die schaar ik onder betaalpassenquote:Op zondag 5 juni 2022 23:21 schreef mschol het volgende:
[..]
voor cc is het ook niet meer gebruikelijk toch?
In de VS halen ze hem nog wel regelmatig door de magneetstripquote:Op zondag 5 juni 2022 23:21 schreef mschol het volgende:
[..]
voor cc is het ook niet meer gebruikelijk toch?
maar kom niet veel in buitenland dus geen idee hoe het daar is
toegangskaarten/identificatiekaartenquote:Op zondag 5 juni 2022 23:23 schreef mschol het volgende:
[..]
welke passen houd je dan nog over met magneetstrip?
ookquote:Op zondag 5 juni 2022 23:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In de VS halen ze hem nog wel regelmatig door de magneetstrip
Ik moet toegeven dat ik meer dan één telefoon in bier heb laten vallenquote:Op zondag 5 juni 2022 23:21 schreef Koen66 het volgende:
enige foon die ik echt heb laten overlijden viel in de wc
En dat was voor de meeste foons waterdicht waren
en ik een keer een laptop heb gemold door er gin-tonic overheen te knoeienquote:Op zondag 5 juni 2022 23:24 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik moet toegeven dat ik meer dan één telefoon in bier heb laten vallen
Same. Wijnquote:Op zondag 5 juni 2022 23:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
en ik een keer een laptop heb gemold door er gin-tonic overheen te knoeien
oh al mijn extra pasjes zijn volgens mij op bar/qrcodes overgestaptquote:
ik heb laptop open gemaakt, schoongemaakt, dag of wat open laten staan.quote:Op zondag 5 juni 2022 23:25 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Same. Wijn![]()
Verzekering deed toen gelukkig niet moeilijk.
Ik heb geloof ik 3x een telefoon in de wasmachine gehad maar datwas meer het model 3310, en dan zaten men sleutels, aanstekers en evt wat werkinstrumenten er ook in, sinds de smartphone is het ook niet meer voorgekomen.quote:Op zondag 5 juni 2022 23:24 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik moet toegeven dat ik meer dan één telefoon in bier heb laten vallen
Ja bij mij waren het iPhones.quote:Op zondag 5 juni 2022 23:29 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik heb geloof ik 3x een telefoon in de wasmachine gehad maar datwas meer het model 3310, en dan zaten men sleutels, aanstekers en evt wat werkinstrumenten er ook in, sinds de smartphone is het ook niet meer voorgekomen.
Bij mij komt het er meer op neer dat ik sws een hekel heb aan bellen, en thuis genoeg apparaten heb om met andere mensen te communiceren dat de mobiel een beetje obsoleet is, waardoor ik deze nog wel eens wilde vergeten uit mn broekzak te halen, maar zo'n smartphone weegt gewoon te zwaar om te vergeten.quote:Op zondag 5 juni 2022 23:31 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja bij mij waren het iPhones.
Voor ze waterdicht waren
Qua woningnood niet, maar er gaat geheid lekker gecasht wordenquote:Op zondag 5 juni 2022 23:54 schreef CherryLips het volgende:
Ze zijn hier bij het bos nieuwe appartementen aan het bouwen. 100 vierkante meter. 525.000 euro. Leuk voor starters. Gaat echt helpen.
Ze kunnen toch een hypotheekje nemen?quote:Op zondag 5 juni 2022 23:54 schreef CherryLips het volgende:
Ze zijn hier bij het bos nieuwe appartementen aan het bouwen. 100 vierkante meter. 525.000 euro. Leuk voor starters. Gaat echt helpen.
Koopje. Kunnen ze gelijk 2 Oekraïners in huis nemenquote:Op zondag 5 juni 2022 23:54 schreef CherryLips het volgende:
Klinkt goedkoopquote:Op zondag 5 juni 2022 23:54 schreef CherryLips het volgende:
Starters moeten op een gegeven moment toch ook door kunnen stromen om aan te kunnen tonen dat ze het beter doen dan die pauperstarters die naast hun komen wonen?quote:Op zondag 5 juni 2022 23:54 schreef CherryLips het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |