Die 2e screenshotquote:
Hi ha ho. Je bent 12?quote:Op vrijdag 3 juni 2022 21:21 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Die 2e screenshotGeilenkirchen
Misschien moeten ze daar zoeken
Laat die aandachtszoekers op twitter aub.quote:
Whahahquote:Op vrijdag 3 juni 2022 21:21 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ikvind het maar raar dat daar Eikske met koeienletters op de kaart staat. Dat is gewoon een wijk in Landgraaf, waarom staat dat zo nadrukkelijk op de kaart?quote:Op vrijdag 3 juni 2022 21:21 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Terechte klachtquote:Op vrijdag 3 juni 2022 21:27 schreef Harvest89 het volgende:
Ikvind het maar raar dat daar Eikske met koeienletters op de kaart staat. Dat is gewoon een wijk in Landgraaf, waarom staat dat zo nadrukkelijk op de kaart?
Niks mis met Geilenkirchen, kom er soms.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 21:21 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Snap ik, jij deelt liever Facebook profielen.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 21:24 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Laat die aandachtszoekers op twitter aub.
Ze waren binnen een uur klaar met onderzoek op die lokatie. Dat ljkt mij ook geen goed teken. Dat betekent mi dat het allemaal misschien toch niet zo spannend was.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 21:38 schreef RobjeGeus het volgende:
Als er kleding is gevonden..en dat voor onderzoek mee moet naar het bureau is geen goed teken..
Oooh, ik ben nu ook verdacht want ik woon in die wijk naast dat vakantiepark.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 21:11 schreef ootjekatootje het volgende:
[ twitter ]
Speciale aandacht voor vakantiepark Dormio.
Sterktequote:Op vrijdag 3 juni 2022 21:56 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Oooh, ik ben nu ook verdacht want ik woon in die wijk naast dat vakantiepark.
Woon je bij de geusselt?quote:Op vrijdag 3 juni 2022 21:58 schreef herverwijderd het volgende:
oh nvm ze zijn kennelijk alweer een heel stuk verder naar het noorden.
Beetje gespeeld.quote:
Deugfilmpje.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |