Als Belg vrees ik er een beetje voor dat we gaan verliezen van Nederland.quote:Op woensdag 1 juni 2022 19:09 schreef TLC het volgende:
Ooit moet er toch weer eens een moment komen dat Oranje weer wint van de Belgen, dus dan vrijdag maar
2-3
Tja, Oranje is al 8 jaar brandhout en België heeft nog steeds veel meer individuele kwaliteit voorin.quote:Op woensdag 1 juni 2022 19:09 schreef TLC het volgende:
Ooit moet er toch weer eens een moment komen dat Oranje weer wint van de Belgen, dus dan vrijdag maar
2-3
Snap ik wel, en ik denk dat jullie weer gaan winnen. Ik vind ook dat Oranje deze wedstrijden veel serieuzer zou moeten nemen.quote:
Helaas zijn wij Belgen over ons piek geen en zijn we terug stilletjes aan het verzwakken. Terwijl ik Oranje steeds zie verbeteren, of toch betere resultaten zie halen. NL komt ook in de top 10 van de Fifa rankingquote:Op donderdag 2 juni 2022 09:41 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Snap ik wel, en ik denk dat jullie weer gaan winnen. Ik vind ook dat Oranje deze wedstrijden veel serieuzer zou moeten nemen.
Of jullie boeken straks een plek in de halve finale, of wij. Gaat dus om een prijs.
Nederland en België hebben allebei de ziekte van de lage landen. Prijzen niet serieus nemen, lekker laten lopen. (De Bruyne nu ook weer met rare teksten.) Net niet pieken als het moet.quote:Op donderdag 2 juni 2022 20:52 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Helaas zijn wij Belgen over ons piek geen en zijn we terug stilletjes aan het verzwakken. Terwijl ik Oranje steeds zie verbeteren, of toch betere resultaten zie halen. NL komt ook in de top 10 van de Fifa ranking
De kans dat De Bruyne er nooit 1 krijgt is aanzienlijk, dus zo'n gekke uitspraak is dat nietquote:Op donderdag 2 juni 2022 22:51 schreef TLC het volgende:
van Gaal die denkt dat Noa Lang de Ballon d'Or eerder krijgt dan Kevin de Bruyne
Nee de kans dat Noa Lang er een krijgt is groot. Alsjeblieft zeg.quote:Op donderdag 2 juni 2022 23:26 schreef hhh38 het volgende:
[..]
De kans dat De Bruyne er nooit 1 krijgt is aanzienlijk, dus zo'n gekke uitspraak is dat niet
Je weet maar nooit, hij heeft wel de Belgische competitie heet gemaaktquote:Op vrijdag 3 juni 2022 00:01 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Nee de kans dat Noa Lang er een krijgt is groot. Alsjeblieft zeg.
quote:Op donderdag 2 juni 2022 09:37 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Tja, Oranje is al 8 jaar brandhout
Wie is "onze" ? Volgens mij spreken we langs elkaar heen.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 10:02 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ach dit is toch niets meer Tong? De tijd van onze grote aanvallers ligt ver achter ons.
Dan maar is niet geselecteerd.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 10:00 schreef WheeledWarrior het volgende:
O ja dit is vanavond. Vooruit dan maar.
Ik ben gewoon een Nederlander.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 10:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wie is "onze" ? Volgens mij spreken we langs elkaar heen.
In de rust en erna.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 15:01 schreef Oriente het volgende:
@:Coco @:Scrummie @:GGMM @:Firefox1 @:maxi-mus @:salina @:ettovanbelgie @:3rr0r @:chevycaprice zeg het maar
Ik denk een gelijkspelletjequote:Op vrijdag 3 juni 2022 15:01 schreef Oriente het volgende:
@:Coco @:Scrummie @:GGMM @:Firefox1 @:maxi-mus @:salina @:ettovanbelgie @:3rr0r @:chevycaprice zeg het maar
Dit kan me nou echt geen reet schelenquote:Op vrijdag 3 juni 2022 15:01 schreef Oriente het volgende:
Ik sla over amigo.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 16:52 schreef KingRoland het volgende:
@:lordvoldemort en ik kijken mee naar de el classico van de lage landen
Zo dan, koekoek.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 17:36 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Iets wat alleen leuke mensen begrijpen.
Ja! Rust en/of er na. Ben er klaar voor. Volgende week moet ik het missen dus vandaag éxtra gemotiveerd!quote:Op vrijdag 3 juni 2022 15:01 schreef Oriente het volgende:
Hoe speelden we tegen Denemarken?quote:Op vrijdag 3 juni 2022 19:27 schreef SpaceOdyssey het volgende:
Gaan we weer een erbarmelijk uitgevoerde 5-3-2 aanschouwen?
Duitsland staat nog vers in mijn geheugen
quote:Waarom staat er bij het slopen van een gebouw in België altijd een heel leger?
Er kan gewapend beton in zitten!
Nederland is nog te licht, te weinig bepalende spelers zeker voorin waarin het te afhankelijk is van de grollen van Depay die het te vaak laat afweten in Oranjequote:Op vrijdag 3 juni 2022 18:20 schreef capuchon_jongen het volgende:
Natuurlijk moet @:capuchon_jongen niet ontbreken in dit topic
België gaat de berg af. Nederland heb ik de indruk dat ze terug top aan het worden zijn. Ik denk persoonlijk een 0-1 voor Nederland.
Het 532 van Nederland is betrekkelijk makkelijk te counteren met 433/4231, wingbacks en inverted wingers.quote:
Erg sportief Capu, maar als jullie winnen is het eerste wat je doet het van de daken schreeuwen. Dus in die act trap ik niet.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 18:20 schreef capuchon_jongen het volgende:
Natuurlijk moet @:capuchon_jongen niet ontbreken in dit topic
België gaat de berg af. Nederland heb ik de indruk dat ze terug top aan het worden zijn. Ik denk persoonlijk een 0-1 voor Nederland.
Nee, wat was de formatie? Ik ken het resultaatquote:Op vrijdag 3 juni 2022 19:42 schreef SpaceOdyssey het volgende:
[..]
Wat bedoel je? Dat we tegen Denemarken een goede pot speelden? Denemarken was erg slecht.
Wie moest er dan in volgens jou?quote:Op vrijdag 3 juni 2022 20:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wat een ongekende kutopstelling
3-1 voor de Belgen
Ik ben zelf niet zo van die rivaliteit, maar de afgelopen jaren wel veel mensen gezien die er alles aan deden om België naar beneden te praten. Dat dat minder wordt nu geeft aan dat ze te pakken zijnquote:Op vrijdag 3 juni 2022 20:19 schreef PietjePuk2000 het volgende:
@:hhh38 Hoe sta jij eigenlijk ten opzichte van de rivaliteit met de Belgen? Heb het idee dat de wat serieuzere Nederlandse voetbalvolgers er voor het grootste deel een hekel aan hebben. (Maar de Nederlandse pers dit sentiment opvallend genoeg totaal niet oppikt en er juist alles aan doet om de Belgen te hypen.)
Ik ben vanavond voor team "het interesseert me eigenlijk geen reet".quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zo?"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
Ja exact. Sluit ik me wel bij aan inderdaad.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 20:24 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik ben zelf niet zo van die rivaliteit, maar de afgelopen jaren wel veel mensen gezien die er alles aan deden om België naar beneden te praten. Dat dat minder wordt nu geeft aan dat ze te pakken zijn
quote:Op vrijdag 3 juni 2022 20:28 schreef cherrycoke het volgende:
Dit is echt heel slecht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zo?
met zijn 5 en verdedigen niet?quote:
we gaan met 0-4 verliezenquote:
Wtf.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 15:01 schreef Oriente het volgende:
Ik snap die Brobbey hype ook niet, buiten zijn imposante postuur heeft hij nog niks klaar gespeeld. En dan willen ze bij Ajax 15 miljoen ervoor neerleggen. Oke man.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 20:32 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Die standaard rondom Oranje gaat ongemerkt wel steeds verder omlaag hè. Dit is buiten 2 aardige verdedigers een team dat vergelijkbaar is met de Danny Blind-periode. Echt middelmaat.
Kraay die zeurt op ESPN over Brobbey, een spits die bij Ajax 5 goals heeft gemaakt.En niemand die de afname in kwaliteit doorheeft of er echt serieus op reageert.
Geen van van 5-3-2 maar aanvallender 5-3-2 dan dit kan bijna niet.quote:
De pers heeft geen enkel idee meer joh. Onze aanvallers floppen allemaal zonder uitzondering in het buitenland. Gakpo maakt 12 goaltjes in de Eredivisie en moet naar de top. Malen was vorig jaar op het EK ineens het supertalent.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 20:38 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Ik snap die Brobbey hype ook niet, buiten zijn imposante postuur heeft hij nog niks klaar gespeeld. En dan willen ze bij Ajax 15 miljoen ervoor neerleggen. Oke man.
Marc Dutroux is omroeper?quote:Op vrijdag 3 juni 2022 20:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
Mogen we vragen om achter de kinderen te plaatsen
Het is niet eens een echt land.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 20:43 schreef Haringkop het volgende:
Zelfs het publiek kent het volkslied niet, wat een land
Daley staat als eerste op het wedstrijdformulier bij Louis.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 20:43 schreef Slobeend het volgende:
We gaan toch niet het WK ook beginnen met Daley en Davy he.
Het wilhemus was ook niet overtuigend hoorquote:Op vrijdag 3 juni 2022 20:43 schreef Haringkop het volgende:
Zelfs het publiek kent het volkslied niet, wat een land
Je moet ergens opnieuw beginnen.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 20:44 schreef TweedeKlum het volgende:
Hazard![]()
Hoeveel minuten heeft 'ie gemaakt bij Madrid?
Hazard is de nieuwe Kompanyquote:Op vrijdag 3 juni 2022 20:45 schreef TLC het volgende:
Hazard is de Vincent Janssen van Belgie, of de Tom Dumoulin van Belgie
Hazard is beter dan onze gehele voorhoede bijelkaarquote:Op vrijdag 3 juni 2022 20:44 schreef TweedeKlum het volgende:
Hazard![]()
40-45quote:Op vrijdag 3 juni 2022 20:44 schreef TweedeKlum het volgende:
Hazard![]()
#FreeJosBquote:Op vrijdag 3 juni 2022 20:45 schreef Zipportal het volgende:
1 minuut stilte voor Gino.
LET'S GO FIFA.
Ik had ook niet verwacht dat het Belgische publiek dat mee zou zingen.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 20:44 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Het wilhemus was ook niet overtuigend hoor
?quote:Op vrijdag 3 juni 2022 20:39 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Geen van van 5-3-2 maar aanvallender 5-3-2 dan dit kan bijna niet.
Best wel eigenlijk.quote:
Yep, zelfs mijn oma is rapper.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 20:46 schreef PowerLoungen het volgende:
Blind die gaat rennen is toch wel mooie satire
Gewoon in de reet neuken.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 20:47 schreef 3rr0r het volgende:
Gaat Edgar jongens meppen als het niet loopt?
Moeten zij weten.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 20:47 schreef TLC het volgende:
Edgar Davidszelfs bij een Portugese derdeklasser waren ze blij dat ie weg was
Dit zijn feitjesquote:Op vrijdag 3 juni 2022 20:50 schreef capuchon_jongen het volgende:
Schijnt dat dit de meest gespeelde interlandwedstrijd is na Argentinië - Uruguay.
Daarom kijk ik tegenwoordig alleen nog maar 2e helften. Een stuk efficiënterquote:Op vrijdag 3 juni 2022 20:50 schreef Näsenbar het volgende:
Bij gebrek aan beter ga je er toch maar voor zitten maar na 3 minuten weet je al dat je hier spijt van gaat krijgen.
quote:Op vrijdag 3 juni 2022 20:51 schreef capuchon_jongen het volgende:
Vreemd dat wij Belgen nog niet " Broek af , tieten bloot, Hollandse hoeren" hebben geroepen.
Stop eens met je kutgrappen, is niet grappigquote:
Madquote:Op vrijdag 3 juni 2022 20:54 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Stop eens met je kutgrappen, is niet grappig
@Coco is er nietquote:Op vrijdag 3 juni 2022 20:59 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Spelen jullie nog Haxball? Ik kijk liever dat denk ik.
Rot opquote:Op vrijdag 3 juni 2022 21:02 schreef ikweethetookniet het volgende:
2e helft ook kijken of toch VI![]()
[poll=4126]
quote:Op vrijdag 3 juni 2022 21:03 schreef TLC het volgende:
Ik haal Berghuis en Bergwijn altijd door elkaar
Duo Pennoti, twee kleuren in een voetbalpottie.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 21:03 schreef TLC het volgende:
Heuvelhut is een optie.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 21:03 schreef TLC het volgende:
Iemand zei laatst "Kanker op."quote:Op vrijdag 3 juni 2022 21:02 schreef ikweethetookniet het volgende:
2e helft ook kijken of toch VI![]()
[poll=4126]
En Wijndal dan?quote:Op vrijdag 3 juni 2022 21:03 schreef TLC het volgende:
quote:Op vrijdag 3 juni 2022 21:06 schreef capuchon_jongen het volgende:
ROOOOOOOOOOOOOOOD man man kut scheids
Lukaku maakt de eerste overtreding.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 21:06 schreef capuchon_jongen het volgende:
Is dat niet gewoon de tv-geld inflatie? Een modale 5 miljoen baller kost nu 15 miljoen en een topper die vroeger 30 a 40 was kost nu 100+quote:Op vrijdag 3 juni 2022 20:38 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Ik snap die Brobbey hype ook niet, buiten zijn imposante postuur heeft hij nog niks klaar gespeeld. En dan willen ze bij Ajax 15 miljoen ervoor neerleggen. Oke man.
Eens, onnodig ruw spel van Lukaku.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 21:06 schreef capuchon_jongen het volgende:
het maarquote:Op vrijdag 3 juni 2022 15:01 schreef Oriente het volgende:
Envolopje.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 21:08 schreef capuchon_jongen het volgende:
Envolopje gegeven aan de scheids, de NL voetbalbond
Envolopjequote:Op vrijdag 3 juni 2022 21:08 schreef capuchon_jongen het volgende:
Jij denkt dat je grappig bent he.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
Wanneer ga je weer gebruiken om vervolgens met allerlei vage alternatieve spelregels te komen? Vond ik in DRT altijd een leuke rubriek.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 21:08 schreef capuchon_jongen het volgende:
quote:Op vrijdag 3 juni 2022 21:09 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Jij denkt dat je grappig bent he.WoedeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Graag gedaanquote:Op vrijdag 3 juni 2022 21:11 schreef capuchon_jongen het volgende:
Goed hoor, jullie hebben onze beste spits geblesseerd.
Dat hep die zelluf gedaan door tegen Ake op te lopenquote:Op vrijdag 3 juni 2022 21:11 schreef capuchon_jongen het volgende:
Kan er helemaal niks van.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 21:11 schreef capuchon_jongen het volgende:
quote:Op vrijdag 3 juni 2022 21:12 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Doet al mee sinds 2007 ofzo; die kans is dus best groot.
Daar hebben we dan niet veel voor hoeven doen.. dat heet een verdedigerquote:Op vrijdag 3 juni 2022 21:11 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dat is wel een goede speler.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 21:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
Charles De ketelaere moet er in komen
5/10quote:Op vrijdag 3 juni 2022 21:15 schreef Coco het volgende:
Iemand samenvatting van de wedstrijd tot nu toe?
Graag in review format.
Dan eet ik um zelluf wel opquote:Op vrijdag 3 juni 2022 21:15 schreef Zipportal het volgende:
Depay is een plakje worst die je gratis bij de slager krijgt.
0/0quote:Op vrijdag 3 juni 2022 21:15 schreef Coco het volgende:
Iemand samenvatting van de wedstrijd tot nu toe?
Graag in review format.
Geleerd van Vitesse.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |