Maar moet wel raak schietenquote:Op maandag 6 juni 2022 23:48 schreef mario390 het volgende:
en hammergoal![]()
deze kombinatie
arnautovic is echt zeer goed
Ik vond er toch geen drol aan, dat Pinksteren met herfstweerquote:
Dat lijkt toch eng om daar te rijden ppfff Moet er niet aan denkenquote:
Twee handjes aan het stuurquote:Op dinsdag 7 juni 2022 07:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat lijkt toch eng om daar te rijden ppfff Moet er niet aan denken
Dan nog niet al zaten er 10 handjes aan het stuur Mij te smal en te hoog. Voor geen goud ga ik daar rijdenquote:
Ben je net lekker aan het karren en dan kom je zo'n dikke bus tegenquote:Op dinsdag 7 juni 2022 07:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan nog niet al zaten er 10 handjes aan het stuur Mij te smal en te hoog. Voor geen goud ga ik daar rijden
Er zal er maar net een vast blijven zitten onder die steen. Vraag mij af hoe hulpverleners er bij moeten komen. Ook als er een ongeluk gebeurd daar.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 07:08 schreef pullup het volgende:
[..]
Ben je net lekker aan het karren en dan kom je zo'n dikke bus tegen
Klopt, maar werken met herfstweer is nog minder aan.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 06:34 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik vond er toch geen drol aan, dat Pinksteren met herfstweer
Hey Chanelquote:
Hij heeft toch al vaker in reclames oid gezeten? Hier geen verbazing iig.quote:Op maandag 6 juni 2022 23:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Omdat ie het specifiek 4 a 5 keer wist te melden ..... en dat verwacht je niet van zo'n ouwe niet commerciele omroep man
Morguh Marcbquote:
Als het asfalt goed is, vind ik het niet erg om in een bus te zitten ongeacht de locatie, ik weet nog dat ik jaren geleden in rusland op vakantie was, en het genieuze idee was om met de bus van moskou naar st petersburg te gaan, op de plekjes na waar poetin een kerk moest openen was het echt maar de vraag of de banden de rest wel zouden trekken op die snelheid.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 07:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat lijkt toch eng om daar te rijden ppfff Moet er niet aan denken
Ja gaat wel, gaat weer de goede kant op, wel heel voorzichtig doen nog 4 weken zei de fysio net.quote:
Mooi zo, hopelijk blijf je ook lekker vooruitgaanquote:Op dinsdag 7 juni 2022 11:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja gaat wel, gaat weer de goede kant op, wel heel voorzichtig doen nog 4 weken zei de fysio net.
En met jou>?
Das al een oudje, die heb ik in het verleden als achtergrond gehad op mijn pcquote:
Eindelijk, volhouden zo danquote:Op dinsdag 7 juni 2022 11:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mooi zo, hopelijk blijf je ook lekker vooruitgaan
Hier wel oke eigenlijk.
Jemigquote:
Jij plaatste ook oudjesquote:Op dinsdag 7 juni 2022 11:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das al een oudje, die heb ik in het verleden als achtergrond gehad op mijn pc
Wat een geluk dat je nog even kan blijven.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 12:49 schreef Domnivoor het volgende:
Update renovatie:
Als het droog blijft gaan ze vanmiddag de voordeuren schilderen.
Ik had erop gerekend dat ik vandaag mijn logeerwoning zou overdragen. Bij navraag bleek dat geen haast te hebben: “Zolang hij niet belt is er niks aan de hand.”
Ik heb er bijna geen spullen meer en heb het hele huis schoongemaakt. Dus als het moet ben ik er zó uit.
Gaan ze ook bij je buren de voordeur schilderen?quote:Op dinsdag 7 juni 2022 12:49 schreef Domnivoor het volgende:
Update renovatie:
Ik had erop gerekend dat ik vandaag mijn logeerwoning zou overdragen. Bij navraag bleek dat geen haast te hebben: “Zolang hij niet belt is er niks aan de hand.”
Ik heb er bijna geen spullen meer en heb het hele huis schoongemaakt. Dus als het moet ben ik er zó uit.
Ja, dat is wel fijn. Mijn eigen huis is nog een bende, en alles zit onder het stof.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 14:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat een geluk dat je nog even kan blijven.
Eerst zorgen dat je je eigen huis weer in kan zonder dat er een grote stoflaag ligtquote:Op dinsdag 7 juni 2022 12:49 schreef Domnivoor het volgende:
Update renovatie:
Ja. De halve straat wordt gerenoveerd.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 14:32 schreef Prisha het volgende:
[..]
Gaan ze ook bij je buren de voordeur schilderen?
Nou, van dat stof ben ik nog lang niet afquote:Op dinsdag 7 juni 2022 14:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Eerst zorgen dat je je eigen huis weer in kan zonder dat er een grote stoflaag ligt
dat is wel zo mooi, dan zien de huizen er van de buitenkant ook netjes uit.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 14:42 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja. De halve straat wordt gerenoveerd.
Het lijkt erop dat het vandaag niet meer gaat gebeuren.
Haha, dat is een goeiequote:Op dinsdag 7 juni 2022 14:53 schreef engine het volgende:
Hier mochten we zelf de voordeur en kleur kiezen. Heb geen overleg gehad met de buren dus zullen wel drie verschillende deuren worden.
Kan ook leuk staanquote:Op dinsdag 7 juni 2022 14:53 schreef engine het volgende:
Hier mochten we zelf de voordeur en kleur kiezen. Heb geen overleg gehad met de buren dus zullen wel drie verschillende deuren worden.
quote:
Krijg het weg hoor, anders blijf je er tegenaan vechten.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 14:47 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Nou, van dat stof ben ik nog lang niet af![]()
[ afbeelding ]
Dit was afgedekt met plastic. Maar dat stof komt echt overal tussen.
Doet me hieraan denken:quote:
Ja maar er zijn ook gevallen die anders uitpakken... Zag ooit eens iets over een gifgroen huis waar men ook niet blij mee was ...quote:Op dinsdag 7 juni 2022 16:42 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Doet me hieraan denken:
https://jeugdjournaal.nl/(...)g-blauw-blijven.html
Volgens mij werd die hier laatst geplaatst![]()
Maar dat zou ik ook wel heel storend vinden om tegenaan te kijken als je er tegenover woont en je vindt het echt niet mooi
En Real geeft weer eens 100+ mln uit.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 16:49 schreef chufi het volgende:
Oh appeltjesgroen ..
https://www.rtlnieuws.nl/(...)groen-huis-van-ineke
Je had ook op de link van Aoibhin kunnen klikken. Daar zit dat huis ook inquote:Op dinsdag 7 juni 2022 16:49 schreef chufi het volgende:
Oh appeltjesgroen ..
Ja ik las het ... Blijft een gedoe dat transferenquote:Op dinsdag 7 juni 2022 16:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En Real geeft weer eens 100+ mln uit.
Voor een speler waar ik nog nooit van gehoord heb ook
Als mijn overbuurman de boel opeens rood gaatschilderen zou ik er ook niet bij van worden....quote:Op dinsdag 7 juni 2022 16:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar er zijn ook gevallen die anders uitpakken... Zag ooit eens iets over een gifgroen huis waar men ook niet blij mee was ...
Daar staat de uitslag na uitspraak rechter....quote:Op dinsdag 7 juni 2022 16:54 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Je had ook op de link van Aoibhin kunnen klikken. Daar zit dat huis ook in
Ik zie in die buurt ook gewoon een geel en een blauw huis, of het moet er net aan liggen hoe die foto is genomen.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 16:49 schreef chufi het volgende:
Oh appeltjesgroen ..
quote:Op dinsdag 7 juni 2022 16:54 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Je had ook op de link van Aoibhin kunnen klikken. Daar zit dat huis ook in
Pimpelpaars of gifgroen had niet gemogen en deze felblauwe kleur wel? Wat is het verschil?quote:Op dinsdag 7 juni 2022 16:42 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Doet me hieraan denken:
https://jeugdjournaal.nl/(...)g-blauw-blijven.html
Volgens mij werd die hier laatst geplaatst![]()
Maar dat zou ik ook wel heel storend vinden om tegenaan te kijken als je er tegenover woont en je vindt het echt niet mooi
Ja smaak per regioquote:Op dinsdag 7 juni 2022 17:40 schreef drakin het volgende:
[..]
Pimpelpaars of gifgroen had niet gemogen en deze felblauwe kleur wel? Wat is het verschil?
Ligt er net aan wat de gemeente beslist. De eigenaar van het blauwe huis had meer gelukquote:Op dinsdag 7 juni 2022 17:40 schreef drakin het volgende:
[..]
Pimpelpaars of gifgroen had niet gemogen en deze felblauwe kleur wel? Wat is het verschil?
Dat is best bijzonder voor een huurwoning. Waren er dan vooraf gekozen kleuren waar je uit kon kiezen?quote:Op dinsdag 7 juni 2022 14:53 schreef engine het volgende:
Jep. Maar er was best veel te kiezen.Volgens mij vier verschillende soorten deuren, vier kleuren en ook welk soort glas erin komt.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 18:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is best bijzonder voor een huurwoning. Waren er dan vooraf gekozen kleuren waar je uit kon kiezen?
Sociale huur beste huurquote:
Op vakantie of werken of beide?quote:Op dinsdag 7 juni 2022 19:08 schreef engine het volgende:
En ik ga misschien drie weken naar Zambia. Met een beetje geluk valt de verbouwing in die periode en kom in ik een nieuw (stoffig) huis thuis
Voor het werk maar misschien dat ik er nog wel een paar dagen voor mezelf achteraan plak. Ze zijn het aan het regelen momenteel maar bij ons is het pas zeker als het vliegticket geboekt is dus ik wacht nog even af met m'n koffer inpakken.quote:
Wel een bijzondere plek om heen te gaanquote:Op dinsdag 7 juni 2022 19:34 schreef engine het volgende:
[..]
Voor het werk maar misschien dat ik er nog wel een paar dagen voor mezelf achteraan plak. Ze zijn het aan het regelen momenteel maar bij ons is het pas zeker als het vliegticket geboekt is dus ik wacht nog even af met m'n koffer inpakken.
Leuk man. Hopelijk kun je er een paar dagen vakantie aan vast plakken.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 19:34 schreef engine het volgende:
[..]
Voor het werk maar misschien dat ik er nog wel een paar dagen voor mezelf achteraan plak. Ze zijn het aan het regelen momenteel maar bij ons is het pas zeker als het vliegticket geboekt is dus ik wacht nog even af met m'n koffer inpakken.
Wel leuk die verschillende kleuren, dan wordt het niet zo'n eenheidsworst en toch bij elkaar passend als je kan kiezen uit 4 vooraf bepaalde kleuren.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 19:08 schreef engine het volgende:
[..]
Jep. Maar er was best veel te kiezen.Volgens mij vier verschillende soorten deuren, vier kleuren en ook welk soort glas erin komt.
Ik krijg volgens mij een donkergroene deur met weinig raam en groenig bubbeltjesglas. Maar weet het ook niet meer precies dus beetje een verrassing inmiddels![]()
En ik ga misschien drie weken naar Zambia. Met een beetje geluk valt de verbouwing in die periode en kom in ik een nieuw (stoffig) huis thuis
Heb zelf maandag een bezichtiging bij een huisje. Reuze spannend wel.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 14:53 schreef engine het volgende:
Nee joh, de Denen hebben het ravijn in het veld getrotseerd en Oostenrijk een verdiende nederlaag toebrachtquote:
En het zijn ook drie verschillende woningen in één blok dus denk niet dat het zo gaat opvallen. Mij zal het sowieso niet storen.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 19:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wel leuk die verschillende kleuren, dan wordt het niet zo'n eenheidsworst en toch bij elkaar passend als je kan kiezen uit 4 vooraf bepaalde kleuren.
Ik weet niet of ik ik blij van zou worden of er van zou moeten janken als ik dan na drie weken in mijn verbouwde huis kom![]()
Moet je voor je werk naar Zambia? Ja dus
Kut Denenquote:Op dinsdag 7 juni 2022 20:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee joh, de Denen hebben het ravijn in het veld getrotseerd en Oostenrijk een verdiende nederlaag toebracht
Valt soms niet mee om iets leuks te krijgen. Succes!quote:Op dinsdag 7 juni 2022 19:53 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Heb zelf maandag een bezichtiging bij een huisje. Reuze spannend wel.
Was al eerder bij een huisje van ze gaan kijken en ik schat zo in dat het oude meuk is
Ga zo door en ik laat je meer leeglopen jaquote:
Haha heb jij Deense voorouders?quote:Op dinsdag 7 juni 2022 20:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ga zo door en ik laat je meer leeglopen ja
Neuh, maar vindt het altijd leuke teams die willen voetballenquote:
Oh is dat weer gaande?quote:
Geen idee...quote:Op dinsdag 7 juni 2022 21:34 schreef engine het volgende:
Dus ik moet daar zijn voor wat gezelligheid?
Welnee, als je een mooi verhaal hebt is dat zeker welkom hier. Vond je verhaal over deuren en verhuizen topquote:Op dinsdag 7 juni 2022 21:34 schreef engine het volgende:
quote:
Je moet in DTS zijn voor DTSquote:Op dinsdag 7 juni 2022 21:34 schreef engine het volgende:
Nee dat zal wel niet ... maar de opvoeding tegenwoordig van koningskinderen is ook niet meer wat het geweest isquote:Op dinsdag 7 juni 2022 21:53 schreef marcb1974 het volgende:
Zou dit stiekem toch een kind van Boris Johnson zijn?
https://www.nu.nl/293421/(...)feest-elizabeth.html
quote:
Ik kijk wel eens korfbal. Op youtube is er een livestream van de Nederlandse korfbal league. Het is best vermakelijk.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 21:56 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Je moet in DTS zijn voor DTS![]()
En hier voor korfbal.
Wat is dts ook al weer?quote:Op dinsdag 7 juni 2022 21:56 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Je moet in DTS zijn voor DTS![]()
En hier voor korfbal.
Ik ook niet.quote:
Ik keek ook wel eens zo'n filmpje van een professionele wedstrijd en de ene na de andere punt werd gescoord.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 22:05 schreef engine het volgende:
[..]
Ik kijk wel eens korfbal. Op youtube is er een livestream van de Nederlandse korfbal league. Het is best vermakelijk.
Ballen kan ook neuken betekenenquote:Op dinsdag 7 juni 2022 22:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Mannen en vrouwen die ballen rond 2 korven
samen douchen was het altijd tochquote:Op dinsdag 7 juni 2022 22:25 schreef engine het volgende:
[..]
Ballen kan ook neuken betekenen![]()
[ afbeelding ]
Sinds vandaag wat beter. Ik gebruik nu alleen paracetamol. Tramadol vind ik doodeng. Word er helemaal duizelig van.quote:
Dat is een enge bijwerking dan jah. Fijn dat je het nu met paracetamol af kan. Ik hoop dat de stijgende lijn zich voortzetquote:Op dinsdag 7 juni 2022 22:27 schreef Prisha het volgende:
[..]
Sinds vandaag wat beter. Ik gebruik nu alleen paracetamol. Tramadol vind ik doodeng. Word er helemaal duizelig van.
tnx! Ik ookquote:Op dinsdag 7 juni 2022 22:28 schreef tonja het volgende:
[..]
Dat is een enge bijwerking dan jah. Fijn dat je het nu met paracetamol af kan. Ik hoop dat de stijgende lijn zich voortzet
Koenquote:
Denk ik een beetje hetzelfde als bij basketbal. Nog best lastig om raak te gooienquote:Op dinsdag 7 juni 2022 22:24 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik keek ook wel eens zo'n filmpje van een professionele wedstrijd en de ene na de andere punt werd gescoord.
Ik speelde vroeger ook korfbal en hoe slecht waren wij dan wel nietJe mocht blij zijn als het 3-1 werd ofzo
Drukquote:
Ja dat gaat ook als een malle vaak je knippert even en er wordt gescoordquote:Op dinsdag 7 juni 2022 22:32 schreef engine het volgende:
[..]
Denk ik een beetje hetzelfde als bij basketbal. Nog best lastig om raak te gooien
Heel klein dansje danquote:Op dinsdag 7 juni 2022 22:27 schreef Prisha het volgende:
[..]
Sinds vandaag wat beter. Ik gebruik nu alleen paracetamol. Tramadol vind ik doodeng. Word er helemaal duizelig van.
Dat wordt wel altijd gezegd maar ik heb nooit op korfbal gezeten.quote:
Ga op korfbal...quote:Op dinsdag 7 juni 2022 22:25 schreef engine het volgende:
[..]
Ballen kan ook neuken betekenen![]()
[ afbeelding ]
Nou wel heel klein dansje hoor maar voelt wel beter gelukkig.quote:
sowieso dat punten scoren was bij mij kansloos, als ik er eens was dan was het voor mij gewoon een SCquote:
Dan heb je je omslagpunt, vanaf nu beterquote:Op dinsdag 7 juni 2022 22:37 schreef Prisha het volgende:
[..]
Nou wel heel klein dansje hoor maar voelt wel beter gelukkig.
Maar daar was niet iedereen het mee eens... maar bolken is het daar want geen punten .. dus toch een spel ... maar dan zou het eigenlijk in MEN , maar ja dat vonden ze ook niet leuk ... ik zie welquote:Op dinsdag 7 juni 2022 22:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
sowieso dat punten scoren was bij mij kansloos, als ik er eens was dan was het voor mij gewoon een SC
Wij gingen vaak na afloop wel met alle meiden onder de douchequote:Op dinsdag 7 juni 2022 22:35 schreef engine het volgende:
[..]
Dat wordt wel altijd gezegd maar ik heb nooit op korfbal gezeten.
wat flauwquote:Op dinsdag 7 juni 2022 22:41 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wij gingen vaak na afloop wel met alle meiden onder de douche![]()
Er was ook een jaar dat we een team hadden met een jongen en verder alleen meisjes. Die jongen moest toen als enige alleen douchen
poor boyquote:Op dinsdag 7 juni 2022 22:41 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wij gingen vaak na afloop wel met alle meiden onder de douche![]()
Er was ook een jaar dat we een team hadden met een jongen en verder alleen meisjes. Die jongen moest toen als enige alleen douchen
Gemengde sport, maar de kleedkamers waren nog altijd gescheidenquote:
quote:Op dinsdag 7 juni 2022 22:50 schreef Aoibhin het volgende:
Korfbal wordt officieel gespeeld met 4 jongens en 4 meisjes, maar bij ons vroeger was het ook maar net een beetje de vraag wat je net kreeg qua aanmeldingen. Er waren jaren tussen bij mij dat het redelijk verdeeld was, maar ook een keer een heel meisjesteam gehad, en dus die keer dat er maar 1 jongen was in het team.
Maar wij speelden dan wel weer tegen meer gemengde teams als tegenstander. Wat er dan gebeurde was dat sommige meisjes bij ons even "jongen waren" voor die wedstrijd en een jongen als directe tegenstander moesten uitkiezen om te verdedigen. Vaak kreeg je dan even een soort lint om je heen om dat aan te geven
Ja dat was wel lolliger geweestquote:Op dinsdag 7 juni 2022 22:55 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Toch jammer dat ze dan geen baard ofzo gebruiken in plaats van lint
Ik heb een paar jaar acrobatisch rock’n’roll gedaan. Dat was samen omkleden en samen douchen.quote:
Wat is dat?quote:Op dinsdag 7 juni 2022 23:04 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik heb een paar jaar acrobatisch rock’n’roll gedaan. Dat was samen omkleden en samen douchen.
Je went eraan.
Gewoon overdreven rocknrollenquote:Op dinsdag 7 juni 2022 23:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat is dat?
Rock&roll in een trapeze oid
aparte regels toch dat korfbal sowieso, hele tijd rondlopen in paartjes. Krijg je een overtreding tegen als je iemand verdedigt die niet bij je hoort?quote:Op dinsdag 7 juni 2022 22:50 schreef Aoibhin het volgende:
Korfbal wordt officieel gespeeld met 4 jongens en 4 meisjes, maar bij ons vroeger was het ook maar net een beetje de vraag wat je net kreeg qua aanmeldingen. Er waren jaren tussen bij mij dat het redelijk verdeeld was, maar ook een keer een heel meisjesteam gehad, en dus die keer dat er maar 1 jongen was in het team.
Maar wij speelden dan wel weer tegen meer gemengde teams als tegenstander. Wat er dan gebeurde was dat sommige meisjes bij ons even "jongen waren" voor die wedstrijd en een jongen als directe tegenstander moesten uitkiezen om te verdedigen. Vaak kreeg je dan even een soort lint om je heen om dat aan te geven
Een video van de vereniging waar ik bij zat:quote:Op dinsdag 7 juni 2022 23:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat is dat?
Rock&roll in een trapeze oid
Ja dat mag dus niet!quote:Op dinsdag 7 juni 2022 23:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
aparte regels toch dat korfbal sowieso, hele tijd rondlopen in paartjes. Krijg je een overtreding tegen als je iemand verdedigt die niet bij je hoort?
Volgens mij mag dat wel (wat ik me ervan herinner), maar dan heb je kans dat je vaste tegenstander weer apart van jou iets anders kan doen en ben je die even kwijt dan riskeer je dat die kan scorenquote:Op dinsdag 7 juni 2022 23:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
aparte regels toch dat korfbal sowieso, hele tijd rondlopen in paartjes. Krijg je een overtreding tegen als je iemand verdedigt die niet bij je hoort?
Leukquote:
duidelijk wel jaquote:
Ja, ja moet absoluut op je eigen helft blijven. En de ene helft valt Team A aan en verdedigt Team B en de andere helft valt Team B aan en verdedigt Team Aquote:Op dinsdag 7 juni 2022 23:14 schreef engine het volgende:
Het is toch dat je op een helft moet blijven?
Heb je al gezien dat Evaquote:
Nee , welke Eva waar naar toe?quote:Op dinsdag 7 juni 2022 23:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb je al gezien dat Eva![]()
wel meegaat?
Eva de Goede naar het WKquote:
Ah hockey ... ik had ff geen ideequote:Op dinsdag 7 juni 2022 23:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Eva de Goede naar het WK
Ze heeft het toch gehaald de revalidatie
Best knap nog wel,quote:
Is lastig ja. Ik ben er ook niet ver mee gekomen.quote:
Ik ken hem een betje beter .. 86% schat ik zo ..quote:Op dinsdag 7 juni 2022 23:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Best knap nog wel,
bij mario begrijp ik misschien 5%
Soms begrijp ik hem volkomen en soms...quote:Op dinsdag 7 juni 2022 23:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ken hem een betje beter .. 86% schat ik zo ..
quote:
Goed plan, ik ga ook zo. Slaap lekker.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 23:38 schreef Aoibhin het volgende:
Ik ga me klaarmaken om dromenland op te zoeken![]()
Trusten iedereen!![]()
zn wereld begrijpen is soms niet makkelijkquote:Op dinsdag 7 juni 2022 23:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Soms begrijp ik hem volkomen en soms...
Slaap lekker Jobidingetjequote:Op dinsdag 7 juni 2022 23:38 schreef Aoibhin het volgende:
Trusten iedereen!![]()
dus je kan maar in 1 helft scorenquote:Op dinsdag 7 juni 2022 23:20 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, ja moet absoluut op je eigen helft blijven. En de ene helft valt Team A aan en verdedigt Team B en de andere helft valt Team B aan en verdedigt Team A![]()
Na de rust draait de boel om![]()
Lopen met de bal mag ook absoluut niet. Je mag 1 stap zetten met de bal in je handen, maar dan moet de voet waar je niet de stap mee zet absoluut op de grond blijven, want anders heb je een overtreding
Dat idd niet.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 23:39 schreef chufi het volgende:
[..]
zn wereld begrijpen is soms niet makkelijk
Slaap lekker en tot morgenquote:Op dinsdag 7 juni 2022 23:38 schreef Aoibhin het volgende:
Trusten iedereen!![]()
Gelukkig zijn er zoals wij die m proberen te begrijpen ...quote:Op dinsdag 7 juni 2022 23:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat idd niet.
Maar ik prik er meestal wel doorheen.
Das best een hoop,quote:Op dinsdag 7 juni 2022 23:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ken hem een betje beter .. 86% schat ik zo ..
Hij loopt een een tijdje mee en volgens mij doet ie juist niet aan translatie (niet meer iig) vandaar dat het wat moeilijker te "imagineren" isquote:Op dinsdag 7 juni 2022 23:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das best een hoop,
zeker gezien zijn googletranslate-nederlands
Niet kunnen slapen is altijd een terechte klacht!quote:
Jawel hč. Gaat ook niks meer worden vrees ikquote:Op woensdag 8 juni 2022 05:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Niet kunnen slapen is altijd een terechte klacht!
Ik ben maar gewoon opgestaan en koffie gaan zetten. Mijn wekker zou toch over een dik kwartier aflopen. Met alleen een uurtje slaap word ik denk ik alleen maar verotter wakker.quote:Op woensdag 8 juni 2022 05:37 schreef Prisha het volgende:
[..]
Jawel hč. Gaat ook niks meer worden vrees ik
Hey Enginequote:
Hey Dotquote:
Dat moet wel familie van mij zijn.quote:
Ga je op vakantie?quote:Op woensdag 8 juni 2022 12:24 schreef espri het volgende:
Ik ben heel heeeeeel langzaam de koffers aan het inpakken.
Kijk aanquote:Op woensdag 8 juni 2022 12:24 schreef espri het volgende:
Waar ga je heen?quote:Op woensdag 8 juni 2022 12:24 schreef espri het volgende:
Cruisen, Duitsland, Engeland, Noorwegen en vergeet nog wat maar weeet het even niet.quote:
Dan heb je nog iets om naar uit te kijken.quote:Op woensdag 8 juni 2022 12:32 schreef pullup het volgende:
[..]
Kijk aan
Ik moet nog een maandje wachten
quote:
Lekkerrrrquote:Op woensdag 8 juni 2022 12:40 schreef espri het volgende:
[..]
Cruisen, Duitsland, Engeland, Noorwegen en vergeet nog wat maar weeet het even niet.
[..]
Dan heb je nog iets om naar uit te kijken.
[..]Straks een test doen maar we gaan er van uit dat het dit keer goed is...
Dankjewel, zal vast lukken.quote:Op woensdag 8 juni 2022 12:41 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Lekkerrrr![]()
Hele fijne vakantie alvast
Dat is wat cryptischquote:Op woensdag 8 juni 2022 12:43 schreef espri het volgende:
Dit keer alleen een probleem met mn schoenen![]()
Nouja, het zal vast niet heel koud zijn.
Cruise ze ...quote:Op woensdag 8 juni 2022 12:24 schreef espri het volgende:
Ik ben 2 weken geleden gevallen op de camping, 2 gekneusde enkels en gescheurde banden dus heb beide kanten een brace om, loop niet echt dus de rolstoel gaat mee. maar mn schoenen passen nu dus niet...quote:
Sandalen of slippers ..quote:Op woensdag 8 juni 2022 12:49 schreef espri het volgende:
[..]
Ik ben 2 weken geleden gevallen op de camping, 2 gekneusde enkels en gescheurde banden dus heb beide kanten een brace om, loop niet echt dus de rolstoel gaat mee. maar mn schoenen passen nu dus niet...
Vooral voorzichtig doen ..quote:Op woensdag 8 juni 2022 12:50 schreef espri het volgende:
[..]
ja teenslippers gaan en mn ruime esprietjes, die zijn met klittenband.
Aw nou dan hoop ik het bestequote:Op woensdag 8 juni 2022 12:49 schreef espri het volgende:
[..]
Ik ben 2 weken geleden gevallen op de camping, 2 gekneusde enkels en gescheurde banden dus heb beide kanten een brace om, loop niet echt dus de rolstoel gaat mee. maar mn schoenen passen nu dus niet...
Kijk zo horen we het graagquote:Op woensdag 8 juni 2022 12:54 schreef espri het volgende:
[..]
Zittend kan je heel goed cocktails drinken.
quote:Op woensdag 8 juni 2022 12:49 schreef espri het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk, was op het 2staps trappetje als je de caravan uit komt, ik heb al problemen met mn spieren en bindweefsel en ik heb ook geen idee of ik misstapte oid, ik lag opeens dubbelgevouwen in de voortent..quote:Op woensdag 8 juni 2022 13:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Sterkte.
Je bent wel heel ongelukkig gevallen dan
Zeker van zo'n hoogte, of meer laagte, heb je dus pech gehadquote:Op woensdag 8 juni 2022 13:13 schreef espri het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk, was op het 2staps trappetje als je de caravan uit komt, ik heb al problemen met mn spieren en bindweefsel en ik heb ook geen idee of ik misstapte oid, ik lag opeens dubbelgevouwen in de voortent..
pijnlijk hoor...quote:Op woensdag 8 juni 2022 13:13 schreef espri het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk, was op het 2staps trappetje als je de caravan uit komt, ik heb al problemen met mn spieren en bindweefsel en ik heb ook geen idee of ik misstapte oid, ik lag opeens dubbelgevouwen in de voortent..
Ja best wel, de arts zei ook dat ik het beter had kunnen breken.quote:
Ja soms voel ik mn benen niet optimaal en zak er dan door heen, beetje mn voorland dus....quote:Op woensdag 8 juni 2022 13:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zeker van zo'n hoogte, of meer laagte, heb je dus pech gehad
Dat zeiden ze ook toen ik mn ribben had gebroken .. 15 jaar geleden ... voel het nog steeds ...quote:Op woensdag 8 juni 2022 13:24 schreef espri het volgende:
[..]
Ja best wel, de arts zei ook dat ik het beter had kunnen breken.
[..]
Ja soms voel ik mn benen niet optimaal en zak er dan door heen, beetje mn voorland dus....
Ik zag je mention vanuit DTS. Ik heb dat even gelezen. Kwalijke zaak dat die user in DTS meldt dat ik hem "meerdere malen" heb bedreigd. Wat een mafklapper en een sneeuwvlokje. Ik kan daar niet reageren helaas.quote:Op woensdag 8 juni 2022 14:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat zeiden ze ook toen ik mn ribben had gebroken .. 15 jaar geleden ... voel het nog steeds ...
Ik dacht er ook weg te blijven ... ...quote:Op woensdag 8 juni 2022 14:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zag je mention vanuit DTS. Ik heb dat even gelezen. Kwalijke zaak dat die user in DTS meldt dat ik hem "meerdere malen" heb bedreigd. Wat een mafklapper en een sneeuwvlokje. Ik kan daar niet reageren helaas.
Bedreigd zelfsquote:Op woensdag 8 juni 2022 14:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zag je mention vanuit DTS. Ik heb dat even gelezen. Kwalijke zaak dat die user in DTS meldt dat ik hem "meerdere malen" heb bedreigd. Wat een mafklapper en een sneeuwvlokje. Ik kan daar niet reageren helaas.
Hoe smeer je iemand een ban aan n.a.v. een geintje.quote:
Meerdere malenquote:Op woensdag 8 juni 2022 14:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bedreigd zelfs![]()
En komt daar nog mee weg ook....
Ben benieuwd hoe lang het duurt voor het daar weer fout gaat ..quote:Op woensdag 8 juni 2022 14:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Hoe smeer je iemand een ban aan n.a.v. een geintje.
Liever niet, laat dat soort gasten maar lekker daar.quote:Op woensdag 8 juni 2022 14:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe lang het duurt voor het daar weer fout gaat ..
quote:Op woensdag 8 juni 2022 14:33 schreef Soury het volgende:
[..]
De ellende is dat waarschijnlijk er van alles via dm/pm achterlangs gaat.quote:
Ik heb er 1 gezien, als er meerdere zijn kan je die naar me dm-en en ga ik er achteraan.quote:
Nee het ging over carbonara grap. Nu beweerd hij in DTS dat ik hem meerdere malen heb bedreigd.quote:Op woensdag 8 juni 2022 14:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb er 1 gezien, als er meerdere zijn kan je die naar me dm-en en ga ik er achteraan.
Dat las ik net n.a.v. wat ik hier net las, maar ik dacht dat hij het meerdere malen had gezegd, al is 1 keer meer dan voldoende.quote:Op woensdag 8 juni 2022 14:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee het ging over carbonara grap. Nu beweerd hij in DTS dat ik hem meerdere malen heb bedreigd.
quote:Op woensdag 8 juni 2022 14:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Verstandigquote:
Nou in ieder geval één keer. En ga me er verder ook maar niet kwaad om maken, als je niet tegen een grapje kan is het beter dat je niet op fok komt. Maar dit soort uitspraken zijn best schadelijk.quote:Op woensdag 8 juni 2022 14:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat las ik net n.a.v. wat ik hier net las, maar ik dacht dat hij het meerdere malen had gezegd, al is 1 keer meer dan voldoende.
Echt, je kan beter op zo'n groot mogelijke afstand van dat topic blijven, zieke zooi.
Ik vind het een hele kwalijke uitspraak, dat kan je niet zomaar doen, dus dat moet ie me maar even uitleggen.quote:Op woensdag 8 juni 2022 15:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou in ieder geval één keer. En ga me er verder ook maar niet kwaad om maken, als je niet tegen een grapje kan is het beter dat je niet op fok komt. Maar dit soort uitspraken zijn best schadelijk.
Dan zijn we weer goed genoeg jaquote:Op woensdag 8 juni 2022 15:00 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Verstandig![]()
Wel grappig dat nu DTS weer open is je die mensen hier niet meer ziet.
Tot het straks weer dichtzit
Dat er daar met namen wordt gestrooid wil niet zeggen dat ik het zelfde ga doen, juist niet. Maar ik zou geen spaghetti carbonara maken met gehakt en aubergine als ik jou wasquote:
Want dan komt Soury even langsquote:Op woensdag 8 juni 2022 15:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat er daar met namen wordt gestrooid wil niet zeggen dat ik het zelfde ga doen, juist niet. Maar ik zou geen spaghetti carbonara maken met gehakt en aubergine als ik jou was
lolquote:Op woensdag 8 juni 2022 15:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat er daar met namen wordt gestrooid wil niet zeggen dat ik het zelfde ga doen, juist niet. Maar ik zou geen spaghetti carbonara maken met gehakt en aubergine als ik jou was
Met grof geschutquote:
Ik heb hem afgelopen vrijdag nog op, was een tijd geleden, maar mmmmquote:Op woensdag 8 juni 2022 15:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Met grof geschutMaar dan zou ik voor haar wel even de echte maken
Daar schijnt het een rol te hebben gespeeldquote:Op woensdag 8 juni 2022 15:39 schreef chufi het volgende:
Moet ik nu weer verder met Stranger Things..?
Ik heb wel een paar seizoenen gekeken...quote:Op woensdag 8 juni 2022 15:39 schreef pullup het volgende:
[..]
Daar schijnt het een rol te hebben gespeeld
Volg je dat?
Oh het is zelfs een al langer durende seriequote:Op woensdag 8 juni 2022 15:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb wel een paar seizoenen gekeken...
https://nl.wikipedia.org/wiki/Stranger_Thingsquote:Op woensdag 8 juni 2022 15:40 schreef Deisyy het volgende:
Ik vind het niet erg om naar Kate Bush te luisteren, maar wat is het voor serie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |