Mooi dat je boeken best wil verbieden zolang het maar niet door de WOKE gebeurt. En het aantal maakt ook uit, bij weinig is er dus geen reden tot paniek. Hoeveel van je geliefde dresscodes zijn er eigenlijk al gesneuveld sinds dat opinie-artikel? Minder dan 5? Dan was er dus eigenlijk niets om hysterisch over te doen...quote:Op vrijdag 3 juni 2022 00:11 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
En waarom werden deze verbannen, wat was de reden?
Die eerste trouwens op welgeteld vijf (5) scholen.
Dat leren ze later wel, op 6-7-8 jarige leeftijd is dat nergens voor nodig. Gewoon oprotten met die onzin. Kinderen willen voetballen, knikkeren, tikkertje spelen, niet nadenken over volwassenen issues.quote:Op donderdag 2 juni 2022 23:19 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Niet schelden, niet minachten, Ieder zijn eigen keuze van wie te houden of sex willen met welke gender.
Ik stel niet dat ik ze wil verbannen, ik vraag de reden waarom ze zijn verbannen.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 00:26 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Mooi dat je boeken best wil verbieden zolang het maar niet door de WOKE gebeurt. En het aantal maakt ook uit, bij weinig is er dus geen reden tot paniek. Hoeveel van je geliefde dresscodes zijn er eigenlijk al gesneuveld sinds dat opinie-artikel? Minder dan 5? Dan was er dus eigenlijk niets om hysterisch over te doen...
Wordt opgedrongen? Geef maar een voorbeeld zou ik zeggen?quote:Op vrijdag 3 juni 2022 00:28 schreef Complotwappie het volgende:
Zo jammer dat ik weinig zin heb om een collectie te maken van de talloze voorbeelden van absolute vunzigheid die aan Amerikaanse kinderen wordt opgedrongen door paarsharig en docerend wokevolk. Het gaat dan echt over het toejuichen (??) van 'transkeuzes', expliciete seksuele voorlichting (wat veelal inhoudt: ''JE KAN M OOK IN DE KONT STEKEN''), het uitdelen van condooms en het geven van dragshows. Voor vaak niet ouder dan 8 of 12-jarigen.
Sexualize, confuse and degenerate them while they are young, zal het motto wel zijn - een beter argument voor het 2nd amendment bestaat niet.
Maar waarom mogen ouders die dat wel willen niet die keuze hebben? Het gaat om bibliotheekboeken he?quote:Op vrijdag 3 juni 2022 00:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat zijn allemaal Republikeinen, die wellicht liever niet hebben dat kinderen op school lezen over de door jou aangehaalde zaken?
Wat missen kinderen er precies aan, qua opvoeding, 'rekening houden met elkaar', normen en waarden door geen grafische materialen gepresenteerd te krijgen? Moet onderwijs over slavernij (Beloved) en holocaust (Maus) direct op die wijze gebracht worden? En zo ja, kun je je werkelijk niet indenken dat bepaalde ouders daar iets anders tegen aan kijken?
Als docent dwing je in principe altijd af dat je gehoord of de stof gelezen wordt natuurlijk. In die zin is het wat flauw, maar tegelijkertijd enorm toepasselijk wanneer de betreffende stof onpasselijk is.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 00:35 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Wordt opgedrongen? Geef maar een voorbeeld zou ik zeggen?
Wie?quote:Op vrijdag 3 juni 2022 00:36 schreef corehype het volgende:
Dat was toch die negerin die de hele tijd zat te liegen en daarom er uit getrapt is
quote:Op vrijdag 3 juni 2022 00:35 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Wordt opgedrongen? Geef maar een voorbeeld zou ik zeggen?
Geef dan eens een voorbeeld van onpasselijke stof die onderwezen wordt?quote:Op vrijdag 3 juni 2022 00:38 schreef Complotwappie het volgende:
[..]
Als docent dwing je in principe altijd af dat je gehoord of de stof gelezen wordt natuurlijk. In die zin is het wat flauw, maar tegelijkertijd enorm toepasselijk wanneer de betreffende stof onpasselijk is.
Kan je niet je beste voorbeeld geven? In woorden?quote:
quote:Op vrijdag 3 juni 2022 00:39 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Geef dan eens een voorbeeld van onpasselijke stof die onderwezen wordt?
In woorden... zonder over te geven?quote:Op vrijdag 3 juni 2022 00:40 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Kan je niet je beste voorbeeld geven? In woorden?
Welke school is dat?quote:
Of een artikel.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 00:41 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
In woorden... zonder over te geven?
Dat zijn er meerdere.quote:
Neeehh ga daar geen TikTok-filmpjes voor kijken. Als het zo'n schandaal was is het vast wel gemeld in de schrijvende pers?quote:Op vrijdag 3 juni 2022 00:43 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat zijn er meerdere.
Maar de ergste is wellicht vanaf 8.41
Nee, het geeft je voorbeelden van hoe die narcisten hun propaganda opdringen aan de allerkleinsten.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 00:49 schreef Kijkertje het volgende:
Maar die TikTok-filmpjes zijn dus hét bewijs van voor grootschalige misstanden op openbare scholen?
Zo te zien moeten we ook vooral public libraries in de gaten gaan houden gezien die graag lijken te fungeren voor die ''family friendly'' semipedofiele dragshit.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 00:49 schreef Kijkertje het volgende:
Maar die TikTok-filmpjes zijn dus hét bewijs van voor grootschalige misstanden op openbare scholen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |