Omdat ik mobiel op FOK zit en geen plaatjes kan uploaden......quote:Op woensdag 12 januari 2022 12:39 schreef Gibson88 het volgende:
Cinnepinspin je hebt de oude OP gehouden
Leer dat eens danquote:Op woensdag 12 januari 2022 13:52 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Omdat ik mobiel op FOK zit en geen plaatjes kan uploaden......
Heb de andere plaatjes al weggehaald, wees blij dat ik überhaupt onder werktijd even een nieuw deel heb geopend.......quote:Op woensdag 12 januari 2022 16:31 schreef dud0r het volgende:
[..]
Leer dat eens dan![]()
Hallotjes allemaal
Je moet onder werktijd hard werkenquote:Op woensdag 12 januari 2022 16:36 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Heb de andere plaatjes al weggehaald, wees blij dat ik überhaupt onder werktijd even een nieuw deel heb geopend.......
Ja precies, dus even tussen twee cliënten door een nieuw deel geopend. Oh en eerst was er een fijne site die de plaatjeslink hier keurig netjes plakte maar die bestaat niet meer. Sindsdien geen andere site gevonden die dat wel zonder problemen doet.quote:
En nu?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 09:45 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Nog steeds mistig hier......
Dat is absoluut waarquote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:11 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Tja tis even niet anders
Puzziepuzquote:
Hoe is hetquote:
Goed wel , het is vrijdag ,bijna weekendquote:
Kan slechter kan beterquote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:54 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Goed wel , het is vrijdag ,bijna weekend![]()
Met jou?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |