En deze medewerker werkt er daarom nu nog steeds?quote:Op vrijdag 3 juni 2022 20:51 schreef Rodgrod het volgende:
[..]
En er is ook sprake geweest van aanranding iddIs destijds behoorlijk stil gehouden...
Ziek man.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 20:51 schreef Rodgrod het volgende:
[..]
Ik had destijds mede leden ( jaar of 14 ) die het leuk vonden om anderen vast te binden. Voorbijgangers stonden echt met een wtf gezicht te kijken als ze het zoveelste kind in bondage in het gras tegenkwamen tijdens het uitlaten van de hond.
En er is ook sprake geweest van aanranding iddIs destijds behoorlijk stil gehouden...
Hmm ik kende het juist als iets voor de wat upper class kids.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 20:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Daar gingen vroeger altijd de kinderen op als de ouders geen geld hadden
Is dat nog steeds zo?
Ja snap ik. Je vindt ook niet zo gauw weer een andere vrijwilliger.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 20:51 schreef Rodgrod het volgende:
[..]
Ik had destijds mede leden ( jaar of 14 ) die het leuk vonden om anderen vast te binden. Voorbijgangers stonden echt met een wtf gezicht te kijken als ze het zoveelste kind in bondage in het gras tegenkwamen tijdens het uitlaten van de hond.
7 mensen vinden dit ook.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 20:55 schreef tesssssssss het volgende:
Ik zit echt al heel lang te wachten op wat ze nu gevonden hebben.
Een potje voetbal is niet vreemd, het wordt wel vreemd als dat kind vervolgens al 48 uur vermist is na dat potje voetbal.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 20:54 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Hmm ik kende het juist als iets voor de wat upper class kids.
Ooit liet een collega van me (leiding van de scouting) hun pand zien. Gingen we naar een hok op zolder waar hun materiaal lag. Hun trots noemde hij het. Toen dacht ik wel even van: "jaja hier gebeurd het gespeel met kleine jochies gewoon"
Maar even serieus, wat is er nu ineens vreemd aan een man die een potje voetbalt met een paar kids.. Word een beetje droevig van al die speurneuzen die meteen elke man die graag met kids omgaat; meteen als pedo "verdenken".
Dat is ietwat verdacht ja. Maar hier vinden mensen het feit dat een volwassen man een potje voetbal speelt al ansich verdacht. En dat is echt dikke BS.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 20:56 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Een potje voetbal is niet vreemd, het wordt wel vreemd als dat kind vervolgens al 48 uur vermist is na dat potje voetbal.
Dat is snel, dan was het toch wat anders zou je denken.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 20:52 schreef Stupidisco het volgende:
Klaar met het onderzoek op deze locatie zo lijkt het.
[ twitter ]
Lijkt mij ook. Bij die step hebben ze daar rondom heen flink sporenonderzoek gedaan. Die waren niet in een kwartiertje klaar.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 20:58 schreef Jojoke het volgende:
Dat is snel, dan was het toch wat anders zou je denken.
Behoorlijk klote dus. Ik was zelf van mijn 8e tot mijn 16 op scouting en van 20-22 of zo als leider, maar ik heb nooit iets negatiefs ervaren, gelukkig. Dat er een beetje rouwdouwen bij hoort is normaal maar wat jij beschrijft gaat wel ernstig over de grenzen heen. Ook slecht dat het onder het tapijt is geschoven!quote:Op vrijdag 3 juni 2022 20:51 schreef Rodgrod het volgende:
[..]
Echt hoor.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 20:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Of je wil af van je "broertje" geen zin in ....
Andere tijdsgeest, vroeger kon er veel meer, in mijn tijd werd je bij de pivos ontgroend met een emmer vol met shit, alles wat niet bijtend was, liefst over datum, dat het echt goed stonk ging in die emmer en die kreeg je dan deels over je harsens, daarna werd je in de sloot geflikkert om weer ‘schoon’ te worden . Het jaar er op mocht ik zelf mee doen aan de voorbereiding van die emmer, die hadden we een maand eerder klaar dan het weekend was, extra rotquote:Op vrijdag 3 juni 2022 21:00 schreef Perox het volgende:
[..]
Behoorlijk klote dus. Ik was zelf van mijn 8e tot mijn 16 op scouting en van 20-22 of zo als leider, maar ik heb nooit iets negatiefs ervaren, gelukkig. Dat er een beetje rouwdouwen bij hoort is normaal maar wat jij beschrijft gaat wel ernstig over de grenzen heen. Ook slecht dat het onder het tapijt is geschoven!
De fokpolitie had de verbanden al klaar hoorquote:Op vrijdag 3 juni 2022 21:07 schreef Tengano het volgende:
Ik kreeg trouwens de indruk dat er twee incidenten waren:
- de gevonden kleding
- en een man die op de vlucht was.
Inval incoming.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 21:11 schreef ootjekatootje het volgende:
[ twitter ]
Speciale aandacht voor vakantiepark Dormio.
veel verdwijningen komen niet in het nieuws, vaak is er ergens een familie/bekende bij betrokken, volledige cijfers zijn er nietzo ver ik weetquote:Op vrijdag 3 juni 2022 21:13 schreef Mansjester het volgende:
Hoe vaak komt het eigenlijk voor dat kinderen zomaar verdwijnen en het niet overleven? Is daar een overzicht van,op Wikipedia ofzo?
Ja iemand die op de vlucht was nadat hij over een schutting was geklommen of zoiets.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 21:07 schreef Tengano het volgende:
Ik kreeg trouwens de indruk dat er twee incidenten waren:
- de gevonden kleding
- en een man die op de vlucht was.
kan ook niet gerelateerd zijn, moesten ze toch daar zijn voor een inval van een drugspand of iemand anders, waren ze toch onderweg konden ze even assisteren bij die kleding wat misschien niets lijkt te zijn.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 21:11 schreef ootjekatootje het volgende:
[ twitter ]
En ik dacht dat ze daarom de boel hadden omsingeld zodat hij niet kon ontsnappen. Maar dat ging dus om die andere lokatie dan. Van de vluchtende man krijgen we dus niks meer te horen. Of misschien hangt daarom die helicopter nog in de lucht misschien. Wordt toch tijd dat iemand hier de leiding cq coordinatie op zich neemt.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 21:16 schreef Harvest89 het volgende:
Ja iemand die op de vlucht was nadat hij over een schutting was geklommen of zoiets.
Kan ook een inbreker zijn zoals sommige hier beweren. Een debiele inbreker, maar nog steeds een inbreker.
Die 2e screenshotquote:
Hi ha ho. Je bent 12?quote:Op vrijdag 3 juni 2022 21:21 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Die 2e screenshotGeilenkirchen
Misschien moeten ze daar zoeken
Laat die aandachtszoekers op twitter aub.quote:
Whahahquote:Op vrijdag 3 juni 2022 21:21 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ikvind het maar raar dat daar Eikske met koeienletters op de kaart staat. Dat is gewoon een wijk in Landgraaf, waarom staat dat zo nadrukkelijk op de kaart?quote:Op vrijdag 3 juni 2022 21:21 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Terechte klachtquote:Op vrijdag 3 juni 2022 21:27 schreef Harvest89 het volgende:
Ikvind het maar raar dat daar Eikske met koeienletters op de kaart staat. Dat is gewoon een wijk in Landgraaf, waarom staat dat zo nadrukkelijk op de kaart?
Niks mis met Geilenkirchen, kom er soms.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 21:21 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Snap ik, jij deelt liever Facebook profielen.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 21:24 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Laat die aandachtszoekers op twitter aub.
Ze waren binnen een uur klaar met onderzoek op die lokatie. Dat ljkt mij ook geen goed teken. Dat betekent mi dat het allemaal misschien toch niet zo spannend was.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 21:38 schreef RobjeGeus het volgende:
Als er kleding is gevonden..en dat voor onderzoek mee moet naar het bureau is geen goed teken..
Oooh, ik ben nu ook verdacht want ik woon in die wijk naast dat vakantiepark.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 21:11 schreef ootjekatootje het volgende:
[ twitter ]
Sterktequote:Op vrijdag 3 juni 2022 21:56 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Oooh, ik ben nu ook verdacht want ik woon in die wijk naast dat vakantiepark.
Woon je bij de geusselt?quote:Op vrijdag 3 juni 2022 21:58 schreef herverwijderd het volgende:
oh nvm ze zijn kennelijk alweer een heel stuk verder naar het noorden.
Beetje gespeeld.quote:
Deugfilmpje.quote:
Dat doe ik helemaal niet?quote:Op vrijdag 3 juni 2022 21:30 schreef Noek het volgende:
[..]
Snap ik, jij deelt liever Facebook profielen.
Als het interessant zou zijn, dan zou er wel langer onderzoek gedaan zijn ja.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 21:51 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ze waren binnen een uur klaar met onderzoek op die lokatie. Dat ljkt mij ook geen goed teken. Dat betekent mi dat het allemaal misschien toch niet zo spannend was.
Wat is de toegevoegde waarde van dat naar buiten brengen?quote:Op vrijdag 3 juni 2022 23:10 schreef Tengano het volgende:
Maar iig moeten ze morgen toch wel met een statement komen dat die step echt van Gino was. Ze kunnen nu niet meer aankomen dat ze nog aan het onderzoeken zijn oid. Tijd genoeg gehad voor een DNA onderzoekje van 6 uur immers.
Aanknopingspunten en getuigen vinden?quote:Op vrijdag 3 juni 2022 23:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat is de toegevoegde waarde van dat naar buiten brengen?
Wat denk jijquote:Op vrijdag 3 juni 2022 23:12 schreef Caland het volgende:
Wat is de toegevoegde waarde van dat naar buiten brengen?
Die zijn echt al wel gehoord inmiddels.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 23:14 schreef Azula2.0 het volgende:
[..]
Aanknopingspunten en getuigen vinden?
Weet je niet. Er duiken wel vaker pas later nieuwe getuigen op.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 23:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Die zijn echt al wel gehoord inmiddels.
In Pottenberg?quote:Op vrijdag 3 juni 2022 21:56 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Oooh, ik ben nu ook verdacht want ik woon in die wijk naast dat vakantiepark.
Dat is dan een taak voor Lassie.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 23:49 schreef BMW1993 het volgende:
Misschien is het geen ontvoering maar net zoals Rayan in een put gevallen of een kuil / gat?
Dat is wat anders toch? Open een nieuw topic.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 00:05 schreef StaceySinger het volgende:
112 Alarmeringen Zuid Limburg
@:1Burgernet
HEERLEN: Heerlen, omg parallelweg, vermist jongeman op zw omafiets met fietstassen, 13 jr d blond haar,jeans, grijs shirt, zw/grijze sneakers 112
Het is toch op z'n minst vreemd...Heerlen kerkrade landgraaf..dicht bij elkaarquote:Op zaterdag 4 juni 2022 00:07 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Dat is wat anders toch? Open een nieuw topic.
Heerlen ligt naast Kerkradequote:Op zaterdag 4 juni 2022 00:12 schreef RobjeGeus het volgende:
[..]
Het is toch op z'n minst vreemd...Heerlen kerkrade landgraaf..dicht bij elkaar
Precies..daarom niet vreemd dat je het hier deelt.quote:
Waarom moet dat?quote:Op vrijdag 3 juni 2022 23:10 schreef Tengano het volgende:
Maar iig moeten ze morgen toch wel met een statement komen dat die step echt van Gino was. Ze kunnen nu niet meer aankomen dat ze nog aan het onderzoeken zijn oid. Tijd genoeg gehad voor een DNA onderzoekje van 6 uur immers.
*vindquote:Op vrijdag 3 juni 2022 23:05 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Nogwel ff zoeken of vindt je dat niet nodig?
Deze 13 jarige is inmiddels terecht.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 00:05 schreef StaceySinger het volgende:
112 Alarmeringen Zuid Limburg
@:1Burgernet
HEERLEN: Heerlen, omg parallelweg, vermist jongeman op zw omafiets met fietstassen, 13 jr d blond haar,jeans, grijs shirt, zw/grijze sneakers 112
[ afbeelding ]
quote:De Belgische website Het Laatste Nieuws meldt zaterdag dat getuigen Gino woensdagavond hebben zien vertrekken met „een man die zich voordeed als voetbaltrainer.” De woordvoerder van de politie kon dit zaterdag niet bevestigen. „Als het zo is dat die getuigen dat hebben gezegd, dan zijn we daar bekend mee. We hebben heel veel getuigen gehoord, er is met iedereen gesproken die aanwezig was op het voetbalveldje op de dag van de vermissing. Dus dan is dit verhaal ook bekend.”
Of ze hebben hem gevondenquote:Op zaterdag 4 juni 2022 09:17 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Dus dan zou die volwassen man zich ook gemeld hebben?
Dank. Vind het toch wel ‘fijn’ om het hier te kunnen volgen. Het houd mij erg bezig, ben zelf moeder maar ook een vermissingszaak van een kind van heel dichtbij meegemaakt in het verleden.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 09:10 schreef Momo het volgende:
Ok, ik gooi hem als gastmod weer open, als mensen weer gaan baggeren dan gooi ik hem wel weer dicht als gastmod.
Dat uitspreken dat die zus geen zin in hem heeft omdat het een kut kind is, is ook echt walgelijk.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 09:16 schreef Momo het volgende:
Als het verhaal van HLN klopt dan is het dus wel een vreemde die hem heeft meegenomen
Geen vader, vriend van de familie of iets in die trant...
Natuurlijk heeft hij een vader.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 09:16 schreef Momo het volgende:
Als het verhaal van HLN klopt dan is het dus wel een vreemde die hem heeft meegenomen
Geen vader, vriend van de familie of iets in die trant...
Hij is aangehouden in zijn huis..quote:Op zaterdag 4 juni 2022 09:17 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Dus dan zou die volwassen man zich ook gemeld hebben?
Zo lang ze geen lichaam of hopelijk een levende Gino vinden weten ze dat natuurlijk niet zeker.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 09:21 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Is het zeker dat hij het is? Dat lees ik nergens
Precies, daarom niet gepast om zomaar aannames te doen.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 09:21 schreef Momo het volgende:
[..]
Zo lang ze geen lichaam of hopelijk een levende Gino vinden weten ze dat natuurlijk niet zeker.
Volgens mij is dat nooit bevestigd dat dat die man is, al voelt het wel een beetje als 1+1quote:Op zaterdag 4 juni 2022 09:23 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Welke man is dat? Die 'voetballer' of iemand anders?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |