quote:Op donderdag 2 juni 2022 22:40 schreef Lospedrosa het volgende:
Je zult maar net zijn omgebouwd en het grote nieuws komt uit dat gigantische Chinese geldfonsen naar woke achtige culturen zijn gegaan en dat helemaal wordt afgezeken en je beseft je dat je in een Chinees trojaans paard bent getrapt.
Omgebouwd zijn doordat je gevoelig bent voor de mensen om je heen en de media, en erachterkomen dat dit allemaal nep was en zelfs uit een achterlijk land gepromoot werd.quote:
Ja nee ook in tweede instantie slaat het helemaal nergens op wat je zegt.quote:Op donderdag 2 juni 2022 22:49 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Omgebouwd zijn doordat je gevoelig bent voor de mensen om je heen en de media, en erachterkomen dat dit allemaal nep was en zelfs uit een achterlijk land gepromoot werd.
Ja joh, mensen laten zich even opbouwen alsof het een tribal tattoo isquote:Op donderdag 2 juni 2022 22:49 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Omgebouwd zijn doordat je gevoelig bent voor de mensen om je heen en de media, en erachterkomen dat dit allemaal nep was en zelfs uit een achterlijk land gepromoot werd.
Erg hè?quote:Op donderdag 2 juni 2022 22:54 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ja joh, mensen laten zich even opbouwen alsof het een tribal tattoo is
Voor ze een mes in je zetten moet je een hele molen door van psychologische tests. Sowieso is het een vrij pijnlijke behandeling.quote:
Wat moet kinderen van pak 'm beet 5, 6, 7 jaar 'onderwezen' worden aangaande gender en ras?quote:Op donderdag 2 juni 2022 22:35 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Ah, het bekende 'kinderen onderwijzen is fout'! Die ontbrak er nog aan.
De kinderen die al schelden met homo enzo? Nee, hou ze vooral dom gebaseerd op je jarenlange ervaring als niet-deskundige op het gebied van onderwijs! Goed verhaal.quote:Op donderdag 2 juni 2022 23:08 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Wat moet kinderen van pak 'm beet 5, 6, 7 jaar 'onderwezen' worden aangaande gender en ras?
Wat ga je ze leren dan?quote:Op donderdag 2 juni 2022 23:10 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
De kinderen die al schelden met homo enzo? Nee, hou ze vooral dom gebaseerd op je jarenlange ervaring als niet-deskundige op het gebied van onderwijs! Goed verhaal.
Wat seksuele voorkeuren zijn enzo. Nouja, precies het onderwerp he.quote:
Wat werknemers protesteren. Nou gevaarlijk hoor!quote:Op donderdag 2 juni 2022 19:54 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Je zou denken dat deze hoogst principiële stakers zelf ontslag zouden nemen i.p.v. hun arbeid te doneren aan een wanstaltig onderdrukkend bedrijf.
Maar nee: deze stakers willen gaan beslissen voor het bedrijf WAAR ZE VOOR WERKEN welke boeken dat bedrijf wel en niet mag verkopen. Welk recht denken zij te hebben daartoe?
Ofwel: heeft niets te maken met werknemersrechten of loon, maar met het feit dat deze irritante zuigers willen beslissen hoe andermans bedrijf gerund moet worden en wanneer het bedrijf zegt: "we betalen je voor je arbeid niet voor je politieke mening" gaan ze uiteraard weer heel wokiaans lopen blèren dat ze onrecht is aangedaan.
Enfin, hun deugpunten op facebook en twitter hebben ze in ieder geval weer binnen. Rosa Parks was er niets bij.
Seksuele voorkeuren, op die leeftijd?quote:Op donderdag 2 juni 2022 23:14 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Wat seksuele voorkeuren zijn enzo. Nouja, precies het onderwerp he.
Maar jij maakt je dus druk om een onderwijsprogramma waarvan je de inhoud niet eens weet? Zou het niet beter zijn om je te baseren op de werkelijkheid ipv op projectie?
Is dat een soort gemeenschappelijke traite, niet begrijpend kunnen lezen?quote:Op donderdag 2 juni 2022 23:16 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Wat werknemers protesteren. Nou gevaarlijk hoor!
Niet schelden, niet minachten, Ieder zijn eigen keuze van wie te houden of sex willen met welke gender.quote:
Dat is geloof ik al pak 'm beet 50 jaar de standaard in het Nederlands onderwijs. Nou ja, afgezien van dat 'sex willen'. Lijkt me nogal vroeg op die leeftijd... Ffs, de puberteit is nog bijna 5 jaar van de doelgroep verwijderd. Zullen we gewoon beginnen met taal, rekenen en lezen?quote:Op donderdag 2 juni 2022 23:19 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Niet schelden, niet minachten, Ieder zijn eigen keuze van wie te houden of sex willen met welk gender.
Kinderen van 5-9 weten nog niet eens dat seks bestaat. Die hebben het over ‘later trouwen’quote:Op donderdag 2 juni 2022 23:19 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Niet schelden, niet minachten, Ieder zijn eigen keuze van wie te houden of sex willen met welke gender.
kinderen die schelden met homo vertellen wat dat betekent.quote:Op donderdag 2 juni 2022 23:16 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Seksuele voorkeuren, op die leeftijd?![]()
Ik doe geen bekrompen uitspraken over het dom houden van kinderen vanuit mijn eindeloze gebrek aan kennis en kunde over onderwijs. Dus lijkt me niet helemaal vergelijkbaar he.quote:En, met jouw ervaring enzo, hoe pakt dat precies uit in bijvoorbeeld klassen met overwegend islamitische leerlingen? Zou het daar een beetje vlotten met 'Lentekriebels'?
Het is blijkbaar een reden om je er reuze over op te winden toch?quote:Op donderdag 2 juni 2022 23:17 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Is dat een soort gemeenschappelijke traite, niet begrijpend kunnen lezen?
Nee joh... taal, lezen, rekenen is zzzzzooooooooo ouderwets.. Afschaffen die rotzooiquote:Op donderdag 2 juni 2022 23:20 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat is geloof ik al pak 'm beet 50 jaar de standaard in het Nederlands onderwijs. Nou ja, afgezien van dat 'sex willen'. Lijkt me nogal vroeg op die leeftijd... Ffs, de puberteit is nog bijna 5 jaar van de doelgroep verwijderd. Zullen we gewoon beginnen met taal, rekenen en lezen?
Op dit moment willen vooral een paar vlaggenzwaaiende stakers bij Amazon boeken in de ban doen, niet.quote:Op donderdag 2 juni 2022 23:23 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
kinderen die schelden met homo vertellen wat dat betekent.
[..]
Ik doe geen bekrompen uitspraken over het dom houden van kinderen vanuit mijn eindeloze gebrek aan kennis en kunde over onderwijs. Dus lijkt me niet helemaal vergelijkbaar he.
Schoolboeken verbranden omdat de inhoud, die je niet kent, je niet aanstaat, gebaseerd op helemaal niets. Erg mooi, die anti-woke strijd. Verheven ook.
Lees jezelf eens in.quote:Op donderdag 2 juni 2022 23:23 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
kinderen die schelden met homo vertellen wat dat betekent.
[..]
Ik doe geen bekrompen uitspraken over het dom houden van kinderen vanuit mijn eindeloze gebrek aan kennis en kunde over onderwijs. Dus lijkt me niet helemaal vergelijkbaar he.
Schoolboeken verbranden omdat de inhoud, die je niet kent, je niet aanstaat, gebaseerd op helemaal niets. Erg mooi, die anti-woke strijd. Verheven ook.
quote:. Children need to be protected from gender hysteria and moving headlong into transitioning.
Ach, anderen hebben dat met een standbeeld of kinderfeest.quote:Op donderdag 2 juni 2022 23:23 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Het is blijkbaar een reden om je er reuze over op te winden toch?
Wat het is. Dat zei ik net al. En nogmaals, opmerkelijk dat je iets wil verbieden nog voordat je weet wat het is. Zeer ruimdenkend!quote:Op donderdag 2 juni 2022 23:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Maar ik sta helemaal open: wat leer je precies kinderen van die leeftijd over ras en gender? Dat ze zeg maar 'niet dom gehouden worden'.
Ja, en jij met onderwijsprogramma's waarvan je de inhoud niet kent.quote:Op donderdag 2 juni 2022 23:28 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ach, anderen hebben dat met een standbeeld of kinderfeest.
Wat het is.quote:Op donderdag 2 juni 2022 23:30 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Wat het is. Dat zei ik net al. En nogmaals, opmerkelijk dat je iets wil verbieden nog voordat je weet wat het is. Zeer ruimdenkend!
Zeg dat wel.... al die opwinding en haat van die zogenaamde zwartepietliefhebbers.quote:Op donderdag 2 juni 2022 23:28 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ach, anderen hebben dat met een standbeeld of kinderfeest.
Dat is iets nieuws in de didactiek, of zo?quote:Op donderdag 2 juni 2022 23:26 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Nee joh... taal, lezen, rekenen is zzzzzooooooooo ouderwets.. Afschaffen die rotzooi
Of niet en daarnaast ook doorgaan kinderen leren rekening te houden met anderen, die wat apart zijn.
Prima toch?
Je bent nog niet op de hoogte van het (daadwerkelijk) bannen van boeken op scholen in de VS?quote:Op donderdag 2 juni 2022 23:34 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat is iets nieuws in de didactiek, of zo?
Het is vrij populair.quote:Op donderdag 2 juni 2022 23:32 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Wat het is.
En dan?
Dan stoppen ze met schelden?
Schelden ze allemaal met 'homo', trouwens, dat het een klassikaal subject moet zijn?
Voor jou is het nieuw? Rekening houden met anderen die wat apart zijn?quote:Op donderdag 2 juni 2022 23:34 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat is iets nieuws in de didactiek, of zo?
Omdat er een transgender-boek 'verbannen' wordt is ook het hele principe van rekening met elkaar houden overboord gegooid? Frappant.quote:Op donderdag 2 juni 2022 23:42 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Je bent nog niet op de hoogte van het (daadwerkelijk) bannen van boeken op scholen in de VS?
Nee, juist niet. Dat is namelijk zolang het moderne onderwijs bestaat al de stelregel. Rekening houden met elkaar.quote:Op donderdag 2 juni 2022 23:49 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Voor jou is het nieuw? Rekening houden met anderen die wat apart zijn?
Het gaat wel iets verder dan het bannen van 'een' transgender boek.quote:Op donderdag 2 juni 2022 23:56 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Omdat er een transgender-boek 'verbannen' wordt is ook het hele principe van rekening met elkaar houden overboord gegooid? Frappant.
Mij gaan alle gepeste kinderen aan het hart. Ook de brildragers, de dikkeren, de dunneren, de kinderen met 'raar haar', de langen, de korten, de kinderen met de 'verkeerde' kleding...quote:Op donderdag 2 juni 2022 23:44 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Het is vrij populair.
Maar je weet dus niet wat het lesmateriaal is, je weet niet wat de effecten van het pakket zijn, je bent ook geen onderwijskundige, maar je keurt het toch af. Alvast. Open minded!
En wat een vragen ook. Bij hoeveel minder gepeste kinderen vind je het wel de moeite en goedkeuring van de grote Etto van België wel waard? Niet dat het uitmaakt, immers, je hebt je oordeel allang klaar en je kent het niet, dus je keurt het af. De kinderen zakken er maar in!
Ach, het zijn er meerdere?quote:Op donderdag 2 juni 2022 23:58 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Het gaat wel iets verder dan het bannen van 'een' transgender boek.
Nee het gaat meer om behoud van 'eigen' cultuur heb ik begrepen.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 00:00 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ach, het zijn er meerdere?
Hoe zou dat komen?
Haat jegens transgenders? Of een reactie van ouders (en docenten) die het niet zo zien zitten om spul van 5, 6, 7 jaar lastig te vallen met hysterische woke propaganda?
Christelijke ouders mogen uiteraard geen meningen, ideeën en opvattingen hebben.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 00:02 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Nee het gaat meer om behoud van 'eigen' cultuur heb ik begrepen.
Het gaat om openbaar onderwijs.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 00:04 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Christelijke ouders mogen uiteraard geen meningen, ideeën en opvattingen hebben.
Is dat trouwens ook al op islamitische scholen geïntegreerd, dat transgender-onderwijs? Misschien eens wat brieven gaan schrijven.
Dus zelfs op openbaar onderwijs worden deze boeken liever niet ingezet?quote:Op vrijdag 3 juni 2022 00:05 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Het gaat om openbaar onderwijs.
Waarom ben je de hele tijd zo agressief
Uit mijn hoofd 'Beloved' bijvquote:Op vrijdag 3 juni 2022 00:07 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dus zelfs op openbaar onderwijs worden deze boeken liever niet ingezet?
Verder geen agressie, vooral een vraag (één die ik al heel lang stel).
Heb je overigens een linkje naar zo'n verbannen boek? Of titels?
En waarom werden deze verbannen, wat was de reden?quote:Op vrijdag 3 juni 2022 00:08 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Uit mijn hoofd 'Beloved' bijv
Oh en Maus
In Beloved seksueel misbruik en Maus was ook naaktheid en scheldwoorden of zo ...quote:Op vrijdag 3 juni 2022 00:11 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
En waarom werden deze verbannen, wat was de reden?
Hm-hm... en hoe oud zijn de kinderen die dit soort boeken moesten lezen?quote:Op vrijdag 3 juni 2022 00:13 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
In Beloved seksueel misbruik en Maus was ook naaktheid en scheldwoorden of zo ...
Oh dan geeft het niet. Maar maak je vooral heel druk om een paar demonstranten bij Amazonquote:Op vrijdag 3 juni 2022 00:11 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
En waarom werden deze verbannen, wat was de reden?
Die eerste trouwens op welgeteld vijf (5) scholen.
Nee, je deed het echter voorkomen alsof er een soort Nazi Boekverbranding 2.0 plaatsheeft in de VS momenteel.quote:
En het dan hebben over niet-begrijpend lezen van anderenquote:Op vrijdag 3 juni 2022 00:15 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee, je deed het echter voorkomen alsof er een soort Nazi Boekverbranding 2.0 plaatsheeft in de VS momenteel.
Ik verwachtte denk ik niet onterecht iets meer bij:quote:Op vrijdag 3 juni 2022 00:17 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
En het dan hebben over niet-begrijpend lezen van anderen
Tja dit is het resultaat van de Republikeinse reactie op de 'gevaren' van wokeness in openbare scholen.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 00:19 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik verwachtte denk ik niet onterecht iets meer bij:
"Je bent nog niet op de hoogte van het (daadwerkelijk) bannen van boeken op scholen in de VS?"
Is namelijk niets nieuws... Catcher in the Rye, bijvoorbeeld, staat ook nog steeds op black lists hier en daar.
Dat zijn allemaal Republikeinen, die wellicht liever niet hebben dat kinderen op school lezen over de door jou aangehaalde zaken?quote:Op vrijdag 3 juni 2022 00:23 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Tja dit is het resultaat van de Republikeinse reactie op de 'gevaren' van wokeness in openbare scholen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |