Dat doe ik helemaal niet?quote:Op vrijdag 3 juni 2022 21:30 schreef Noek het volgende:
[..]
Snap ik, jij deelt liever Facebook profielen.
Als het interessant zou zijn, dan zou er wel langer onderzoek gedaan zijn ja.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 21:51 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ze waren binnen een uur klaar met onderzoek op die lokatie. Dat ljkt mij ook geen goed teken. Dat betekent mi dat het allemaal misschien toch niet zo spannend was.
Wat is de toegevoegde waarde van dat naar buiten brengen?quote:Op vrijdag 3 juni 2022 23:10 schreef Tengano het volgende:
Maar iig moeten ze morgen toch wel met een statement komen dat die step echt van Gino was. Ze kunnen nu niet meer aankomen dat ze nog aan het onderzoeken zijn oid. Tijd genoeg gehad voor een DNA onderzoekje van 6 uur immers.
Aanknopingspunten en getuigen vinden?quote:Op vrijdag 3 juni 2022 23:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat is de toegevoegde waarde van dat naar buiten brengen?
Wat denk jijquote:Op vrijdag 3 juni 2022 23:12 schreef Caland het volgende:
Wat is de toegevoegde waarde van dat naar buiten brengen?
Die zijn echt al wel gehoord inmiddels.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 23:14 schreef Azula2.0 het volgende:
[..]
Aanknopingspunten en getuigen vinden?
Weet je niet. Er duiken wel vaker pas later nieuwe getuigen op.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 23:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Die zijn echt al wel gehoord inmiddels.
In Pottenberg?quote:Op vrijdag 3 juni 2022 21:56 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Oooh, ik ben nu ook verdacht want ik woon in die wijk naast dat vakantiepark.
Dat is dan een taak voor Lassie.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 23:49 schreef BMW1993 het volgende:
Misschien is het geen ontvoering maar net zoals Rayan in een put gevallen of een kuil / gat?
Dat is wat anders toch? Open een nieuw topic.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 00:05 schreef StaceySinger het volgende:
112 Alarmeringen Zuid Limburg
@:1Burgernet
HEERLEN: Heerlen, omg parallelweg, vermist jongeman op zw omafiets met fietstassen, 13 jr d blond haar,jeans, grijs shirt, zw/grijze sneakers 112
Het is toch op z'n minst vreemd...Heerlen kerkrade landgraaf..dicht bij elkaarquote:Op zaterdag 4 juni 2022 00:07 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Dat is wat anders toch? Open een nieuw topic.
Heerlen ligt naast Kerkradequote:Op zaterdag 4 juni 2022 00:12 schreef RobjeGeus het volgende:
[..]
Het is toch op z'n minst vreemd...Heerlen kerkrade landgraaf..dicht bij elkaar
Precies..daarom niet vreemd dat je het hier deelt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |