Courtois ook al zijn kat gestuurd.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 21:18 schreef Pedroso het volgende:
Als De Bruyne er geen zin in heeft en Lukaku er bij gaat liggen dan blijft er ook weinig over van de Belgjes.
Werd daar duidelijk milkshake gespeeld,.quote:
Iemand is bang.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 21:19 schreef Caland het volgende:
Ik vind Bergwijn eigenlijk vrijwel altijd goed als ik hem zie spelen
Hopelijk kiest hij voor een mooie transfer binnen Engeland of naar Spanje ofzo
Topscorer Barcaquote:Op vrijdag 3 juni 2022 21:21 schreef CrushedTinBox het volgende:
[..]
Bijna elke aanvaller is op dit moment beter dan Memphis
Lorenzo Stealens die Depay gaat uitdagenquote:Op vrijdag 3 juni 2022 21:22 schreef -XOR- het volgende:
Ben benieuwd of de Belgen in de tweede helft Timmy Simons nog brengen.
Kompany zit ook nog op de Bank.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 21:22 schreef -XOR- het volgende:
Misschien wesley sonck er nog bij.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 21:22 schreef -XOR- het volgende:
Niets maar daar is het dan ook Vitesse voor.quote:
Lang is een mongool, lekker op de tribune laten. Of met het G-team mee laten doen.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 21:22 schreef capuchon_jongen het volgende:
Waarom geen Lang
Die Nederlanders denken weer dat de Belgische competitie niets voorstelt
Omdat Bergwijnquote:Op vrijdag 3 juni 2022 21:22 schreef capuchon_jongen het volgende:
Waarom geen Lang
Die Nederlanders denken weer dat de Belgische competitie niets voorstelt
quote:
Doe toch normaal debiel.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 21:26 schreef KingRoland het volgende:
VERLIEZEN VAN ORANJE HAHAHAHAHAHAHHAHAHA
Gaan het nog lastig krijgen op het WK tegen Marokko en Canada.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 21:27 schreef Van_Poppel het volgende:
Dit België waande zich al wereldkampioen
Dat doen ze al acht jaar. Gaat prima.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 21:27 schreef Van_Poppel het volgende:
Dit België waande zich al wereldkampioen
Heb uw naaste lief.quote:
Schei toch uit met je belgjes manquote:Op vrijdag 3 juni 2022 21:27 schreef capuchon_jongen het volgende:
Jullie hebben geluk dat Courtois niet in de goal stond want die had hem eruit gevist.
Hou je bek eensquote:
godvermiljaardenondejuquote:
zakje van de belgische bond betaald zeker?quote:
Ik heb je moeder afgelopen nacht omgekocht.quote:
Wie kon hij ook alweer voorbij gaan? Van Persie?quote:Op vrijdag 3 juni 2022 21:30 schreef Zorro het volgende:
Mooi, die Depay dacht al weer makkelijk te scoren
Castaignos in Oranje!quote:Op vrijdag 3 juni 2022 21:30 schreef Wereldgozer het volgende:
Castagne moet de kastanjes uit het vuur halen @:haags
Nog steeds, sinds hij bij Real is is hij kut.quote:
Paul Van Himst ook ...quote:
Niet zo minachtend over de bal he!quote:Op vrijdag 3 juni 2022 21:30 schreef -XOR- het volgende:
Voordeel van een belg die een bal in zijn gezicht krijgt is dat er niet al teveel beschadigd kan raken.
vond em wel grappigquote:
Dan moet je haar eerst opgravenquote:Op vrijdag 3 juni 2022 21:30 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik heb je moeder afgelopen nacht omgekocht.
Kluivert.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 21:30 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Wie kon hij ook alweer voorbij gaan? Van Persie?
Ik zou bijna zeggen: je zou die bal Blind moeten kunnen halenquote:
We spreken hier Nederlands.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 21:32 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Kluivert.
Van Persie staat op 50 (all time hoogste).
Het is gewoon een overroepen speler...misschien dat ie weer naar de Jupliler League kan.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 21:31 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Nog steeds, sinds hij bij Real is is hij kut.
Moet dringend weg daar.
Was wel een kutbal weer.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 21:32 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik zou bijna zeggen: je zou die bal Blind moeten kunnen halen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
Twee palen, een lat en een netje eraan. Niks bijzonders.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 21:33 schreef capuchon_jongen het volgende:
Typ het niet graag, maar geef wel toe dat het een mooie goal is
Ok, massaverkrachter dan.quote:
Doelpunt? is dit een betere woordkeuze?quote:Op vrijdag 3 juni 2022 21:34 schreef Zorro het volgende:
[..]
Twee palen, een lat en een netje eraan. Niks bijzonders.
Was inderdaad geen succes bij onsquote:Op vrijdag 3 juni 2022 21:34 schreef Pedroso het volgende:
Wisten jullie dat Boyata mislukt is bij Twente ?
Leuke liedjes hadden we daarover.quote:
Met je verkeerde profiel ingelogd, Mexicano.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 21:32 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik zou bijna zeggen: je zou die bal Blind moeten kunnen halen
Het is wel het Koning Boudewijnstadion waar we het over hebben, dus niet zo vanzelfsprekend.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 21:34 schreef Zorro het volgende:
[..]
Twee palen, een lat en een netje eraan. Niks bijzonders.
Hier niks van gemerkt.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 21:34 schreef Zipportal het volgende:
Lifeliner 4 vloog hierover. @:slobeend
Ter info.
dat kind was toch vermist? Zit ie gewoon bij het voetbal.quote:
Nee die heb ik wel gezien, maar het napraten is nog in volle gang, dus reeksen gaan we nog niet doen.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 21:38 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Zet je mentions eens aan.
Zipportal in F1 / [F1-Feedback]
Ook bedankt namens @:neef_wuppie
Nattekat gaat op zijn strepen staan? Yvonne is de baas.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 21:39 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Nee die heb ik wel gezien, maar het napraten is nog in volle gang, dus reeksen gaan we nog niet doen.
En ja dit had ook in de F1 feedback gekund, maar ik doe het lekker gewoon zo.
Wat een vreselijke gozer is datquote:Op vrijdag 3 juni 2022 21:40 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Nattekat gaat op zijn strepen staan? Yvonne is de baas.
Dit is mijn voorkeur, beiden kunnen naast elkaar bestaan tot nu, binnenkort gaan we reeksen.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 21:40 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Nattekat gaat op zijn strepen staan? Yvonne is de baas.
Hier roddelen we niet.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 21:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wat een vreselijke gozer is dat
Doe eens normaal.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 21:44 schreef Paul het volgende:
Waarom zijn wij moderators op FOK zulke legends?
Sinds wanneer ben jij moderator eigenlijk.quote:
Sinds een paar maanden geleden weerquote:Op vrijdag 3 juni 2022 21:46 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij moderator eigenlijk.
quote:Op vrijdag 3 juni 2022 21:46 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij moderator eigenlijk.
Hoe vaak scoorde jij ook alweer?quote:
Sorry, ik ben een beetje obstinaat vandaag.quote:
@Dj_Day-Vquote:Op vrijdag 3 juni 2022 21:51 schreef 3rr0r het volgende:
Hopelijk gunnen ze Davy wat schoten in de aanval.
koffie en 0,0% Radler limoenquote:
Die is vast moe van zijn pittige strijd tegen het wokeism in NWS.quote:
Ok boomerquote:Op vrijdag 3 juni 2022 21:53 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Glaasje port.![]()
Samen met oude kaas en mosterd.
Ja, zo hebben we heel wat alcoholisten hier.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 21:53 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Ben je dit als statistieken aan het bijhouden ofzo?
Ik verdenk het gros van de mods, even tussen jou en mij.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 21:53 schreef Coco het volgende:
[..]
Ja, zo hebben we heel wat alcoholisten hier.
Coca-Cola.quote:
ff kalm tegen mijn makker Paul, anders zet ik echt wel een TR!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |