WIe wat en waar?quote:Op dinsdag 7 juni 2022 06:37 schreef mario390 het volgende:
teveel te jonge, en jemand zei zij moesten somige
met de ambulance wegrijden
Dat is waar. Zo zou het altijd moeten zijn maar dan overdag mooi weer en in de late avond. nacht regenquote:Op woensdag 8 juni 2022 21:25 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Hier ook, wel fijn geluid als je wilt slapen
Yep en iets koelerquote:Op woensdag 8 juni 2022 21:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is waar. Zo zou het altijd moeten zijn maar dan overdag mooi weer en in de late avond. nacht regen
Was weer gedoe blijkbaar, heb het zelf niet mee gekregenquote:Op woensdag 8 juni 2022 21:26 schreef mario390 het volgende:
geen idee waarom
dicht is,is en schlecht grap
Ik baal ook was juist wel weer leuk vond het oprecht leuker als afgelopen tijd voor dat het dicht was.quote:Op woensdag 8 juni 2022 21:26 schreef mario390 het volgende:
geen idee waarom
dicht is,is en schlecht grap
Heb vorige topic even terug gelezen snap het wel vind het jammer want de rest deed erg zijn best het leuk te houden ik wel althans.quote:Op woensdag 8 juni 2022 21:27 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Was weer gedoe blijkbaar, heb het zelf niet mee gekregen
Ja zodat het huis ook afkoelt snachts.quote:
Jawohlquote:Op woensdag 8 juni 2022 21:29 schreef mario390 het volgende:
is yvonne konigin van fok
kann zij doen wat zij will??
behalve dan je sneren naar mij toequote:Op woensdag 8 juni 2022 21:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Heb vorige topic even terug gelezen snap het wel vind het jammer want de rest deed erg zijn best het leuk te houden ik wel althans.
Tja maar dan hoeft toch niet meteen dicht denk ik dan.. jammer wel weerquote:Op woensdag 8 juni 2022 21:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Heb vorige topic even terug gelezen snap het wel vind het jammer want de rest deed erg zijn best het leuk te houden ik wel althans.
Je kan ook overdrijven en er werd niet eens meer hier gepostquote:Op woensdag 8 juni 2022 21:31 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Liever niet
10scs elders tot jullie beschikking
Jullie ook niet enkel wanneer dts op slot zat, nu voor altijd waarschijnlijkquote:Op woensdag 8 juni 2022 21:34 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Je kan ook overdrijven en er werd niet eens meer hier gepost
Maar dts draait gelukkig niet om jouw en mijquote:Op woensdag 8 juni 2022 21:31 schreef DJMO het volgende:
[..]
behalve dan je sneren naar mij toeIn DTS hield ik bewust mijn mond en heb ik alleen TR's gezet op je posts, hier kan ik het wel openlijk zeggen.
Dus dit is een plek waar de meeste uit dts dan gaan posten..quote:Op woensdag 8 juni 2022 21:36 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Jullie ook niet enkel wanneer dts op slot zat, nu voor altijd waarschijnlijk
Ik gun jullie gewoon een geweldig verblijf elders
Je bent te goed 😉quote:Op woensdag 8 juni 2022 21:36 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Jullie ook niet enkel wanneer dts op slot zat, nu voor altijd waarschijnlijk
Ik gun jullie gewoon een geweldig verblijf elders
Het hekele punt is dat jij DTS wil laten draaien op de manier waarop JIJ de meeste punten kunt pakken. Je wil voor andere users bepalen hoe ze mogen posten in DTS, en sorry, daar heb ik een schurfthekel aan. Ik heb me ingehouden omwille van DTS, maar de waarheid mag gezegd worden. Je hebt gewoon een bloedhekel aan me, omdat ik vaker aanwezig ben dan jij en daarom dus meer punten pak. Je kunt, gelijk een kleuter, niet tegen je verlies en zeurt om puntjes wat het plezier voor de rest verneukt.quote:Op woensdag 8 juni 2022 21:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Maar dts draait gelukkig niet om jouw en mijdat ging nergens te ver ook tegenwicht moet er zijn. Als ik jou sterkte wens met je schouder meen ik het ook verder was er wel een gezellige sfeer mooie balans ook tussen spel en praten de momenten dat ik er was.
En dat groepje is dus blijkbaar een beetje iets als gif en het zou mooi zijn als dat wat verdunt, zeker op de plek waar de straling is ontstaanquote:Op woensdag 8 juni 2022 21:38 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dus dit is een plek waar de meeste uit dts dan gaan posten..
Dat is lief maar ik post ook al elders
Dan kan heel FOK gesloten worden, overal is wel eens ruzie.quote:Op woensdag 8 juni 2022 21:43 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
En dat groepje is dus blijkbaar een beetje iets als gif en het zou mooi zijn als dat wat verdunt, zeker op de plek waar de straling is ontstaan
Dts is niet, was niet en zal nooit meer zijn
Verlorennnnnnn 🤣quote:Op woensdag 8 juni 2022 21:44 schreef Gizmogirl28 het volgende:
WTF ???
Ik had 1 week 2 dagen 16 uur en 23 sec. gezegd.![]()
@:yvonne .... 1 week te vroeg gesloten.
Haha nee hoor jij gebruikt dts als je persoonlijke ventilatie topic en daar is het niet voor bedoeld meer punten als mij maakt me niet zoveel uit maar ik hou niet van aandachtsgeile mensen die er een soort eigen alles draait om mij slowchat van maken die gaan dat maar ergens anders doen dus ja als dat teveel gebeurd moet dat ingedampt worden de waarheid is dat jij een beetje een aandachtsgeile gekkie bent en dat mag prima hoor maar niet waar ik een spel probeer te spelen.quote:Op woensdag 8 juni 2022 21:41 schreef DJMO het volgende:
[..]
Het hekele punt is dat jij DTS wil laten draaien op de manier waarop JIJ de meeste punten kunt pakken. Je wil voor andere users bepalen hoe ze mogen posten in DTS, en sorry, daar heb ik een schurfthekel aan. Ik heb me ingehouden omwille van DTS, maar de waarheid mag gezegd worden. Je hebt gewoon een bloedhekel aan me, omdat ik vaker aanwezig ben dan jij en daarom dus meer punten pak. Je kunt, gelijk een kleuter, niet tegen je verlies en zeurt om puntjes wat het plezier voor de rest verneukt.
Dat is uiteraard aan de baasquote:Op woensdag 8 juni 2022 21:45 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Dan kan heel FOK gesloten worden, overal is wel eens ruzie.
Is het ook.quote:
Jij speelt het spel op jouw manier, ik op het mijne. ik gun jou jouw manier van spelen, maar jij het mijne niet. En ja ik ben er klaar mee, vooral met jou, kleinzerige klierende kutkleuter dat je bent.quote:Op woensdag 8 juni 2022 21:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Haha nee hoor jij gebruikt dts als je persoonlijke ventilatie topic en daar is het niet voor bedoeld meer punten als mij maakt me niet zoveel uit maar ik hou niet van aandachtsgeile mensen die er een soort eigen alles draait om mij slowchat van maken die gaan dat maar ergens anders doen dus ja als dat teveel gebeurd moet dat ingedampt worden de waarheid is dat jij een beetje een aandachtsgeile gekkie bent en dat mag prima hoor maar niet waar ik een spel probeer te spelen.
Waarheid gezegd zijn we klaar.
Zal ik heropenen?quote:Op woensdag 8 juni 2022 21:44 schreef Gizmogirl28 het volgende:
WTF ???
Ik had 1 week 2 dagen 16 uur en 23 sec. gezegd.![]()
@:yvonne .... 1 week te vroeg gesloten.
Moet je met Yvonne besprekenquote:Op woensdag 8 juni 2022 21:47 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Is het ook.
Ik heb geen idee wat er is gebeurd, maar waarom niet degene die het veroorzaakt hebben aanspreken of zo.
Nu weer heel DTS gesloten.
Flikker die Mikey er gewoon vanaf , dan heb je rust in de tent terug. pseudomodder dat het isquote:
quote:
Nou daar ben ik het niet mee eens.quote:Op woensdag 8 juni 2022 21:43 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
En dat groepje is dus blijkbaar een beetje iets als gif en het zou mooi zijn als dat wat verdunt, zeker op de plek waar de straling is ontstaan
Dts is niet, was niet en zal nooit meer zijn
Misschien de personen aanspreken die het verpesten.. dat doe je ook met kinderen in een klas lokaalquote:
Dit spreekt elkaar een beetje tegen uiteraardquote:Op woensdag 8 juni 2022 21:50 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nou daar ben ik het niet mee eens.
Mensen moeten leren een andere te negeren of ze moeten de tr's eens beter lezen. Verder hou ik mij er buiten over hoe en waarom het weer dicht is
quote:Op woensdag 8 juni 2022 21:30 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee het ging kut tussendoor, er zitten aan deze kant van het scherm vrijwilligers, gewoon lui zoals jij en ik, en die moeten dagelijks zien hoe users over ze praten. Nee, gewoonweg nee.
Klaar.
Verzin maar iets anders.
Dat doen we al jaren, ik ben geen juf, jullie zijn volwassen mensen.quote:Op woensdag 8 juni 2022 21:52 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Misschien de personen aanspreken die het verpesten.. dat doe je ook met kinderen in een klas lokaal
Jij begint hoor.quote:Op woensdag 8 juni 2022 21:49 schreef DJMO het volgende:
[..]
Flikker die Mikey er gewoon vanaf , dan heb je rust in de tent terug. pseudomodder dat het is
En hoe moeten wij het oplossen dan als het weer dicht gaat of als er kinderachtig gedaan wordt etc.quote:Op woensdag 8 juni 2022 21:52 schreef yvonne het volgende:
[..]
[..]
Dat doen we al jaren, ik ben geen juf, jullie zijn volwassen mensen.
Laat gaan maatquote:Op woensdag 8 juni 2022 21:52 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Dit spreekt elkaar een beetje tegen uiteraard
Ohschei uit zeg.quote:
Jullie?quote:Op woensdag 8 juni 2022 21:52 schreef yvonne het volgende:
[..]
[..]
DJMO in ONZ / [ONZ SC] Dinsdag met regenquote:
Nu wel genoeg over jou en djmo hier. Mag idd via dm of met behulp van Admin bijv uitgepraatquote:Op woensdag 8 juni 2022 21:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
DJMO in ONZ / [ONZ SC] Dinsdag met regen
En daarna allemaal onwaarheden dat ik jaloers ben over meer aantal punten bla bla terwijl daar gaat het helemaal niet om maar ze is crew he dus zou wel weer.
Te triest voor woorden.quote:Op woensdag 8 juni 2022 21:47 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Is het ook.
Ik heb geen idee wat er is gebeurd, maar waarom niet degene die het veroorzaakt hebben aanspreken of zo.
Nu weer heel DTS gesloten.
Alle users doen dat?quote:Op woensdag 8 juni 2022 21:52 schreef yvonne het volgende:
[..]
[..]
Jah.quote:Op woensdag 8 juni 2022 22:22 schreef aloa het volgende:
[..]
Te triest voor woorden.
Het moest zo gaan blijkbaar.
Ik snap er ook geen jota van.quote:Op woensdag 8 juni 2022 22:33 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik snap het echt niet.![]()
Heel FOK lijkt de laatste tijd wel één groot wespennest...
Geen hol meer aan zo.quote:Op woensdag 8 juni 2022 22:36 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik snap er ook geen jota van.
Overal is wel eens ruzie, dat hoort erbij en gaan mensen te ver dan is daar de ban knop voor.
Maar da's mijn mening.
Een user heeft een probleem met een mod...prima, maar moet dan het hele topic dichtquote:Op woensdag 8 juni 2022 22:51 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Nee, DTS is een leuk doorlopend topic.
Ik vind hier geen jota aan.
Tja als het de derde en laatste kans is en er wordt blijkbaar weer op de mod gehakt, dan snap ik wel dat het dichtgegooid wordt. Of je het nou wel of niet met het modden eens bent, dan nog moet je er in dts niet constant over doorzeiken. Dan verpest je het voor iedereen die er gewoon een spel wil spelen.quote:Op woensdag 8 juni 2022 22:58 schreef aloa het volgende:
[..]
Een user heeft een probleem met een mod...prima, maar moet dan het hele topic dicht
Ja doei.quote:Op woensdag 8 juni 2022 23:00 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Tja als het de derde en laatste kans is en er wordt blijkbaar weer op de mod gehakt, dan snap ik wel dat het dichtgegooid wordt. Of je het nou wel of niet met het modden eens bent, dan nog moet je er in dts niet constant over doorzeiken. Dan verpest je het voor iedereen die er gewoon een spel wil spelen.
Blijkbaar.quote:Op woensdag 8 juni 2022 22:58 schreef aloa het volgende:
[..]
Een user heeft een probleem met een mod...prima, maar moet dan het hele topic dicht
Als 1 iemand uit de supermarkt iets jat dan gaat toch ook niet de hele supermarkt dicht voor iedereen?quote:Op woensdag 8 juni 2022 23:00 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Tja als het de derde en laatste kans is en er wordt blijkbaar weer op de mod gehakt, dan snap ik wel dat het dichtgegooid wordt. Of je het nou wel of niet met het modden eens bent, dan nog moet je er in dts niet constant over doorzeiken. Dan verpest je het voor iedereen die er gewoon een spel wil spelen.
Van mij ook, maar dit is wel iets tussen hem en Paul.quote:Op woensdag 8 juni 2022 23:03 schreef aloa het volgende:
[..]
Ja doei.
Het is 1 user die dat doet. Dat kan je niet op alle users projecteren.
En FreshFruit is mijn maatje.
Ik vind het ook jammer, maar iedereen wist dat het bij gedoe einde DTS is, maar toch escaleert het al na twee dagen. Tja.quote:Op woensdag 8 juni 2022 23:03 schreef aloa het volgende:
[..]
Ja doei.
Het is 1 user die dat doet. Dat kan je niet op alle users projecteren.
En FreshFruit is mijn maatje.
Het was al de derde keer op rij, het houdt een keer op.quote:Op woensdag 8 juni 2022 23:05 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Als 1 iemand uit de supermarkt iets jat dan gaat toch ook niet de hele supermarkt dicht voor iedereen?
Zou wat wezen.
Jep.quote:Op woensdag 8 juni 2022 23:06 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Van mij ook, maar dit is wel iets tussen hem en Paul.
Komop zeg.quote:Op woensdag 8 juni 2022 23:08 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ik vind het ook jammer, maar iedereen wist dat het bij gedoe einde DTS is, maar toch escaleert het al na twee dagen. Tja.
Als dat de reden is dan kunnen ze beter heel FOK af sluiten.quote:Op woensdag 8 juni 2022 23:09 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Het was al de derde keer op rij, het houdt een keer op.
Dat zei ik ook.quote:Op woensdag 8 juni 2022 23:14 schreef mazaru het volgende:
Zo snel had ik niet verwacht. Ik had toch wel verwacht dat het minstens een week zou duren
Of alle topics dicht waarin gekissebist wordt. Zo krijgen we binnen een week allemaal een leven buiten Fok!quote:Op woensdag 8 juni 2022 23:22 schreef 4-elements het volgende:
Gewoon weer nieuw DTS topic openen morgen.
beetje debiel welquote:Op woensdag 8 juni 2022 23:14 schreef mazaru het volgende:
Zo snel had ik niet verwacht. Ik had toch wel verwacht dat het minstens een week zou duren
Dat dus.quote:Op woensdag 8 juni 2022 23:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
Of alle topics dicht waarin gekissebist wordt. Zo krijgen we binnen een week allemaal een leven buiten Fok!
Gewoon de ruziemakers laten afkoelen en weer door. Door te sluiten wordt het voor iedereen verpest. Beetje kinderachtig.quote:Op woensdag 8 juni 2022 23:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
Of alle topics dicht waarin gekissebist wordt. Zo krijgen we binnen een week allemaal een leven buiten Fok!
Laat me niet lachenquote:
Ik heb gereplied op een post en haar gementioned ... dat zij er daarna ergens anders op doorgaat is verder niet mijn probleem.. en dat je nu op mij doorgaat is wel een teken van zwakte .. Ik meldde alleen dat ik top10 stond .. klaarquote:Op woensdag 8 juni 2022 23:56 schreef aloa het volgende:
[..]
Laat me niet lachen![]()
Vies gestook van jou met Soury. Waardoor ik weer een kutbeeld krijg.
Bedankt.
Komt door ffquote:Op donderdag 9 juni 2022 01:42 schreef mario390 het volgende:
dat gevt het toch niet|:
ik was al op 7
Volgens mij is er niks gebeurd, of er zijn een hoop reacties weg. Gewoon het gebruikelijke beetje schoppen tegen de gevestigde orde. Mocht vroeger, moet nu ook kunnen. Of je moet ff duidelijk maken dat het nu niet meer kanquote:
welke post?quote:
Op een na laatste topic rond zeven uurquote:
Thx, dat vond ik wel een onterechte post van FF want Paul postte juist leuk mee sinds DTS weer open was (ik had hem wel een nieuwe kans gegeven)quote:Op donderdag 9 juni 2022 03:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Op een na laatste topic rond zeven uur
De kogel kwam van FOK!quote:Op donderdag 9 juni 2022 05:27 schreef PLY het volgende:
Die man in die scoot mobiel met dat mes ken ik is een fokker.
Ging helemaal door het lint na sluiting DTS
g0dm0rg0nquote:
Morning maa(n)tje.quote:
Goedemorgen:)quote:
Werk je al weer hele dagen op kantoor of om en om thuis/kantoorquote:Op donderdag 9 juni 2022 08:29 schreef Maanvis het volgende:
https://www.bd.nl/uden-ve(...)ijdag-plat~a1b4ae85/
Morgen thuis werken
quote:Op donderdag 9 juni 2022 08:26 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Goedemorgen:)
Jij bent natuurlijk vroeg opgestaan om free FreshFruit roepers te spotten
Zelf ingekleurdquote:
ik mag 3 dagen op kantoor werken, we hebben een hendige app waarmee we een bureau kunnen boekenquote:Op donderdag 9 juni 2022 08:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Werk je al weer hele dagen op kantoor of om en om thuis/kantoor
Het is wat, je bureau boeken om te kunnen werkenquote:Op donderdag 9 juni 2022 09:13 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik mag 3 dagen op kantoor werken, we hebben een hendige app waarmee we een bureau kunnen boeken
Mapiq heet het
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als ik meer dan 3 dagen wil boeken dan kan dat niet, dan moet dat via HR
Okquote:Op donderdag 9 juni 2022 09:13 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik mag 3 dagen op kantoor werken, we hebben een hendige app waarmee we een bureau kunnen boeken
Mapiq heet het
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als ik meer dan 3 dagen wil boeken dan kan dat niet, dan moet dat via HR
klopt, laten we het dan over andere dingen hebben.quote:Op donderdag 9 juni 2022 10:21 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Dat weet je wel.
Dit gaat nergens meer over.
Zoek het maar uit.quote:Op donderdag 9 juni 2022 10:22 schreef murp het volgende:
[..]
klopt, laten we het dan over andere dingen hebben.
Idd belachelijk dat je geen gremlin meer hebt als avaquote:Op donderdag 9 juni 2022 10:21 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Dat weet je wel.
Dit gaat nergens meer over.
Bemoei je er niet meer.quote:Op donderdag 9 juni 2022 10:24 schreef Paul het volgende:
[..]
Idd belachelijk dat je geen gremlin meer hebt als ava
Hey heyquote:
quote:
Goeiemorgen @Paul!quote:
Je snapt zelf toch ook wel dat dat niet waar isquote:Op donderdag 9 juni 2022 11:03 schreef Maanvis het volgende:
nu de aanstichter weg is kunnen we gewoon weer DTS openen
Het is niet de schuld van FF alleen dat DTS dicht is Paul is ook niet geheel onschuldig.quote:Op donderdag 9 juni 2022 11:03 schreef Maanvis het volgende:
nu de aanstichter weg is kunnen we gewoon weer DTS openen
Waarom ben ik schuldig aan het sluiten van DTS? Ik heb volgens mij gewoon gezellig meegepost de afgelopen 2 dagenquote:Op donderdag 9 juni 2022 11:18 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Het is niet de schuld van FF alleen dat DTS dicht is Paul is ook niet geheel onschuldig.
FF heeft een ban gekregen en daar bovenop is besloten dat DTS ook maar dicht moet.
Niet zijn beslissing niet zijn schuld maar die van de crew die em dicht hebben gegooid.
Ik ben benieuwd of deze post hier wel mag blijven staan.
Ik zeg niet alleen jij maar ook jij.quote:Op donderdag 9 juni 2022 11:20 schreef Paul het volgende:
[..]
Waarom ben ik schuldig aan het sluiten van DTS? Ik heb volgens mij gewoon gezellig meegepost de afgelopen 2 dagenSnap die focus van sommigen op mij niet helemaal
Nee er was niet echt ruzie paul poste inderdaad gewoon leuk mee het was ff die opeens leeg liep over eerdere irritaties van wat ik gezien heb.quote:Op donderdag 9 juni 2022 11:23 schreef Mrsloveable het volgende:
Maar wie hebben dan tr's gezet, want lijkt mij dat dat wel gebeurd is? En wat is de reden er van.. Ik heb Paul ook normaal zien posten eigenlijk..
Als er nu weer erg geruzied werd of mensen werden uitgescholden maar dat is volgens mij niet eens gebeurd
Ik heb het ook niet gezien, maar dat kan ook verwijderd zijn.quote:Op donderdag 9 juni 2022 11:23 schreef Mrsloveable het volgende:
Maar wie hebben dan tr's gezet, want lijkt mij dat dat wel gebeurd is? En wat is de reden er van.. Ik heb Paul ook normaal zien posten eigenlijk..
Als er nu weer erg geruzied werd of mensen werden uitgescholden maar dat is volgens mij niet eens gebeurd
Maar dat FF zijn mening er over uit dat is toch geen ramp?quote:Op donderdag 9 juni 2022 11:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nee er was niet echt ruzie paul poste inderdaad gewoon leuk mee het was ff die opeens leeg liep over eerdere irritaties van wat ik gezien heb.
Denk het haast wel dat gewoon verwijderd is..quote:Op donderdag 9 juni 2022 11:24 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet gezien, maar dat kan ook verwijderd zijn.
Er missen wel posten.quote:Op donderdag 9 juni 2022 11:27 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Denk het haast wel dat gewoon verwijderd is..
Ik denk dat het opgekropte woede is geweest.quote:Op donderdag 9 juni 2022 11:26 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Maar dat FF zijn mening er over uit dat is toch geen ramp?
nou in dit geval niet eigenlijk, tenzij je hebt zitten modden met de botte bijlquote:Op donderdag 9 juni 2022 11:20 schreef Paul het volgende:
[..]
Waarom ben ik schuldig aan het sluiten van DTS? Ik heb volgens mij gewoon gezellig meegepost de afgelopen 2 dagenSnap die focus van sommigen op mij niet helemaal
Heb nog geen plannen..quote:Op donderdag 9 juni 2022 11:28 schreef Dotteke het volgende:
Er over doorgaan heeft geen zin laten we gezellig gaan babbelen
MRSL ga je nog iets leuks doen morgen met je verjaardag?
Ook niet iets leuks met je ouders en je zus en de kids. Of vier je nooit je verjaardag?quote:
Ik kreeg meer de indruk dat het van iets hoger is gekomen.quote:Op donderdag 9 juni 2022 11:29 schreef Maanvis het volgende:
[..]
nou in dit geval niet eigenlijk, tenzij je hebt zitten modden met de botte bijl
Precies, maar goed ze hebben hun zin weer dat de boel weer dicht isquote:Op donderdag 9 juni 2022 11:28 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik denk dat het opgekropte woede is geweest.
Kan gebeuren, even afkoelen en het is weer klaar.
Nouja ik wil wel voorkomen dat de volgende act weer mensen wegjaagt of zich er ongemakkelijk bij voelenquote:Op donderdag 9 juni 2022 11:28 schreef Dotteke het volgende:
Er over doorgaan heeft geen zin laten we gezellig gaan babbelen
MRSL ga je nog iets leuks doen morgen met je verjaardag?
Vier het zondag maar dan gewoon thuisquote:Op donderdag 9 juni 2022 11:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ook niet iets leuks met je ouders en je zus en de kids. Of vier je nooit je verjaardag?
Toegegeven, vroeger mocht je gewoon zeggen dat een mod incompetent was en dan kreeg je geen banquote:Op donderdag 9 juni 2022 11:26 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Maar dat FF zijn mening er over uit dat is toch geen ramp?
Ja dat vind ik echt nergens op slaan.quote:Op donderdag 9 juni 2022 11:30 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Precies, maar goed ze hebben hun zin weer dat de boel weer dicht is
En waarom mag dat nu niet meer dan?quote:Op donderdag 9 juni 2022 11:31 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Toegegeven, vroeger mocht je gewoon zeggen dat een mod incompetent was en dan kreeg je geen ban
JIj wilt voorkomen, hoe dan?quote:Op donderdag 9 juni 2022 11:30 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Nouja ik wil wel voorkomen dat de volgende act weer mensen wegjaagt of zich er ongemakkelijk bij voelen
Nja boos om zijn heeft geen zin..quote:Op donderdag 9 juni 2022 11:31 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ja dat vind ik echt nergens op slaan.
Ben er best wel boos om ook.
BLM Bleu lives matter.quote:Op donderdag 9 juni 2022 11:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
JIj wilt voorkomen, hoe dan?
IK erger mij ook aan sommige dingen die mensen posten maar ik negeer het. Of ga elders kijken
Is toch ook leuk. Heb het ook altijd thuis gevierd, maar sinds ik minder goed ter been ben nam ik de kids en mijn pa mee uit eten. Maar dat is wel heel duur geworden nu. Ben wat anders aan het bedenken maar geen idee watquote:Op donderdag 9 juni 2022 11:30 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Vier het zondag maar dan gewoon thuis
Komt wel goed.quote:Op donderdag 9 juni 2022 11:32 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nja boos om zijn heeft geen zin..
Thuis fondeu/gourmetten of BBQ?quote:Op donderdag 9 juni 2022 11:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is toch ook leuk. Heb het ook altijd thuis gevierd, maar sinds ik minder goed ter been ben nam ik de kids en mijn pa mee uit eten. Maar dat is wel heel duur geworden nu. Ben wat anders aan het bedenken maar geen idee wat
Vaak wel gezellig idd..quote:Op donderdag 9 juni 2022 11:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is toch ook leuk. Heb het ook altijd thuis gevierd, maar sinds ik minder goed ter been ben nam ik de kids en mijn pa mee uit eten. Maar dat is wel heel duur geworden nu. Ben wat anders aan het bedenken maar geen idee wat
Ik wil het juist buiten de deur doen omdat ik anders veel te druk ben.quote:
Ja niet normaal toch.quote:Op donderdag 9 juni 2022 11:34 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Vaak wel gezellig idd..
Dat verneem je idd wel in de portemonnee ja
Oh ja dat is ook zo.quote:Op donderdag 9 juni 2022 11:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik wil het juist buiten de deur doen omdat ik anders veel te druk ben.
En als je kijkt wat alles kost ook het vlees is het geen grapje meer om het voor 16 man te moeten inslaan
Ze weten het wel op te krikken die prijzen 30 cent weer op een pak koffie er bij hoppa alsof het niets is.quote:Op donderdag 9 juni 2022 11:36 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Oh ja dat is ook zo.
Ik vergeet de prijzen in de supermarkt.
Wie is dat?quote:
ja in dit geval raakt het mensen RL he. omdat veel mensen in DTS en ONZ SC hun dagelijkse levens posten en als er dan iemand komt met een act dan heb je de verwarring van 'wij hebben geen relatie/verkering/gaan IRL dingen samen doen'.. en als het wederzijds is en je dat kunt merken dat het een wederzijds geintje is dan is het natuurlijk geen probleem, maar das nu 3x niet zo geweestquote:Op donderdag 9 juni 2022 11:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
JIj wilt voorkomen, hoe dan?
IK erger mij ook aan sommige dingen die mensen posten maar ik negeer het. Of ga elders kijken
Op alle producten een paar dubbeltjes erbovenop, je merkt het bij de kassa.quote:Op donderdag 9 juni 2022 11:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze weten het wel op te krikken die prijzen 30 cent weer op een pak koffie er bij hoppa alsof het niets is.
En dat is waar FF niet tegen kan. Nee = nee en dan niet doorgaan met opdringen, mentionen, opmerkingen etc.quote:Op donderdag 9 juni 2022 11:38 schreef Maanvis het volgende:
dus niet met een act
[..]
ja in dit geval raakt het mensen RL he. omdat veel mensen in DTS en ONZ SC hun dagelijkse levens posten en als er dan iemand komt met een act dan heb je de verwarring van 'wij hebben geen relatie/verkering/gaan IRL dingen samen doen'.. en als het wederzijds is en je dat kunt merken dat het een wederzijds geintje is dan is het natuurlijk geen probleem, maar das nu 3x niet zo geweest
Ik vermoed dat je iets in Paul herkent van jezelf en dat je het beste met hem voor hebt.quote:Op donderdag 9 juni 2022 11:31 schreef Maanvis het volgende:
ja ik dacht gisteren echt nog , mede doordat @:scrupuleus me dat had gezegd, effe @:paul een nieuwe kans geven in de nieuwe DTS en hij postte gewoon leuk mee
Hey gast, heb jij psychologie gestudeerd?quote:Op donderdag 9 juni 2022 11:40 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik vermoed dat je iets in Paul herkent van jezelf en dat je het beste met hem voor hebt.
Alleen werken dingen vaak het beste als je een bepaalde afstand bewaard.
Voor de volgende keer!
Intuïtiequote:Op donderdag 9 juni 2022 11:43 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Hey gast, heb jij psychologie gestudeerd?
je zit er niet naastquote:
Waar ga jij hene danquote:Op donderdag 9 juni 2022 11:43 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Ik ga andere dingen doen, misschien zo nu en dan hier eens.
Heb niet zoveel zin om me met een halfdood topic bezig te houden.
Ja en niet een keer, gebeurd momenteel bijna wekelijks dat er iets bij op komtquote:Op donderdag 9 juni 2022 11:38 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Op alle producten een paar dubbeltjes erbovenop, je merkt het bij de kassa.
Klopt.quote:Op donderdag 9 juni 2022 11:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en niet een keer, gebeurd momenteel bijna wekelijks dat er iets bij op komt
Ze maken er volgens mij echt misbruik vanquote:
quote:Op donderdag 9 juni 2022 11:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze maken er volgens mij echt misbruik van
Werkse Mikey weer helemaal opgeknapt?quote:
Ik vind het belachelijk dat DTS wordt dichtgegooid omdat er 2 personen kibbelen. Als je ziet hoeveel mensen er wel leuk mee posten en plezier in dat topic hebben dan lijkt het er meer op dat dit wordt gebruikt als lam excuus om DTS dicht te krijgen.quote:Op donderdag 9 juni 2022 11:28 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik denk dat het opgekropte woede is geweest.
Kan gebeuren, even afkoelen en het is weer klaar.
Kreeg vanmorgen weer last nu gaat het welquote:Op donderdag 9 juni 2022 12:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Werkse Mikey weer helemaal opgeknapt?
Kijken of de diëtiste iets voor je kan doenquote:Op donderdag 9 juni 2022 12:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Kreeg vanmorgen weer last nu gaat het wel
Dat dus.quote:Op donderdag 9 juni 2022 12:21 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik vind het belachelijk dat DTS wordt dichtgegooid omdat er 2 personen kibbelen. Als je ziet hoeveel mensen er wel leuk mee posten en plezier in dat topic hebben dan lijkt het er meer op dat dit wordt gebruikt als lam excuus om DTS dicht te krijgen.
Het zwarte schaap van Fok! blijkbaar. Ik lees wel eens mee in andere topics en daar zie ik veel meer gezeur en gekissebis. Daar worden gewoon posten verwijderd en gaat het lekker door met de mensen die normaal posten.quote:Op donderdag 9 juni 2022 12:27 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Dat dus.
Laat ze dat dan gewoon zeggen dat het een doorn in het oog is.
Waarom snap ik niet het is een goed lopend topic.
En zo hoort dat ook, daar zijn mods voor om dat in de gaten te houden.quote:Op donderdag 9 juni 2022 12:29 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het zwarte schaap van Fok! blijkbaar. Ik lees wel eens mee in andere topics en daar zie ik veel meer gezeur en gekissebis. Daar worden gewoon posten verwijderd en gaat het lekker door met de mensen die normaal posten.
Ik bewaar veel, kan nog posts terughalen van crewleden en prominente fokkers die veel erger zijn.quote:Op donderdag 9 juni 2022 12:27 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Dat dus.
Laat ze dat dan gewoon zeggen dat het een doorn in het oog is.
Waarom snap ik niet het is een goed lopend topic.
BEdankt voor het meedenken als het misschien volgend jaar weer open gaatquote:Op donderdag 9 juni 2022 12:45 schreef Maanvis het volgende:
@:paul @:murp @:swj @:yvonne Gewoon niet meer reageren op TR's en gezanik in FB over DTS, hoe moeilijk is het
Ja idd.quote:Op donderdag 9 juni 2022 12:44 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik bewaar veel, kan nog posts terughalen van crewleden en prominente fokkers die veel erger zijn.
Ruzietjes horen erbij, daar zijn we mensen voor.quote:Op donderdag 9 juni 2022 12:46 schreef Maanvis het volgende:
Tenzij er echt mensen IRL bedreigd worden of het hele forum ontspoort is er niks aan de hand
Zwak.quote:Op donderdag 9 juni 2022 12:46 schreef murp het volgende:
[..]
BEdankt voor het meedenken als het misschien volgend jaar weer open gaat
En volgend jaar heb nog steeds hetzelfde clubje wat daar post en gedoe hou je toch.. Geef nou maar gewoon toe dat DTS niet meer past in het nieuw Fok! forum beleidquote:Op donderdag 9 juni 2022 12:46 schreef murp het volgende:
[..]
had je dat niet eerder kunnen bedenken, nu heb je een hoop ontevreden users en WEER een kerfstok waarmee mensen geslagen worden en waardoor mensen een hekel aan jullie hebbenquote:Op donderdag 9 juni 2022 12:46 schreef murp het volgende:
[..]
Doek dan heel ONZ maar opquote:Op donderdag 9 juni 2022 12:49 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
En volgend jaar heb nog steeds hetzelfde clubje wat daar post en gedoe hou je toch.. Geef nou maar gewoon toe dat DTS niet meer past in het nieuw Fok! forum beleid
nee, in KLB mag elkaar afzeiken gewoonquote:
Oh..quote:Op donderdag 9 juni 2022 12:54 schreef Maanvis het volgende:
[..]
nee, in KLB mag elkaar afzeiken gewoon
/carequote:
nemen we meequote:Op donderdag 9 juni 2022 12:49 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
En volgend jaar heb nog steeds hetzelfde clubje wat daar post en gedoe hou je toch.. Geef nou maar gewoon toe dat DTS niet meer past in het nieuw Fok! forum beleid
Ik heb een dikke huid hoor. Ik hoop enkel dat jullie eens beseffen dat FOK! niet IRL is. Daarom hebben we ook nicknames. Alles is tegenwoordig zo persoonlijk op FOK!quote:Op donderdag 9 juni 2022 12:51 schreef Maanvis het volgende:
[..]
had je dat niet eerder kunnen bedenken, nu heb je een hoop ontevreden users en WEER een kerfstok waarmee mensen geslagen worden en waardoor mensen een hekel aan jullie hebben
Dat komt doordat veel mensen de coronatijd alleen hebben overleefd dankzij DTS. Effe je ei kwijt, effe je dag doorspreken. Daarom is er veel psychisch leed bespaard gebleven. (ik had serieus zelfmoordneigingen)quote:Op donderdag 9 juni 2022 12:58 schreef murp het volgende:
[..]
/care
[..]
nemen we mee
[..]
Ik heb een dikke huid hoor. Ik hoop enkel dat jullie eens beseffen dat FOK! niet IRL is. Daarom hebben we ook nicknames. Alles is tegenwoordig zo persoonlijk op FOK!
Ga werkenquote:Op donderdag 9 juni 2022 13:04 schreef Maanvis het volgende:
o en als het allemaal zo IRL onserieus is waarom dan zo'n jankpost van @:yvonne met 'vrijwilliguhrs boehoe wij ervaren hellenangst en pijn en ons hart zwemt in bloed door jullie opmerkingen'
Joh ga janken.quote:Op donderdag 9 juni 2022 13:04 schreef Maanvis het volgende:
o en als het allemaal zo IRL onserieus is waarom dan zo'n jankpost van @:yvonne met 'vrijwilliguhrs boehoe wij ervaren hellenangst en pijn en ons hart zwemt in bloed door jullie opmerkingen'
Wat een enorm goed ideequote:
Ik ben blij dat je er nog ben. En je kan hier ook gewoon je ei kwijt he? ( let wel op dat al je posts op een forum blijven staan ed) Alleen een spelletje (DTS) haalt het slechte van mensen/ users naar boven. Echt superjammer, maar het werkt gewoon niet met de huidige userbase.quote:Op donderdag 9 juni 2022 13:01 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dat komt doordat veel mensen de coronatijd alleen hebben overleefd dankzij DTS. Effe je ei kwijt, effe je dag doorspreken. Daarom is er veel psychisch leed bespaard gebleven. (ik had serieus zelfmoordneigingen)
Daarvoor is het FB topic toch niet bedoeld? Je moet toch iets serieus hebben in ONZ?quote:Maar.. man gast waarom doe je dan zo moeilijk. Ik mag niet eens meer goedemorgen tegen jullie zeggen in FB of je een complimentje geven zonder dat het verwijderd wordt
En hoe origineel, ipv 'bolk'doen we 'goal'quote:
quote:Op donderdag 9 juni 2022 13:08 schreef yvonne het volgende:
[..]
En hoe origineel, ipv 'bolk'doen we 'goal'
@tong80 wil de rijmpjes voor de winnaar vast wel makenquote:Op donderdag 9 juni 2022 13:08 schreef yvonne het volgende:
[..]
Goed plan!quote:Op donderdag 9 juni 2022 13:08 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee jullie maken het persoonlijk door een hele groep te beschuldigen en te straffen voor iets waar ze niks mee te maken hebben.quote:Op donderdag 9 juni 2022 12:58 schreef murp het volgende:
Ik heb een dikke huid hoor. Ik hoop enkel dat jullie eens beseffen dat FOK! niet IRL is. Daarom hebben we ook nicknames. Alles is tegenwoordig zo persoonlijk op FOK!
Of in Darts, 180!!!!quote:
quote:
Voetbal is ook maar een spelletje, maar die topics blijven ook gewoon open.quote:
Ja, en nu mag je die drol weer terugtrekkenquote:Op donderdag 9 juni 2022 13:12 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Nee jullie maken het persoonlijk door een hele groep te beschuldigen en te straffen voor iets waar ze niks mee te maken hebben.
Ik heb em er net met moeite uit gedrukt.quote:Op donderdag 9 juni 2022 13:18 schreef murp het volgende:
[..]
Ja, en nu mag je die drol weer terugtrekken
Daarom nietquote:Op donderdag 9 juni 2022 13:17 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Voetbal is ook maar een spelletje, maar die topics blijven ook gewoon open.
Daar hebben jullie wel het vermogen om alleen degene eruit te halen die ook daadwerkelijk wat doen.
Waarom hier dan niet?
Ik merk hetquote:Op donderdag 9 juni 2022 13:18 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik heb em er net met moeite uit gedrukt.
Nou dit dus. Laffe antwoorden.quote:
quote:Op donderdag 9 juni 2022 13:22 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Om mij tief je me er weer af ik ben klaar met dit hypocriete gedoe.![]()
![]()
Laat je niet opfokken. Lekker naar buiten meid, het zonnetje schijnt en een zinnig antwoord ga je hier niet krijgenquote:Op donderdag 9 juni 2022 13:22 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Nou dit dus. Laffe antwoorden.
Geen discussie mogelijk met mensen die een bord voor hun kop hebben.
Jullie hebben een belabberde keuze gemaakt en willen er niet over praten.
![]()
Klopt, het is een spelletje waarin ook onderhuidse spanningen merkbaar zijn. En de mods steken inderdaad veel vrije tijd in het forumquote:Op donderdag 9 juni 2022 13:07 schreef murp het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je er nog ben. En je kan hier ook gewoon je ei kwijt he? ( let wel op dat al je posts op een forum blijven staan ed) Alleen een spelletje (DTS) haalt het slechte van mensen/ users naar boven. Echt superjammer, maar het werkt gewoon niet met de huidige userbase.
Er komt helemaal geen antwoord.quote:Op donderdag 9 juni 2022 13:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
Laat je niet opfokken. Lekker naar buiten meid, het zonnetje schijnt en een zinnig antwoord ga je hier niet krijgen
Maar als je de angel eruit haalt dan is er niets meer aan de hand. Dit is gewoon een arm amputeren omdat er een vinger gekneusd is.quote:Op donderdag 9 juni 2022 13:25 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Klopt, het is een spelletje waarin ook onderhuidse spanningen merkbaar zijn. En de mods steken inderdaad veel vrije tijd in het forumen oude koeien uit de sloot halen is niet handig in zo'n topic. Vooral niet als het al gezegd is dat bij nieuw gezeik het definitief over is met DTS.
Maar wat ik nog wel wil meegeven is dat ook bepaalde mods hun persoonlijke issues met bepaalde users ook eens achterwege moeten laten. En niet iedereen zal dit opmerken, maar ik zie het wel. Dus bijvoorbeeld als mod niet bepaalde users expres gaan mentionen als je weet dat je een user daarmee over de zeik krijgt of een voorzetje geven in de hoop dat iemand inkopt. Ook al moet je daar als user ook tegen kunnen. Maar net zoals mods ook maar gewoon mensen zijn met gevoelens, zijn users dat ook.
Je bent niet de enige die er zo over denkt.quote:Op donderdag 9 juni 2022 13:22 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Nou dit dus. Laffe antwoorden.
Geen discussie mogelijk met mensen die een bord voor hun kop hebben.
Jullie hebben een belabberde keuze gemaakt en willen er niet over praten.
![]()
Dit ja.quote:Op donderdag 9 juni 2022 13:30 schreef aloa het volgende:
[..]
Je bent niet de enige die er zo over denkt.
Een heel topic sluiten, omdat 2 ruzie hebben. Dit lijkt wel afgesproken werk. En Mods en FA lachen erom.
Ik vind het oprecht heel jammer. Eigenlijk was er verder weinig aan de hand.
Heel frustrerend dit.
Dit. Ik beleefde plezier aan DTS, net als vele andere users. Maar dat telt niet, want vanwege een ruzie tussen slechts enkele personen moet het hele topic dicht. Zwaar overdreven. En het is jammer dat de mods hier niet neutraal naar willen kijken maar dat ze bevooroordeeld lijken. Dat lijkt me niet de weg die FOK op moet gaan. Misschien eens een opfriscursus modereren volgen?quote:Op donderdag 9 juni 2022 13:30 schreef aloa het volgende:
[..]
Je bent niet de enige die er zo over denkt.
Een heel topic sluiten, omdat 2 ruzie hebben. Dit lijkt wel afgesproken werk. En Mods en FA lachen erom.
Ik vind het oprecht heel jammer. Eigenlijk was er verder weinig aan de hand.
Heel frustrerend dit.
Zelf gemaakt?quote:
Laat mij overal buiten kut-slotjes zetter.quote:Op donderdag 9 juni 2022 13:10 schreef Sked het volgende:
[..]
@:tong80 wil de rijmpjes voor de winnaar vast wel maken
Daar heb ik nog nooit wat gehaald, zit hier ook niet moet ik eerlijk zeggen.quote:Op donderdag 9 juni 2022 13:42 schreef hemarookworst het volgende:
ik was kfc aan het snaaien tijdens Teams
boosquote:Op donderdag 9 juni 2022 13:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Laat mij overal buiten kut-slotjes zetter.
Ik heb het even een schopje gegevenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |