quote:Op vrijdag 3 juni 2022 19:38 schreef usagi414 het volgende:
Het is hier al eerder over gegaan maar er is nu ook bewijs.
[..]Hoewel dit onderzoek ongetwijfeld wel correct is, ligt het voor muziek toch wat genuanceerder. Momenteel is namelijk oudere muziek populairder dan recente muziek bij alle luisteraarsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
https://www.theatlantic.c(...)ng-new-music/621339/De Sahara is zonder meer erg droog.
Ik vind dit een tamelijk bizar middenveld.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder heb ik een lazy day. Vanochtend heerlijk gezwommen, s middags een dutje en daarna ben ik concertkaartjes gaan kopenoa voor de Black Mamba en Go_A.
Nu zit ik mij af te vragen of ik kaarten moet halen voor Iron Maiden over een paar weken in de GelreDome![]()
Nee! Dus ik ga dan ook niet kijken.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 20:05 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Zijn er scenario’s actief waarbij je gedwongen moet kijken?
Erg zwakke linkerkant ook. En een matige keeper. En was het geen veredelde oefenwedstrijd dan zou ik Berghius ook vast opschrijven voor een rode kaart uit frustratie in deze positie.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 19:57 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ik vind dit een tamelijk bizar middenveld.
Blind als wingback is ook wel raar. Tenzij hij het moet invullen zoals Geertruida dat bij Feyenoord doet, meer naar binnen toe.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 20:22 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Erg zwakke linkerkant ook. En een matige keeper. En was het geen veredelde oefenwedstrijd dan zou ik Berghius ook vast opschrijven voor een rode kaart uit frustratie in deze positie.
Inb4 5 - 5quote:
quote:Op vrijdag 3 juni 2022 19:38 schreef usagi414 het volgende:
Het is hier al eerder over gegaan maar er is nu ook bewijs.
[..]Ik denk dat het wel vooral jongeren zijn die het nummer helemaal niet kenden die het nu veel luisteren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Huntelaar met gras in de mond.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 20:43 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Harry Vermeegen-commentaar was dat nog![]()
@:strani
Verdedigend zal het wel vrouwen en kinderen eerst zijn, dus hebben ze goed kunnen oefenen.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 20:43 schreef BillDauterive het volgende:
"We willen de spelers van het Nederlands elftal vragen om achter de kinderen te staan". en mooi niet luisteren. Heel goed!
We gaan winnen. 3-1.
quote:Op vrijdag 3 juni 2022 18:31 schreef BillDauterive het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Vroeger keken we op vrijdagavond dat programma met voetballers die de bal door hun slaapkamerraam gingen schieten. Dat was toch best geinige tv toen.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 20:43 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Harry Vermeegen-commentaar was dat nog![]()
@:strani
Te laat Harryquote:Op vrijdag 3 juni 2022 21:09 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Vroeger keken we op vrijdagavond dat programma met voetballers die de bal door hun slaapkamerraam gingen schieten. Dat was toch best geinige tv toen.
Ik heb heel weinig met voetbal, maar De Regenjas heb ik wel voor mijn plezier gekekenquote:Op vrijdag 3 juni 2022 21:09 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Vroeger keken we op vrijdagavond dat programma met voetballers die de bal door hun slaapkamerraam gingen schieten. Dat was toch best geinige tv toen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |