Maar moet wel raak schietenquote:Op maandag 6 juni 2022 23:48 schreef mario390 het volgende:
en hammergoal![]()
deze kombinatie
arnautovic is echt zeer goed
Ik vond er toch geen drol aan, dat Pinksteren met herfstweerquote:
Dat lijkt toch eng om daar te rijden ppfff Moet er niet aan denkenquote:
Twee handjes aan het stuurquote:Op dinsdag 7 juni 2022 07:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat lijkt toch eng om daar te rijden ppfff Moet er niet aan denken
Dan nog niet al zaten er 10 handjes aan het stuur Mij te smal en te hoog. Voor geen goud ga ik daar rijdenquote:
Ben je net lekker aan het karren en dan kom je zo'n dikke bus tegenquote:Op dinsdag 7 juni 2022 07:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan nog niet al zaten er 10 handjes aan het stuur Mij te smal en te hoog. Voor geen goud ga ik daar rijden
Er zal er maar net een vast blijven zitten onder die steen. Vraag mij af hoe hulpverleners er bij moeten komen. Ook als er een ongeluk gebeurd daar.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 07:08 schreef pullup het volgende:
[..]
Ben je net lekker aan het karren en dan kom je zo'n dikke bus tegen
Klopt, maar werken met herfstweer is nog minder aan.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 06:34 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik vond er toch geen drol aan, dat Pinksteren met herfstweer
Hey Chanelquote:
Hij heeft toch al vaker in reclames oid gezeten? Hier geen verbazing iig.quote:Op maandag 6 juni 2022 23:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Omdat ie het specifiek 4 a 5 keer wist te melden ..... en dat verwacht je niet van zo'n ouwe niet commerciele omroep man
Morguh Marcbquote:
Als het asfalt goed is, vind ik het niet erg om in een bus te zitten ongeacht de locatie, ik weet nog dat ik jaren geleden in rusland op vakantie was, en het genieuze idee was om met de bus van moskou naar st petersburg te gaan, op de plekjes na waar poetin een kerk moest openen was het echt maar de vraag of de banden de rest wel zouden trekken op die snelheid.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 07:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat lijkt toch eng om daar te rijden ppfff Moet er niet aan denken
Ja gaat wel, gaat weer de goede kant op, wel heel voorzichtig doen nog 4 weken zei de fysio net.quote:
Mooi zo, hopelijk blijf je ook lekker vooruitgaanquote:Op dinsdag 7 juni 2022 11:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja gaat wel, gaat weer de goede kant op, wel heel voorzichtig doen nog 4 weken zei de fysio net.
En met jou>?
Das al een oudje, die heb ik in het verleden als achtergrond gehad op mijn pcquote:
Eindelijk, volhouden zo danquote:Op dinsdag 7 juni 2022 11:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mooi zo, hopelijk blijf je ook lekker vooruitgaan
Hier wel oke eigenlijk.
Jemigquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |