Maar moet wel raak schietenquote:Op maandag 6 juni 2022 23:48 schreef mario390 het volgende:
en hammergoal![]()
deze kombinatie
arnautovic is echt zeer goed
Ik vond er toch geen drol aan, dat Pinksteren met herfstweerquote:
Dat lijkt toch eng om daar te rijden ppfff Moet er niet aan denkenquote:
Twee handjes aan het stuurquote:Op dinsdag 7 juni 2022 07:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat lijkt toch eng om daar te rijden ppfff Moet er niet aan denken
Dan nog niet al zaten er 10 handjes aan het stuur Mij te smal en te hoog. Voor geen goud ga ik daar rijdenquote:
Ben je net lekker aan het karren en dan kom je zo'n dikke bus tegenquote:Op dinsdag 7 juni 2022 07:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan nog niet al zaten er 10 handjes aan het stuur Mij te smal en te hoog. Voor geen goud ga ik daar rijden
Er zal er maar net een vast blijven zitten onder die steen. Vraag mij af hoe hulpverleners er bij moeten komen. Ook als er een ongeluk gebeurd daar.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 07:08 schreef pullup het volgende:
[..]
Ben je net lekker aan het karren en dan kom je zo'n dikke bus tegen
Klopt, maar werken met herfstweer is nog minder aan.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 06:34 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik vond er toch geen drol aan, dat Pinksteren met herfstweer
Hey Chanelquote:
Hij heeft toch al vaker in reclames oid gezeten? Hier geen verbazing iig.quote:Op maandag 6 juni 2022 23:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Omdat ie het specifiek 4 a 5 keer wist te melden ..... en dat verwacht je niet van zo'n ouwe niet commerciele omroep man
Morguh Marcbquote:
Als het asfalt goed is, vind ik het niet erg om in een bus te zitten ongeacht de locatie, ik weet nog dat ik jaren geleden in rusland op vakantie was, en het genieuze idee was om met de bus van moskou naar st petersburg te gaan, op de plekjes na waar poetin een kerk moest openen was het echt maar de vraag of de banden de rest wel zouden trekken op die snelheid.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 07:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat lijkt toch eng om daar te rijden ppfff Moet er niet aan denken
Ja gaat wel, gaat weer de goede kant op, wel heel voorzichtig doen nog 4 weken zei de fysio net.quote:
Mooi zo, hopelijk blijf je ook lekker vooruitgaanquote:Op dinsdag 7 juni 2022 11:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja gaat wel, gaat weer de goede kant op, wel heel voorzichtig doen nog 4 weken zei de fysio net.
En met jou>?
Das al een oudje, die heb ik in het verleden als achtergrond gehad op mijn pcquote:
Eindelijk, volhouden zo danquote:Op dinsdag 7 juni 2022 11:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mooi zo, hopelijk blijf je ook lekker vooruitgaan
Hier wel oke eigenlijk.
Jemigquote:
Jij plaatste ook oudjesquote:Op dinsdag 7 juni 2022 11:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das al een oudje, die heb ik in het verleden als achtergrond gehad op mijn pc
Wat een geluk dat je nog even kan blijven.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 12:49 schreef Domnivoor het volgende:
Update renovatie:
Als het droog blijft gaan ze vanmiddag de voordeuren schilderen.
Ik had erop gerekend dat ik vandaag mijn logeerwoning zou overdragen. Bij navraag bleek dat geen haast te hebben: “Zolang hij niet belt is er niks aan de hand.”
Ik heb er bijna geen spullen meer en heb het hele huis schoongemaakt. Dus als het moet ben ik er zó uit.
Gaan ze ook bij je buren de voordeur schilderen?quote:Op dinsdag 7 juni 2022 12:49 schreef Domnivoor het volgende:
Update renovatie:
Ik had erop gerekend dat ik vandaag mijn logeerwoning zou overdragen. Bij navraag bleek dat geen haast te hebben: “Zolang hij niet belt is er niks aan de hand.”
Ik heb er bijna geen spullen meer en heb het hele huis schoongemaakt. Dus als het moet ben ik er zó uit.
Ja, dat is wel fijn. Mijn eigen huis is nog een bende, en alles zit onder het stof.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 14:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat een geluk dat je nog even kan blijven.
Eerst zorgen dat je je eigen huis weer in kan zonder dat er een grote stoflaag ligtquote:Op dinsdag 7 juni 2022 12:49 schreef Domnivoor het volgende:
Update renovatie:
Ja. De halve straat wordt gerenoveerd.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 14:32 schreef Prisha het volgende:
[..]
Gaan ze ook bij je buren de voordeur schilderen?
Nou, van dat stof ben ik nog lang niet afquote:Op dinsdag 7 juni 2022 14:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Eerst zorgen dat je je eigen huis weer in kan zonder dat er een grote stoflaag ligt
dat is wel zo mooi, dan zien de huizen er van de buitenkant ook netjes uit.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 14:42 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja. De halve straat wordt gerenoveerd.
Het lijkt erop dat het vandaag niet meer gaat gebeuren.
Haha, dat is een goeiequote:Op dinsdag 7 juni 2022 14:53 schreef engine het volgende:
Hier mochten we zelf de voordeur en kleur kiezen. Heb geen overleg gehad met de buren dus zullen wel drie verschillende deuren worden.
Kan ook leuk staanquote:Op dinsdag 7 juni 2022 14:53 schreef engine het volgende:
Hier mochten we zelf de voordeur en kleur kiezen. Heb geen overleg gehad met de buren dus zullen wel drie verschillende deuren worden.
quote:
Krijg het weg hoor, anders blijf je er tegenaan vechten.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 14:47 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Nou, van dat stof ben ik nog lang niet af![]()
[ afbeelding ]
Dit was afgedekt met plastic. Maar dat stof komt echt overal tussen.
Doet me hieraan denken:quote:
Ja maar er zijn ook gevallen die anders uitpakken... Zag ooit eens iets over een gifgroen huis waar men ook niet blij mee was ...quote:Op dinsdag 7 juni 2022 16:42 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Doet me hieraan denken:
https://jeugdjournaal.nl/(...)g-blauw-blijven.html
Volgens mij werd die hier laatst geplaatst![]()
Maar dat zou ik ook wel heel storend vinden om tegenaan te kijken als je er tegenover woont en je vindt het echt niet mooi
En Real geeft weer eens 100+ mln uit.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 16:49 schreef chufi het volgende:
Oh appeltjesgroen ..
https://www.rtlnieuws.nl/(...)groen-huis-van-ineke
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |