205015388
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2022 16:22 schreef dimmak het volgende:

[..]
Je begrijpt zelf ook wel dat een verbod alleen gaat inhouden dat ze de legale on- en offramp kunnen tegenhouden van Bitcoin?

Ja, maar als je op de zwarte lijst zou staan zou het zuur zijn
quote:
En waarom zouden ze Bitcoin willen verbieden?

Er zijn nog vreemdere dingen verboden hier. Vroeger kon men niet geloven dat er zoiets onvoorstelbaar als een rookverbod zou komen of dat je alleen via piratebay nu dingen kunt downloaden (lijkt een beetje op Bitcoin).
quote:
Helemaal als dat een lastige opgave blijkt te zijn en bijv. de USA het volop lijkt te omarmen.
Zo lastig is het niet, stap nr 1 is gewoon Bitcoin op alle Nederlandse exchanges verbieden. Daar gaat je adoptie. Amerika kan ineens omslaan als er een andere president zit. Ze verbieden zelfs abortus.

Weer een stapje omlaag voor Bitcoin
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_205019232
Mooi hoe vuurvliegje zelf bitcoin bezit maar er toch voor kiest om de aanval op bitcoin keer op keer te blijven openen met lutteloze argumenten die al 100de keren ontkracht zijn in de afgelopen 1100 topics.

Is dat het gevolg van niet 1 keer rekt zijn op bitcoin maar 200x extra rekt zijn?
pi_205019359
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2022 16:22 schreef dimmak het volgende:

[..]
Je begrijpt zelf ook wel dat een verbod alleen gaat inhouden dat ze de legale on- en offramp kunnen tegenhouden van Bitcoin? En waarom zouden ze Bitcoin willen verbieden? Helemaal als dat een lastige opgave blijkt te zijn en bijv. de USA het volop lijkt te omarmen.
Daar is op dit moment ook helemaal geen reden toe, bitcoin speelt een zeer marginale rol in het financiële systeem.

Wanneer dat zou veranderen, ga je die discussie gegarandeerd wel krijgen. Je ziet nu al dat het Europees Parlement en de Commissie met voorstellen komen tegen het minen van POW-coins en voor strengere KYC-regels. Laat staan als bitcoin daadwerkelijk een concurrerende valuta zou zijn of zo groot wordt dat het een systeemrisico wordt.

Praktisch lijkt het me niet heel complex om de on- en offramps weg te snijden.
pi_205019485
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 juni 2022 09:15 schreef Heph844 het volgende:

[..]
Daar is op dit moment ook helemaal geen reden toe, bitcoin speelt een zeer marginale rol in het financiële systeem.

Wanneer dat zou veranderen, ga je die discussie gegarandeerd wel krijgen. Je ziet nu al dat het Europees Parlement en de Commissie met voorstellen komen tegen het minen van POW-coins en voor strengere KYC-regels. Laat staan als bitcoin daadwerkelijk een concurrerende valuta zou zijn of zo groot wordt dat het een systeemrisico wordt.

Praktisch lijkt het me niet heel complex om de on- en offramps weg te snijden.
De POW zit niet in het voorstel, sterker dat is er uitgehaald, KYC word wel veel strenger, in het huidige voorstel kunnen dan alle Nederlandse cryptoboeren wel stoppen.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_205019867
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2022 09:32 schreef raptorix het volgende:

[..]
De POW zit niet in het voorstel, sterker dat is er uitgehaald, KYC word wel veel strenger, in het huidige voorstel kunnen dan alle Nederlandse cryptoboeren wel stoppen.
Ja klopt het is eruit gehaald, maar het is wel een teken aan de wand dat het voorstel er überhaupt lag.
pi_205029401
twitter


twitter
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
pi_205029550
Help mijn hedge against inflation staat zelf 50% onderwater.
blablablabla
pi_205029678
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2022 08:54 schreef 10mil.bitcoin het volgende:
Mooi hoe vuurvliegje zelf bitcoin bezit maar er toch voor kiest om de aanval op bitcoin keer op keer te blijven openen met lutteloze argumenten die al 100de keren ontkracht zijn in de afgelopen 1100 topics.

Is dat het gevolg van niet 1 keer rekt zijn op bitcoin maar 200x extra rekt zijn?
Ik denk dat jij meer rekt gaat nu eerlijk gezegt? Ik heb nog fiat en vasgoed en ben geen Bitcoin maximalist zoals jouw strategie.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_205029733
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2022 09:51 schreef firefly3 het volgende:

[..]
Ik denk dat jij meer rekt gaat nu eerlijk gezegt? Ik heb nog fiat en vasgoed en ben geen Bitcoin maximalist zoals jouw strategie.
Ik heb mijn huizen en auto's verkocht, de spaarrekeningen van mijn kinderen geplunderd en heb alles in Luna, Terra, Luffy en Tenshi gestopt omdat iemand op een forum zei dat ik dan smerig rijk ging worden.
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
  zondag 12 juni 2022 @ 10:46:08 #138
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_205030100
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2022 16:22 schreef dimmak het volgende:

[..]
Je begrijpt zelf ook wel dat een verbod alleen gaat inhouden dat ze de legale on- en offramp kunnen tegenhouden van Bitcoin? En waarom zouden ze Bitcoin willen verbieden? Helemaal als dat een lastige opgave blijkt te zijn en bijv. de USA het volop lijkt te omarmen.
Ze kunnen ook het bezit verbieden. Wellicht lastig te controleren bij particulieren, maar het zorgt ervoor dat er geen massale adoptatie bij bedrijven etc plaats kan vinden.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
  zondag 12 juni 2022 @ 11:28:17 #139
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_205030351
Zo, de ETH aankoopkriebels spelen weer op :’)
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
  zondag 12 juni 2022 @ 11:33:45 #140
77531 Grrrrrrrr
*PURRRRR*
pi_205030387
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2022 09:32 schreef Elan het volgende:
Help mijn hedge against inflation staat zelf 50% onderwater.
hodl!
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_205030937
quote:
1s.gif Op zondag 12 juni 2022 11:28 schreef stinkie het volgende:
Zo, de ETH aankoopkriebels spelen weer op :’)
Ik zat er ook aan te denken, maar ergens heb ik het gevoel dat het nog harder gaat dippen :')
pi_205032471
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2022 12:48 schreef Mark031 het volgende:

[..]
Ik zat er ook aan te denken, maar ergens heb ik het gevoel dat het nog harder gaat dippen :')
Ze gaan eerst al het onzingeld er uit trekken. Terug naar de waardes van pre corona.
blablablabla
  zondag 12 juni 2022 @ 14:46:54 #143
366734 dimmak
bitcoin
pi_205032930
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2022 10:46 schreef Drekkoning het volgende:

[..]
Ze kunnen ook het bezit verbieden. Wellicht lastig te controleren bij particulieren, maar het zorgt ervoor dat er geen massale adoptatie bij bedrijven etc plaats kan vinden.
Zou kunnen, maar de historie wijst uit dat bezittingen verbieden meestal averechts werken. Met een decentraal netwerk zal dat nog meer zijn. Helemaal als het verbod niet wereldwijd is.
Uitvinder van de biersmiley.
  zondag 12 juni 2022 @ 14:48:03 #144
366734 dimmak
bitcoin
pi_205032949
quote:
1s.gif Op zondag 12 juni 2022 11:28 schreef stinkie het volgende:
Zo, de ETH aankoopkriebels spelen weer op :’)
Sterkte.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_205033020
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2022 12:48 schreef Mark031 het volgende:

[..]
Ik zat er ook aan te denken, maar ergens heb ik het gevoel dat het nog harder gaat dippen :')
Waarom niet beetje bij beetje bijkopen? Zo zit je bijna altijd goed.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  zondag 12 juni 2022 @ 15:31:57 #146
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_205033403
Dca aankopen die het gemiddelde Naar beneden halen zijn natuurlijk het leukste
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_205033411
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2022 14:51 schreef firefly3 het volgende:

[..]
Waarom niet beetje bij beetje bijkopen? Zo zit je bijna altijd goed.
Sorry? Ik dacht dat we de markt gingen verslaan? DCA was voor beginners toch?
pi_205033621
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2022 14:51 schreef firefly3 het volgende:

[..]
Waarom niet beetje bij beetje bijkopen? Zo zit je bijna altijd goed.
Ga je nou eens een keer je posities posten of blijf je alleen maar wartaal uitslaan?
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_205033741
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2022 15:33 schreef Roellie80 het volgende:

[..]
Sorry? Ik dacht dat we de markt gingen verslaan? DCA was voor beginners toch?
Het is geen dca als je niet exact aan vaste periodes houdt. Ik zeg beetje bij beetje bijkopen als het laag staat zoals nu
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_205033758
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2022 16:00 schreef raptorix het volgende:

[..]
Ga je nou eens een keer je posities posten of blijf je alleen maar wartaal uitslaan?
Niemand had interesse toch in mijn posities en strategie en nu ineens wel? Zoals ik eerder zei, ik zit niet all-in in crypto en ik heb reserves mocht bitcoin naar 20K gaan.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_205033765
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2022 16:19 schreef firefly3 het volgende:

[..]
Niemand had interesse toch in mijn posities en strategie en nu ineens wel? Zoals ik eerder zei, ik zit niet all-in in crypto en ik heb reserves mocht bitcoin naar 20K gaan.
Ik post dit nog maar 10 topics, alleen al om van je betweterige posts af te zijn, je niet Crypto posities boeien mij niet, die heb ik ook, post gewoon eens je updates wat je koopt en verkoopt, dan zijn we eindelijk eens af van die kut posts van je.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_205033789
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2022 14:49 schreef firefly3 het volgende:

[..]
Alsdus de Bitcoinmaximalist (90% Bitcoin is nog steeds Maximalist). Ik ben altijd voorstander geweest voor spreiding, ook in fiat en vastgoed maar nu ben je boos omdat Bitcoin omlaag gaat.
Oh ik ben boos :D . Grappig dat je dat denkt. En FYI: mijn geld zit in stenen, aandelen, cash, een deel inderdaad BTC, kunst en nog een beetje ETH. Ik vind het toch knap dat je nog steeds denkt dat ik bitcoinmaxi ben.

Ik heb wel iets tegen shitcoins die je een onwaarschijnlijk rendement beloven. Je zou dan onmiddelijk moeten afvragen wie geld van je wil lenen tegen 20% of nog veel meer APY en hoe ze dan nog meer dan dat percentage denken te kunnen maken om er nog iets aan te verdienen. Zo moeilijk is het niet hoor.

Maakt me dat een bitcoinmaxi? Wellicht in die zin dat ik denk dat verreweg de meeste deficoins ontworpen zijn om de zakken van de op(r)(l)ichters te vullen, en bitcoin niet.

Maar in jouw hoofd is een bitcoinmaxi iemand die in een huurhuis woont en alles dat hij bezit in bitcoin heeft gestopt. Zo iemand ben ik niet , en dat had je kunnen weten want dit is verre van de eerste keer dat ik je dat vertel.

Ik zou zeggen: ga een eindje fietsen. Het is mooi weer, en misschien waaien de waanbeelden uit je hoofd.
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
pi_205033806
Er zijn kennelijk een hoop mensen die nog nooit een serieuze bearmarket meegemaakt hebben.
In 2018 verloren de meeste alts 95% van hun waarde. Op dat punt zitten we nog lang niet.

En toen waren de globale marktomstandigheden ook nog eens een stuk gezonder dan nu. Met een opbloeiende economie lage(te) rentes en niet alle problemen rondom schaarste, klimaathysterie en personele problemen.
blablablabla
pi_205033902
Misschien zijn mensen met deze spike omhoog wel weer vrolijk. Tot later wanneer de sfeer weer gezellig is.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_205034016
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2022 16:35 schreef firefly3 het volgende:
Misschien zijn mensen met deze spike omhoog wel weer vrolijk. Tot later wanneer de sfeer weer gezellig is.
Wanneer post je je portfolio nou eens, of blijf je mijn vraag dodgen?
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  zondag 12 juni 2022 @ 17:24:52 #156
366734 dimmak
bitcoin
pi_205034350
quote:
1s.gif Op zondag 12 juni 2022 09:08 schreef recursief het volgende:
[ twitter ]

[ twitter ]
Weten we nog toen de Ethereum Foundation dumpte op de top? :+
Uitvinder van de biersmiley.
pi_205034405
quote:
1s.gif Op zondag 12 juni 2022 17:24 schreef dimmak het volgende:

[..]
Weten we nog toen de Ethereum Foundation dumpte op de top? :+
Ook niet fraai, maar dit is gewoon bewust de boel leegroven.
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
  zondag 12 juni 2022 @ 17:35:12 #158
366734 dimmak
bitcoin
pi_205034427
quote:
1s.gif Op zondag 12 juni 2022 17:32 schreef recursief het volgende:

[..]
Ook niet fraai, maar dit is gewoon bewust de boel leegroven.
Zeker. Maar mijn punt is meer dat als er bagholders zijn aan de top van cryptocurrencies, ze altijd zullen dumpen op de hodlers. Waar satoshi ook is gebleven, zijn verdwijning is de grootste gift ooit.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_205034545
Dumpen en er met het geld van anderen vandoor gaan nadat je ze misleid hebt zijn wel twee verschillende zaken.
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
  zondag 12 juni 2022 @ 17:51:41 #160
366734 dimmak
bitcoin
pi_205034580
quote:
1s.gif Op zondag 12 juni 2022 17:48 schreef recursief het volgende:
Dumpen en er met het geld van anderen vandoor gaan nadat je ze misleid hebt zijn wel twee verschillende zaken.
Is het misleid of ging het onverwacht mis? Ik zie 2 insiders/instituties die geld verdienen over de rug van anderen dankzij premine.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_205034744
quote:
1s.gif Op zondag 12 juni 2022 17:51 schreef dimmak het volgende:

[..]
Is het misleid of ging het onverwacht mis? Ik zie 2 insiders/instituties die geld verdienen over de rug van anderen dankzij premine.
Nee, het is misleiding. De staking rewards werden dusdanig opgeschroefd om investeerders te overtuigen in te stappen, dat er enorm veel liquidity was. Zoveel liquidity dat Do Kwon $2.7 miljard kon uitcashen. En daar kwam nog bij dat er een mysterieuze wallet was die 20M Luna airdrop bevatte voor voorstellen van Do Kwon gestemd heeft. Die wallet blijkt nu van Do Kwon te zijn geweest, terwijl was afgesproken dat TerraForm Labs (ook Do Kwon) niet zou stemmen.

twitter
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
pi_205034915
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2022 16:46 schreef raptorix het volgende:

[..]
Wanneer post je je portfolio nou eens, of blijf je mijn vraag dodgen?
Spike hoog genoeg?

Ik koop bijna iedere dag en heb honderden posities, beetje veel werk
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_205035218
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2022 18:37 schreef raptorix het volgende:

[..]
Lulpraat.
Firefly is echt wel een meestertrader. Hij verdiept zich in honderden coins, en maakt daarnaast ook de tijd voor ons vrij om de hele dag door te reageren.

Ik kan me niet voorstellen dat hij niet weet hoe je een screenshot maakt. Maar ik kan me voorstellen dat de kennis ontbreekt om deze te photoshoppen tot het lijkt alsof hij bakken met geld verdient.

Zelfs hij kan niet alles. Gelukkig heeft ie nog wel de nederigheid en zelfkennis om zich niet te laten verleiden om in te gaan op onze rare verzoeken.
  zondag 12 juni 2022 @ 19:48:50 #164
25175 suijkerbuijk
suijkerbuijk
pi_205035702
quote:
1s.gif Op zondag 12 juni 2022 18:10 schreef recursief het volgende:

[..]
Nee, het is misleiding. De staking rewards werden dusdanig opgeschroefd om investeerders te overtuigen in te stappen, dat er enorm veel liquidity was. Zoveel liquidity dat Do Kwon $2.7 miljard kon uitcashen. En daar kwam nog bij dat er een mysterieuze wallet was die 20M Luna airdrop bevatte voor voorstellen van Do Kwon gestemd heeft. Die wallet blijkt nu van Do Kwon te zijn geweest, terwijl was afgesproken dat TerraForm Labs (ook Do Kwon) niet zou stemmen.

[ twitter ]
Luna2 moest door gedrukt worden.
Zodat mensen die luna2 kregen gecompenseerd werden.

Wat nog erger is dat luna2 al klaar was en bij de mensen al op wallet werd gezet.
Vandaar de prijs steeg na 20 dollar.
Terwijl binance , bitvavo en anderen niet eens mee gehandeld kon worden.

Als je dan alle op een rij zet .
Is het een grote oplichters benden geweest .

De volgende drop over 6 maanden van luna2 zal je zien dat het op eens weer stijgt en dropt als een gek.

Hoop dat zijn kop gaat rollen .
pi_205037864
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2022 19:48 schreef suijkerbuijk het volgende:

[..]
Luna2 moest door gedrukt worden.
Zodat mensen die luna2 kregen gecompenseerd werden.

Wat nog erger is dat luna2 al klaar was en bij de mensen al op wallet werd gezet.
Vandaar de prijs steeg na 20 dollar.
Terwijl binance , bitvavo en anderen niet eens mee gehandeld kon worden.

Als je dan alle op een rij zet .
Is het een grote oplichters benden geweest .

De volgende drop over 6 maanden van luna2 zal je zien dat het op eens weer stijgt en dropt als een gek.

Hoop dat zijn kop gaat rollen .
Ja Luna is een echte scam. Ik had een vermogen daarop, 1/20e, niet zó hoog. Die gast wordt nu in de gaten gehouden door inlichtingendiensten, als hij nu al niet in de cel zit.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_205037912
Net Bitcoin bijgekocht. Ik blijf bijkopen wanneer alles laag staat, ik luister niet naar DCA methodes.

De bodem is denk ik rond dit gebied, dus dit is mijn keuze (voor de mensen die mijn posities willen opschrijven). Vanaf nu en de herfst verwacht ik de accumulatie periode. In December verwacht ik dat we knallen.

Al mijn fiat gaat in crypto de komende maanden, van Bitcoin tot Ethereum tot Luffy.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_205037932
quote:
1s.gif Op zondag 12 juni 2022 23:43 schreef firefly3 het volgende:
Net Bitcoin bijgekocht. Ik blijf bijkopen wanneer alles laag staat, ik luister niet naar DCA methodes.

De bodem is denk ik rond dit gebied, dus dit is mijn keuze (voor de mensen die mijn posities willen opschrijven). Vanaf nu en de herfst verwacht ik de accumulatie periode. In December verwacht ik dat we knallen.

Al mijn fiat gaat in crypto de komende maanden, van Bitcoin tot Ethereum tot Luffy.
Post je portfolio eens, of blijf je deze act volhouden?
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_205037959
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2022 23:49 schreef raptorix het volgende:

[..]
Post je portfolio eens, of blijf je deze act volhouden?
Wat bedoel je met mijn portfolio, hoeveel munten ik heb in Euro's of munten ik heb per cryptomunt?

Ik ga weer upspiken (hopelijk blijft dit bericht).

Ben nu Bitcoin aan het kopen. Straks schiet het weer omhoog.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_205037970
Whales attack tegen me wtf



[ Bericht 75% gewijzigd door firefly3 op 13-06-2022 00:11:14 ]
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_205038007
Bam. Nu koop ik weer.

[ Bericht 68% gewijzigd door firefly3 op 13-06-2022 00:34:34 ]
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_205038065
Whales atttack tegen me wtf



En zo voed je btc zeg maar. Het is een whale spelletje. Soms spike je omhoog, en soms keihard omlaag. Wij bepalen de volatiliteit, en dan springt iedereen erin. Heeft niets meer met technology te maken helaas.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_205038162
quote:
1s.gif Op zondag 12 juni 2022 23:59 schreef firefly3 het volgende:

[..]
Wat bedoel je met mijn portfolio, hoeveel munten ik heb in Euro's of munten ik heb per cryptomunt?

Ik ga weer upspiken (hopelijk blijft dit bericht).

Ben nu Bitcoin aan het kopen. Straks schiet het weer omhoog.
quote:
1s.gif Op maandag 13 juni 2022 00:03 schreef firefly3 het volgende:
Whales attack tegen me wtf

[ afbeelding ]
quote:
1s.gif Op maandag 13 juni 2022 00:18 schreef firefly3 het volgende:
Bam. Nu koop ik weer.
quote:
1s.gif Op maandag 13 juni 2022 00:49 schreef firefly3 het volgende:
Whales atttack tegen me wtf

[ afbeelding ]

En zo voed je btc zeg maar. Het is een whale spelletje. Soms spike je omhoog, en soms keihard omlaag. Wij bepalen de volatiliteit, en dan springt iedereen erin. Heeft niets meer met technology te maken helaas.
Gast gooi je zelf weg, met je whales attack :') :') :') :') :') :')
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_205038163
Trouwens, mag ik vragen op welk platform je handeld?
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_205038164
Celsius krijgt nog ff een lekkere rugpull om het af te maken :)
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  maandag 13 juni 2022 @ 05:28:02 #175
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_205038165
quote:
1s.gif Op zondag 12 juni 2022 23:43 schreef firefly3 het volgende:
Net Bitcoin bijgekocht. Ik blijf bijkopen wanneer alles laag staat, ik luister niet naar DCA methodes.

De bodem is denk ik rond dit gebied, dus dit is mijn keuze (voor de mensen die mijn posities willen opschrijven). Vanaf nu en de herfst verwacht ik de accumulatie periode. In December verwacht ik dat we knallen.

Al mijn fiat gaat in crypto de komende maanden, van Bitcoin tot Ethereum tot Luffy.
Ik zit een kilometer of wat van die kerel af :+ (Zit in Seoul) Hij zit niet in de cel want dan had ik dat wel op het nieuws gezien hier. Zijn kop komt af en toe langs omdat ie wel onderzocht wordt :P
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_205038167
Ik denk dat we deze week wel eens het einde van 90 procent van de altcoins gaan zien :)

Intussen:
twitter
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  maandag 13 juni 2022 @ 05:47:44 #177
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_205038176
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2022 05:29 schreef raptorix het volgende:
Ik denk dat we deze week wel eens het einde van 90 procent van de altcoins gaan zien :)

Intussen:
[ twitter ]


Ik en mijn maten onderweg naar de Celcius subreddit om de drama daar te lezen
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_205038178
quote:
2s.gif Op maandag 13 juni 2022 05:47 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

Ik en mijn maten onderweg naar de Celcius subreddit om de drama daar te lezen
Had het overigens een maand terug al voorspelt en wat mensen aangeraden snel uit te stappen, die zullen we nu wel dankbaar zijn :)

Overigens spannend voor ETH:

twitter
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_205038180
Overigens word Celcius wel leuk omdat die in de VS zitten, kijken wat de SEC gaat doen, wellicht misschien ook eens kritisch kijken naar Tether?
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  maandag 13 juni 2022 @ 05:52:10 #180
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_205038182
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2022 05:49 schreef raptorix het volgende:

[..]
Had het overigens een maand terug al voorspelt en wat mensen aangeraden snel uit te stappen, die zullen we nu wel dankbaar zijn :)

Overigens spannend voor ETH:

[ twitter ]
Interessant. Ben benieuwd of we daar komen. Voor veel mensen zullen huidige prijzen 'goedkoop' aanvoelen dus er zal zo wel een afvlakking zijn.

Celcius subreddit is trouwens wel drama :P Omdat de uitstappers al weg zijn idd, en de hardcore fans daar nog steeds zitten.

https://www.reddit.com/r/(...)/withdrawals_paused/
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_205038189
quote:
2s.gif Op maandag 13 juni 2022 05:52 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]
Interessant. Ben benieuwd of we daar komen. Voor veel mensen zullen huidige prijzen 'goedkoop' aanvoelen dus er zal zo wel een afvlakking zijn.

Celcius subreddit is trouwens wel drama :P Omdat de uitstappers al weg zijn idd, en de hardcore fans daar nog steeds zitten.

https://www.reddit.com/r/(...)/withdrawals_paused/
Het kan er bij mij niet in dat mensen echt geloven dat 18 procent rente realistisch is. Ik acht de kans 50/50 dat we vandaag een sneeuwball effect (of liever een lawine) aan ineenstortingen gaan zien.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_205038206
twitter


_O- _O- _O- _O- _O-
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_205038208
Niet geheel toevallig herstellen BTC en ETH zich een beetje precies rondom dat moment van suspenden.
Dus conclusie: de suspension is gunstig voor de community maar uiteraard dik ongunstig als je assets op Celsius hebt staan.
pi_205038214
Het zal even pijn doen en gepaard gaan met een hoop persoonlijk drama, maar als die met gebakken lucht opgepompte defi-scams helemaal leeglopen zal ik daar geen traan om laten. Laten we het maar als een grote schoonmaak zien.

Overigens hou ik er sterk rekening mee dat ook BTC hier een klap van meekrijgt, om drie (hoofd)redenen: Mensen die nog willen uitstappen om te redden wat er nog te redden is zullen voor het grootste deel via bitcoin naar fiat gaan. Dat betekent verkoopdruk voor bitcoin. Dan is er natuurlijk het algemene sentiment over crypto dat er niet beter op zal worden als de ene na de andere scam aan het licht komt. Tenslotte, en die vind ik lastig in te schatten, is ook BTC op allerlei chains gewrapped. Wat gebeurt er met de collaterals als zo een chain in elkaar stort?

[ Bericht 0% gewijzigd door recursief op 13-06-2022 06:37:05 ]
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
pi_205038217
quote:
1s.gif Op maandag 13 juni 2022 06:31 schreef recursief het volgende:
Het zal even pijn doen en gepaard gaan met een hoop persoonlijk drama, maar als die met gebakken lucht opgepompte defi-scams helemaal leeglopen zal ik daar geen traan om laten. Laten we het maar als een grote schoonmaak zien.

Overigens hou ik er sterk rekening mee dat ook BTC hier een klap van meekrijgt, om drie (hoofd)redenen: Mensen die nog willen uitstappen om te redden wat er nog te redden is zullen voor het grootste deel via bitcoin naar fiat gaan. Dat betekent verkoopdruk voor bitcoin. Dan is er natuurlijk het algemene sentiment over crypto dat er niet beter op zal worden als de ene na de andere scam aan het licht komt. Tenslotte, en die vind ik lastig in te schatten, is ook BTC op allerlei chains gewrapped. Wat gebeurt er met de collaterals als zo een chain in elkaar stort,
Kunnen we ook stoppen met het woord Defi :)
Als er mensen kunnen ingrijpen in het protocol is het dus geen DeFi maar op zijn best fintech.

Overigens is het heel simpel, als mensen kaput gaan worden hun Bitcoins geliquideerd, wat simpelweg inhoud dat ze verkocht worden, en als er veel verkocht word zakt de prijs, dat heeft gelukkig niet zo heel veel met de structurele waarde van Bitcoin te maken, sterker nog het gedraagt zich als een normale asset op dat moment :)
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_205038220
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2022 06:35 schreef raptorix het volgende:

[..]
Kunnen we ook stoppen met het woord Defi :)
Als er mensen kunnen ingrijpen in het protocol is het dus geen DeFi maar op zijn best fintech.
Dat het de naam niet waard is klopt, maar zo heet het nou eenmaal (helaas).

quote:
Overigens is het heel simpel, als mensen kaput gaan worden hun Bitcoins geliquideerd, wat simpelweg inhoud dat ze verkocht worden, en als er veel verkocht word zakt de prijs, dat heeft gelukkig niet zo heel veel met de structurele waarde van Bitcoin te maken, sterker nog het gedraagt zich als een normale asset op dat moment :)
Als die bitcoins er zijn. Als ze alleen nog bestonden als token op die kapotte chain dan is er *poef* niks meer te liquideren.

Overigens is het wel weer goed voor de btc dominantie als de lucht uit de markt loopt.
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
pi_205038223
quote:
1s.gif Op maandag 13 juni 2022 06:41 schreef recursief het volgende:

[..]
Dat het de naam niet waard is klopt, maar zo heet het nou eenmaal (helaas).
[..]
Als die bitcoins er zijn. Als ze alleen nog bestonden als token op die kapotte chain dan is er *poef* niks meer te liquideren.

Overigens is het wel weer goed voor de btc dominantie als de lucht uit de markt loopt.
Eens hoor, wat ik wel jammer vind is dat serieuse altcoin met echte mogelijkheden ook door het putje gaan.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_205038236
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2022 06:45 schreef raptorix het volgende:

[..]
Eens hoor, wat ik wel jammer vind is dat serieuse altcoin met echte mogelijkheden ook door het putje gaan.
Elke chain met Turing-complete smart contracts loopt volgens mij risico meegezogen te worden in een of andere scam, hoe goed de intenties van de oorspronkelijke devs van de chain ook waren.
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
pi_205038241
quote:
1s.gif Op zondag 12 juni 2022 23:43 schreef firefly3 het volgende:
Net Bitcoin bijgekocht. Ik blijf bijkopen wanneer alles laag staat, ik luister niet naar DCA methodes.

De bodem is denk ik rond dit gebied, dus dit is mijn keuze (voor de mensen die mijn posities willen opschrijven). Vanaf nu en de herfst verwacht ik de accumulatie periode. In December verwacht ik dat we knallen.

Al mijn fiat gaat in crypto de komende maanden, van Bitcoin tot Ethereum tot Luffy.
quote:
1s.gif Op maandag 13 juni 2022 00:03 schreef firefly3 het volgende:
Whales attack tegen me wtf

[ afbeelding ]
quote:
1s.gif Op maandag 13 juni 2022 00:18 schreef firefly3 het volgende:
Bam. Nu koop ik weer.
quote:
1s.gif Op maandag 13 juni 2022 00:49 schreef firefly3 het volgende:
Whales atttack tegen me wtf

[ afbeelding ]

En zo voed je btc zeg maar. Het is een whale spelletje. Soms spike je omhoog, en soms keihard omlaag. Wij bepalen de volatiliteit, en dan springt iedereen erin. Heeft niets meer met technology te maken helaas.
Mooie les voor je firefly. Ik hoop dat je nu begrijpt waarom DCA superieur is en de markt timen risicovol is. DCA beschermt ook tegen whale spelletjes.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_205038245
quote:
1s.gif Op maandag 13 juni 2022 06:59 schreef recursief het volgende:

[..]
Elke chain met Turing-complete smart contracts loopt volgens mij risico meegezogen te worden in een of andere scam, hoe goed de intenties van de oorspronkelijke devs van de chain ook waren.
Tjah dat is ook het gevaar van automatische systemen, als je exact weet hoe ze werken, kun je dit gewoon in een simulator of model berekenen hoe je er misbruik van kunt maken :)
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_205038249
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2022 07:02 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]
[..]
[..]
[..]
Mooie les voor je firefly. Ik hoop dat je nu begrijpt waarom DCA superieur is en de markt timen risicovol is. DCA beschermt ook tegen whale spelletjes.
Ik vrees dat hij straks weer aankomt met het verhaal dat hij net op goede moment een flashtrade heeft gedaan waardoor hij vannacht toch weer 10 procent winst heeft gepakt.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_205038342
quote:
1s.gif Op zondag 12 juni 2022 23:43 schreef firefly3 het volgende:
Net Bitcoin bijgekocht. Ik blijf bijkopen wanneer alles laag staat, ik luister niet naar DCA methodes.

De bodem is denk ik rond dit gebied, dus dit is mijn keuze (voor de mensen die mijn posities willen opschrijven). Vanaf nu en de herfst verwacht ik de accumulatie periode. In December verwacht ik dat we knallen.

Al mijn fiat gaat in crypto de komende maanden, van Bitcoin tot Ethereum tot Luffy.
Ik hoop dat je niet meer hier in steekt dan je je kan veroorloven. En als je nou echt per se de markt wil timen zou ik (geen financieel advies) vooral naar de BTC halving kijken. Dat is in ieder geval een event waarvan zeker is dat het gaat gebeuren. En dan ben je in december van dit jaar nog wel anderhalf jaar te vroeg, als het niet meer is.

Oh en ik zou zelf wegblijven van Luffy en andere vage shit die niks toevoegt. Zulke coins zijn leuk voor korte speculatieve ritjes maar alleen tijdens een hype. Dit lijkt me niet het goede moment.
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
pi_205038393
quote:
1s.gif Op maandag 13 juni 2022 07:42 schreef recursief het volgende:

[..]
Ik hoop dat je niet meer hier in steekt dan je je kan veroorloven. En als je nou echt per se de markt wil timen zou ik (geen financieel advies) vooral naar de BTC halving kijken. Dat is in ieder geval een event waarvan zeker is dat het gaat gebeuren. En dan ben je in december van dit jaar nog wel anderhalf jaar te vroeg, als het niet meer is.
Die bitcoin halving kunnen we nu wat anders interpreteren ;)
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_205038457
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2022 06:22 schreef raptorix het volgende:
[ twitter ]

_O- _O- _O- _O- _O-
Echt, het lef om dit te tweeten terwijl je weet dat het binnen uren/dagen in elkaar gaat klappen. Schaamteloos.
pi_205038467
Mensen die denken dat de bottom in is komen nog van een koude kermis thuis. Vooral alts zijn nog lang niet veilig, maar Bitcoin kan ook nog wel een klap krijgen.

Gister het laatste beetje Bitcoin van exchanges en Ledn gehaald. Veilig in cold storage. :) Not your keys, not your coins. Weer een belangrijke les van dit weekend.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_205038475
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2022 08:18 schreef dimmak het volgende:
Mensen die denken dat de bottom in is komen nog van een koude kermis thuis. Vooral alts zijn nog lang niet veilig, maar Bitcoin kan ook nog wel een klap krijgen.

Gister het laatste beetje Bitcoin van exchanges en Ledn gehaald. Veilig in cold storage. :) Not your keys, not your coins. Weer een belangrijke les van dit weekend.
De grootste verliezers zijn mensen die gedwongen zijn om te verkopen, daarom is het ook zo enorm belangrijk om altijd te zorgen dat je Crypto koopt met geld wat je niet direct nodig hebt, de winnaars zijn ook niet de mensen die op de top verkopen, maar juist kopen in dit soort periodes, en eens dat het nog een stuk lager kan, het zal me niet verbazen als ETH vandaag ook nog een duw naar beneden gaat krijgen.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_205038480
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2022 08:21 schreef raptorix het volgende:

[..]
De grootste verliezers zijn mensen die gedwongen zijn om te verkopen, daarom is het ook zo enorm belangrijk om altijd te zorgen dat je Crypto koopt met geld wat je niet direct nodig hebt, de winnaars zijn ook niet de mensen die op de top verkopen, maar juist kopen in dit soort periodes, en eens dat het nog een stuk lager kan, het zal me niet verbazen als ETH vandaag ook nog een duw naar beneden gaat krijgen.
Keep stacking. ;)
Uitvinder van de biersmiley.
pi_205038555
quote:
2s.gif Op maandag 13 juni 2022 05:28 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]
Ik zit een kilometer of wat van die kerel af :+ (Zit in Seoul) Hij zit niet in de cel want dan had ik dat wel op het nieuws gezien hier. Zijn kop komt af en toe langs omdat ie wel onderzocht wordt :P
Haha, zo dichtbij! :D
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_205038573
Geloof het of niet, ik heb vrijdag, voor het eerst in zo'n 2 jaar alles er uit gehaald. Ik zag de $28.6 support niet houden.

Dat was voor nu een makkelijke 10% extra holdings. Al ben ik er nog niet van overtuigd dat dit het eind is
pi_205038597
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2022 07:02 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]
[..]
[..]
[..]
Mooie les voor je firefly. Ik hoop dat je nu begrijpt waarom DCA superieur is en de markt timen risicovol is. DCA beschermt ook tegen whale spelletjes.
Ik dca wanneer bitcoin laag staat, maar dat is geen dca volgens de meeste mensen hier ;)
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_205038686
twitter


Nu is het hopen dat er geen BTC geliquideerd hoeft te worden, anders kan het heel snel gaan.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_205038699
Nu is het hopen dat iedereen zijn lesje hiervan heeft geleerd en shitcoins + het hele casino in de toekomst links laat liggen. Koop bitcoin, druk in cold storage, speel met lightning = winning.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_205038758
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2022 09:06 schreef dimmak het volgende:
Nu is het hopen dat iedereen zijn lesje hiervan heeft geleerd en shitcoins + het hele casino in de toekomst links laat liggen. Koop bitcoin, druk in cold storage, speel met lightning = winning.
Bitcoin is 7 maanden lang naar beneden gekelderd. Je kunt niet beweren dat het een goede move zou zijn geweest als je eind vorige jaar veel Bitcoin hebt gekocht. Hiernaast moet je erbij zeggen dat er slechts enkele zijn gevallen nu. Wél het gehele plaatje beschrijven :)
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_205038767
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2022 09:19 schreef firefly3 het volgende:

[..]
Bitcoin is 7 maanden lang naar beneden gekelderd. Je kunt niet beweren dat het een goede move zou zijn geweest als je eind vorige jaar veel Bitcoin hebt gekocht. Hiernaast moet je erbij zeggen dat er slechts enkele zijn gevallen nu. Wél het gehele plaatje beschrijven :)
Waarom zou dat erg zijn? Het is alleen erg als je die nu moet verkopen.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_205038777
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2022 09:19 schreef firefly3 het volgende:

[..]
Bitcoin is 7 maanden lang naar beneden gekelderd. Je kunt niet beweren dat het een goede move zou zijn geweest als je eind vorige jaar veel Bitcoin hebt gekocht. Hiernaast moet je erbij zeggen dat er slechts enkele zijn gevallen nu. Wél het gehele plaatje beschrijven :)
Wel het gehele plaatste beschrijven komt uit de mond van iemand die een tijdframe van 7 maanden pakt. :') Je verzint het niet.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_205038782
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2022 09:19 schreef raptorix het volgende:

[..]
Waarom zou dat erg zijn? Het is alleen erg als je die nu moet verkopen.
Dit kun je óók zeggen over altcoins zoals Ethereum of Ripple.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_205038788
quote:
7s.gif Op maandag 13 juni 2022 09:21 schreef dimmak het volgende:

[..]
Wel het gehele plaatste beschrijven komt uit de mond van iemand die een tijdframe van 7 maanden pakt. :') Je verzint het niet.
Jij doet een uitspraak en kiest hierbij zelf een timeframe. Misschien beter om gewoon als algemene uitspraak te houden: Ja er zullen altcoins vallen.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_205038799
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2022 09:22 schreef firefly3 het volgende:

[..]
Jij doet een uitspraak en kiest hierbij zelf een timeframe. Misschien beter om gewoon als algemene uitspraak te houden: Ja er zullen altcoins vallen.
Lezen blijft niet je sterkste vak.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_205038820
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2022 09:21 schreef firefly3 het volgende:

[..]
Dit kun je óók zeggen over altcoins zoals Ethereum of Ripple.
Zeker, maar als je een longtime holder bent wil je wel een munt met wat meer body en geschiedenis.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_205038824
Weer een rode dag. Ook op de beurs trouwens
pi_205038838
quote:
7s.gif Op maandag 13 juni 2022 09:23 schreef dimmak het volgende:

[..]
Lezen blijft niet je sterkste vak.
quote:
Nu is het hopen dat iedereen zijn lesje hiervan heeft geleerd
Hier impliceer je zelf een "einde" van een handelsmoment. Je hebt geen glazen bol, misschien gaan de meeste altcoins volgende week wel super veel omhoog.

quote:
en shitcoins + het hele casino in de toekomst links laat liggen.

Koop bitcoin, druk in cold storage, speel met lightning = winning
Hier gá je er weer vanuit dat Bitcoin het nu wint van FIAT. Jij praat nu wel degelijk over momentopnames.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_205038851
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2022 09:27 schreef firefly3 het volgende:

[..]
[..]
Hier impliceer je zelf een "einde" van een handelsmoment. Je hebt geen glazen bol, misschien gaan de meeste altcoins volgende week wel super veel omhoog.
[..]
Hier gá je er weer vanuit dat Bitcoin het nu wint van FIAT. Jij praat nu wel degelijk over momentopnames.
Moeten we je nu de hele tijd uitleggen dat er een verschil is tussen investeren en speculeren?
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_205038857
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2022 09:25 schreef raptorix het volgende:

[..]
Zeker, maar als je een longtime holder bent wil je wel een munt met wat meer body en geschiedenis.
Ja, of je speculeert voor de korte termijn op een relief rally
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_205038861
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2022 09:28 schreef raptorix het volgende:

[..]
Moeten we je nu de hele tijd uitleggen dat er een verschil is tussen investeren en speculeren?
Bitcoin blijft ook speculatie, hoe veilig het ook aanvoelt.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_205038862
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2022 09:27 schreef firefly3 het volgende:

[..]
[..]
Hier impliceer je zelf een "einde" van een handelsmoment. Je hebt geen glazen bol, misschien gaan de meeste altcoins volgende week wel super veel omhoog.
[..]
Hier gá je er weer vanuit dat Bitcoin het nu wint van FIAT. Jij praat nu wel degelijk over momentopnames.
Ik ga hier niet eens meer op in. :') Lees de vorige 100 topics maar terug als je hier een reactie op wil. Ik blijf tegen een muur aan praten. DCA lekker je shitcoin knul.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_205038873
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2022 09:29 schreef dimmak het volgende:

[..]
Ik ga hier niet eens meer op in. :') Lees de vorige 100 topics maar terug als je hier een reactie op wil. Ik blijf tegen een muur aan praten. DCA lekker je shitcoin knul.
Ieder zijn ding, ik hoop dat je gewoon mensen kunt laten die altcoins willen hebben, kopen, verkopen of speculeren hierop. Niet iedereen is van plan om 10 jaar lang Bitcoin te holden.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_205038893
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2022 09:29 schreef firefly3 het volgende:

[..]
Bitcoin blijft ook speculatie, hoe veilig het ook aanvoelt.
Nee hoor, mijn Bitcoins blijven exact het zelfde waard, sterker nog ik weet al wat de inflatie zal zijn.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_205038896
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2022 09:30 schreef firefly3 het volgende:

[..]
Ieder zijn ding, ik hoop dat je gewoon mensen kunt laten die altcoins willen hebben, kopen, verkopen of speculeren hierop. Niet iedereen is van plan om 10 jaar lang Bitcoin te holden.
Het punt is dan ook dat als mensen zouden stoppen met het speculeren met altcoins én Bitcoin de volatiliteit veel minder zou zijn. Het hele speculeren houdt innovatie in crypto tegen. De markt zal dit zelf moeten leren. En gezien jouw reacties hebben we nog een lange weg te gaan.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_205038905
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2022 09:33 schreef dimmak het volgende:

[..]
Het punt is dan ook dat als mensen zouden stoppen met het speculeren met altcoins én Bitcoin de volatiliteit veel minder zou zijn. Het hele speculeren houdt innovatie in crypto tegen. De markt zal dit zelf moeten leren.
Sterker nog zeer mooie altcoins met echte mogelijkheden sneeuwen onder.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_205038919
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2022 09:33 schreef raptorix het volgende:

[..]
Nee hoor, mijn Bitcoins blijven exact het zelfde waard, sterker nog ik weet al wat de inflatie zal zijn.
Zoals ik al eerder zei, Bitcoin kan verboden worden in de toekomst in de Westerse wereld, door de transacties van je bank naar exchanges te zien als witwassen. 100% zekerheid heb je niet.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_205038921
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2022 09:35 schreef firefly3 het volgende:

[..]
Zoals ik al eerder zei, Bitcoin kan verboden worden in de toekomst in de Westerse wereld, door de transacties van je bank naar exchanges te zien als witwassen. 100% zekerheid heb je niet.
Ben je nou echt te dom om te poepen?
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_205038922
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2022 09:33 schreef dimmak het volgende:

[..]
Het punt is dan ook dat als mensen zouden stoppen met het speculeren met altcoins én Bitcoin de volatiliteit veel minder zou zijn. Het hele speculeren houdt innovatie in crypto tegen. De markt zal dit zelf moeten leren. En gezien jouw reacties hebben we nog een lange weg te gaan.
Mee eens.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_205038938
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_205038979
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2022 09:51 schreef firefly3 het volgende:

[..]
Ik denk dat jij meer rekt gaat nu eerlijk gezegt? Ik heb nog fiat en vasgoed en ben geen Bitcoin maximalist zoals jouw strategie.
Je hebt honderden keren lopen beweren dat het beter was om te sprijden in shitcoins in plaats van in bitcoin te zitten. Laten we hopen voor jou dat niet al te veel van die gespreide coins helemaal geen bid prijs meer hebben aan het einde van de bear market :')
pi_205039031
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2022 09:44 schreef 10mil.bitcoin het volgende:

[..]
Je hebt honderden keren lopen beweren dat het beter was om te sprijden in shitcoins in plaats van in bitcoin te zitten. Laten we hopen voor jou dat niet al te veel van die gespreide coins helemaal geen bid prijs meer hebben aan het einde van de bear market :')
In bull markets stijgen altcoins het meest. In bearmarkets is fiat het meest stabiel.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  maandag 13 juni 2022 @ 09:57:23 #226
62913 Blik
The one and Only!
pi_205039039
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2022 09:55 schreef firefly3 het volgende:

[..]
In bull markets stijgen altcoins het meest. In bearmarkets is fiat het meest stabiel.
En in een bearmarket met hoge inflatie?
pi_205039056
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2022 09:55 schreef firefly3 het volgende:

[..]
In bull markets stijgen altcoins het meest. In bearmarkets is fiat het meest stabiel.
Waarom stap je dan net in bitcoin met je fiat voordat de markt weer verder in elkaar stort?
pi_205039060
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2022 09:57 schreef Blik het volgende:

[..]
En in een bearmarket met hoge inflatie?
Goeie, ligt eraan hoe erg de bearmarket is idd.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_205039066
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2022 09:59 schreef 10mil.bitcoin het volgende:

[..]
Waarom stap je dan net in bitcoin met je fiat voordat de markt weer verder in elkaar stort?
Hele kleine beetjes voor het geval de bearmarket plotseling over is, omdat Bitcoin laag staat is het "DCA tijd."
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_205039075
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2022 10:00 schreef firefly3 het volgende:

[..]
Hele kleine beetjes voor het geval de bearmarket plotseling over is, omdat Bitcoin laag staat is het "DCA tijd."
Bijzonder dat je zovaak in 1 reeks je eigen claims ontkracht, bravo daarvoor.

En overings is het niet alle fiat dat het goed doen. Zo doet Ome Putin het bizar genoeg het beste, wie had dat ooit gedacht huh?
pi_205039090
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2022 10:00 schreef firefly3 het volgende:

[..]
Hele kleine beetjes voor het geval de bearmarket plotseling over is, omdat Bitcoin laag staat is het "DCA tijd."
Sommige alts bloeden veel harder dan tijdens vorige crashes.

Toen BTC de 25k aant tikte vorig jaar juni of zo, toen was Cardano nog bijna 1 euro. ETC blijft wel redelijk binnen de pas lopen de met de Bitcoin-koers. Ondanks het Celsius drama
blablablabla
pi_205039114
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2022 10:02 schreef 10mil.bitcoin het volgende:

[..]
Bijzonder dat je zovaak in 1 reeks je eigen claims ontkracht, bravo daarvoor.

En overings is het niet alle fiat dat het goed doen. Zo doet Ome Putin het bizar genoeg het beste, wie had dat ooit gedacht huh?
Ik ontkracht helemaal niets. Je kunt niet de toekomst voorspellen, maar je weet dat alles laag staat. Voor de zekerheid crypto kopen voor het geval de bearmarket over is, want alles staat toch laag.

Kunnen we rusland dingen hier buiten laten?
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_205039127
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2022 10:04 schreef Elan het volgende:

[..]
Sommige alts bloeden veel harder dan tijdens vorige crashes.

Toen BTC de 25k aant tikte vorig jaar juni of zo, toen was Cardano nog bijna 1 euro. ETC blijft wel redelijk binnen de pas lopen de met de Bitcoin-koers. Ondanks het Celsius drama
Ja, gaat hard idd! Gelukkig kan ik bijkopen.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_205039139
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2022 10:08 schreef firefly3 het volgende:

[..]
Ja, gaat hard idd! Gelukkig kan ik bijkopen.
_O_
Heb al bijgekocht op 0.39. Dat leek drie dagen geleden een prima uitgangspunt. Nu begin ik echter te twijfelen _O-
blablablabla
pi_205039144
Hoelang duurt dit meestal? Zo'n crash periode.
blablablabla
  Redactie Frontpage maandag 13 juni 2022 @ 10:13:07 #236
4530 crew  Crazy Harry
pi_205039152
Stable coin die zn peg gegarandeerd volhoudt:

https://twitter.com/zeros(...)4QcAkARTIa9BLB2Ybkow
De discussie is niet privacy tegenover veiligheid maar vrijheid tegenover controle
Overzicht privacy-inperkende maatregelen/wetten/voorstellen
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing. ― George Bernard Shaw
pi_205039160
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2022 10:11 schreef Elan het volgende:
Hoelang duurt dit meestal? Zo'n crash periode.
Geen idee hoe lang dit gaat duren!
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  maandag 13 juni 2022 @ 10:20:37 #238
25175 suijkerbuijk
suijkerbuijk
pi_205039198
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2022 10:11 schreef Elan het volgende:
Hoelang duurt dit meestal? Zo'n crash periode.
Ligt er aan wat er gaat gebeuren.
Zelf ben ik nieuw in de crypto.
Maar ik heb dit aangenomen..

Geld alleen wat je kan missen
Investeren kan jaren duren
Crypto winter kan maanden tot jaren duren.
Je gedachten zetten dat alles gezien kan worden als je pensioen pot.

Maar troost je ik het met aandelen dit al mee gemaakt.
Dat ik via vast inleg en enzz bepaald bedrag zal moeten halen.
Was een spaar / levenspolis verzekering.
Die had ik van 2005 lopen en ik kan je vertellen dat ik geld beter zelf had weg moeten leggen dan had ik meer gehad dan wat op de polis elk jaar bij stond
Had dat zo beken en ik had nog een paar jaar te gaan en ik zal nooit niet op die bedrag uitkomen.
Alleen omdat wereld mark crash laat staan als ik nu nog zal hebben gehad wat in de markt gebeurt .
Dan was die polis nu onderwater gestaan.

Dit is de reden dat ik in de crypto ben gegaan.
Lang termijn plan voor later.
En dat ik nu zwaar rek gaat is niet anders aangezien de toekomst niet voorspelbaar is.
pi_205039235
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2022 10:20 schreef suijkerbuijk het volgende:

[..]
Ligt er aan wat er gaat gebeuren.
Zelf ben ik nieuw in de crypto.
Maar ik heb dit aangenomen..

Geld alleen wat je kan missen
Investeren kan jaren duren
Crypto winter kan maanden tot jaren duren.
Je gedachten zetten dat alles gezien kan worden als je pensioen pot.

Maar troost je ik het met aandelen dit al mee gemaakt.
Dat ik via vast inleg en enzz bepaald bedrag zal moeten halen.
Was een spaar / levenspolis verzekering.
Die had ik van 2005 lopen en ik kan je vertellen dat ik geld beter zelf had weg moeten leggen dan had ik meer gehad dan wat op de polis elk jaar bij stond
Had dat zo beken en ik had nog een paar jaar te gaan en ik zal nooit niet op die bedrag uitkomen.
Alleen omdat wereld mark crash laat staan als ik nu nog zal hebben gehad wat in de markt gebeurt .
Dan was die polis nu onderwater gestaan.

Dit is de reden dat ik in de crypto ben gegaan.
Lang termijn plan voor later.
En dat ik nu zwaar rek gaat is niet anders aangezien de toekomst niet voorspelbaar is.
Ik zit er ook in voor de lange termijn, doe gewoon DCA en dan zie ik eigenlijk alleen aan het einde van de maand hoeveel (of hoe weinig...) mijn portfolio waard is. Al zit ik nu in een fase waarin ik wellicht wat harder wil gaan sparen, o.a. door aanschaf auto.

En ik had zelf veel meer verwacht van VeChain, valt me echt tegen tot nu toe.
pi_205039291
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2022 10:20 schreef suijkerbuijk het volgende:

[..]
Ligt er aan wat er gaat gebeuren.
Zelf ben ik nieuw in de crypto.
Maar ik heb dit aangenomen..

Geld alleen wat je kan missen
Investeren kan jaren duren
Crypto winter kan maanden tot jaren duren.
Je gedachten zetten dat alles gezien kan worden als je pensioen pot.

Maar troost je ik het met aandelen dit al mee gemaakt.
Dat ik via vast inleg en enzz bepaald bedrag zal moeten halen.
Was een spaar / levenspolis verzekering.
Die had ik van 2005 lopen en ik kan je vertellen dat ik geld beter zelf had weg moeten leggen dan had ik meer gehad dan wat op de polis elk jaar bij stond
Had dat zo beken en ik had nog een paar jaar te gaan en ik zal nooit niet op die bedrag uitkomen.
Alleen omdat wereld mark crash laat staan als ik nu nog zal hebben gehad wat in de markt gebeurt .
Dan was die polis nu onderwater gestaan.

Dit is de reden dat ik in de crypto ben gegaan.
Lang termijn plan voor later.
En dat ik nu zwaar rek gaat is niet anders aangezien de toekomst niet voorspelbaar is.
Voor Bitcoin ziet het er allemaal niet eens zo somber uit. Mijn Tesla aandelen (heb er 2 gekocht toen de hype bijna niet groter kon :') ) zijn ook meer dan gehalveerd.

Maar om ETH en overige alts maak ik me zo langzamerhand wel zorgen. Als Bitcoin onder de 20K komt blijft er letterlijk amper iets over voor de lange termijn. Laat staan als hij nog verder zakt tot 15K of 10K.

Verkopen en later weer laget inkopen? Of simpelweg de rit uit zitten want verkopen= verliezen. Vind ik een lastig dilemma.
blablablabla
  maandag 13 juni 2022 @ 10:36:48 #241
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_205039331
Totale crypto-marketcap nu onder de 1T. Is toch zo'n 66% daling in 6 maanden. Dat is best veel voor een index.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  maandag 13 juni 2022 @ 10:37:56 #242
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_205039344
Toch zo'n 2.000.000.000.000 "verdampt"
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_205039382
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2022 10:36 schreef LXIV het volgende:
Totale crypto-marketcap nu onder de 1T. Is toch zo'n 66% daling in 6 maanden. Dat is best veel voor een index.
Dat is kenmerkend voor een jonge markt of asset, omdat volume relatief laag is zijn de stijgingen/dalingen ook veel groter, daarnaast moet er nog naar een reeele marktprijs toegewerkt worden.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  maandag 13 juni 2022 @ 10:45:18 #244
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_205039403
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2022 10:42 schreef raptorix het volgende:

[..]
Dat is kenmerkend voor een jonge markt of asset, omdat volume relatief laag is zijn de stijgingen/dalingen ook veel groter, daarnaast moet er nog naar een reeele marktprijs toegewerkt worden.
Het volume vind ik juist relatief hoog, met 12,5% van de gehele markt in 24 uur verhandeld.

Een groot deel van de daling komt natuurlijk van allerlei shitcoins die bijna niemand heeft, maar door hun bizarre aantallen toch een zekere marketcap hadden. Als die dan met 90% dalen lijkt het alsof er veel marketcap verloren gaat, terwijl in werkelijkheid alleen de oprichters (die het gros in de porto hebben ) verliezen.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  maandag 13 juni 2022 @ 10:46:37 #245
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_205039412
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2022 05:49 schreef raptorix het volgende:

[..]
Had het overigens een maand terug al voorspelt en wat mensen aangeraden snel uit te stappen, die zullen we nu wel dankbaar zijn :)

Overigens spannend voor ETH:

[ twitter ]
Komen aardig dichtbij nu... Nog maar 100 naar beneden te gaan ongeveer...
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_205039413
BTC.D bijna weer 50% :) Bijna op het hoogste punt in een jaar.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_205039416
Is tether next ?

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_205039419
quote:
11s.gif Op maandag 13 juni 2022 10:47 schreef Ali_boo het volgende:
Is tether next ?

[ twitter ]
Het komt van CryptoWhale af dus lijkt me niet.

En mocht het zou zijn is het om hun eigen stable te pushen.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_205039432
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2022 10:45 schreef LXIV het volgende:

[..]
Het volume vind ik juist relatief hoog, met 12,5% van de gehele markt in 24 uur verhandeld.

Een groot deel van de daling komt natuurlijk van allerlei shitcoins die bijna niemand heeft, maar door hun bizarre aantallen toch een zekere marketcap hadden. Als die dan met 90% dalen lijkt het alsof er veel marketcap verloren gaat, terwijl in werkelijkheid alleen de oprichters (die het gros in de porto hebben ) verliezen.
Ik doelde eigenlijk niet volume maar market capitalisatie, volume in crypto is een beetje verneukeratief omdat 99.999% off chain is en je dus niet weet wat er daadwerkelijk "verhandeld is".
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_205039434
quote:
2s.gif Op maandag 13 juni 2022 10:46 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]
Komen aardig dichtbij nu... Nog maar 100 naar beneden te gaan ongeveer...
Popcorn erbij :)
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  maandag 13 juni 2022 @ 10:55:16 #251
365087 RamboDirk
is een beer!
pi_205039463
  maandag 13 juni 2022 @ 10:56:34 #252
365087 RamboDirk
is een beer!
pi_205039475
Dit is niet leuk.
@Wereldgozer
@aTypisch
pi_205039515
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2022 10:56 schreef RamboDirk het volgende:
Dit is niet leuk.
@:wereldgozer
@:Atypisch
he bought

damp it
pi_205039541
quote:
11s.gif Op maandag 13 juni 2022 10:47 schreef Ali_boo het volgende:
Is tether next ?

[ twitter ]
Is een bericht van paar dagen geleden, gaat puur om de delisting van Siacoin.

Lijkt me ook dat het lastiger is om een liquidity attack op tether aan te gaan dan op Luna?
pi_205039584
quote:
2s.gif Op maandag 13 juni 2022 10:46 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]
Komen aardig dichtbij nu... Nog maar 100 naar beneden te gaan ongeveer...
Nog 5 tientjes :D
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  maandag 13 juni 2022 @ 11:21:12 #256
365087 RamboDirk
is een beer!
pi_205039654
Er is wel een dalende trend, flinke dip - licht herstel, flinke dip - licht herstel, flinke dip - licht herstel, flinke dip - licht herstel, flinke dip - licht herstel, flinke dip - licht herstel

Op naar 0 *O*
pi_205039759
Poeh dat gaat hard omlaag.
What Would Goku Do
pi_205039841
  maandag 13 juni 2022 @ 11:43:18 #259
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_205039846
Laagste prijs sinds 2021? BTC
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_205039847
Kopen kopen kopen :9~
pi_205039905
quote:
1s.gif Op maandag 13 juni 2022 11:43 schreef FL_Freak het volgende:
Kopen kopen kopen :9~
Ja idd! Ben nu ook flink aan het volladen, alle soorten crypto's. Van Bitcoin tot kleine Altcoins.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_205039920
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2022 10:36 schreef LXIV het volgende:
Totale crypto-marketcap nu onder de 1T. Is toch zo'n 66% daling in 6 maanden. Dat is best veel voor een index.
En nog steeds 2.3x waar het nooit meer boven zou komen, zo zie je maar!

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-06-2022 11:53:23 ]
pi_205039940
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2022 10:07 schreef firefly3 het volgende:

[..]
Ik ontkracht helemaal niets. Je kunt niet de toekomst voorspellen, maar je weet dat alles laag staat. Voor de zekerheid crypto kopen voor het geval de bearmarket over is, want alles staat toch laag.

Kunnen we rusland dingen hier buiten laten?
Je bent wel echt een typische fok autist. GL in ieder geval met de plukjes DCA kopen terwijl je niet aan DCA doet. Als je niet teveel fluffy en andere zooi koopt komt het helemaal goed!
  maandag 13 juni 2022 @ 11:59:51 #264
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_205040001
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2022 11:53 schreef 10mil.bitcoin het volgende:

[..]
En nog steeds 2.3x waar het nooit meer boven zou komen, zo zie je maar!
Kan dus nog heel wat af, bedoel je?
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  maandag 13 juni 2022 @ 12:01:50 #265
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_205040044
Waarom zien we LXIV alleen wanneer de kaarsen rood zijn?
Huilen dan.
pi_205040087
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2022 11:59 schreef LXIV het volgende:

[..]
Kan dus nog heel wat af, bedoel je?
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2022 11:59 schreef LXIV het volgende:

[..]
Kan dus nog heel wat af, bedoel je?
Het is relatief

De kans dat het lang trade op/onder het niveau waar jij dacht het nooit voorbij te gaan is vrij klein.
pi_205040109
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2022 11:54 schreef 10mil.bitcoin het volgende:

[..]
Je bent wel echt een typische fok autist. GL in ieder geval met de plukjes DCA kopen terwijl je niet aan DCA doet. Als je niet teveel fluffy en andere zooi koopt komt het helemaal goed!
Wat brengt het jou eigenlijk om elke keer dezelfde kutdiscussies met dezelfde user aan te gaan? Heb je er lol in, doet je blokkeer-knop het niet, wat is het?
pi_205040134
Iemand met de VanEck Ethereum ETN? (DE000A3GPSP7)
In één klap 29% er af vandaag. Iemand een verklaring? Ethereum zelf is maar 6% gedaald.
Cindy De Vuyst
pi_205040135
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2022 12:06 schreef Heph844 het volgende:

[..]
Wat brengt het jou eigenlijk om elke keer dezelfde kutdiscussies met dezelfde user aan te gaan? Heb je er lol in, doet je blokkeer-knop het niet, wat is het?
Gezien die bepaalde user al 100 topics dezelfde onzin herhaald.

If you see fraud and do not say fraud, you are a fraud. - Nassim Nicholas Taleb

Een fok user kunnen behoeden van Fluffy of Luna investments heb ik idd lol in ja.
  maandag 13 juni 2022 @ 12:10:05 #270
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_205040145
quote:
7s.gif Op maandag 13 juni 2022 12:01 schreef Isdatzo het volgende:
Waarom zien we LXIV alleen wanneer de kaarsen rood zijn?
Ik kom hier af en toe. De kaarsen zijn al een half jaar rood. Lastig om er te komen als ze groen zijn in een downtrend, niet?
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_205040156
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2022 11:54 schreef 10mil.bitcoin het volgende:

[..]
Je bent wel echt een typische fok autist. GL in ieder geval met de plukjes DCA kopen terwijl je niet aan DCA doet. Als je niet teveel fluffy en andere zooi koopt komt het helemaal goed!
Het is MR ekto wajong zolderkamer autist voor jou
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_205040208
twitter

Oei ome Saylor.
Uitvinder van de biersmiley.
  maandag 13 juni 2022 @ 12:22:30 #273
25175 suijkerbuijk
suijkerbuijk
pi_205040231
quote:
1s.gif Op maandag 13 juni 2022 10:31 schreef Elan het volgende:

[..]
Voor Bitcoin ziet het er allemaal niet eens zo somber uit. Mijn Tesla aandelen (heb er 2 gekocht toen de hype bijna niet groter kon :') ) zijn ook meer dan gehalveerd.

Maar om ETH en overige alts maak ik me zo langzamerhand wel zorgen. Als Bitcoin onder de 20K komt blijft er letterlijk amper iets over voor de lange termijn. Laat staan als hij nog verder zakt tot 15K of 10K.

Verkopen en later weer laget inkopen? Of simpelweg de rit uit zitten want verkopen= verliezen. Vind ik een lastig dilemma.
Tja ik ben niet bang voor de verkoop
Zo heb ik laatste extra winst gemaakt door als een jojo te spelen.
Pakte wat extra % zo.
Door dat ik dat heb gedaan staat btc bij me met deze dip aan valuta de zelfde waarde maar wel meer btc in de pocket.

Wel zit ik aan te denken om de btc bij coinbase weg te gaan halen en over te zetten naar mij hardware wallet .
Daar heb ik wel zwaar verlies om je de koop en verkoop kosten te hoog zijn.
Je kan daar niet als een jojo spelen met 5% stijging en daling.

Bnb staat nu ook in de min.
Maar daar maak ik me niet druk om.
Binance gaat van zelf wel weer in pool starten en stoppen de mensen er wel weer geld in.

De waarheid is dat de usa te veel invloed heeft in de crypto markt .
Er hoef daar maar wat te gebeuren en schijten stront.
Wat een labiel volk is dat .
  maandag 13 juni 2022 @ 12:26:17 #274
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_205040269
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2022 12:10 schreef LXIV het volgende:

[..]
Ik kom hier af en toe.
Maar alleen om je - vermeende - gelijk te komen halen.
Huilen dan.
pi_205040284
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2022 12:09 schreef einzeinz het volgende:
Iemand met de VanEck Ethereum ETN? (DE000A3GPSP7)
In één klap 29% er af vandaag. Iemand een verklaring? Ethereum zelf is maar 6% gedaald.
Wordt niet in gehandeld in het weekend, dus is de daling van vrijdagavond tot nu?
pi_205040289
quote:
7s.gif Op maandag 13 juni 2022 12:26 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Maar alleen om je - vermeende - gelijk te komen halen.
Soms heeft hij gelijk, soms iemand anders. Ligt eraan bij welke timeframe je het bekijkt ;) En ook al is je timeframe 30 jaar, het blijft speculaas
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  maandag 13 juni 2022 @ 12:30:22 #277
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_205040301
quote:
7s.gif Op maandag 13 juni 2022 12:26 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Maar alleen om je - vermeende - gelijk te komen halen.
Wat is mijn gelijk? Daar ga ik toch al helemaal niet meer over in discussie met jullie? Ik ben geen crypto-fan, dat klopt. Voor mij bezit crypto geen intrinsieke waarde en daarom beleg ik er niet in. Wat jullie doen moeten jullie weten. Wat de koersen doen weet ik niet, misschien stijgt BTC wel ooit naar de $100K. Maar ook dan vind ik het dan niet waard.

Wat mij wel interesseert is de hele dynamiek op deze markt omdat ze uniek en nieuw is. In principe gun ik iedereen het beste met zijn beleggingen, want of jullie nu winst of verlies maken is voor mij neutraal.

Toen BTC aan het pieken was en record-na-record brak kwam ik vaker in dit topic dan nu. Het zijn gewoon de momenten waarop er iets gebeurt wanneer ik dit topic eens lees.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_205040340
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2022 12:30 schreef LXIV het volgende:

[..]
Wat is mijn gelijk? Daar ga ik toch al helemaal niet meer over in discussie met jullie? Ik ben geen crypto-fan, dat klopt. Voor mij bezit crypto geen intrinsieke waarde en daarom beleg ik er niet in. Wat jullie doen moeten jullie weten. Wat de koersen doen weet ik niet, misschien stijgt BTC wel ooit naar de $100K. Maar ook dan vind ik het dan niet waard.

Wat mij wel interesseert is de hele dynamiek op deze markt omdat ze uniek en nieuw is. In principe gun ik iedereen het beste met zijn beleggingen, want of jullie nu winst of verlies maken is voor mij neutraal.

Toen BTC aan het pieken was en record-na-record brak kwam ik vaker in dit topic dan nu. Het zijn gewoon de momenten waarop er iets gebeurt wanneer ik dit topic eens lees.
Kijk uit anders krijg je deze mensen aan de deur:

Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  maandag 13 juni 2022 @ 12:41:10 #279
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_205040392
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2022 12:30 schreef LXIV het volgende:

Wat mij wel interesseert is de hele dynamiek op deze markt omdat ze uniek en nieuw is. In principe gun ik iedereen het beste met zijn beleggingen, want of jullie nu winst of verlies maken is voor mij neutraal.
Ja precies: https://mycroft.fok.nl/in(...)s=all&forum_id[]=232
Huilen dan.
pi_205040429
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2022 12:34 schreef firefly3 het volgende:

[..]
Kijk uit anders krijg je deze mensen aan de deur:

[ afbeelding ]
Goede reactie in de context man. :')

Bitcoin maximalism is geen Lightning maximalism. Feit is wel dat Lightning beter werkt voor transacties dan 100% van de shitcoins momenteel. Ik sluit verder niet uit dat Ligtning ooit vervangen gaat worden door een betere L2 oplossing.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_205040442
24k :9~
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  maandag 13 juni 2022 @ 12:48:05 #282
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_205040450
quote:
Coole tool. Wist niet dat we dit hadden. Maar je ziet toch een redelijk rechtlijnige trend.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  maandag 13 juni 2022 @ 12:51:27 #283
25175 suijkerbuijk
suijkerbuijk
pi_205040478
Mensen zijn weer in goud aan het investeren .

Deze foto zelf gemaakt op dit moment.



Foto van de beurs op dit moment
Ze zijn nog niet open.

pi_205040539
quote:
7s.gif Op maandag 13 juni 2022 12:26 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Maar alleen om je - vermeende - gelijk te komen halen.
Ah joh laat hem toch

Hij is onze eigen Nederlandse versie van Jacob Shift, helemaal niets mis mee o|O
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_205040543
quote:
1s.gif Op maandag 13 juni 2022 12:51 schreef suijkerbuijk het volgende:
Mensen zijn weer in goud aan het investeren .

Deze foto zelf gemaakt op dit moment.

[ link | afbeelding ]

Foto van de beurs op dit moment
Ze zijn nog niet open.

[ link | afbeelding ]
Wow. Typisch ook dat men het digitale goud niet vertrouwd en richting goud gaat.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  maandag 13 juni 2022 @ 13:03:56 #286
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_205040577
twitter


:+
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_205040595
quote:
twitter

:P
Uitvinder van de biersmiley.
  maandag 13 juni 2022 @ 13:10:15 #288
25175 suijkerbuijk
suijkerbuijk
pi_205040616
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2022 12:59 schreef firefly3 het volgende:

[..]
Wow. Typisch ook dat men het digitale goud niet vertrouwd en richting goud gaat.
Te veel ouwe zakken in de wereld die de markt hebben .
Daarom gaan ze weer terug in goud .
Maar ook hier geld met goud als crypto.

Je kan wel goud kopen op papier maar het ligt niet in je kluis .

En laten we eerlijk zijn .
Als de landen crashen .
Hebben ze de recht in de grondwet zoals usa en de rest van de EU .
Om jouw bezittingen af te pakken .
Van huizen tot goud en zelfs je beleggers geld .

Op dat punt is btc veiliger omdat de key zelf beheerd en je die tot aan je dood mee kan nemen je graf in .

Dat is de reden dat ik overstap naar crypto.
Ik zie zeker een wereld reset komen
Dat is al gedaan namelijk in de jaren 70 olie crisis .

En ik zie dat weer gebeuren als er geen groei meer is in de markt .
Wat nu aardige aan het gebeuren is .
pi_205040692
Die Madelon Vos zit denk ik nu in het rood met haar Bitcoin DCA lol
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_205040862
Celsius ging toch al een tijdje nog slechter dan de rest van de markt? Is ook net zo'n ponzi als Luna natuurlijk
pi_205040865
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2022 13:06 schreef dimmak het volgende:

[..]
[ twitter ]
:P
Waar betaalden ze eigenlijk in hemelsnaam die hoge rentes van? :?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_205040883
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2022 13:21 schreef firefly3 het volgende:
Die Madelon Vos zit denk ik nu in het rood met haar Bitcoin DCA lol
Madelon liep al te DCA'en toen Bitcoin op 3K stond, echt die opmerkingen van jou :')
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  maandag 13 juni 2022 @ 14:00:47 #293
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_205040887
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2022 13:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]
Waar betaalden ze eigenlijk in hemelsnaam die hoge rentes van? :?
Als het een echte ponzi is, dan van geld van nieuwe investeerders vrees ik...
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_205040892
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2022 13:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]
Waar betaalden ze eigenlijk in hemelsnaam die hoge rentes van? :?
Die yield kan uit verschillende dingen komen. Het uitlenen van liquiditeit, leverage trading, investeren. Ik heb mij nooit zo verdiept in Celcius, maar zoiets zal het zijn.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_205040927
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2022 13:59 schreef raptorix het volgende:

[..]
Madelon liep al te DCA'en toen Bitcoin op 3K stond, echt die opmerkingen van jou :')
Niet op die sheet die ze altijd laat zien op haar Bitcoin DCA sheet vanaf September 2020. Beetje slecht humeur vandaag vanwege de Bitcoin koers?

Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_205040983
twitter

Is er iemand op zoek naar hopium? :P
Uitvinder van de biersmiley.
pi_205041005
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2022 14:07 schreef firefly3 het volgende:

[..]
Niet op die sheet die ze altijd laat zien op haar Bitcoin DCA sheet vanaf September 2020. Beetje slecht humeur vandaag vanwege de Bitcoin koers?

Madelon zit al veel langer in Bitcoin, als je bijvoorbeeld (zoals ik) vanaf het begin de Cryptocast had geluisterd had je dat geweten. Daarnaast ben je volgens mij ook gewoon te dom om te snappen wat uberhaupt het concept van DCA is, en waarom zou ik chagrijnig zijn? Ik DCA maandelijk Bitcoin, dus een lage prijs is op dit moment gewoon interessant.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_205041067
Een ieder doet waar hij/zij zich goed bij voelt. Niks mis mee.
pi_205041122
Wat een toeval he

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_205041138
quote:
11s.gif Op maandag 13 juni 2022 14:42 schreef Ali_boo het volgende:
Wat een toeval he

[ twitter ]
Mempool zit wel kneitervol, dus ik denk dat dat er iets mee te maken heeft? Ze moeten natuurlijk wel wat verdienen op de fees. :P
Uitvinder van de biersmiley.
pi_205041142
Dicht
Uitvinder van de biersmiley.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')