Weinig bijzonder, niet onder de indruk van neus/mondcombinatiequote:
Waarschijnlijk geboren als jongenquote:Op zondag 5 juni 2022 20:17 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Weinig bijzonder, niet onder de indruk van neus/mondcombinatie
Erg lange buik en mag wel een keer een fatsoenlijke kapper bezoeken.
Die ga ik ook nog even kijken, na die podcastreeks was ik woest.quote:Op zondag 5 juni 2022 22:15 schreef Caland het volgende:
De veroordeling
7,4/10
@:ggmm @:lenny_leonard zie review
Is weer trending op twitterquote:Op zondag 5 juni 2022 22:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die ga ik ook nog even kijken, na die podcastreeks was ik woest.
denk eens een beetje aan het klimaat.quote:Op maandag 6 juni 2022 12:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Goedemiddag makkers. Weer terug in Nederland.
Op naar de volgende vakantie, gelukkig duurt dat niet lang want het onderwijs is een feestje
Ik gun je een flinke wachtrij op Schipholquote:Op maandag 6 juni 2022 12:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Op naar de volgende vakantie, gelukkig duurt dat niet lang want het onderwijs is een feestje
Dat is precies waarom ik op Kreta was, een stukkie warmer daar.quote:Op maandag 6 juni 2022 12:28 schreef Scrummie het volgende:
[..]
denk eens een beetje aan het klimaat.
Was je in Malia bij de Britse sletjes?quote:Op maandag 6 juni 2022 12:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dysons zijn statussymbolen..als je zoveel teveel geld uitgeeft voor een simpel gebruiksvoorwerp dan gebruik je hem ook om er mee te showen.quote:Op maandag 6 juni 2022 19:41 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
'als stofzuiger net voldoende'
Waar zou Arie hem nog meer voor gebruiken
Showen aan wie? Stofzuigen tijdens bezoek?quote:Op maandag 6 juni 2022 19:44 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dysons zijn statussymbolen..als je zoveel teveel geld uitgeeft voor een simpel gebruiksvoorwerp dan gebruik je hem ook om er mee te showen.
Het is de Mac onder de stofzuigers.
Mooi aan de muur hangen, boven de bank.quote:Op maandag 6 juni 2022 19:50 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Showen aan wie? Stofzuigen tijdens bezoek?
Je moet wat als je gesetteld bent in een appartement in Zoetermeer ofzo met een 9 tot 5 kantoorbaan, in een verder seksloze relatie waarbij het hoogtepunt van de maand bordspellenavond is en je als enig gespreksonderwerp je huisdieren en een ietwat obscure verzameling (Funko’s ofzo) hebt.quote:Op maandag 6 juni 2022 19:54 schreef Caland het volgende:
Als je eenmaal op feestjes of verjaardagen komt waar men stofzuigers aan het showen is zou ik toch zelfmoord overwegen wegens het schrijnende gebrek aan levenskwaliteit.
Wat een mooie zin.quote:Op maandag 6 juni 2022 19:54 schreef Caland het volgende:
Als je eenmaal op feestjes of verjaardagen komt waar men stofzuigers aan het showen is zou ik toch zelfmoord overwegen wegens het schrijnende gebrek aan levenskwaliteit.
Netjesquote:Op dinsdag 7 juni 2022 08:10 schreef Scrummie het volgende:
Goedemorgen.
Woordle 353 3/6
⬛🟩⬛🟩🟩
⬛🟩⬛🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 149 5/6
🟨⬛🟨⬛⬛⬛
⬛⬛⬛⬛🟨🟨
🟨🟨🟨🟩⬛⬛
🟩⬛⬛🟩⬛⬛
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
quote:Op dinsdag 7 juni 2022 09:36 schreef Coco het volgende:
[..]prima vrouwtjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
Jij moet je diep schamen.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 09:46 schreef MC-M het volgende:
Woordle 353 6/6
⬛⬛⬛🟩🟩
⬛🟩⬛🟩🟩
🟩🟩⬛🟩🟩
🟩🟩⬛🟩🟩
🟩🟩⬛🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Oei
Woordle6 149 6/6
⬛⬛🟨🟨⬛⬛
⬛⬛⬛🟨⬛⬛
🟨🟨🟨⬛⬛⬛