Dat is best een eindje rijden dan straks, ben je wel een dag of 2 onderweg?quote:
Morgen om 9 uur nog wat komt de trein in Wenen aan. Hoop ik dan. Want de trein die nu uit Wenen komt heeft anderhalf uur vertraging.quote:Op maandag 6 juni 2022 08:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is best een eindje rijden dan straks, ben je wel een dag of 2 onderweg?
amsterdam is inderdaad een vakantie opzichquote:Op maandag 6 juni 2022 08:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vanmiddag richting Amsterdam
Jammer dat het prutweer is. Moet ik toch een lange broek mee op vakantie
Niemand zegt dat je met prutweerquote:Op maandag 6 juni 2022 08:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vanmiddag richting Amsterdam
Jammer dat het prutweer is. Moet ik toch een lange broek mee op vakantie
En dan moet je daar nog overstappen naar Boedapest?quote:Op maandag 6 juni 2022 08:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Morgen om 9 uur nog wat komt de trein in Wenen aan. Hoop ik dan. Want de trein die nu uit Wenen komt heeft anderhalf uur vertraging.
Thanks Dottiequote:Op maandag 6 juni 2022 08:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niemand zegt dat je met routeert een lange broek aan moet 🤣
Fijne vakantie Buda.
Nee, ik ga eerst naar Graz en Sloveniëquote:Op maandag 6 juni 2022 08:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dan moet je daar nog overstappen naar Boedapest?
Je maakt er wel een hele rondreis vanquote:Op maandag 6 juni 2022 08:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, ik ga eerst naar Graz en Slovenië
We zien de foto's hier wel verschijnen danquote:Op maandag 6 juni 2022 08:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik ben pas volgende week in Boedapest.
Ben je al onderwegquote:Op maandag 6 juni 2022 08:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Morgen om 9 uur nog wat komt de trein in Wenen aan. Hoop ik dan. Want de trein die nu uit Wenen komt heeft anderhalf uur vertraging.
weer een rib uit je lijf?quote:Op maandag 6 juni 2022 08:53 schreef Karzai het volgende:
zo even voor een paar dagen boodschappen gedaan bij dirk
Zker aan het stuiteren nuquote:Op maandag 6 juni 2022 08:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vanavond pas![]()
Ga vanmiddag naar Amsterdam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |