Lekker gek.quote:
Is dit een @Ang3l lokpost?quote:
Niet zozeer. Maar ik snap het wel als hij hierop afkomt. Jensenquote:
Ow ik dacht omdat die mond zo ver open kon dat Angel zijn enorme fokpiemel er in past..quote:Op zaterdag 4 juni 2022 21:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Niet zozeer. Maar ik snap het wel als hij hierop afkomt. Jensen
CoD Vanguard.quote:
quote:Op zaterdag 4 juni 2022 21:32 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ow ik dacht omdat die mond zo ver open kon dat Angel zijn enorme fokpiemel er in past..
Nu Soldier Boy in The Boysquote:Op zaterdag 4 juni 2022 21:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Niet zozeer. Maar ik snap het wel als hij hierop afkomt. Jensen
Ja eigenlijk wel maar dan moet ik alles nog in een ovenschaal gooien met mijn restjes mexicaansewrap vulling en kaas en nog in de over opwarmenquote:
Kwestie van nu gelijk doen. Kan je over een kwartier/20 minuten smullenquote:Op zaterdag 4 juni 2022 21:48 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel maar dan moet ik alles nog in een ovenschaal gooien met mijn restjes mexicaansewrap vulling en kaas en nog in de over opwarmen
Van hetzelfde schatquote:Op zaterdag 4 juni 2022 20:18 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Denk dat je mijn sociaal leven dan enorm overschat.
Alleen doen als je tijd hebt om het binnenkort helemaal af te kijkenquote:Op zondag 5 juni 2022 14:09 schreef Senn88 het volgende:
Ik ga stranger things kijken. Krijg ik vast spijt van
Ik denk bij Suzie altijd aan jou.quote:Op zondag 5 juni 2022 15:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Alleen doen als je tijd hebt om het binnenkort helemaal af te kijken
Ik denk bij jou hieraanquote:
quote:Op zondag 5 juni 2022 16:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik denk bij jou hieraan
[ afbeelding ]
#opendeur
Ik deed alleen aan Philips natuurlijk.quote:Op zondag 5 juni 2022 16:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik denk bij jou hieraan
[ afbeelding ]
#opendeur
Dat mag je zelf bepalenquote:Op zondag 5 juni 2022 16:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Is dit een compliment of een belediging?
Snob.quote:
Zoiets dus ja.quote:Op zondag 5 juni 2022 16:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb de mijne nog.
Nou ja, dit was mijn 2de, mijn eerste van Canon heb ik niet meer.
Onwetende.quote:
Ga straks weer een aflevering kijkenquote:Op zondag 5 juni 2022 15:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Alleen doen als je tijd hebt om het binnenkort helemaal af te kijken
Welke aflevering ben je?quote:
Dit klopt want ik ben totaal geen gamerquote:
In die tijd was je dan ook geen gamer maar gewoon een nerd, en dan niet de jaren 90 nerdy-is-cool-nerdquote:Op zondag 5 juni 2022 18:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dit klopt want ik ben totaal geen gamer
quote:Op zondag 5 juni 2022 18:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
In die tijd was je dan ook geen gamer maar gewoon een nerd, en dan niet de jaren 90 nerdy-is-cool-nerd.
Computers, die waren voor nerds en echt niemand die zo'n dom ding ooit nodig zal hebben.
Onrealistisch, alsof nerds vrienden hebbenquote:
I regret nothingquote:Op zondag 5 juni 2022 15:08 schreef scrupuleus het volgende:
@:faxie ouwe mopperkont hoe voel je je nu?
Hoiquote:
Vrije dag, dan ga ik niet Fokkenquote:
Luie hondquote:
Blaf iemand anders afquote:
Touchéquote:
Ik heb honger, wat zal ik gaan eten?quote:
More of a cat person anywayquote:
Wat is dat voor mutant?quote:
Lovecraftian Cat. Lovecatian?quote:Op maandag 6 juni 2022 16:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
More of a cat person anyway
[ afbeelding ]
Ik hou wel van beide hoorquote:Op maandag 6 juni 2022 16:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
More of a cat person anyway
[ afbeelding ]
Wat ging er mis?quote:Op maandag 6 juni 2022 17:03 schreef DrMarten het volgende:
Ik dacht ff lamellen op te gaan hangen op mijn werkkamer. Conclusie van het verhaal is dat de losse onderdelen van het systeem naar de stort gaan en ik op zoek mag naar iets anders
Hij was lam, Ellen.quote:
Iets met goedkoop en duurkoop. Dermate slap aluminium dat bij het op maat zagen het godsonmogelijk is om dat recht te doen en de boel niet te verbuigen. Vervolgens brak er elders nog een essentieel stuk af.quote:
quote:
Bedankt voor de tipquote:Op maandag 6 juni 2022 17:16 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Iets met goedkoop en duurkoop. Dermate slap aluminium dat bij het op maat zagen het godsonmogelijk is om dat recht te doen en de boel niet te verbuigen. Vervolgens brak er elders nog een essentieel stuk af.
Dus mocht je ooit de aanvechting krijgen om de lamellen van de Jysk aan te schaffen voor ¤ 30. Doe het niet!
Godverdommequote:
Gewone gordijnen halen bij de action met zo’n ronde buis is veel makkelijker.quote:Op maandag 6 juni 2022 17:03 schreef DrMarten het volgende:
Ik dacht ff lamellen op te gaan hangen op mijn werkkamer. Conclusie van het verhaal is dat de losse onderdelen van het systeem naar de stort gaan en ik op zoek mag naar iets anders
quote:
Lekker jezelf verwennenquote:Op maandag 6 juni 2022 19:13 schreef Senn88 het volgende:
Moet nog wel wat pannenkoeken bakken van het beslag dat ik gisteren over had. Verder doe ik niks meer alleen douchen, en een beetje pamperen met cremepjes
Is dat daar een beetje vergelijkbaar met de buurtchinees hier, of is het echt chinees?quote:
Hier vlakbij zit er eentje, die is vergelijkbaar met die vreetschuren in Nederland. Maar die heeft wel echt heel lekkere eendquote:Op maandag 6 juni 2022 19:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Is dat daar een beetje vergelijkbaar met de buurtchinees hier, of is het echt chinees?.
Al heb ik niets tegen de buurtchinees hoor, prima voer voor weinig.
Er zitten er hier 3, nou ja 1 is meer surinaams/chinees zeggen ze zelf. Die bij mij aan de overkant maakt echt met afstand de beste Fo Nam, knapperig buikspek. De andere 2 snappen dat knapperig deel blijkbaar nietquote:Op maandag 6 juni 2022 19:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hier vlakbij zit er eentje, die is vergelijkbaar met die vreetschuren in Nederland. Maar die heeft wel echt heel lekkere eend
Wij hebben net een uitnodiging ontvangen voor dat restaurant waar ik je september ofzo foto’s van stuurde in Groenlo. Met die 300 gerechtjesquote:
Jaloers.quote:Op maandag 6 juni 2022 19:38 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Wij hebben net een uitnodiging ontvangen voor dat restaurant waar ik je september ofzo foto’s van stuurde in Groenlo. Met die 300 gerechtjes
Oh das ook erg lekker, eens zien of ze dat hierbook hebbenquote:Op maandag 6 juni 2022 19:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Er zitten er hier 3, nou ja 1 is meer surinaams/chinees zeggen ze zelf. Die bij mij aan de overkant maakt echt met afstand de beste Fo Nam, knapperig buikspek. De andere 2 snappen dat knapperig deel blijkbaar niet.
Ja, ik probeer wel eens wat anders hoor, maar uiteindelijk kom ik hier toch altijd weer bij uitquote:Op maandag 6 juni 2022 19:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oh das ook erg lekker, eens zien of ze dat hierbook hebben
* Barbusse gaat voor ruim een week aan chinees vier bestellen
Tot nu toe heel erg weinig, haha.quote:Op maandag 6 juni 2022 19:38 schreef Senn88 het volgende:
[..]
En wat ga je doen met al die vrije tijd?
Gewoon geen plan is ook wel eens lekker!quote:Op maandag 6 juni 2022 20:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Tot nu toe heel erg weinig, haha.
Ik moet nog een keukenrekje verven, maar dat komt morgen wel, want moet eerst nog een kwast kopen
Ben nu mezelf aan het tegenhouden om naar de winkel te gaan om een zak krentenbollen te kopen en leeg te vreten.quote:Op maandag 6 juni 2022 20:18 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Gewoon geen plan is ook wel eens lekker!
Poeh he, een hele zak motherfucking krentenbollen, doe je wel even kalm aan Winehouse wannabe?quote:Op maandag 6 juni 2022 20:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ben nu mezelf aan het tegenhouden om naar de winkel te gaan om een zak krentenbollen te kopen en leeg te vreten.
quote:
Was je bang dat je zwanger was?quote:Op dinsdag 7 juni 2022 07:49 schreef Senn88 het volgende:
Nog nooit zo blij geweest met ongesteld worden
Nou inderdaad, dit roept vragen op!quote:Op dinsdag 7 juni 2022 08:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Was je bang dat je zwanger was?
Nee alles bleef uit dacht dat ik in de overgang wasquote:Op dinsdag 7 juni 2022 08:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Was je bang dat je zwanger was?
Dat zou wel vroeg zijnquote:Op dinsdag 7 juni 2022 08:47 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Nee alles bleef uit dacht dat ik in de overgang was
ben je er wel van afquote:
Lekker schurende doos tijdens seks.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 08:52 schreef gianni61 het volgende:
alhoewel je van overgang ook nog jaren "plezier" kan hebben
Oh joh hou op hoor! je bent te jong!quote:Op dinsdag 7 juni 2022 08:47 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Nee alles bleef uit dacht dat ik in de overgang was
ja man!quote:Op dinsdag 7 juni 2022 08:57 schreef Senn88 het volgende:
[..]Alle vrouwen die net iets ouder zijn dan ik schieten in de stress
Dat dacht Maria ook zo'n 2022 jaar geleden.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 08:53 schreef Senn88 het volgende:
Nouja zwanger zijn zonder seks bestond iig niet op de mogelijkhedenlijst
Ik heb dat ook altijd het eerste uur dat het begonnen is, daarna begint de kramp en het hopen dat het maar snel weer voorbij mag zijnquote:Op dinsdag 7 juni 2022 07:49 schreef Senn88 het volgende:
Nog nooit zo blij geweest met ongesteld worden
Mo!quote:
Ik ben te goed voor deze wereldquote:Op dinsdag 7 juni 2022 09:23 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Mo!
Door je appje dacht ik, laat ik hier weer eens kijken
Ook weer nuchter?quote:
Was ze dat niet toen ze appte?quote:
quote:Op dinsdag 7 juni 2022 09:23 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Mo!
Door je appje dacht ik, laat ik hier weer eens kijken
Er stond bier op de fotoquote:
Nog wel geluk gehad met het weer ook!quote:
quote:Op dinsdag 7 juni 2022 09:31 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Heeeey jij ik heb jou echt niet normaal veel gemist!
Heb heul geen appjes van jouquote:
Ja mijn vriend ging zondag nog heen, die was verzopen.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 09:32 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Nog wel geluk gehad met het weer ook!
Kwam hier thuis na vakantie met waterschadePlatte dak vol gelopen met water...
Het valt gelukkig mee, beetje krom getrokken laminaat in een kamer die we toch niet gebruikenquote:Op dinsdag 7 juni 2022 09:36 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja mijn vriend ging zondag nog heen, die was verzopen.
Waterschade is kut! hopelijk kan je het snel laten oplossen!
Mja het dak zelf moet niet aangepakt worden dan?quote:Op dinsdag 7 juni 2022 09:52 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Het valt gelukkig mee, beetje krom getrokken laminaat in een kamer die we toch niet gebruikenMaar wel vervelend thuiskomen.
Nietquote:Op dinsdag 7 juni 2022 09:44 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Nee niet meer sinds je niet meer reageerde
Nee de afvoer zat verstopt waardoor het niet wegliep en dus over het lood is gegaan.. Nu dat is opgelost zou het ook niet meer moeten kunnen. Nu hopen dat de verzekering dat vergoed, anders heb ik nog een pak laminaat liggen dus hopelijk genoeg om het te kunnen fixen.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 09:52 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Mja het dak zelf moet niet aangepakt worden dan?
Ohh dat valt alles mee dan! Scheelt weer.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 09:54 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Nee de afvoer zat verstopt waardoor het niet wegliep en dus over het lood is gegaan.. Nu dat is opgelost zou het ook niet meer moeten kunnen. Nu hopen dat de verzekering dat vergoed, anders heb ik nog een pak laminaat liggen dus hopelijk genoeg om het te kunnen fixen.
Vertel!quote:Op dinsdag 7 juni 2022 09:57 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ohh dat valt alles mee dan! Scheelt weer.
Je hebt wel dingen gemist hoor!
Dat blijft, we zijn immers allemaal oude mensen tegenwoordig.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 10:00 schreef Lokasenna het volgende:
Nou ja, de grappen hier zijn nog exact hetzelfde als 5 jaar geleden.
Dit vat het wel mooi samen denk ik...quote:Op dinsdag 7 juni 2022 10:00 schreef Lokasenna het volgende:
Nou ja, de grappen hier zijn nog exact hetzelfde als 5 jaar geleden.
quote:Op dinsdag 7 juni 2022 10:03 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Dat blijft, we zijn immers allemaal oude mensen tegenwoordig.
Loka heeft een leuk nieuwtje!
Ik woon niet meer in Nijmegen
Cali en CE zijn een koppel
Q woont nu in schubbekutteveen en heeft 2,1 kind en een labrador
Mis ik nog grote dingen?
In Vianen NBquote:Op dinsdag 7 juni 2022 10:05 schreef DjRex89 het volgende:
[..]![]()
Waar woon jij dan nu? Wel in de buurt van Nimma
Fokkoppeltjes zijn altijd leuk tochKomt Yvie hier ook nog wel eens?
Oh, dat ken ik niet eens terwijl het hier best in de buurt isquote:Op dinsdag 7 juni 2022 10:07 schreef gcjoel het volgende:
[..]
In Vianen NB![]()
Dus nog heel dichtbij ja.
Yvie is er heeeeel soms.
Ja we wilden meer grond, dus nu wonen we op het plattelandquote:Op dinsdag 7 juni 2022 10:10 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Oh, dat ken ik niet eens terwijl het hier best in de buurt isMaar de grote stad onvlucht?
Ah, groot grond bezitter nuquote:Op dinsdag 7 juni 2022 10:13 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja we wilden meer grond, dus nu wonen we op het platteland
Stiekemquote:
Met dit soort opsommingen is het altijd weer pijnlijk duidelijk wie er wel en niet toe doen hierquote:Op dinsdag 7 juni 2022 10:03 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Dat blijft, we zijn immers allemaal oude mensen tegenwoordig.
Loka heeft een leuk nieuwtje!
Ik woon niet meer in Nijmegen
Cali en CE zijn een koppel
Mis ik nog grote dingen?
Inderdaad jaquote:Op dinsdag 7 juni 2022 10:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Met dit soort opsommingen is het altijd weer pijnlijk duidelijk wie er wel en niet toe doen hier
Schubbekutteveen-buiten.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 10:03 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Of heeft ze een keylogger geïnstalleerd op je devices zodat ze elke stap die je doet kan volgen?quote:
Of wie er een goed geheugen hebben of niet.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 10:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Met dit soort opsommingen is het altijd weer pijnlijk duidelijk wie er wel en niet toe doen hier
Oeps!quote:Op dinsdag 7 juni 2022 10:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Een excel-sheet bijhouden is niet de definitie van een goed geheugen Airquote:Op dinsdag 7 juni 2022 10:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of wie er een goed geheugen hebben of niet.
Ik ben een lopende Google Maps en ik wist het niet eens.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 10:10 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Oh, dat ken ik niet eens terwijl het hier best in de buurt isMaar de grote stad onvlucht?
Ja, en Barb woont niet meer op Malta maar in Porto, TaMieke en ArcTic zijn een ding, bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 7 juni 2022 10:21 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Oeps!
buurmeisje heeft ook leuk nieuws!!![]()
Zolang zoiets helpt om de illusie op te houden dat je alles weet...quote:Op dinsdag 7 juni 2022 10:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Een excel-sheet bijhouden is niet de definitie van een goed geheugen Air
quote:
Jij hebt iig nog iets te melden van jezelfquote:Op dinsdag 7 juni 2022 10:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh crapquote:Op dinsdag 7 juni 2022 10:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of heeft ze een keylogger geïnstalleerd op je devices zodat ze elke stap die je doet kan volgen?
Dan moet je gewoon nooit vertellen dat je een sheet bijhoudtquote:Op dinsdag 7 juni 2022 10:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zolang zoiets helpt om de illusie op te houden dat je alles weet...
Ohh die heeft ook 2,1 kind?quote:Op dinsdag 7 juni 2022 10:21 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Oeps!
buurmeisje heeft ook leuk nieuws!!![]()
Ook nog!quote:Op dinsdag 7 juni 2022 10:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, en Barb woont niet meer op Malta maar in Porto, TaMieke en ArcTic zijn een ding, bijvoorbeeld
quote:Op dinsdag 7 juni 2022 10:24 schreef TaMieke het volgende:
![]()
Is Rex zelf ondertussen getrouwd met 2,1 kind? De hond was er al toch?
Eens.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 10:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Dan moet je gewoon nooit vertellen dat je een sheet bijhoudt
Nog een Fokkoppelquote:Op dinsdag 7 juni 2022 10:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, en Barb woont niet meer op Malta maar in Porto, TaMieke en ArcTic zijn een ding, bijvoorbeeld
Ik heb nog ergens een FokSC.xlsquote:
Lekker! En spannend, nieuwe baan!quote:Op dinsdag 7 juni 2022 10:25 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ja hier gaat alles zn gangetje hoorVanaf 1aug een nieuwe baan dus nu een beetje aan het afbouwen
Dus ook wel tijd voor Fok tijdens het werk
Hoe gaat ie daar?
Jij hebt een nieuwe hond!quote:Op dinsdag 7 juni 2022 10:25 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Jij hebt iig nog iets te melden van jezelf
quote:
Beetje jammer ditquote:Op dinsdag 7 juni 2022 10:27 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Nog steeds dezelfde vriendin en dezelfde hond, dus niks nieuws
Dat is niet jammer! dat is heel fijn. Zonder kind heb ik nog kans dat hij een keer biertjes komt drinkenquote:Op dinsdag 7 juni 2022 10:28 schreef TaMieke het volgende:
[..]![]()
Hij rent nog niet weg
[..]
Beetje jammer dit
Opeens nog welquote:Op dinsdag 7 juni 2022 10:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Lekker! En spannend, nieuwe baan!
Waarom de switch naar een andere baan? Bevalt je huidige niet? Beter loon?
Hier gaat ie ook z'n gangetje. Ik heb ineens een kind en dat was even wennen. Maar we hebben inmiddels aardig een ritme, volgens mij. Zolang als het duurt
hahah oke vooruit. Dan hoop ik nog op vele biertjes voor jou met Rex.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 10:29 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Dat is niet jammer! dat is heel fijn. Zonder kind heb ik nog kans dat hij een keer biertjes komt drinken
Idem. Vond het niet echt in de buurt van Nijmegen liggenquote:Op dinsdag 7 juni 2022 10:21 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ben een lopende Google Maps en ik wist het niet eens.
Mag ie wel af en toe uit zn kooi?quote:Op dinsdag 7 juni 2022 10:28 schreef TaMieke het volgende:
[..]![]()
Hij rent nog niet weg
[..]
Beetje jammer dit
Tijdens de 4-daagse feestenquote:Op dinsdag 7 juni 2022 10:29 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Dat is niet jammer! dat is heel fijn. Zonder kind heb ik nog kans dat hij een keer biertjes komt drinken
Jij mag ook mee hoorquote:Op dinsdag 7 juni 2022 10:30 schreef TaMieke het volgende:
[..]
hahah oke vooruit. Dan hoop ik nog op vele biertjes voor jou met Rex.
Nou ja, heb er natuurlijk wel 9 maanden aan gebouwd en keihard voor gewerkt om op de wereld te zetten, maar zoiets vergeten vrouwen weer zodra ze bevallen zijn, zeggen zequote:Op dinsdag 7 juni 2022 10:29 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Opeens nog wel![]()
Stond die opeens voor de deur?
Ik heb een hoop gezeik gehad op het werk (goede beoordeling etc maar geen budget voor de leuke projecten voor mij) dus toen maar verder gekeken. Daar is de markt wel goed voor nu
In alle opzichten op vooruit gegaan
Kleinigheidje tochquote:Op dinsdag 7 juni 2022 10:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nou ja, heb er natuurlijk wel 9 maanden aan gebouwd en keihard voor gewerkt om op de wereld te zetten, maar zoiets vergeten vrouwen weer zodra ze bevallen zijn, zeggen ze![]()
Ja, de banenmarkt is wel chill wat dat betreft. Lekker hoor!
Gezelligquote:
Af en toe ja.quote:
Jaquote:Op dinsdag 7 juni 2022 10:32 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Kleinigheidje toch![]()
Maar gaat allemaal goed dus?
Lol ‘ineens een kind’quote:Op dinsdag 7 juni 2022 10:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Lekker! En spannend, nieuwe baan!
Waarom de switch naar een andere baan? Bevalt je huidige niet? Beter loon?
Hier gaat ie ook z'n gangetje. Ik heb ineens een kind en dat was even wennen. Maar we hebben inmiddels aardig een ritme, volgens mij. Zolang als het duurt
Nog even en ze ligt hele dagen in bed te vegeteren met de telefoon en komt alleen nog naar beneden om je koelkast leeg te vretenquote:Op dinsdag 7 juni 2022 10:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
JaZe is 7 maanden vandaag en ze gaat veel te snel. Ze kan al kruipen en begint zich nu ook overal aan op te trekken om te gaan staan. Ze wil geen baby meer zijn blijkbaar
Voor je het weet is ze oud genoeg voor Faxie om als datemateriaal gezien te worden.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 10:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
JaZe is 7 maanden vandaag en ze gaat veel te snel. Ze kan al kruipen en begint zich nu ook overal aan op te trekken om te gaan staan. Ze wil geen baby meer zijn blijkbaar
7 maanden al???quote:Op dinsdag 7 juni 2022 10:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dan kan ik tenminste ook weer uitslapenquote:Op dinsdag 7 juni 2022 10:37 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Nog even en ze ligt hele dagen in bed te vegeteren met de telefoon en komt alleen nog naar beneden om je koelkast leeg te vreten
Tegen die tijd is Faxie bejaardquote:Op dinsdag 7 juni 2022 10:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Voor je het weet is ze oud genoeg voor Faxie om als datemateriaal gezien te worden.
Ja, tijd gaat veel te snelquote:Op dinsdag 7 juni 2022 10:38 schreef TaMieke het volgende:
[..]
7 maanden al???
Ik dacht pas een maand of 3 ofzoik hou het niet bij....
Daar hebben we een spreekwoord voor; een vos verliest wel zijn haren, maar niet zijn streken.quote:
Hier in de omgeving was de inspiratie gewoon op, er ligt nog een katwijk en zeeland. Heel onhandig!quote:Op dinsdag 7 juni 2022 10:30 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Idem. Vond het niet echt in de buurt van Nijmegen liggen
Meerdere plaatsen met dezelfde naam moeten ze afschaffen.
Jaaa ik ben niet vrij maar kom wel op donderdag of vrijdag ofzo.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 10:30 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Tijdens de 4-daagse feestenIk ben de hele week vrij
Neeeee, dan ga ik waarschijnlijk niet omdat het dan echt gewoon tering druk is.... Ben er sowieso de maandag/dinsdag en woensdagquote:Op dinsdag 7 juni 2022 10:47 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Jaaa ik ben niet vrij maar kom wel op donderdag of vrijdag ofzo.
ohhhh neeeee, ik denk niet dat ik er dan benquote:Op dinsdag 7 juni 2022 10:57 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Neeeee, dan ga ik waarschijnlijk niet omdat het dan echt gewoon tering druk is.... Ben er sowieso de maandag/dinsdag en woensdagMaar heel misschien vrijdag ook wel omdat er een bekende meeloopt dus die ff binnen halen maar ligt eraan of die het haalt
Ik was het niet!quote:Op dinsdag 7 juni 2022 11:00 schreef Ang3l het volgende:
Ik kwam een R&P Fokker in de trein tegen Zaterdag
Deb?quote:Op dinsdag 7 juni 2022 11:00 schreef Ang3l het volgende:
Ik kwam een R&P Fokker in de trein tegen Zaterdag
Nog een move gemaakt op KM?quote:
Ik ging ineens alleen naar Amsterdam en KM mee naar de Pridequote:
KM is vast niet de laatste man die bezwijkt als gevolg van de charmes van Ang3l.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 11:15 schreef Debsterr het volgende:
Ik ging ineens alleen naar Amsterdam en KM mee naar de Pride.
En dan donderdagavond zien ze elkaar weer, ik bind de kat ook wel op het spek zo...quote:Op dinsdag 7 juni 2022 11:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
KM is vast niet de laatste man die bezwijkt als gevolg van de charmes van Ang3l.
quote:Op dinsdag 7 juni 2022 11:15 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik ging ineens alleen naar Amsterdam en KM mee naar de Pride.
Ja je doet t he-le-maal zelf!quote:Op dinsdag 7 juni 2022 11:19 schreef Debsterr het volgende:
[..]
En dan donderdagavond zien ze elkaar weer, ik bind de kat ook wel op het spek zo...
Ik ben efebo, Dven was de pedoquote:Op dinsdag 7 juni 2022 10:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Voor je het weet is ze oud genoeg voor Faxie om als datemateriaal gezien te worden.
Is ze een voyeur? Doet ze het omdat KM alle seksuele spanning op haar afreageert na een avond met jou? Zoveel vragen nu...quote:
Zo kreeg ik een "hey wat leuk dat je in de buurt bent" van een achternichtje uit Nijmegen toen ik op facebook had staan dat ik Beuningen was. Ik was in Beuningen tussen Oldenzaal en Denekampquote:Op dinsdag 7 juni 2022 10:46 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Hier in de omgeving was de inspiratie gewoon op, er ligt nog een katwijk en zeeland. Heel onhandig!
Ze moeten dat gewoon aanpassen, alle plaatsen met dezelfde naam moeten een episch gevecht houden en de winnaar krijgt de naam.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 12:27 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Zo kreeg ik een "hey wat leuk dat je in de buurt bent" van een achternichtje uit Nijmegen toen ik op facebook had staan dat ik Beuningen was. Ik was in Beuningen tussen Oldenzaal en Denekamp
Dat wordt nog leuk met Amerika...quote:Op dinsdag 7 juni 2022 12:33 schreef gcjoel het volgende:
Ze moeten dat gewoon aanpassen, alle plaatsen met dezelfde naam moeten een episch gevecht houden en de winnaar krijgt de naam.
Ja, nu wil ik het niet googlen, maar weet ik ook niet wat het isquote:Op dinsdag 7 juni 2022 12:02 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Dat ik dit ook weer ga zitten googelen..
En nu zit je bij de febo?quote:Op dinsdag 7 juni 2022 12:02 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Dat ik dit ook weer ga zitten googelen..
Is er nog een Beuningen?quote:Op dinsdag 7 juni 2022 12:27 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Zo kreeg ik een "hey wat leuk dat je in de buurt bent" van een achternichtje uit Nijmegen toen ik op facebook had staan dat ik Beuningen was. Ik was in Beuningen tussen Oldenzaal en Denekamp
Faxie krijgt de afdankertjes van Dven, denk ik.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 12:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ja, nu wil ik het niet googlen, maar weet ik ook niet wat het is
Of: WE BLIJVEN GEWOON IN NEDERLAND MET VAKANTIE! HAHA... en dan naar Saba op vakantie.quote:
Zulke mensenquote:Op dinsdag 7 juni 2022 12:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of: WE BLIJVEN GEWOON IN NEDERLAND MET VAKANTIE! HAHA... en dan naar Saba op vakantie.
Kaneel heeft vast aangeboden om huisman te worden toch?quote:Op dinsdag 7 juni 2022 13:21 schreef Lokasenna het volgende:
Goede nieuws: voortgangsgesprek op werk weer overleefd
Slechte nieuws: mag nog steeds geen huisvrouw worden van kaneel
Wachtwatquote:Op dinsdag 7 juni 2022 12:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Is er nog een Beuningen?
Argh, en ik vond Hengelo en Hengelo al irritant
Net als jij?quote:Op dinsdag 7 juni 2022 13:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kaneel heeft vast aangeboden om huisman te worden toch?
Dan moeten we onder de armoedegrens leven volgens mijquote:Op dinsdag 7 juni 2022 13:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kaneel heeft vast aangeboden om huisman te worden toch?
Cali is altijd aan het werk.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 13:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik zit met de kleine thuis nu Cali in het buitenland zit voor haar werk inderdaad.
Maar huisvrouw word je toch niet, dat ben jequote:Op dinsdag 7 juni 2022 13:21 schreef Lokasenna het volgende:
Goede nieuws: voortgangsgesprek op werk weer overleefd
Slechte nieuws: mag nog steeds geen huisvrouw worden van kaneel
Is ie lief?quote:Op dinsdag 7 juni 2022 13:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik zit met de kleine thuis nu Cali in het buitenland zit voor haar werk inderdaad.
Hey Rexquote:Op dinsdag 7 juni 2022 13:37 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Maar huisvrouw word je toch niet, dat ben je
Heeft CE wel ergensquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thijs!quote:
quote:Op dinsdag 7 juni 2022 13:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]BohhhhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
is dit een nieuwe?
Hier alles primaquote:Op dinsdag 7 juni 2022 13:56 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Thijs!Das ook weer lang geleden! Hoe is ie?
[..]Deze is TE schattigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
jaaa echtquote:Op dinsdag 7 juni 2022 14:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nee, hij kijkt wel heel puppy-achtig hier.
[..]MnohSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
Moet je Tegan even bellen.quote:
Oh lekker bezig!quote:Op dinsdag 7 juni 2022 14:00 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hier alles primaNet examen gehaald voor werk, certificering erbij
Verder gaat het me voor de wind, mag ook wel eens
En met jou?
Ja, ik heb haar nummer niet.quote:
Hola!quote:Op dinsdag 7 juni 2022 14:05 schreef Barbusse het volgende:
Boa tardes Rex, como você está esses dias?
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op woensdag 2 september 2009 19:28 schreef L.no het volgende:
Wat nou. :( Je bént cute. :(
Op woensdag 7 december 2016 22:05 schreef Yvie_lu het volgende:
Dus ter bevestiging. Jij bent speciaal hoor O+
Ctrl-Z?quote:Op dinsdag 7 juni 2022 14:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, ik heb haar nummer niet.
Maar ik dacht inderdaad dat ik vast wel reactie zou krijgen van een excel-nerd, want ik ben excel-noob. Ik krijg een cel niet gedeselecteerd. Ook niet met ctrl. Nu kan ik in geen enkele andere cel verder werken
Zeker weten, ik heb er nu zoveel dat ik het wel genoeg vind onderhand, al vinden ze toch weer dingen die dan in mijn groeitraject passenquote:Op dinsdag 7 juni 2022 14:33 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Oh lekker bezig!
Hier ook alles prima hoor![]()
Binnenkort nieuwe baan dus hopelijk ook wat cerificaten erbij halenAltijd goed voor de ontwikkeling
Escape?quote:
Sheet opslaan, excel afsluiten (evt PC herstarten) opnieuw proberenquote:Op dinsdag 7 juni 2022 14:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, ik heb haar nummer niet.
Maar ik dacht inderdaad dat ik vast wel reactie zou krijgen van een excel-nerd, want ik ben excel-noob. Ik krijg een cel niet gedeselecteerd. Ook niet met ctrl. Nu kan ik in geen enkele andere cel verder werken
That did the trickquote:
Erg lekker hier hoor, geen spijt om hier een huisje te kopenquote:Op dinsdag 7 juni 2022 14:34 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Hola!
Allemaal oud gedienden nog hier![]()
Hoe gaat het daar?
No problem!quote:Op dinsdag 7 juni 2022 14:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
That did the trick
Ik wilde ook niet zomaar op random knopjes gaan drukken, want straks doe ik iets waardoor het allemaal weg is![]()
Maar thanks
[..]Net zo schattig als Cali.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
Ieder zijn ding, doe mij maar kaal of een streepjequote:
Je verwart 'schattig' en 'harig' met elkaar.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 14:59 schreef HeatWave het volgende:
Ieder zijn ding, doe mij maar kaal of een streepje.
Correct, ik neem liever geen risicoquote:Op dinsdag 7 juni 2022 15:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je verwart 'schattig' en 'harig' met elkaar.
In algemene zin ben ik het met je eens. Wat Cali betreft durf ik het risico wel aan.quote:
Ja ok, fairquote:Op dinsdag 7 juni 2022 15:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
In algemene zin ben ik het met je eens. Wat Cali betreft durf ik het risico wel aan.
quote:Op dinsdag 7 juni 2022 15:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je verwart 'schattig' en 'harig' met elkaar.
Dit is ook wel de tijd om in mensen te investerenquote:Op dinsdag 7 juni 2022 14:36 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zeker weten, ik heb er nu zoveel dat ik het wel genoeg vind onderhand, al vinden ze toch weer dingen die dan in mijn groeitraject passenGa er ook in sprongen op vooruit, dus dat is helemaal niet slecht
Nieuwe baan, tof! Waar ergens en wat ga je doen?
30 graden nu?quote:Op dinsdag 7 juni 2022 14:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Erg lekker hier hoor, geen spijt om hier een huisje te kopen
quote:
Nee, net over de 20. Einde van de week waarschijnlijk wel tegen de 30 graden aanquote:
quote:
DevOps? Heb ik net een examen voor afgelegdquote:Op dinsdag 7 juni 2022 15:23 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Dit is ook wel de tijd om in mensen te investeren
Ik ga aan de slag als DevOps engineer, dus een kleine carriereswitch al deed ik in mn werk als SW engineer ook al wel wat DevOps dingen
Oh, welk examen/certificaat dan? Ik heb alleen zelf aangeleerde skills maar waar ik nu werk kennen ze het niet als rol. Ik ga nu naar een organisatie waarin ik in een volledig DevOps team kom dus dat is wel ff een omslagquote:Op dinsdag 7 juni 2022 15:31 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
DevOps? Heb ik net een examen voor afgelegd
Quality for DevOps teamsquote:Op dinsdag 7 juni 2022 15:39 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Oh, welk examen/certificaat dan? Ik heb alleen zelf aangeleerde skills maar waar ik nu werk kennen ze het niet als rol. Ik ga nu naar een organisatie waarin ik in een volledig DevOps team kom dus dat is wel ff een omslag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |