SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP![]()
Secrid is topquote:Op zondag 5 juni 2022 22:59 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik heb het vaak met dat contactloos betalen. Sommige apparaten pakken de ene pas wel en de andere niet :s
achja.
zo'n secrid besteld. ben benieuwd.
ik vind van die flap telefoonhoesjes echt de grootste aids sinds de komst van de mobiele telefoon.quote:Op zondag 5 juni 2022 23:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
misschien wel eens een goed idee.
Ben al een keer 2 pasjes kwijtgeraakt die uit m'n foonhoesje waren gevallen in een bos
Ah nice, heb ook de slimwallet, ideaal dingquote:Op zondag 5 juni 2022 23:00 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
https://secrid.com/nl-nl/slimwallet-matte-black-red/
ik had 10-15 jaar geleden zo'n pasjes houder in de vorm van een soort doosje die je open klikte en dan al je pasjes te zien krijgt. Maar toen deed ik nog super veel met contant geld enzo, dus dat ding is toen naar ruim 9 verhuist.quote:
Rampzalig die krengenquote:Op zondag 5 juni 2022 23:02 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik had 10-15 jaar geleden zo'n pasjes houder in de vorm van een soort doosje die je open klikte en dan al je pasjes te zien krijgt. Maar toen deed ik nog super veel met contant geld enzo, dus dat ding is toen naar ruim 9 verhuist.
ja als 't wat is dan kijk ik wel of ik er nog 1 voor zakelijk bij haal ofzo, als ik echt ruimte te kort kom.quote:Op zondag 5 juni 2022 23:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ah nice, heb ook de slimwallet, ideaal ding
ja die drukknop heeft minder extra pas ruimte. En is weer dikker in je broekzakquote:Op zondag 5 juni 2022 23:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ah nice, heb ook de slimwallet, ideaal ding
Het is vooral prettig in je broek zo'n compact ding (huehue)quote:Op zondag 5 juni 2022 23:03 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja als 't wat is dan kijk ik wel of ik er nog 1 voor zakelijk bij haal ofzo, als ik echt ruimte te kort kom.
Ja en dat pas uitwerpsysteem werkt perfect, heb hem nu geloof iets van 3 jaar en gaat nog steeds net zo soepeltjesquote:Op zondag 5 juni 2022 23:06 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja die drukknop heeft minder extra pas ruimte. En is weer dikker in je broekzak
Ik betaal alleen nog maar contant om mn kleingeld een beetje op te maken en bij winkels waarbij ik niet zo vaak kom en alleen maar specifieke producten haal.quote:Op zondag 5 juni 2022 23:04 schreef FranticDJ het volgende:
Enige muntjes die ik nu gebruik liggen in een vakje in mn auto. Wasstraat muntjes en winkelwagen muntje
Moet wel zeggen dat ik sinds ik bijna nooit meer contant betaal, ook bijna nooit meer fooi geef in de horeca. Had vorige week een etentje en ben toen speciaal nog wezen pinnen om fooi te kunnen geven.
Pin-fooi geloof ik niet in.
geen pasjes bij mn telefoon, kan ik niet meer contactloos betalenquote:Op zondag 5 juni 2022 23:02 schreef datismijnmening het volgende:
Ik heb nu meestal maar drie pasjes bij me, pin, OV, rijbewijs. Achter mijn telefoonhoesje
vraag me af hoe goed dat ook is voor die magneetstrip..quote:Op zondag 5 juni 2022 23:15 schreef mschol het volgende:
[..]
geen pasjes bij mn telefoon, kan ik niet meer contactloos betalen
De laatste keer dat iemand mn spaarpot leegtrok was ik al 10% kwijt aan transactiekosten, dus ik gebruik het kleingrut tegenwoordig als fooi/passend geld of noodoplossing.quote:Op zondag 5 juni 2022 23:13 schreef FranticDJ het volgende:
Kleingeld gaat bij mij in een spaarpot.. En dat verdwijnt dan weer in de spaarpot van iemand anders
als het goed is wordt de magneetstrip niet meer gebruikt ivm veiligheidquote:Op zondag 5 juni 2022 23:16 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
vraag me af hoe goed dat ook is voor die magneetstrip..
nee, die "hoesjes" alleen aan de achterkant, daar win je de hoofdprijs mee. En vervolgens lazert je foon met scherm naar beneden op de klinkers, krak.........quote:Op zondag 5 juni 2022 23:01 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik vind van die flap telefoonhoesjes echt de grootste aids sinds de komst van de mobiele telefoon.
magneetstrip is al jaren buiten gebruik toch?quote:Op zondag 5 juni 2022 23:16 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
vraag me af hoe goed dat ook is voor die magneetstrip..
Ik heb hier dus werkelijk nooit last van (gehad).quote:Op zondag 5 juni 2022 23:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nee, die "hoesjes" alleen aan de achterkant, daar win je de hoofdprijs mee. En vervolgens lazert je foon met scherm naar beneden op de klinkers, krak.........
niet als je goed hoesje hebt dat net iets meer uitsteekt aan de voorkantquote:Op zondag 5 juni 2022 23:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nee, die "hoesjes" alleen aan de achterkant, daar win je de hoofdprijs mee. En vervolgens lazert je foon met scherm naar beneden op de klinkers, krak.........
Voor betaalpassen wellicht.quote:Op zondag 5 juni 2022 23:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
magneetstrip is al jaren buiten gebruik toch?
paar keer serieus blij geweest dat er een volledig hoesje omheen zatquote:Op zondag 5 juni 2022 23:19 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik heb hier dus werkelijk nooit last van (gehad).
*klopt af op hout
voor cc is het ook niet meer gebruikelijk toch?quote:
Zonder die 'hoesjes' heeft je scherm binnen een paar maanden ws al een paar leuke krassen/barsten omdat je sleutel/kleingeld of ander zakgruis al met je foon geneukt heeft.quote:Op zondag 5 juni 2022 23:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |