Lekker gek.quote:
Is dit een @Ang3l lokpost?quote:
Niet zozeer. Maar ik snap het wel als hij hierop afkomt. Jensenquote:
Ow ik dacht omdat die mond zo ver open kon dat Angel zijn enorme fokpiemel er in past..quote:Op zaterdag 4 juni 2022 21:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Niet zozeer. Maar ik snap het wel als hij hierop afkomt. Jensen
CoD Vanguard.quote:
quote:Op zaterdag 4 juni 2022 21:32 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ow ik dacht omdat die mond zo ver open kon dat Angel zijn enorme fokpiemel er in past..
Nu Soldier Boy in The Boysquote:Op zaterdag 4 juni 2022 21:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Niet zozeer. Maar ik snap het wel als hij hierop afkomt. Jensen
Ja eigenlijk wel maar dan moet ik alles nog in een ovenschaal gooien met mijn restjes mexicaansewrap vulling en kaas en nog in de over opwarmenquote:
Kwestie van nu gelijk doen. Kan je over een kwartier/20 minuten smullenquote:Op zaterdag 4 juni 2022 21:48 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel maar dan moet ik alles nog in een ovenschaal gooien met mijn restjes mexicaansewrap vulling en kaas en nog in de over opwarmen
Van hetzelfde schatquote:Op zaterdag 4 juni 2022 20:18 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Denk dat je mijn sociaal leven dan enorm overschat.
Alleen doen als je tijd hebt om het binnenkort helemaal af te kijkenquote:Op zondag 5 juni 2022 14:09 schreef Senn88 het volgende:
Ik ga stranger things kijken. Krijg ik vast spijt van
Ik denk bij Suzie altijd aan jou.quote:Op zondag 5 juni 2022 15:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Alleen doen als je tijd hebt om het binnenkort helemaal af te kijken
Ik denk bij jou hieraanquote:
quote:Op zondag 5 juni 2022 16:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik denk bij jou hieraan
[ afbeelding ]
#opendeur
Ik deed alleen aan Philips natuurlijk.quote:Op zondag 5 juni 2022 16:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik denk bij jou hieraan
[ afbeelding ]
#opendeur
Dat mag je zelf bepalenquote:Op zondag 5 juni 2022 16:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Is dit een compliment of een belediging?
Snob.quote:
Zoiets dus ja.quote:Op zondag 5 juni 2022 16:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb de mijne nog.
Nou ja, dit was mijn 2de, mijn eerste van Canon heb ik niet meer.
Onwetende.quote:
Ga straks weer een aflevering kijkenquote:Op zondag 5 juni 2022 15:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Alleen doen als je tijd hebt om het binnenkort helemaal af te kijken
Welke aflevering ben je?quote:
Dit klopt want ik ben totaal geen gamerquote:
In die tijd was je dan ook geen gamer maar gewoon een nerd, en dan niet de jaren 90 nerdy-is-cool-nerdquote:Op zondag 5 juni 2022 18:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dit klopt want ik ben totaal geen gamer
quote:Op zondag 5 juni 2022 18:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
In die tijd was je dan ook geen gamer maar gewoon een nerd, en dan niet de jaren 90 nerdy-is-cool-nerd.
Computers, die waren voor nerds en echt niemand die zo'n dom ding ooit nodig zal hebben.
Onrealistisch, alsof nerds vrienden hebbenquote:
I regret nothingquote:Op zondag 5 juni 2022 15:08 schreef scrupuleus het volgende:
@:faxie ouwe mopperkont hoe voel je je nu?
Hoiquote:
Vrije dag, dan ga ik niet Fokkenquote:
Luie hondquote:
Blaf iemand anders afquote:
Touchéquote:
Ik heb honger, wat zal ik gaan eten?quote:
More of a cat person anywayquote:
Wat is dat voor mutant?quote:
Lovecraftian Cat. Lovecatian?quote:Op maandag 6 juni 2022 16:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
More of a cat person anyway
[ afbeelding ]
Ik hou wel van beide hoorquote:Op maandag 6 juni 2022 16:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
More of a cat person anyway
[ afbeelding ]
Wat ging er mis?quote:Op maandag 6 juni 2022 17:03 schreef DrMarten het volgende:
Ik dacht ff lamellen op te gaan hangen op mijn werkkamer. Conclusie van het verhaal is dat de losse onderdelen van het systeem naar de stort gaan en ik op zoek mag naar iets anders
Hij was lam, Ellen.quote:
Iets met goedkoop en duurkoop. Dermate slap aluminium dat bij het op maat zagen het godsonmogelijk is om dat recht te doen en de boel niet te verbuigen. Vervolgens brak er elders nog een essentieel stuk af.quote:
quote:
Bedankt voor de tipquote:Op maandag 6 juni 2022 17:16 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Iets met goedkoop en duurkoop. Dermate slap aluminium dat bij het op maat zagen het godsonmogelijk is om dat recht te doen en de boel niet te verbuigen. Vervolgens brak er elders nog een essentieel stuk af.
Dus mocht je ooit de aanvechting krijgen om de lamellen van de Jysk aan te schaffen voor ¤ 30. Doe het niet!
Godverdommequote:
Gewone gordijnen halen bij de action met zo’n ronde buis is veel makkelijker.quote:Op maandag 6 juni 2022 17:03 schreef DrMarten het volgende:
Ik dacht ff lamellen op te gaan hangen op mijn werkkamer. Conclusie van het verhaal is dat de losse onderdelen van het systeem naar de stort gaan en ik op zoek mag naar iets anders
quote:
Lekker jezelf verwennenquote:Op maandag 6 juni 2022 19:13 schreef Senn88 het volgende:
Moet nog wel wat pannenkoeken bakken van het beslag dat ik gisteren over had. Verder doe ik niks meer alleen douchen, en een beetje pamperen met cremepjes
Is dat daar een beetje vergelijkbaar met de buurtchinees hier, of is het echt chinees?quote:
Hier vlakbij zit er eentje, die is vergelijkbaar met die vreetschuren in Nederland. Maar die heeft wel echt heel lekkere eendquote:Op maandag 6 juni 2022 19:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Is dat daar een beetje vergelijkbaar met de buurtchinees hier, of is het echt chinees?.
Al heb ik niets tegen de buurtchinees hoor, prima voer voor weinig.
Er zitten er hier 3, nou ja 1 is meer surinaams/chinees zeggen ze zelf. Die bij mij aan de overkant maakt echt met afstand de beste Fo Nam, knapperig buikspek. De andere 2 snappen dat knapperig deel blijkbaar nietquote:Op maandag 6 juni 2022 19:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hier vlakbij zit er eentje, die is vergelijkbaar met die vreetschuren in Nederland. Maar die heeft wel echt heel lekkere eend
Wij hebben net een uitnodiging ontvangen voor dat restaurant waar ik je september ofzo foto’s van stuurde in Groenlo. Met die 300 gerechtjesquote:
Jaloers.quote:Op maandag 6 juni 2022 19:38 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Wij hebben net een uitnodiging ontvangen voor dat restaurant waar ik je september ofzo foto’s van stuurde in Groenlo. Met die 300 gerechtjes
Oh das ook erg lekker, eens zien of ze dat hierbook hebbenquote:Op maandag 6 juni 2022 19:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Er zitten er hier 3, nou ja 1 is meer surinaams/chinees zeggen ze zelf. Die bij mij aan de overkant maakt echt met afstand de beste Fo Nam, knapperig buikspek. De andere 2 snappen dat knapperig deel blijkbaar niet.
Ja, ik probeer wel eens wat anders hoor, maar uiteindelijk kom ik hier toch altijd weer bij uitquote:Op maandag 6 juni 2022 19:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oh das ook erg lekker, eens zien of ze dat hierbook hebben
* Barbusse gaat voor ruim een week aan chinees vier bestellen
Tot nu toe heel erg weinig, haha.quote:Op maandag 6 juni 2022 19:38 schreef Senn88 het volgende:
[..]
En wat ga je doen met al die vrije tijd?
Gewoon geen plan is ook wel eens lekker!quote:Op maandag 6 juni 2022 20:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Tot nu toe heel erg weinig, haha.
Ik moet nog een keukenrekje verven, maar dat komt morgen wel, want moet eerst nog een kwast kopen
Ben nu mezelf aan het tegenhouden om naar de winkel te gaan om een zak krentenbollen te kopen en leeg te vreten.quote:Op maandag 6 juni 2022 20:18 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Gewoon geen plan is ook wel eens lekker!
Poeh he, een hele zak motherfucking krentenbollen, doe je wel even kalm aan Winehouse wannabe?quote:Op maandag 6 juni 2022 20:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ben nu mezelf aan het tegenhouden om naar de winkel te gaan om een zak krentenbollen te kopen en leeg te vreten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |