SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP![]()
Secrid is topquote:Op zondag 5 juni 2022 22:59 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik heb het vaak met dat contactloos betalen. Sommige apparaten pakken de ene pas wel en de andere niet :s
achja.
zo'n secrid besteld. ben benieuwd.
ik vind van die flap telefoonhoesjes echt de grootste aids sinds de komst van de mobiele telefoon.quote:Op zondag 5 juni 2022 23:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
misschien wel eens een goed idee.
Ben al een keer 2 pasjes kwijtgeraakt die uit m'n foonhoesje waren gevallen in een bos
Ah nice, heb ook de slimwallet, ideaal dingquote:Op zondag 5 juni 2022 23:00 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
https://secrid.com/nl-nl/slimwallet-matte-black-red/
ik had 10-15 jaar geleden zo'n pasjes houder in de vorm van een soort doosje die je open klikte en dan al je pasjes te zien krijgt. Maar toen deed ik nog super veel met contant geld enzo, dus dat ding is toen naar ruim 9 verhuist.quote:
Rampzalig die krengenquote:Op zondag 5 juni 2022 23:02 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik had 10-15 jaar geleden zo'n pasjes houder in de vorm van een soort doosje die je open klikte en dan al je pasjes te zien krijgt. Maar toen deed ik nog super veel met contant geld enzo, dus dat ding is toen naar ruim 9 verhuist.
ja als 't wat is dan kijk ik wel of ik er nog 1 voor zakelijk bij haal ofzo, als ik echt ruimte te kort kom.quote:Op zondag 5 juni 2022 23:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ah nice, heb ook de slimwallet, ideaal ding
ja die drukknop heeft minder extra pas ruimte. En is weer dikker in je broekzakquote:Op zondag 5 juni 2022 23:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ah nice, heb ook de slimwallet, ideaal ding
Het is vooral prettig in je broek zo'n compact ding (huehue)quote:Op zondag 5 juni 2022 23:03 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja als 't wat is dan kijk ik wel of ik er nog 1 voor zakelijk bij haal ofzo, als ik echt ruimte te kort kom.
Ja en dat pas uitwerpsysteem werkt perfect, heb hem nu geloof iets van 3 jaar en gaat nog steeds net zo soepeltjesquote:Op zondag 5 juni 2022 23:06 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja die drukknop heeft minder extra pas ruimte. En is weer dikker in je broekzak
Ik betaal alleen nog maar contant om mn kleingeld een beetje op te maken en bij winkels waarbij ik niet zo vaak kom en alleen maar specifieke producten haal.quote:Op zondag 5 juni 2022 23:04 schreef FranticDJ het volgende:
Enige muntjes die ik nu gebruik liggen in een vakje in mn auto. Wasstraat muntjes en winkelwagen muntje
Moet wel zeggen dat ik sinds ik bijna nooit meer contant betaal, ook bijna nooit meer fooi geef in de horeca. Had vorige week een etentje en ben toen speciaal nog wezen pinnen om fooi te kunnen geven.
Pin-fooi geloof ik niet in.
geen pasjes bij mn telefoon, kan ik niet meer contactloos betalenquote:Op zondag 5 juni 2022 23:02 schreef datismijnmening het volgende:
Ik heb nu meestal maar drie pasjes bij me, pin, OV, rijbewijs. Achter mijn telefoonhoesje
vraag me af hoe goed dat ook is voor die magneetstrip..quote:Op zondag 5 juni 2022 23:15 schreef mschol het volgende:
[..]
geen pasjes bij mn telefoon, kan ik niet meer contactloos betalen
De laatste keer dat iemand mn spaarpot leegtrok was ik al 10% kwijt aan transactiekosten, dus ik gebruik het kleingrut tegenwoordig als fooi/passend geld of noodoplossing.quote:Op zondag 5 juni 2022 23:13 schreef FranticDJ het volgende:
Kleingeld gaat bij mij in een spaarpot.. En dat verdwijnt dan weer in de spaarpot van iemand anders
als het goed is wordt de magneetstrip niet meer gebruikt ivm veiligheidquote:Op zondag 5 juni 2022 23:16 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
vraag me af hoe goed dat ook is voor die magneetstrip..
nee, die "hoesjes" alleen aan de achterkant, daar win je de hoofdprijs mee. En vervolgens lazert je foon met scherm naar beneden op de klinkers, krak.........quote:Op zondag 5 juni 2022 23:01 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik vind van die flap telefoonhoesjes echt de grootste aids sinds de komst van de mobiele telefoon.
magneetstrip is al jaren buiten gebruik toch?quote:Op zondag 5 juni 2022 23:16 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
vraag me af hoe goed dat ook is voor die magneetstrip..
Ik heb hier dus werkelijk nooit last van (gehad).quote:Op zondag 5 juni 2022 23:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nee, die "hoesjes" alleen aan de achterkant, daar win je de hoofdprijs mee. En vervolgens lazert je foon met scherm naar beneden op de klinkers, krak.........
niet als je goed hoesje hebt dat net iets meer uitsteekt aan de voorkantquote:Op zondag 5 juni 2022 23:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nee, die "hoesjes" alleen aan de achterkant, daar win je de hoofdprijs mee. En vervolgens lazert je foon met scherm naar beneden op de klinkers, krak.........
Voor betaalpassen wellicht.quote:Op zondag 5 juni 2022 23:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
magneetstrip is al jaren buiten gebruik toch?
paar keer serieus blij geweest dat er een volledig hoesje omheen zatquote:Op zondag 5 juni 2022 23:19 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik heb hier dus werkelijk nooit last van (gehad).
*klopt af op hout
voor cc is het ook niet meer gebruikelijk toch?quote:
Zonder die 'hoesjes' heeft je scherm binnen een paar maanden ws al een paar leuke krassen/barsten omdat je sleutel/kleingeld of ander zakgruis al met je foon geneukt heeft.quote:Op zondag 5 juni 2022 23:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
die schaar ik onder betaalpassenquote:Op zondag 5 juni 2022 23:21 schreef mschol het volgende:
[..]
voor cc is het ook niet meer gebruikelijk toch?
In de VS halen ze hem nog wel regelmatig door de magneetstripquote:Op zondag 5 juni 2022 23:21 schreef mschol het volgende:
[..]
voor cc is het ook niet meer gebruikelijk toch?
maar kom niet veel in buitenland dus geen idee hoe het daar is
toegangskaarten/identificatiekaartenquote:Op zondag 5 juni 2022 23:23 schreef mschol het volgende:
[..]
welke passen houd je dan nog over met magneetstrip?
ookquote:Op zondag 5 juni 2022 23:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In de VS halen ze hem nog wel regelmatig door de magneetstrip
Ik moet toegeven dat ik meer dan één telefoon in bier heb laten vallenquote:Op zondag 5 juni 2022 23:21 schreef Koen66 het volgende:
enige foon die ik echt heb laten overlijden viel in de wc
En dat was voor de meeste foons waterdicht waren
en ik een keer een laptop heb gemold door er gin-tonic overheen te knoeienquote:Op zondag 5 juni 2022 23:24 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik moet toegeven dat ik meer dan één telefoon in bier heb laten vallen
Same. Wijnquote:Op zondag 5 juni 2022 23:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
en ik een keer een laptop heb gemold door er gin-tonic overheen te knoeien
oh al mijn extra pasjes zijn volgens mij op bar/qrcodes overgestaptquote:
ik heb laptop open gemaakt, schoongemaakt, dag of wat open laten staan.quote:Op zondag 5 juni 2022 23:25 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Same. Wijn![]()
Verzekering deed toen gelukkig niet moeilijk.
Ik heb geloof ik 3x een telefoon in de wasmachine gehad maar datwas meer het model 3310, en dan zaten men sleutels, aanstekers en evt wat werkinstrumenten er ook in, sinds de smartphone is het ook niet meer voorgekomen.quote:Op zondag 5 juni 2022 23:24 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik moet toegeven dat ik meer dan één telefoon in bier heb laten vallen
Ja bij mij waren het iPhones.quote:Op zondag 5 juni 2022 23:29 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik heb geloof ik 3x een telefoon in de wasmachine gehad maar datwas meer het model 3310, en dan zaten men sleutels, aanstekers en evt wat werkinstrumenten er ook in, sinds de smartphone is het ook niet meer voorgekomen.
Bij mij komt het er meer op neer dat ik sws een hekel heb aan bellen, en thuis genoeg apparaten heb om met andere mensen te communiceren dat de mobiel een beetje obsoleet is, waardoor ik deze nog wel eens wilde vergeten uit mn broekzak te halen, maar zo'n smartphone weegt gewoon te zwaar om te vergeten.quote:Op zondag 5 juni 2022 23:31 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja bij mij waren het iPhones.
Voor ze waterdicht waren
Qua woningnood niet, maar er gaat geheid lekker gecasht wordenquote:Op zondag 5 juni 2022 23:54 schreef CherryLips het volgende:
Ze zijn hier bij het bos nieuwe appartementen aan het bouwen. 100 vierkante meter. 525.000 euro. Leuk voor starters. Gaat echt helpen.
Ze kunnen toch een hypotheekje nemen?quote:Op zondag 5 juni 2022 23:54 schreef CherryLips het volgende:
Ze zijn hier bij het bos nieuwe appartementen aan het bouwen. 100 vierkante meter. 525.000 euro. Leuk voor starters. Gaat echt helpen.
Koopje. Kunnen ze gelijk 2 Oekraïners in huis nemenquote:Op zondag 5 juni 2022 23:54 schreef CherryLips het volgende:
Klinkt goedkoopquote:Op zondag 5 juni 2022 23:54 schreef CherryLips het volgende:
Starters moeten op een gegeven moment toch ook door kunnen stromen om aan te kunnen tonen dat ze het beter doen dan die pauperstarters die naast hun komen wonen?quote:Op zondag 5 juni 2022 23:54 schreef CherryLips het volgende:
Lekker, heb er net eentje ingedaanquote:
Vanmiddag richting Amsterdamquote:Op maandag 6 juni 2022 08:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker, heb er net eentje ingedaan
Ben je al op vakantie?
Fijne vakantiequote:Op maandag 6 juni 2022 08:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vanmiddag richting Amsterdam
Jammer dat het prutweer is. Moet ik toch een lange broek mee op vakantie
Fijne vakantie maat!quote:Op maandag 6 juni 2022 08:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Lange broek is sowieso wel prettiger in het vliegtuigquote:Op maandag 6 juni 2022 08:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Behalve dat ik niet met het vliegtuig gaquote:Op maandag 6 juni 2022 08:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lange broek is sowieso wel prettiger in het vliegtuig
Waarom ga je dan richting Amsterdam?quote:Op maandag 6 juni 2022 08:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Behalve dat ik niet met het vliegtuig ga
Doe nou niet alsof dat stuk achtergesteld gebied bij Nederland hoort.quote:
@Karzai is het hier niet mee eens.quote:Op maandag 6 juni 2022 08:45 schreef Haags het volgende:
[..]
Doe nou niet alsof dat stuk achtergesteld gebied bij Nederland hoort.
Dat is verdomme nog erger dan dat Rotterdam waar @:bitterbal heen is gegaan.
Dat is best een eindje rijden dan straks, ben je wel een dag of 2 onderweg?quote:
Morgen om 9 uur nog wat komt de trein in Wenen aan. Hoop ik dan. Want de trein die nu uit Wenen komt heeft anderhalf uur vertraging.quote:Op maandag 6 juni 2022 08:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is best een eindje rijden dan straks, ben je wel een dag of 2 onderweg?
amsterdam is inderdaad een vakantie opzichquote:Op maandag 6 juni 2022 08:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Niemand zegt dat je met prutweerquote:Op maandag 6 juni 2022 08:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En dan moet je daar nog overstappen naar Boedapest?quote:Op maandag 6 juni 2022 08:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Morgen om 9 uur nog wat komt de trein in Wenen aan. Hoop ik dan. Want de trein die nu uit Wenen komt heeft anderhalf uur vertraging.
Thanks Dottiequote:Op maandag 6 juni 2022 08:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niemand zegt dat je met routeert een lange broek aan moet 🤣
Fijne vakantie Buda.
Nee, ik ga eerst naar Graz en Sloveniëquote:Op maandag 6 juni 2022 08:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dan moet je daar nog overstappen naar Boedapest?
Je maakt er wel een hele rondreis vanquote:Op maandag 6 juni 2022 08:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, ik ga eerst naar Graz en Slovenië
We zien de foto's hier wel verschijnen danquote:Op maandag 6 juni 2022 08:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik ben pas volgende week in Boedapest.
Ben je al onderwegquote:Op maandag 6 juni 2022 08:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Morgen om 9 uur nog wat komt de trein in Wenen aan. Hoop ik dan. Want de trein die nu uit Wenen komt heeft anderhalf uur vertraging.
weer een rib uit je lijf?quote:Op maandag 6 juni 2022 08:53 schreef Karzai het volgende:
zo even voor een paar dagen boodschappen gedaan bij dirk
Zker aan het stuiteren nuquote:Op maandag 6 juni 2022 08:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vanavond pas![]()
Ga vanmiddag naar Amsterdam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |