Deze OP is hier te vinden.quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:58 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ze worden erop uitgekozen. Na een gruwelijk trainingskamp waarin ze moeten waden door de topicdiarree en postbrei krijgen ze 48 uur om het complete oeuvre (let op de spelling NJ) van Conflict en alle badsloeven uit het hoofd te leren. Daarna krijgen ze een herkenningstest met willekeurige topics van Paniekzaaier, sweetgirly, paultjuhh, Emmykuhh, en croupouque waarbij ze de verschillende gradaties van baggerheid moeten benoemen. Bij meer dan 1 inschattingsfout gaat hun account door de shredder en mogen ze het later nog eens proberen onder een kloon.
They are the few, the proud, the able.
Die seals kunnen echt al JAREN weg.quote:Op zaterdag 9 april 2022 10:15 schreef scrupuleus het volgende:
De op zou wel wat bondiger kunnen, of gewoon geen, je bent gek als je dat gelezen hebt
Al lang gedaan krijg vaak geen antwoordquote:Op zaterdag 9 april 2022 12:13 schreef FlippingCoin het volgende:
Vervang gewoon heel de OP met:
MaIlEn NaAr FoRuM@fOk.Nl
Ik zal vandaag even reageren als het luktquote:Op zaterdag 9 april 2022 12:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Al lang gedaan krijg vaak geen antwoord
en dan in comic sansquote:Op zaterdag 9 april 2022 12:13 schreef FlippingCoin het volgende:
Vervang gewoon heel de OP met:
MaIlEn NaAr FoRuM@fOk.Nl
quote:
Bestond dat maar niet, nostalgiequote:
hahahaha mooi ditquote:
Android kent het god zij gedankt ook niet.quote:Op zaterdag 9 april 2022 13:44 schreef Maanvis het volgende:
ik heb geen comic sans op ubuntu blijkbar
Alleen als je html rechten hebt.quote:
@Paul mod maken zou een leuke 1 april grap zijnquote:Op zaterdag 9 april 2022 17:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dit lettertype op heel Fok! Was wel een leuke 1 april grap geweest.
Volgens mij is het gewoon een FOK! versie van een samenscholingsverbod. Beetje jammer, zijn we in NL net af van de coronamaatregelen worden we op het minst serieuze forum van FOK! ineens tot verschoppelingen der aarde gemaakt omdat het wel eens niet klikt met een modje oid.quote:Op zaterdag 9 april 2022 23:35 schreef -Shii- het volgende:
Het grappig bedoelde topic DTS-zelfhulpgroep ook op slot, omdat het deel 2 is? Ik vond het wel leuk verzonnen en er werd leuk gepost. Beetje jammer dit hoor.
Haha ziedendquote:Op zondag 10 april 2022 02:55 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Volgens mij is het gewoon een FOK! versie van een samenscholingsverbod. Beetje jammer, zijn we in NL net af van de coronamaatregelen worden we op het minst serieuze forum van FOK! ineens tot verschoppelingen der aarde gemaakt omdat het wel eens niet klikt met een modje oid.
Ik begrijp het op zich ook wel, bijna niemand neemt Paul serieus, en dan moet ie dat compenseren door op een overtrokken manier te modereren. Dat niet serieus nemen komt doordat ie een act speelt zegmaar.
Een beetje vergelijkbaar met orders opvolgen van een nickelodeon tekenfilmfiguurtje, dat doen ook alleen andere tekenfilmfiguurtjes. Of Donald Trump, die nam ook niemand meer serieus toch? Overigens speel ik ook wel eens een act hoor, ONZ is toch een beetje mijn speeltuin
Dr zijn genoeg SC’s op FOK!quote:Op zaterdag 9 april 2022 23:35 schreef -Shii- het volgende:
Het grappig bedoelde topic DTS-zelfhulpgroep ook op slot, omdat het deel 2 is? Ik vond het wel leuk verzonnen en er werd leuk gepost. Beetje jammer dit hoor.
Eensquote:Op zaterdag 9 april 2022 23:35 schreef -Shii- het volgende:
Dat weet ik wel en die weet ik ook wel te vinden, maar ik vond dit topic wel humor met deze titel. Maar bedankt voor de reactie.quote:
Er is hier toch ook een SC . Maakt het dan uit hoe het heet of wat de titel is?quote:Op zondag 10 april 2022 10:37 schreef Mrsloveable het volgende:
Niet iedereen vind het prettig om in een andere SC te posten, dus dan was dat topic een tijdelijk oplossing om daar te postenEn zolang er gemoedelijk aan toe gaat vind ik het onnodig om het te sluiten.. is tenslotte een topic in ONZ
Ja maar blijkbaar wil niet iedereen daar postte of komt er commentaar dat SC weer overgenomen wordt door DTS'ers..quote:Op zondag 10 april 2022 10:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er is hier toch ook een SC . Maakt het dan uit hoe het heet of wat de titel is?
Post je deze SC snel vol en geef hem die titel.
Het hoeft allemaal niet zo moeilijk te zijn toch.
Het gaat er om dat je gezellig kan praten en of de topic dan klaas of pietje heet maakt mij niet uit
quote:Op zondag 10 april 2022 11:00 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik heb andere SC's waar ik zelf post dus voor mij maakt het geen donder uit..
Het is wat allemaal.quote:Op zondag 10 april 2022 11:00 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ja maar blijkbaar wil niet iedereen daar postte of komt er commentaar dat SC weer overgenomen wordt door DTS'ers..
Ik heb andere SC's waar ik zelf post dus voor mij maakt het geen donder uit..
Fijne onderhuidse sneer naar mijn reactie over de grappige titel. We weten nu wel dat er meer SC's zijn en dat het jou niet uitmaakt, dat hoef je echt niet nogmaals te melden of ben je hier ook mod?quote:Op zondag 10 april 2022 10:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er is hier toch ook een SC . Maakt het dan uit hoe het heet of wat de titel is?
Post je deze SC snel vol en geef hem die titel.
Het hoeft allemaal niet zo moeilijk te zijn toch.
Het gaat er om dat je gezellig kan praten en of de topic dan klaas of pietje heet maakt mij niet uit
Is geen onderhuidse sneer lees wel meer dat men het een leuke titel vindt. DUs waarom de volgende SC niet zo noemen.quote:Op zondag 10 april 2022 11:07 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Fijne onderhuidse sneer naar mijn reactie over de grappige titel. We weten nu wel dat er meer SC's zijn en dat het jou niet uitmaakt, dat hoef je echt niet nogmaals te melden of ben je hier ook mod?
Voor de rest kunnen we er over blijven doorzeuren dat DTS dicht is en dat het (enkel) de schuld is van de crew , maar dat werkt natuurlijk alleen maar averechts.quote:Op zondag 10 april 2022 10:39 schreef murp het volgende:
ONZ / [ONZ SC] Kale poes
ONZ / GPD [CDLXXVII] - Mjölk, goed voor ölk!
ONZ / DAGBAGGER #556 Op naar het voorjaar!
ONZ / [UDOWU] #1668 omdat het kan
ONZ / Rokershoekske #230
ONZ / [HOMO] #3464 - Op het moment van openen was er corona.
ONZ / [BeF #1002] We zullen doorgaan met koffiedrinken
Beter koffie op drinken dan weg gooien in iemands nekquote:Op zondag 10 april 2022 11:20 schreef suzi1 het volgende:
en je kan je kont niet keren of er wordt al koffie in je nek gegoten.
Dan hebben ze pech. Jezus wat een kleuter gedoequote:Op zondag 10 april 2022 10:37 schreef Mrsloveable het volgende:
Niet iedereen vind het prettig om in een andere SC te posten, dus dan was dat topic een tijdelijk oplossing om daar te postenEn zolang er gemoedelijk aan toe gaat vind ik het onnodig om het te sluiten.. is tenslotte een topic in ONZ
Gelukkig welquote:Op zondag 10 april 2022 12:49 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dan hebben ze pech. Jezus wat een kleuter gedoe![]()
FOK! is meer dan DTS
Je zou je moeten schamen voor dat kinderachtige gedrag.quote:
Welk kinderachtig gedoe?quote:Op zondag 10 april 2022 12:52 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Je zou je moeten schamen voor dat kinderachtige gedrag.
Sowieso al wat er DTS gebeurde met dat zielige geklaag , en dan hier ook nog weer klagen .quote:
Het is gewoon genocide.quote:Op zondag 10 april 2022 02:55 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Volgens mij is het gewoon een FOK! versie van een samenscholingsverbod. Beetje jammer, zijn we in NL net af van de coronamaatregelen worden we op het minst serieuze forum van FOK! ineens tot verschoppelingen der aarde gemaakt omdat het wel eens niet klikt met een modje oid.
Ik begrijp het op zich ook wel, bijna niemand neemt Paul serieus, en dan moet ie dat compenseren door op een overtrokken manier te modereren. Dat niet serieus nemen komt doordat ie een act speelt zegmaar.
Een beetje vergelijkbaar met orders opvolgen van een nickelodeon tekenfilmfiguurtje, dat doen ook alleen andere tekenfilmfiguurtjes. Of Donald Trump, die nam ook niemand meer serieus toch? Overigens speel ik ook wel eens een act hoor, ONZ is toch een beetje mijn speeltuin
Ik klaag niet hoor, geef alleen mijn mening en ging over ander topic dan DTSquote:Op zondag 10 april 2022 12:53 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Sowieso al wat er DTS gebeurde met dat zielige geklaag , en dan hier ook nog weer klagen .
Kan je paul niet gewoon ontslaan, hij bakt er niks van. Zelfs haags bracht minder wrijving met de users teweeg en die maakte zesduizend posts per dag.quote:Op zondag 10 april 2022 11:20 schreef murp het volgende:
Maar DTS gaat de volgende 2 maanden niet meer open.
Mocht je in ONZ willen blijven SCen dan kan dat in onderstaande reeksen.
[..]
Voor de rest kunnen we er over blijven doorzeuren dat DTS dicht is en dat het (enkel) de schuld is van de crew , maar dat werkt natuurlijk alleen maar averechts.
Ik heb je toch behoorlijk zien klagen : hier en in DTS.quote:Op zondag 10 april 2022 12:55 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik klaag niet hoor, geef alleen mijn mening en ging over ander topic dan DTS
Nou zeg.quote:Op zondag 10 april 2022 12:52 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Je zou je moeten schamen voor dat kinderachtige gedrag.
Bedaar jezelf!quote:Op zondag 10 april 2022 12:53 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Sowieso al wat er DTS gebeurde met dat zielige geklaag , en dan hier ook nog weer klagen .
Nou dan denk jij daar anders over, ik vind dat niet zoquote:Op zondag 10 april 2022 12:56 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb je toch behoorlijk zien klagen : hier en in DTS.
Niet zo onschuldig doen.
Het topic was volledig verdwenen. Ik heb eerst heel goed in zowel mijn pohi als het ONZ-forum gekeken. Het topic is nu teruggezet, maar zonder mijn laatste post.quote:Op zaterdag 9 april 2022 05:00 schreef Flippiee het volgende:
ONZ / Even namens een gebande posten ?? Dit had je kunnen vinden in je eigen pohi, het staat daar op de eerste pagina.
Gênant.
Wellicht kun je voortaan iets beter je best doen met zoeken of met vriendelijker posts in FB komen.
Mij maakt het niet uit dat DTS niet meer open gaat, ik vind het alleen een beetje krampachtig en zielig om elke poging van contact tussen ex-dts leden te verbieden. Dan kan je dat beter gewoon zeggen en diudelijk maken dat je niet wilt dat we contact met elkaar hebben via het FOK! forumquote:Op zondag 10 april 2022 11:20 schreef murp het volgende:
Maar DTS gaat de volgende 2 maanden niet meer open.
Mocht je in ONZ willen blijven SCen dan kan dat in onderstaande reeksen.
[..]
Voor de rest kunnen we er over blijven doorzeuren dat DTS dicht is en dat het (enkel) de schuld is van de crew , maar dat werkt natuurlijk alleen maar averechts.
Te verbieden?quote:Op zondag 10 april 2022 16:51 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Mij maakt het niet uit dat DTS niet meer open gaat, ik vind het alleen een beetje krampachtig en zielig om elke poging van contact tussen ex-dts leden te verbieden. Dan kan je dat beter gewoon zeggen en diudelijk maken dat je niet wilt dat we contact met elkaar hebben via het FOK! forum
een kans? wat mij betreft gaat dts nooit meer open. Dit was typisch een gevalletje 'het staat niet in de weg' en je sluit dingen om redenen die je niet eerlijk vermeldt. Jij weet net zo goed als ik dat als we in 1 van die andere reeksen gaan posten, en Paul voert daar weer eens een act op of er komt weer eens een 'free freshfruit' tt dat je dan als een ziedende tor in het wilde weg gaat sluiten/bannen.quote:Op zondag 10 april 2022 16:52 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Te verbieden?
Wees blij dat er nog een kans komt, de laatste waarschijnlijk
Nee we hebben het over een andere Paul, de Paul die je speeltquote:
Wat maakt het uit of Paul wel of niet acts laat zien.quote:Op zondag 10 april 2022 16:57 schreef Maanvis het volgende:
[..]
een kans? wat mij betreft gaat dts nooit meer open. Dit was typisch een gevalletje 'het staat niet in de weg' en je sluit dingen om redenen die je niet eerlijk vermeldt. Jij weet net zo goed als ik dat als we in 1 van die andere reeksen gaan posten, en Paul voert daar weer eens een act op of er komt weer eens een 'free freshfruit' tt dat je dan als een ziedende tor in het wilde weg gaat sluiten/bannen.
Ja, ik begrijp je volkomen, maar je zegt dit nu pas en voerde voorheen andere redenen aan. Ik begrijp best dat het vermoeiend is en ik vraag me oprecht af of je het nog wel leuk vindt om mod op Fok te zijnquote:Op zondag 10 april 2022 17:05 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Wat maakt het uit of Paul wel of niet acts laat zien.
De hele fucking dts is een grote act.
Ik zag op het laatst een giftig groepje die maar een beetje hun gelijk wensten te halen.
Weet je hoe vermoeiend dat is voor de crew, telkens maar weer moeten verdedigen en een tegenpartij zonder maar enige vorm van zelfreflectie.
Giftige individuen die elke kans maar aangrijpen om hun ongenoegen op een weinig constructieve manier te ventileren.
En dan valt er een keer een ban, who fucking cares!
Het is voor iedereen vermoeiend om je maar te blijven ergeren aan anderen.quote:Op zondag 10 april 2022 17:47 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ja, ik begrijp je volkomen, maar je zegt dit nu pas en voerde voorheen andere redenen aan. Ik begrijp best dat het vermoeiend is en ik vraag me oprecht af of je het nog wel leuk vindt om mod op Fok te zijn
waarom heb ik geen toegang tot mijn dm/pm?quote:
Forum@fok.nlquote:Op zondag 10 april 2022 19:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
waarom heb ik geen toegang tot mijn dm/pm?
Hoe weet jij nou dat ik blank benquote:Op maandag 18 april 2022 00:43 schreef Maanvis het volgende:
Ik vind het niet meer van deze tijd dat witte mannen de scepter zwaaien in ONZ.
Ik vind dat er in het kader van diversiteit en equaliteit een aantal modjes uit minderheidsgroeperingen gekozen moeten worden.
je gaat morgne naar de ikea.quote:
of vrouwenquote:Op maandag 18 april 2022 00:43 schreef Maanvis het volgende:
Ik vind dat er in het kader van diversiteit en equaliteit een aantal modjes uit minderheidsgroeperingen gekozen moeten worden.
ONZ heeft al vrouwelijke mod(s)quote:
Mensen met autisme en andere aandoeningen vallen toch ook onder die minderheidsgroepering .quote:Op maandag 18 april 2022 00:43 schreef Maanvis het volgende:
zolang je mij aanspreekt met uwe goddelijkheidquote:Op woensdag 20 april 2022 12:37 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
O je mag nu ook gewoon baas zeggen hoor..
Primaquote:Op woensdag 20 april 2022 14:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
zolang je mij aanspreekt met uwe goddelijkheid
Gewoon greys.quote:Op woensdag 20 april 2022 14:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
zolang je mij aanspreekt met uwe goddelijkheid
neequote:Op vrijdag 22 april 2022 20:21 schreef Maanvis het volgende:
ONZ / Jan Rot is overleden. @:yvonne mag ik een 2nd opinion op dit topique?
oke maar er zijn vaker grapjes gemaakt over overleden personen, ook ergere (ik zeg duidelijk nog dat ik hem een ribje toe wens)quote:
in dit topic de font en ik vond het een smakeloos topic.quote:Op vrijdag 22 april 2022 20:53 schreef Maanvis het volgende:
[..]
oke maar er zijn vaker grapjes gemaakt over overleden personen, ook ergere (ik zeg duidelijk nog dat ik hem een ribje toe wens)
dus wat is er nu veranderd?q
Een onschuldige grap over iemand die zelf ook van zulke platte humor hield. Ik moest er om lachen in ieder geval, ook al is het triest dat hij z'n gezin heeft achtergelaten. Grappen over iemands achternaam zijn van alle tijden. Juist omdat er een kern van waarheid in zit.quote:Op vrijdag 22 april 2022 21:02 schreef murp het volgende:
[..]
in dit topic de font en ik vond het een smakeloos topic.
niet fitten op scrupuleus, dat is een goede jongenquote:
Zal voor de duidelijkheid een vraagteken toevoegen: waarom is braddie een verboden onderwerp, hij is immers een publiek figuur met een groot publiek op tiktok en diverse andere kanalen?quote:
omdat wij niet aan fatshaming doen op FOKquote:Op zondag 1 mei 2022 21:31 schreef PotjeSambal het volgende:
[..]
Zal voor de duidelijkheid een vraagteken toevoegen: waarom is braddie een verboden onderwerp, hij is immers een publiek figuur met een groot publiek op tiktok en diverse andere kanalen?
Dit is uit hoger hand zo bepaaltquote:Op zondag 1 mei 2022 21:31 schreef PotjeSambal het volgende:
[..]
Zal voor de duidelijkheid een vraagteken toevoegen: waarom is braddie een verboden onderwerp, hij is immers een publiek figuur met een groot publiek op tiktok en diverse andere kanalen?
Voor of nadat hij honderdduizenden mensen per dag bereikt via Tiktok? Tijd voor een herziening vanuit hogerhand.quote:
Laten we even vragen @Opa.Bakkebaardquote:Op zondag 1 mei 2022 21:43 schreef PotjeSambal het volgende:
[..]
Voor of nadat hij honderdduizenden mensen per dag bereikt via Tiktok? Tijd voor een herziening vanuit hogerhand.
Je jokt, Braddie is al een paar maanden van TikTok afgegaan door de bedreigingenquote:Op zondag 1 mei 2022 21:43 schreef PotjeSambal het volgende:
[..]
Voor of nadat hij honderdduizenden mensen per dag bereikt via Tiktok? Tijd voor een herziening vanuit hogerhand.
https://www.tiktok.com/@dubradgequote:Op zondag 1 mei 2022 21:45 schreef Paul het volgende:
[..]
Je jokt, Braddie is al een paar maanden van TikTok afgegaan door de bedreigingen
Oh haha dacht dat hij toen gestopt was heequote:Op zondag 1 mei 2022 21:47 schreef PotjeSambal het volgende:
[..]
https://www.tiktok.com/@:dubradge
127duizend volgers, 1.2 miljoen likes
Braddie mag helaas geen topics meer krijgen op FOK is van hoger hand bepaaldquote:Op zondag 1 mei 2022 21:54 schreef PotjeSambal het volgende:
[..]
Graag inhoudelijke behandeling van de vraag nu je dit weet hee haha
Ik moet me aan de regels houden (moet aan m'n salaris denken)quote:Op zondag 1 mei 2022 21:59 schreef PotjeSambal het volgende:
_!
Is ooit bepaald en denken we verder nooit meer over na.
De context is veranderd t.o.v. toen de regels bedacht worden. Hij is nu een succesvol publiek figuur. Dus kaart het eens aan zou ik zeggen.quote:Op zondag 1 mei 2022 22:01 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik moet me aan de regels houden (moet aan m'n salaris denken)
[Opa bakkebaard modus]quote:Op zondag 1 mei 2022 21:44 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Laten we even vragen @:opa.bakkebaard
Geen Braddie. We hebben veel shit gehad door en vanwege Brad.quote:Op zondag 1 mei 2022 21:31 schreef PotjeSambal het volgende:
[..]
shit zoals? Of mag je dat niet zeggen wegnes geheimhoudingsverklaringquote:Op zondag 1 mei 2022 22:18 schreef murp het volgende:
[..]
Geen Braddie. We hebben veel shit gehad door en vanwege Brad.
Lijfwacht er is er een losgeslagen in nwsquote:
okquote:Op woensdag 4 mei 2022 17:18 schreef Maanvis het volgende:
Ik wil bij deze protest aantekenen tegen het feit dat @:paul heeft aangekondigd notes te gaan zetten tijdens de dodenherdenking. Dat is bij mijn weten ook de stilte doorbreken.
Maanvis verwijderen kan ookquote:Op donderdag 19 mei 2022 15:47 schreef Maanvis het volgende:
Bij deze het verzoek om te upgraden naar een telefoon waar je meer berichten in kunt opslaan, dan hoef je niet telkens de nieuwe berichten in FB te verwijderen
Dat lijkt me lastig, dan kan de moderatie geen wobverzoeken meer uitvoerenquote:
Huh? Ik snap het oprecht niet ging even het topix teruglezen en zag ook niks raars wat speelt er?quote:Op woensdag 8 juni 2022 21:08 schreef yvonne het volgende:
Klaar, dicht.
Volgend jaar misschien wel weer, misschien, is iedereen gek geworden?
Neequote:Op woensdag 8 juni 2022 21:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Huh? Ik snap het oprecht niet ging even het topix teruglezen en zag ook niks raars wat speelt er?
Was juist wel gezellig in dts ?
Oh ik zie het al stukje verder terug.quote:
Nee het ging kut tussendoor, er zitten aan deze kant van het scherm vrijwilligers, gewoon lui zoals jij en ik, en die moeten dagelijks zien hoe users over ze praten. Nee, gewoonweg nee.quote:Op woensdag 8 juni 2022 21:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Oh ik zie het al stukje verder terug.
Snap het al, wel jammer ging verder goed.
bastaquote:Op woensdag 8 juni 2022 21:30 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee het ging kut tussendoor, er zitten aan deze kant van het scherm vrijwilligers, gewoon lui zoals jij en ik, en die moeten dagelijks zien hoe users over ze praten. Nee, gewoonweg nee.
Klaar.
Verzin maar iets anders.
Basta Pasta deel 1quote:
zal ik eens lekker tagliatelle voor je makenquote:
Oe, lekker!! Dordrecht, komt goed.quote:Op woensdag 8 juni 2022 21:34 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
zal ik eens lekker tagliatelle voor je maken
-nee-quote:Op woensdag 8 juni 2022 21:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Huh? Ik snap het oprecht niet ging even het topix teruglezen en zag ook niks raars wat speelt er?
Was juist wel gezellig in dts ?
Alleen over Paul toch? Dat blijf je toch houden. We nemen hem in ONZ niet serieus. Komt door zijn act hequote:Op woensdag 8 juni 2022 21:30 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee het ging kut tussendoor, er zitten aan deze kant van het scherm vrijwilligers, gewoon lui zoals jij en ik, en die moeten dagelijks zien hoe users over ze praten. Nee, gewoonweg nee.
Klaar.
Verzin maar iets anders.
Ik vermoed dat je dat niet alleen maar vermoed.quote:Op donderdag 9 juni 2022 04:22 schreef Maanvis het volgende:
En ik vermoed maar zo dat er bij FF meer speelt momenteel. Naja, met zijn ban heeft ie mooi de tijd om daar mee bezig te zijn.
Ontzettend flauw dit.quote:Op donderdag 9 juni 2022 09:54 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik vermoed dat je dat niet alleen maar vermoed.
Heel veel sterkte en tijd om te bezinnen, FF.
Nouja @Paul moet wel stoppen met die act of alleen met mensen die ervoor consent hebben gegeven.quote:Op donderdag 9 juni 2022 09:14 schreef greysbones het volgende:
Goed
Mijn 2 cents
Heb een hele poos amper gepost in DTS omdat ik er echt klaar mee was. De acts etc.
Ik dacht geef het een kans omdat ik leuk kan posten met bepaalde users ..
dat hier nu iemand wordt weggezet als hoofdschuldige vind ik persoonlijk nergens op slaan.
Blijkbaar worden acts enorm gewaardeerd
Erg jammer
Waar bemoei jij je mee ongelofelijke jankbalquote:Op donderdag 9 juni 2022 10:59 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Nouja @:paul moet wel stoppen met die act of alleen met mensen die ervoor consent hebben gegeven.
Ik kwam er vorig jaar dus achter omdat ik het dus voor waar aannam, en volgens mij in FB iets postte over die 'relatie'.. en toen kreeg ik een DM van iemand die vroeg of ik haar niet in combinatie wilde mentionen samen met @:paul.
Dus daarom gaan we er tegenin he.
En nu laatst (tijdens sluiten van dts) dus ook weer met een andere nieuwe vrouwelijke user. Dat met Dotteke is afgesproken dus da's een act die gewoon mag.
Het is vandaag Nationale Lief-doen-dag.quote:Op donderdag 9 juni 2022 11:14 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Waar bemoei jij je mee ongelofelijke jankbal
je bent in onzquote:Op woensdag 29 juni 2022 09:13 schreef tuinkabouter50000 het volgende:
Pharkus in KLB / Als boeren marokkanen waren
TreurigHeel treurig
Je kan beter in KLB FB klagen. Verder is VD natuurlijk hierop uit getuige zijn posts.quote:Op woensdag 29 juni 2022 09:13 schreef tuinkabouter50000 het volgende:
Pharkus in KLB / Als boeren marokkanen waren
TreurigHeel treurig
zie ONZ FB eens niet zo af te zeiken.quote:Op woensdag 29 juni 2022 11:01 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Je kan beter in KLB FB klagen. Verder is VD natuurlijk hierop uit getuige zijn posts.
Sorry meneer maan vis.quote:Op woensdag 29 juni 2022 11:02 schreef Maanvis het volgende:
[..]
zie ONZ FB eens niet zo af te zeiken.
true lovequote:Op woensdag 29 juni 2022 12:04 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Geen probleem, ik moet even opkomen voor mijn @:Swj en @:paul
werk thuisquote:Op maandag 4 juli 2022 16:14 schreef Maanvis het volgende:
🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜 @:paul @:swj 🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜
veel plezier in de tractorfile modjens
Ik ben nuchter. Maar zit op mobielquote:Op zaterdag 9 juli 2022 17:57 schreef Maanvis het volgende:
Beste moderators, ik merk dat @:Paul veel spelfouten maakt en dus niet helemaal 100% toerekeningsvatbaar is vandaag.
Misschien kan een ander modje het even overnemen?
al perongeluk slotjes gezetquote:
ik vind van nietquote:
Kan je in een rechte lijn typen voor ons?quote:
quote:Op zaterdag 9 juli 2022 18:33 schreef Paul het volgende:
[..]
Daarom ben ik mod. Ben in de leer geweest bij @:Haags
Zullen we hier gewoon net gaan doen alsof DTS nog open is?quote:Op woensdag 10 augustus 2022 09:27 schreef aloa het volgende:
[..]
DTS dicht, dan krijg je dit. Straks alle modjes werkeloos.
quote:Op woensdag 10 augustus 2022 09:27 schreef aloa het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 10 augustus 2022 09:27 schreef aloa het volgende:
[..]
quote:
quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 21:37 schreef Maanvis het volgende:
Complimentje @:swj je modereert goed vandaag
Klopt.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 21:37 schreef Maanvis het volgende:
Complimentje @:swj je modereert goed vandaag
streep door naam nuquote:Op woensdag 17 augustus 2022 03:30 schreef PS. het volgende:
Is het niet eens tijd om bepaalde Pieters volledig te verbannen van dit forum ?
Weet dat banaanvragen niet zijn toegestaan, maar waarom een gek al jaren blijven accepteren, die in de nachten alleen maar dit soort troep achterlaat.
Arme paul heeft dit allemaal moeten verwijderenquote:Op woensdag 17 augustus 2022 02:32 schreef Maanvis het volgende:
[ afbeelding ]
ik weet dat ONZ meer topiques nodig heeft, maar dit is ook wel weer wat overdreven
Nee, @sped heeft ze verwijderdquote:Op zaterdag 20 augustus 2022 19:25 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Arme paul heeft dit allemaal moeten verwijderen
Enn je bent te laat, de speld heeft het idee al gejatquote:Op woensdag 17 augustus 2022 22:46 schreef Maanvis het volgende:
ONZ / Lesinhoud Renaissanceschool ttt potentie
was bedoeld als medoetopique waar we allemaal creabea van die op FOK! geinspireerde huishoudtekstplankjes gingen makenquote:
Slotje was ook een gebbetjequote:Op woensdag 31 augustus 2022 22:55 schreef Maanvis het volgende:
[..]
was bedoeld als medoetopique waar we allemaal creabea van die op FOK! geinspireerde huishoudtekstplankjes gingen maken
goeie, jij bent een goeie onz modquote:
Welk topic is dat?quote:Op zaterdag 10 september 2022 15:44 schreef Maanvis het volgende:
een topique over een kat die een kunstwerk maakt moet dicht, en een topique waarin iemand verheerlijkt wordt die juicht als er een BN-er vermoord wordt, blijft open
omdat jouw topic heel vies was en het topic over Alex Soze gewoon top is, want ALLES KAN KAPOT BEHALVE ALEX! USH!quote:Op zaterdag 10 september 2022 15:44 schreef Maanvis het volgende:
een topique over een kat die een kunstwerk maakt moet dicht, en een topique waarin iemand verheerlijkt wordt die juicht als er een BN-er vermoord wordt, blijft open
Het is ONZIN Paultje en als je in ONZ geen poeptopiques mag openen mag het nergensquote:Op zaterdag 10 september 2022 17:24 schreef Paul het volgende:
[..]
omdat jouw topic heel vies was en het topic over Alex Soze gewoon top is, want ALLES KAN KAPOT BEHALVE ALEX! USH!
nee we willen geen viezigheidjes op fokquote:Op zaterdag 10 september 2022 17:26 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Het is ONZIN Paultje en als je in ONZ geen poeptopiques mag openen mag het nergens
Als je niet tegen poep kunt moet je niet in het baggerforum gaan werken!!!
je bent zelf een vies geitjequote:Op zaterdag 10 september 2022 17:28 schreef Paul het volgende:
[..]
nee we willen geen viezigheidjes op fok
Sneu en triest dit, ook al is het ONZ, om aan zo'n figuur aandacht te besteden als zogenaamde fan. Dan zie ik liever het kunstwerk van de kat van Maanvis dan die tokkiekop van Soze.quote:Op zaterdag 10 september 2022 17:24 schreef Paul het volgende:
[..]
omdat jouw topic heel vies was en het topic over Alex Soze gewoon top is, want ALLES KAN KAPOT BEHALVE ALEX! USH!
USH! Ik nietquote:Op zaterdag 10 september 2022 18:15 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Sneu en triest dit, ook al is het ONZ, om aan zo'n figuur aandacht te besteden als zogenaamde fan. Dan zie ik liever het kunstwerk van de kat van Maanvis dan die tokkiekop van Soze.
quote:Op zaterdag 10 september 2022 18:15 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Sneu en triest dit, ook al is het ONZ, om aan zo'n figuur aandacht te besteden als zogenaamde fan. Dan zie ik liever het kunstwerk van de kat van Maanvis dan die tokkiekop van Soze.
mag ONZ / Mijn kat klust bij als beeldhouwer.... dus weer open?quote:Op woensdag 5 oktober 2022 05:23 schreef Danny het volgende:
[..]
Ik kan me hier vrijwel volledig bij aansluiten. Door het veelvuldig sluiten van topics ontneem je de user de zin om nog een nieuw topic te openen. Het resultaat is een leeg forum. Topics zouden wmb open moeten blijven tenzij er een goede reden is het topic te sluiten. Een goede reden is niet dat er in een ander subforum al een topic over het onderwerp loopt (want niet iedereen komt in dat subforum), dat er al een oud topic is over het onderwerp (mergen van topics is gewoon mogelijk, dus het nieuwe topic kan worden gekoppeld aan het oude zodat de nieuwe posts aan het oude worden toegevoegd. Zo gaan de bijdragen in het nieuwe topic niet verloren achter een slotje), dat het topic al vaak besproken is, dat het onderwerp niet naar de zin is van de moderator enz.
Ik zou zelf ook graag zien dat er minder met slotjes en bans gewerkt werd. Ik denk ook dat het iets is dat er langzaamaan een beetje is ingeslopen jammer genoeg.
nee toch?quote:
Ohnee he wat heb ik gezegdquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 18:30 schreef Maanvis het volgende:
[..]
nee toch?
* Maanvis gooit nog wat geld in de topiqueparkeermeter.
Niet.quote:Op dinsdag 1 november 2022 22:27 schreef aloa het volgende:
Rustig hier.
Wanneer gooien we DTS weer open?
JAA kan blijkbaar wel gemod worden...maar bij het best lopende topic van FOK is dat blijkbaar onmogelijk?
okequote:
Stel nou, dat iemand een variant start?quote:Op dinsdag 1 november 2022 22:27 schreef aloa het volgende:
Rustig hier.
Wanneer gooien we DTS weer open?
JAA kan blijkbaar wel gemod worden...maar bij het best lopende topic van FOK is dat blijkbaar onmogelijk?
Geen idee. Je kunt het proberen.quote:Op zaterdag 19 november 2022 12:57 schreef ThatWoman het volgende:
[..]
Stel nou, dat iemand een variant start?
Het-niet-stil-zijn-spel.
Wat dan?
PUUR Hypothetisch uiteraard
Wat is een TTT?quote:Op zondag 20 november 2022 03:03 schreef Maanvis het volgende:
WGR / Vermoeden van fraude deel 2 ik wil dit topique nomineren voor een TTT. Weet niet of dat kan als het niet in ONZ staat?
Schaf dan de TTT af?quote:Op vrijdag 16 december 2022 12:35 schreef Socios het volgende:
[..]
Rot gewoon op met je TTT-verzoeken.
afgewezenquote:Op zondag 4 december 2022 10:24 schreef Maanvis het volgende:
ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics nominatie voor een TTT
jammer hij heeft er heel veel moeite voor gedaan en in 2022 is er nog geen TTT geweestquote:
Nee.quote:Op zaterdag 31 december 2022 01:09 schreef suzi1 het volgende:
kan dit topic een TTT krijgen! ik wil die nomineren voor de award van de laatste dag dit jaar
dankjewel er wordt erg veel moeite ingestoken en je bent gewoon deerniswekkend als je creativiteit geen TTT guntquote:Op zaterdag 31 december 2022 01:09 schreef suzi1 het volgende:
kan dit topic een TTT krijgen! ik wil die nomineren voor de award van de laatste dag dit jaar
Goed topic. Dat niemand dat nog is opgevallen!quote:Op zaterdag 31 december 2022 01:09 schreef suzi1 het volgende:
quote:Op zaterdag 31 december 2022 10:54 schreef suzi1 het volgende:
jij herkent pareltjes @:swj, volgend jaar kies ik jou voor beste mod award <3
quote:Op zaterdag 31 december 2022 10:54 schreef suzi1 het volgende:
jij herkent pareltjes @:swj, volgend jaar kies ik jou voor beste mod award <3
Jij en je habibo’s kunnen lekker optiefen, gauw!quote:Op zondag 1 januari 2023 17:31 schreef Boze_Loopeend het volgende:
ONZ / habibo challenge
@:yvonne,
Ik snap de boodschap tief op niet zo
ik heb geen ban dus ik neem aan dat ik wel nog welkom ben
maar kan het niet met een beetje meer liefde we hebben al genoeg oorlog in de wereld en we hebben net kerst gehad.
moet het allemaal zo vijandig
Tieft op leek me nou net zo lekker duidelijk behapbaar voor jequote:Op zondag 1 januari 2023 17:31 schreef Boze_Loopeend het volgende:
ONZ / habibo challenge
@:yvonne,
Ik snap de boodschap tief op niet zo
ik heb geen ban dus ik neem aan dat ik wel nog welkom ben
maar kan het niet met een beetje meer liefde we hebben al genoeg oorlog in de wereld en we hebben net kerst gehad.
moet het allemaal zo vijandig
Duidelijke communicatiequote:Op zondag 1 januari 2023 18:45 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Jij en je habibo’s kunnen lekker optiefen, gauw!
Misschien heb ik het verkeerd maar hoort er bij een topicsluiting niet een degelijke uitleg van waarom?quote:
Niet altijd.quote:Op zondag 1 januari 2023 18:58 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Misschien heb ik het verkeerd maar hoort er bij een topicsluiting niet een degelijke uitleg van waarom?
niet echt dus nog een keer de vraagquote:Op zondag 1 januari 2023 18:49 schreef yvonne het volgende:
[..]
Tieft op leek me nou net zo lekker duidelijk behapbaar voor je
\met je bagger van die dag, maar je begreep me heus wel.quote:Op zondag 1 januari 2023 19:04 schreef Boze_Loopeend het volgende:
[..]
niet echt dus nog een keer de vraag
betekent dit ga weg en kom nooit terug
of betekent het wat anders?
bedankt
Ben jij nu ook ONZ modquote:Op maandag 2 januari 2023 11:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
\met je bagger van die dag, maar je begreep me heus wel.
Debretsj en Danny hebben het hier openlijk over gehad en dit mag gewoon weer, beide kanten waren akkoord. (Inclusief het noemen van de originele naam van deze persoon in combinatie met zijn nieuwe account) waarom een slotje?quote:
Een heel braddietopic is niet nodig. Het gaat na 5 posts alweer over dat looikartel.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 16:11 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Debretsj en Danny hebben het hier openlijk over gehad en dit mag gewoon weer, beide kanten waren akkoord. (Inclusief het noemen van de originele naam van deze persoon in combinatie met zijn nieuwe account) waarom een slotje?
En waarom precies niet? Volgens braad mag alles besproken worden en Danny gaat daar mee akkoord.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 18:05 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Een heel braddietopic is niet nodig. Het gaat na 5 posts alweer over dat looikartel.
Als hij eens ter sprake komt in een SC om een specifieke reden ofzo dan is het prima. Een heel braddie topic gaan we niet doen. Daar komt alleen maar gezeik van en jij hoeft het niet op te ruimen.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 18:07 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
En waarom precies niet? Volgens braad mag alles besproken worden en Danny gaat daar mee akkoord.
Je maakt er zelf een ding vanquote:Op zaterdag 14 januari 2023 18:08 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Als hij eens ter sprake komt in een SC om een specifieke reden ofzo dan is het prima. Een heel braddie topic gaan we niet doen. Daar komt alleen maar gezeik van en jij hoeft het niet op te ruimen.
Ik snap je immense teleurstelling. Sterkte ermee.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 18:17 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Je maakt er zelf een ding van
Iets mag wel of iets mag niet, danny zei dat het wel mocht, en de user zelf vind het ook prima
Het is niet alsof er 40 topic zijn, er is er geen 1, een centraal topic zou juist passend zijn
Nu maak jij je eigen regel op iets wat geen regel meer is, opsnij. Zachts gezegd een beetje raar
Zwakke comeback. TheBretsj en Danny zijn het overeen gekomen, en het mocht weer. Waarom van jou dan niet?quote:Op zaterdag 14 januari 2023 18:19 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Ik snap je immense teleurstelling. Sterkte ermee.
Zeg hou eens op met doordrammen man.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 18:20 schreef streamjohan het volgende:
[..]
Zwakke comeback. TheBretsj en Danny zijn het overeen gekomen, en het mocht weer. Waarom van jou dan niet?
Graag je reactie @Danny met klip en klare richtlijnen voor iedereen, waarschijnlijk heb je dit bericht gemist, alvast bedanktquote:Op zaterdag 14 januari 2023 19:03 schreef SnodeSnuiter het volgende:
Blijkbaar rest er niets anders dan een officiële uitspraak van @:danny te verkrijgen omdat opa zijn eigen regels hanteert die ingaan tegen de afspraken van Danny en Bradley
Daarom deze mention
Het erop wijzen dat ik niet aan het drammen ben en iemand anders een post maakt wordt klaarblijkelijk door opa ook niet gewaardeerd, dan rest mij niets anders dan de gang naar een admin die de afspraken gemaakt heeft
Een up voor @Danny hier ook, duidelijkheid graagquote:Op dinsdag 17 januari 2023 18:21 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Graag je reactie @:danny met klip en klare richtlijnen voor iedereen, waarschijnlijk heb je dit bericht gemist, alvast bedankt
Klopt.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 10:34 schreef Dusthor92 het volgende:
Waarom zijn mijn onzin posts weggehaald?
Het is toch Onzin hier?
Nou zeg, je hoeft niet te overdrijven hoorquote:Op zaterdag 28 januari 2023 10:36 schreef SwJ het volgende:
[..]
Klopt.
Onzin houdt niet automatisch in dat je andere user mag schofferen, beledigen of soortgelijks. Hou het netjes, aardig en onzinnig.
Van de weg gehaald.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 11:09 schreef Dusthor92 het volgende:
Waar is het topic van de A12 blokkade heen?
Ik zou niet volmondig nee kunnen zeggen dus vind zelf terecht dat topic weg is.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 11:28 schreef Dusthor92 het volgende:
Denk je nou werkelijk dat ik vanmiddag naar de A12 zou rijden om een stel klimaatactivisten te vermoorden door over ze heen te rijden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |