Ja en eigenlijk bestaat zo'n gps systeem al: de enkelband. Moet vaker worden ingezet met name om kinderen beter te heschermen tegen deze pedo's.quote:Op zondag 5 juni 2022 21:10 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Opsluiten hoeft niet, een gps chip kan een alternatief zijn. Zien ze direct of iemand teveel bij speeltuinen rondhangt of vaak bij een vereniging komt. Kunnen ze die vereniging direct melden om de VOG’s te controleren.
Och jochie toch.quote:Op zondag 5 juni 2022 21:32 schreef wizzer het volgende:
Ik kom crowdfunding acties tegen.
Familie wil dit helemaal.Zij zijn gewoon verzekerd. Oplichterij, aldus iemand die een zoektocht organiseerde.
Wat walgelijk.
Of Joop Lith ook een voetbaltrainer en leraar, zelfs na zijn dood namen mensen nog voor hem op terwijl het een moordende pedofiel was.quote:Op zondag 5 juni 2022 20:38 schreef Halcon het volgende:
[..]
Denk ik ook.
Over Stockx was de algemene consensus ook wel dat 'ie op het eerste indruk een vriendelijke man was. Geen griezel of zo, waar iedereen meteen wegdook als 'ie eraan kwam...
Meer in de spoiler:quote:Het gevaar van heksenjachten op sociale media: 'Het was niet mijn zoon'
"Beste mensen de verdachte is niet mijn zoon (...) Bedankt voor alle steun én het delen van de juiste persoon. Het had heel anders kunnen aflopen." Een moeder voelde zich gisteren genoodzaakt dit te publiceren op Facebook, omdat haar zoon op sociale media onterecht was aangewezen als de gearresteerde verdachte van de ontvoering van Gino.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dáárom mag je hier dus niet linken naar bijvoorbeeld het Facebook-profiel van een vermeende verdachte.
[ Bericht 7% gewijzigd door Viv op 05-06-2022 22:15:47 ]
Door een copy-paste foutje was het nog langer geworden.quote:
Ik zou toch eens wat hulp zoeken bij iemand die kan onderzoeken waar dat soort behoeftes bij jou vandaan komen.quote:Op zondag 5 juni 2022 22:26 schreef GwaiLow het volgende:
Zoveel mensen op de Social media (en hier ook wellicht) die roepen ''er is maar 1 straf mogelijk en dat is de doodstraf !!''. Ik begrijp dat nooit zo. Voor mijn gevoel komt iemand er wel heel makkelijk vanaf met de doodstraf ...
Ik zou liever een levenslange gevangenisstraf zien in een gesloten afdeling met zeer beperkte mogelijkheden. Isoleercel misschien? Of wat dacht je van 5 uur per dag martelen voor een paar maanden lang? Je wil iemand toch straffen en zien lijden? Toch niet de elektrische stoel waar het binnen en mum van tijd klaar is en iemand er toch niets van merkt?
Nee, dat is echt nergens voor nodig. Wat ik eigenlijk alleen probeer duidelijk te maken is: je wil iemand toch echt zwaar straffen? Laten boeten voor zijn/haar daden. Voor mijn gevoel bereik je dit met de doodstraf niet.quote:Op zondag 5 juni 2022 22:28 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ik zou toch eens wat hulp zoeken bij iemand die kan onderzoeken waar dat soort behoeftes bij jou vandaan komen.
Whut !!!quote:Op zondag 5 juni 2022 22:26 schreef GwaiLow het volgende:
Zoveel mensen op de Social media (en hier ook wellicht) die roepen ''er is maar 1 straf mogelijk en dat is de doodstraf !!''. Ik begrijp dat nooit zo. Voor mijn gevoel komt iemand er wel heel makkelijk vanaf met de doodstraf ...
Ik zou liever een levenslange gevangenisstraf zien in een gesloten afdeling met zeer beperkte mogelijkheden. Isoleercel misschien? Of wat dacht je van 5 uur per dag martelen voor een paar maanden lang? Je wil iemand toch straffen en zien lijden? Toch niet de elektrische stoel waar het binnen en mum van tijd klaar is en iemand er toch niets van merkt?
Haha, ik overdrijf maar wat. Begrijp alleen de wens voor een doodstraf nooit zo. Ik zie in ieder geval graag een echte straf. Waarbij ik een isoleercel of iig gesloten afdeling met beperkte bewegingsvrijheid de beste optie zou vinden.quote:
Ik vind de doodstraf zonde van de kogel voor minderwaardige mensen. En voor mensen over mij heen vallen: minderwaardige mensen zijn wat mij betreft die schepsels die dit soort delicten begaan, bij hun volle verstand of onder invloed. Maar geef dit stuk uitschot gerust een stukje touw mee. Wij kunnen ons er alleen maar bij neerleggen dat ons hele strafrecht alleen maar achteraf werkt en niets kan voorkomen.quote:Op zondag 5 juni 2022 22:26 schreef GwaiLow het volgende:
Je weet ook dat er een boel mensen op de stoel gezet zijn die achteraf onschuldig waren?quote:Op zondag 5 juni 2022 22:39 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Haha, ik overdrijf maar wat. Begrijp alleen de wens voor een doodstraf nooit zo. Ik zie in ieder geval graag een echte straf. Waarbij ik een isoleercel of iig gesloten afdeling met beperkte bewegingsvrijheid de beste optie zou vinden.
Ik denk dat je te veel heb gezopen. Wat een onzin kraam je uit.quote:Op zondag 5 juni 2022 22:40 schreef Magister_Artium het volgende:
[..]
Ik vind de doodstraf zonde van de kogel voor minderwaardige mensen. En voor mensen over mij heen vallen: minderwaardige mensen zijn wat mij betreft die schepsels die dit soort delicten begaan, bij hun volle verstand of onder invloed. Maar geef dit stuk uitschot gerust een stukje touw mee. Wij kunnen ons er alleen maar bij neerleggen dat ons hele strafrecht alleen maar achteraf werkt en niets kan voorkomen.
De middeleeuwen liggen thank god toch ver achter ons.quote:Op zondag 5 juni 2022 22:26 schreef GwaiLow het volgende:
quote:Hem moeten ze stukje voor stukje open snijden en dan beginnen bij ze ogen en daarna ze ... En daarna ze armen en benen er af zagen met een ketting zaag
En daarna in Stukjes snijden
En laten verdwijnen in het bos
Vieze kanker jong die er rond loopt als ik jou tegen kom ben je de mijne vriend
quote:Laat mij ff uitleven met hem in een martel kamer met een botte kaas schaaf en tangetjes en zuur erbij. Afslachten die stumperd
Nou laat die onzin lekker daarquote:Op zondag 5 juni 2022 22:45 schreef Elpis het volgende:
Ach wat GwaiLow zegt valt nog mee. Stukje proza van Facebook:
[..]
[..]
Ook dit is een goed argument om geen voorstander van de doodstraf te zijn inderdaad.quote:Op zondag 5 juni 2022 22:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Je weet ook dat er een boel mensen op de stoel gezet zijn die achteraf onschuldig waren?
quote:Op zondag 5 juni 2022 22:45 schreef Elpis het volgende:
Ach wat GwaiLow zegt valt nog mee. Stukje proza van Facebook:
[..]
[..]
Martelen of doodstraf moeten we niet gaan doen, we zitten niet meer in de middeleeuwen.quote:Op zondag 5 juni 2022 22:30 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Nee, dat is echt nergens voor nodig. Wat ik eigenlijk alleen probeer duidelijk te maken is: je wil iemand toch echt zwaar straffen? Laten boeten voor zijn/haar daden. Voor mijn gevoel bereik je dit met de doodstraf niet.
Ben het totaal met je eens hoor.quote:Op zondag 5 juni 2022 22:50 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Martelen of doodstraf moeten we niet gaan doen, we zitten niet meer in de middeleeuwen.
Gewoon minstens 20 jaar achter de tralies.
Die koperen stier was wel coolquote:Op zondag 5 juni 2022 22:50 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Martelen of doodstraf moeten we niet gaan doen, we zitten niet meer in de middeleeuwen.
Wat een absolute gek.. Wat is dit voor land? Een paradijs voor die totaalgekken? Kotsquote:Op zondag 5 juni 2022 22:49 schreef Ama het volgende:
Hij was al bezig toen hij nog maar 12 was lees ik nu.
https://www.boevennieuws.(...)hun-verhaal-te-doen/
Precies. Maar als hij er zelf even een eind aan maakt, wordt ons veel ellende bespaard.quote:Op zondag 5 juni 2022 22:50 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Te makkelijke uitweg voor hem.quote:Op zondag 5 juni 2022 22:52 schreef Magister_Artium het volgende:
[..]
Precies. Maar als hij er zelf even een eind aan maakt, wordt ons veel ellende bespaard.
Nou even niet, wie weet heeft hij meer op te biechten.quote:Op zondag 5 juni 2022 22:52 schreef Magister_Artium het volgende:
[..]
Precies. Maar als hij er zelf even een eind aan maakt, wordt ons veel ellende bespaard.
Alleen menen ze zelf van welquote:Op zondag 5 juni 2022 22:54 schreef letmehearyouscream het volgende:
Mensen die fantasieën hebben over martelen, ook al is het dan zo'n perverse idioot, zijn zelf niet helemaal jofel hoor.
MOOOHHHHHHHHHH !!!!!!!!!!quote:Op zondag 5 juni 2022 22:55 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Die moest ik opzoeken, wel creatief in ieder geval
En ik kan me de emotie prima voorstellen. Zou er zowat toe in staat zijn als het om mijn eigen kinderen zou gaan.quote:Op zondag 5 juni 2022 22:47 schreef GwaiLow het volgende:
[..]Tja, als het om kinderen gaat staan de stoppen bij sommige mensen echt door.
Wie zijn martelfantasieën wil uitleven kan zichzelf aanbieden als zijn celmaat.quote:Op zondag 5 juni 2022 22:54 schreef letmehearyouscream het volgende:
Mensen die fantasieën hebben over martelen, ook al is het dan zo'n perverse idioot, zijn zelf niet helemaal jofel hoor.
Dit soort figuren hebben een lastige tijd in de celquote:Op zondag 5 juni 2022 23:16 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Wie zijn martelfantasieën wil uitleven kan zichzelf aanbieden als zijn celmaat.
Dan is die ook van de straat af
Op zijn 12e in een pleeggezin betekent al weinig goeds. En dan ook nog vergrepen aan baby's. Tja, dan is de kans vrijwel nihil dat er nog een normale mentale ontwikkeling gaat ontstaan. Verbaast me vrij weinig als hij de dader blijkt te zijn. Past precies in het plaatje.quote:Op zondag 5 juni 2022 22:52 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Wat een absolute gek.. Wat is dit voor land? Een paradijs voor die totaalgekken? Kots
Die zitten toch meestal alleen? Vanwege het "risico".quote:Op zondag 5 juni 2022 23:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Dit soort figuren hebben een lastige tijd in de cel
Joehoe.......quote:Op zondag 5 juni 2022 23:25 schreef ZarB het volgende:
[..]
Op zijn 12e in een pleeggezin betekent al weinig goeds. En dan ook nog vergrepen aan baby's. Tja, dan is de kans vrijwel nihil dat er nog een normale mentale ontwikkeling gaat ontstaan.
Ik vraag me af hoeveel die vriendin daarvan wist ...quote:Op zondag 5 juni 2022 23:25 schreef ZarB het volgende:
[..]
Op zijn 12e in een pleeggezin betekent al weinig goeds. En dan ook nog vergrepen aan baby's. Tja, dan is de kans vrijwel nihil dat er nog een normale mentale ontwikkeling gaat ontstaan. Verbaast me vrij weinig als hij de dader blijkt te zijn. Past precies in het plaatje.
Lijkt me wel. Vaak mengen ze uberhaupt niet met andere gedetineerden (of patienten). Alles strak individueel.quote:Op zondag 5 juni 2022 23:26 schreef maily het volgende:
[..]
Die zitten toch meestal alleen? Vanwege het "risico".
Geen idééquote:Op zondag 5 juni 2022 23:26 schreef maily het volgende:
[..]
Er zijn heel erg veel vrouwen met een bias van hier tot en met. Ik heb vrouwen gezien die daders van verkrachtingen en (kinder)moord notabene leerde kennen toen ze opgesloten zaten, langskwamen in de inrichting en soms nog trouwden ook. Zelfs als ze alles wisten. Dat was vaak een voorwaarde om het bezoek door te mogen laten gaan.quote:Op zondag 5 juni 2022 23:26 schreef maily het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoeveel die vriendin daarvan wist ...
quote:Op zondag 5 juni 2022 23:29 schreef ZarB het volgende:
[..]
Er zijn heel erg veel vrouwen met een bias van hier tot en met. Ik heb vrouwen gezien die daders van verkrachtingen en (kinder)moord notabene leerde kennen toen ze opgesloten zaten, langskwamen in de inrichting en soms nog trouwden ook. Zelfs als ze alles wisten. Dat was vaak een voorwaarde om het bezoek door te mogen laten gaan.
En dat wist je niet?quote:
Nee.quote:
Nou lees je in. Elke gast die in gevangenis zit krijgt diverse brieven van damesquote:
quote:Op zondag 5 juni 2022 23:33 schreef Soury het volgende:
Nou lees je in. Elke gast die in gevangenis zit krijgt diverse brieven van dames
https://www.nemokennislin(...)fd-op-een-crimineel/quote:
Jij niet neequote:
Zelfs lui als Josef Fritzl schijnen aanbidsters te hebben. Raar hoor, een oud mannetje dat jarenlang incest heeft gepleegd is toch niet echt sexy zou je denken.quote:Op zondag 5 juni 2022 23:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou lees je in. Elke gast die in gevangenis zit krijgt diverse brieven van dames
Wat een luxe…quote:Op zondag 5 juni 2022 23:26 schreef maily het volgende:
[..]
Ja ik snap dat ook niet, misschien denken ze dat ze die man kan veranderen ofzo. Een soort raar moeder gevoelquote:Op zondag 5 juni 2022 23:37 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Zelfs lui als Josef Fritzl schijnen aanbidsters te hebben. Raar hoor, een oud mannetje dat jarenlang incest heeft gepleegd is toch niet echt sexy zou je denken.
Zo debiel zijn ze niet eensquote:
Selectie van de categorieën die ik ben tegengekomen:quote:Op zondag 5 juni 2022 23:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ik snap dat ook niet, misschien denken ze dat ze die man kan veranderen ofzo. Een soort raar moeder gevoel
quote:Op zondag 5 juni 2022 23:50 schreef ZarB het volgende:
Selectie van de categorieën die ik ben tegengekomen:
-de excuseerders (hij heeft spijt, hij was onder invloed, hij was jong, hij werd gedwongen, het is de schuld van het systeem)
-de ontkenners (man in kwestie ontkent dan ook. Ondanks veroordeling)
-de florence nightingales (bij mij is hij heel anders, ik maak hem beter, vormen graag een front tegen behandelaren ook al hebben ze hetzelfde doel)
-de naievelingen (lijken zich uberhaupt niet bewust te zijn van de situatie ook al bezoeken ze hem in een gevangenis of kliniek)
Veelal werken ze in de zorg en/of zelf problemen en/of familieleden in dezelfde situaties.
Je weet dat hij ook op hetzelfde geslacht valt toch?quote:Op zondag 5 juni 2022 23:58 schreef EenAndereWeg het volgende:
Hoop dat hij in zo'n gevangenis belandt.
[ afbeelding ]
Welkom in Nederland waar kinderverkrachters lichter worden gestraft dan door rood rijders.quote:Op zondag 5 juni 2022 17:10 schreef MissButterflyy het volgende:
Dit was dus een tikkende tijdbom die nog vrij rondliep.
Dat is niet waar doe niet zo dom.quote:Op maandag 6 juni 2022 00:11 schreef corehype het volgende:
[..]
Welkom in Nederland waar kinderverkrachters lichter worden gestraft dan door rood rijders.
Ja maar steigerbuizen komen anders binnen.quote:Op maandag 6 juni 2022 00:08 schreef Tengano het volgende:
[..]
Je weet dat hij ook op hetzelfde geslacht valt toch?
Dat stukje met die ex vriendin en dat begeleiding etc dat soort dingen goed praat en zulke gasten de handen boven het hoofd houdt gebeurd helaas veel te vaak in de zorg maar ookoo dagbesteding plekken en zorgboerderijen etc.quote:Op zondag 5 juni 2022 22:49 schreef Ama het volgende:
Hij was al bezig toen hij nog maar 12 was lees ik nu.
https://www.boevennieuws.(...)hun-verhaal-te-doen/
Je denkt dat er een pedo databank is. Je kijkt te veel Derrickquote:Op maandag 6 juni 2022 00:27 schreef ootjekatootje het volgende:
Focus nu moet liggen op het feit dat de recherche niet direct heeft aangeslagen op de verdachte.
Jongen vermist, direct de pedo databank door. Tenminste dat mag je anno 2022 wel verwachten…
Met overdrijving maak ik het punt duidelijk. We zijn voor sommige criminelen veels te soft.quote:
Je punt raakt kant nog walquote:Op maandag 6 juni 2022 01:04 schreef corehype het volgende:
[..]
Met overdrijving maak ik het punt duidelijk. We zijn voor sommige criminelen veels te soft.
Fixed that for you. Geen dankquote:Op maandag 6 juni 2022 01:04 schreef corehype het volgende:
Met overdrijving maak ik het punt duidelijk. We zijn voor sommige criminelen veels te soft.mezelf belachelijk
vroeger hadden we een pedobank online, zagen we precies waar die gekken woonden.quote:Op maandag 6 juni 2022 00:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Je denkt dat er een pedo databank is. Je kijkt te veel Derrick
Nicequote:Op maandag 6 juni 2022 01:11 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
vroeger hadden we een pedobank online, zagen we precies waar die gekken woonden.
Was niet normaal hoeveel het er waren, maar toen hadden we nog vertrouwen in de ggz en de overheid en waren er geen pedojagers. Dat was rond 2005.
quote:Op maandag 6 juni 2022 01:14 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Linkje naar de site toegevoegd, die moest offline vanwege de privacy weet ik nog.
quote:Op zondag 5 juni 2022 17:01 schreef Zipportal het volgende:
[..]
https://www.telegraaf.nl/(...)ber-alert-uitgegevenNou wat een leuke verhaal zeg over Donny M. Je zou bijna medeleden krijgen met hem..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ twitter ]
[ twitter ]
Wat een media.
Ik snap de politie ook niet. Waarom loopt altijd alles zo traag wanneer een kind vermist wordt? Volgens informatie was Donny M. dus een bekende bij de politie. Is het voor de politie zo moeilijk om uit dossiers een lijst van verdachten (kindermisbruikers) te maken en ze direct in de gaten te houden bij een vermissing? Strafbladen zijn er niet voor niets.
Kerkade >>> straal van 50km >> strafbladen >> namen >> adressen>> in de gaten houden. Is dit zo moeilijk?
dit en dan staan ze tijdens de persconferentie zo dom te doen. Dat jochie had gewoon op donderdag om 03:00 gered/ gevonden moeten worden.quote:Op maandag 6 juni 2022 01:15 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Nou wat een leuke verhaal zeg over Donny M. Je zou bijna medeleden krijgen met hem..
Wat een media.
Ik snap de politie ook niet. Waarom loopt altijd alles zo traag wanneer een kind vermist wordt? Volgens informatie was Donny M. dus een bekende bij de politie. Is het voor de politie zo moeilijk om uit dossiers een lijst van verdachten (kindermisbruikers) te maken en ze direct in de gaten te houden bij een vermissing? Strafbladen zijn er niet voor niets.
Kerkade >>> straal van 50km >> strafbladen >> namen >> adressen>> in de gaten houden. Is dit zo moeilijk?
Niet iedereen staat klaar om iemand te redden. We leven niet in een marvel film helaasquote:Op maandag 6 juni 2022 01:22 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
dit en dan staan ze tijdens de persconferentie zo dom te doen. Dat jochie had gewoon op donderdag om 03:00 gered/ gevonden moeten worden.
Inderdaad. Altijd wanneer het te laat is zie je ze verschijnen en dan een stom woordje doen waar achteraf niemand een fuck meer aan heeft. We leven in 2022. Overal hangen camera's maar niets wordt gedaan om deze beelden te verzamelen, inspecteren en met de juiste dossiers (lijst van verdachten) + inzicht een plan van aanpak te vormen.quote:Op maandag 6 juni 2022 01:22 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
dit en dan staan ze tijdens de persconferentie zo dom te doen. Dat jochie had gewoon op donderdag om 03:00 gered/ gevonden moeten worden.
Sorry?quote:Op maandag 6 juni 2022 01:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Niet iedereen staat klaar om iemand te redden. We leven niet in een marvel film helaas
Zijn facebook pagina staat nu vol met commentaren van mensen die het allemaal wel zouden weten.quote:Op maandag 6 juni 2022 01:21 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
Deze zaak is interessant studiemateriaal voor de groep mensen die steevast roepen "straffen helpt niet" en "in Nederland wordt streng gestraft".
Welnu, als deze zot na zijn eerdere misdaden een echte straf had gekregen, dan had Gino nu nog geleefd.
Je weet toch ook wel dat de politie aan handen gebonden is door privacy rechten en dergelijken. Iemand mag na het uitzitten van zijn straf, hoe licht die ook geweest is, geen nadeel meer ondervinden van zijn veroordeling. De politie mag helemaal niks bijhouden en al helemaal niet op basis van 8emand zijn seksuele voorkeur.quote:Op maandag 6 juni 2022 01:15 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Nou wat een leuke verhaal zeg over Donny M. Je zou bijna medeleden krijgen met hem..
Wat een media.
Het is Facebook, openbaar. Oftewel, de persoon in kwestie kiest er zelf voor iets online en openbaar te maken. En dan ga jij een beetje voor diegene bepalen wat zij moet doen?quote:Op zondag 5 juni 2022 18:07 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hopelijk zet ze dat profiel snel weer op privé, zodat mensen die totaal geen enkele reden hebben om te gaan zitten neuzen - behalve hun nieuwsgierigheid/sensatiezucht - er niet meer bij kunnen.
quote:Op maandag 6 juni 2022 01:21 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
Deze zaak is interessant studiemateriaal voor de groep mensen die steevast roepen "straffen helpt niet" en "in Nederland wordt streng gestraft".
Welnu, als deze zot na zijn eerdere misdaden een echte straf had gekregen, dan had Gino nu nog geleefd.
Ja man, de politie loopt hier echt de boel bewust te frustreren, deze zaak ik juist extreem snel opgelost.quote:Op maandag 6 juni 2022 01:15 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Wat een media.
Hou op hoor. Dat was Yvonne van Hertum met haar kinderlokkerlokkers en schandpaalpraktijken.quote:Op maandag 6 juni 2022 01:11 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
vroeger hadden we een pedobank online, zagen we precies waar die gekken woonden.
Was niet normaal hoeveel het er waren, maar toen hadden we nog vertrouwen in de ggz en de overheid en waren er geen pedojagers. Dat was rond 2005.
Edit: die site was www.stopkindersexnu.nl
Nee dat is die niet.quote:Op maandag 6 juni 2022 07:51 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ja man, de politie loopt hier echt de boel bewust te frustreren, deze zaak ik juist extreem snel opgelost.
Ik heb gister nog documentaire over Joop Lith gezien, was een zeer geliefd onderwijzer, een succesvol jeugdtrainer die onder andere Affelay en Aissati heeft ontdekt, bleek achteraf een kindermoordenaar en misbruiker, zelfs toen de politie bekend maakte dat hij verantwoordelijk was voor de dood van een 11 jarige jongen weigerden mensen dat te geloven.quote:Op maandag 6 juni 2022 07:53 schreef roos94 het volgende:
Vind het zo eng dat die jongen er op fotos zo "gemiddeld" normaal uitziet. Bij een kindermoordenaar denk ik aan een enge man met sluike lange haren en rotte tanden. Ik weet dat dit precies niet de realiteit is maar het blijft toch bizar dat iemand die zo gewoon eruit ziet dan dit doet. En hij had een vriendin? Die wist dan zeker niks van zijn eerdere veroordeling..
Ja mooi man als amateurs dat gaan doen, is meerdere keren gebeurt dat huizen bekogelt zijn met brandbommen waardoor bijna onschuldigen het slachtoffer werden, overigens ironisch dat dat soort clubjes vol zitten met randdebielen die zelf vol antecedenten zitten.quote:Op maandag 6 juni 2022 01:11 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Edit: die site was www.stopkindersexnu.nl
Dat er rechters nu rondlopen die bloed aan hun handen hebben is niet te ontkennen inderdaad. Vraag me af hoe die mensen kunnen slapen.quote:Op maandag 6 juni 2022 01:21 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
Er zijn gisteren en vannacht ook weer mensen langs gegaan bij de vermeende handlanger/‘pedo’ waarmee Donny in een tesla heeft gezeten. Dan moet je je ook maar afvragen of ze de juiste informatie te pakken hebben. Zijn meestal ook niet de helderste lichten, die pedohuntersquote:Op maandag 6 juni 2022 08:00 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ja mooi man als amateurs dat gaan doen, is meerdere keren gebeurt dat huizen bekogelt zijn met brandbommen waardoor bijna onschuldigen het slachtoffer werden, overigens ironisch dat dat soort clubjes vol zitten met randdebielen die zelf vol antecedenten zitten.
Dit heeft meestal niet met de rechters te maken maar met de richtlijnen, en die richtlijnen worden in Den Haag opgestelt.quote:Op maandag 6 juni 2022 08:04 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat er rechters nu rondlopen die bloed aan hun handen hebben is niet te ontkennen inderdaad. Vraag me af hoe die mensen kunnen slapen.
Denk niet dat een rechter hier iets te verwijten valt eigenlijkquote:Op maandag 6 juni 2022 08:04 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat er rechters nu rondlopen die bloed aan hun handen hebben is niet te ontkennen inderdaad. Vraag me af hoe die mensen kunnen slapen.
Ja het is ook meerdere voorgekomen dat zogenaamde "pedos" zo bedreigd werden dat de politie met statements naar buiten moesten komen dat de personenen zelfs nog nooit verdacht waren, en extra beveiligd moesten worden, ja en dan klagen dat er te weinig politie is.quote:Op maandag 6 juni 2022 08:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Er zijn gisteren en vannacht ook weer mensen langs gegaan bij de vermeende handlanger/‘pedo’ waarmee Donny in een tesla heeft gezeten. Dan moet je je ook maar afvragen of ze de juiste informatie te pakken hebben. Zijn meestal ook niet de helderste lichten, die pedohunters
Bron?quote:Op maandag 6 juni 2022 08:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Er zijn gisteren en vannacht ook weer mensen langs gegaan bij de vermeende handlanger/‘pedo’ waarmee Donny in een tesla heeft gezeten. Dan moet je je ook maar afvragen of ze de juiste informatie te pakken hebben. Zijn meestal ook niet de helderste lichten, die pedohunters
Ik zit in een groepsapp waar zijn gegevens (adres, telefoonnummer, facebook) werden doorgezet. Bleek dus vannacht al politie te staan.quote:
Normaal kost het veel tijd om DNA veilig te stellen, te analyseren, nogmaals voor de zekerheid. En nu zou dat in een paar uur kunnen? Geloof je het zelf?quote:Op maandag 6 juni 2022 07:58 schreef BeriBeri het volgende:
Hij is idd wel snel opgepakt, ws zijn dna gevonden op die step en kleding(?) die is gevonden.
Hij werd 's middags al in de gaten gehouden en is toen 's nachts opgepakt
Ik denk eerder dat het doorslaggevend was dat er 3 jongetjes een verklaring hebben afgelegt, nu zijn getuigenissen meestal niet zo heel betrouwbaar, maar ze zullen ongetwijfeld kunnen hebben aangeven dat het om een blanke man van rond de 20 jaar gaat, en dan kun je natuurlijk al een heleboel gaan wegstrepen.quote:Op maandag 6 juni 2022 08:22 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Normaal kost het veel tijd om DNA veilig te stellen, te analyseren, nogmaals voor de zekerheid. En nu zou dat in een paar uur kunnen? Geloof je het zelf?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |