Waarom moet dat?quote:Op vrijdag 3 juni 2022 23:10 schreef Tengano het volgende:
Maar iig moeten ze morgen toch wel met een statement komen dat die step echt van Gino was. Ze kunnen nu niet meer aankomen dat ze nog aan het onderzoeken zijn oid. Tijd genoeg gehad voor een DNA onderzoekje van 6 uur immers.
*vindquote:Op vrijdag 3 juni 2022 23:05 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Nogwel ff zoeken of vindt je dat niet nodig?
Deze 13 jarige is inmiddels terecht.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 00:05 schreef StaceySinger het volgende:
112 Alarmeringen Zuid Limburg
@:1Burgernet
HEERLEN: Heerlen, omg parallelweg, vermist jongeman op zw omafiets met fietstassen, 13 jr d blond haar,jeans, grijs shirt, zw/grijze sneakers 112
[ afbeelding ]
quote:De Belgische website Het Laatste Nieuws meldt zaterdag dat getuigen Gino woensdagavond hebben zien vertrekken met „een man die zich voordeed als voetbaltrainer.” De woordvoerder van de politie kon dit zaterdag niet bevestigen. „Als het zo is dat die getuigen dat hebben gezegd, dan zijn we daar bekend mee. We hebben heel veel getuigen gehoord, er is met iedereen gesproken die aanwezig was op het voetbalveldje op de dag van de vermissing. Dus dan is dit verhaal ook bekend.”
Of ze hebben hem gevondenquote:Op zaterdag 4 juni 2022 09:17 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Dus dan zou die volwassen man zich ook gemeld hebben?
Dank. Vind het toch wel ‘fijn’ om het hier te kunnen volgen. Het houd mij erg bezig, ben zelf moeder maar ook een vermissingszaak van een kind van heel dichtbij meegemaakt in het verleden.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 09:10 schreef Momo het volgende:
Ok, ik gooi hem als gastmod weer open, als mensen weer gaan baggeren dan gooi ik hem wel weer dicht als gastmod.
Dat uitspreken dat die zus geen zin in hem heeft omdat het een kut kind is, is ook echt walgelijk.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 09:16 schreef Momo het volgende:
Als het verhaal van HLN klopt dan is het dus wel een vreemde die hem heeft meegenomen
Geen vader, vriend van de familie of iets in die trant...
Natuurlijk heeft hij een vader.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 09:16 schreef Momo het volgende:
Als het verhaal van HLN klopt dan is het dus wel een vreemde die hem heeft meegenomen
Geen vader, vriend van de familie of iets in die trant...
Hij is aangehouden in zijn huis..quote:Op zaterdag 4 juni 2022 09:17 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Dus dan zou die volwassen man zich ook gemeld hebben?
Zo lang ze geen lichaam of hopelijk een levende Gino vinden weten ze dat natuurlijk niet zeker.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 09:21 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Is het zeker dat hij het is? Dat lees ik nergens
Precies, daarom niet gepast om zomaar aannames te doen.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 09:21 schreef Momo het volgende:
[..]
Zo lang ze geen lichaam of hopelijk een levende Gino vinden weten ze dat natuurlijk niet zeker.
Volgens mij is dat nooit bevestigd dat dat die man is, al voelt het wel een beetje als 1+1quote:Op zaterdag 4 juni 2022 09:23 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Welke man is dat? Die 'voetballer' of iemand anders?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |