Binnenkort in de F1 2022 spel, een schokkende cameraquote:Op vrijdag 10 juni 2022 13:06 schreef ondeugend het volgende:
Allemachtig wat een kermisattractie die Mercedes.
NEW FEATURES:quote:Op vrijdag 10 juni 2022 13:07 schreef StephanL het volgende:
[..]
Binnenkort in de F1 2022 spel, een schokkende camera
Geïntroduceerd bij de eerste patchquote:Op vrijdag 10 juni 2022 13:08 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
NEW FEATURES:
- Porpoising cam: experience the bouncing firsthand!
Geen weerbericht. Maar 19 is al meer likes dan ik ooit heb gekregen dus is genoeg zo.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 13:07 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Erg jammer dat je de OP nog niet een like hebt gegeven.
Wuppie zit in de bak.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 13:09 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Geen weerbericht. Maar 19 is al meer likes dan ik ooit heb gekregen dus is genoeg zo.
Zat net de onboard van Max te kijken, die had nergens of nauwelijks last van.quote:
ja zat ook al op te lettenquote:Op vrijdag 10 juni 2022 13:10 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zat net de onboard van Max te kijken, die had nergens of nauwelijks last van.
MEGA RONDJE.quote:
quote:
QUALATIFIquote:
MEGA LOSS OF POWER.quote:
BUDGETCAPPEDquote:
Je kan zelf je Audio track kiezen.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 13:17 schreef nattermann het volgende:
Vraag voor de F1TV kijkers:
Is tijdens de kwalificatie en de race zelf het commentaar op kanaal "F1 Live" wel met Croft/Brundle?
Heb namelijk totaal geen behoefte aan het commentaar van die twee lulhannesen van ViaPlee (kanaal "International").
BUDGETCRAPPED.quote:
Zag het net inderdaad. Thanksquote:Op vrijdag 10 juni 2022 13:18 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Je kan zelf je Audio track kiezen.
Met als toevoeging dit jaar het eigen commentatoren team van F1TV.
Mercedes.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 13:19 schreef greysbones het volgende:
welk team gaat qua budget het eerst opgeven?
Mijn like was omdat het topic er zo snel was. Niet vanwege de inhoud. Dus meer een signaal richting onze blauwe kleuterjuffenquote:Op vrijdag 10 juni 2022 13:09 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Geen weerbericht. Maar 19 is al meer likes dan ik ooit heb gekregen dus is genoeg zo.
"My piercings are bouncing out man."quote:
idd, ze kunnen nu toch geen kampioen meer worden......quote:Op vrijdag 10 juni 2022 13:22 schreef ChevyCaprice het volgende:
Mercedes moet alles zetten op het feit dat ze vanaf nu alle porpoising voorkomen
Wijs jij ze er ff op andersquote:Op vrijdag 10 juni 2022 13:22 schreef Predator40 het volgende:
wanneer word MB eens gewezen op die flexi front wings ???
dat mag toch niet meer
Alleen een beetje flexquote:
ah....gelijk maar de regels aanpassenquote:
Dat hadden ze allang voor elkaar moeten hebben nuquote:
is gewoon illigaal maargoed MB he.....voorkeurspostiequote:
Ze zitten op de limiet. Gaaf toch om te zienquote:Op vrijdag 10 juni 2022 13:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat hadden ze allang voor elkaar moeten hebben nu
ding schommelde gewoon
Oké bewijs dat het illigaal is?quote:Op vrijdag 10 juni 2022 13:26 schreef Predator40 het volgende:
[..]
is gewoon illigaal maargoed MB he.....voorkeurspostie
lolquote:Op vrijdag 10 juni 2022 13:27 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ze zitten op de limiet. Gaaf toch om te zien
[..]
Oké bewijs dat het illigaal is?
goede vraagquote:Op vrijdag 10 juni 2022 13:19 schreef greysbones het volgende:
welk team gaat qua budget het eerst opgeven?
Ik wacht geduldigquote:
kan een mooie poll zijn voor F1quote:
Het zou van Mercedes überhaupt knap zijn als ze eens een race winnen dit seizoen.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 13:29 schreef FireFox1 het volgende:
Zal echt knap zijn als stuiterballen Ferrari en Mercedes hier gaan winnen..
ik ben benieuwd hoeveel budget er nog is voor vreemde beslissingen van Gary Connelyquote:Op vrijdag 10 juni 2022 13:30 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het zou van Mercedes überhaupt knap zijn als ze eens een race winnen dit seizoen.
Chevy is altijd boosquote:Op vrijdag 10 juni 2022 13:31 schreef Predator40 het volgende:
[..]
ik ben benieuwd hoeveel budget er nog is voor vreemde beslissingen van Gary Connely
en Chevy is nu weer boos
Zou jammer zijn als Max een ez win pakt hier.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 13:29 schreef FireFox1 het volgende:
Zal echt knap zijn als stuiterballen Ferrari en Mercedes hier gaan winnen..
zolang lewis/MB geen dominante auto heeft wel.....quote:
Doe niet zo boosquote:Op vrijdag 10 juni 2022 13:32 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zou jammer zijn als Max een ez win pakt hier.
ik heb je nooit gehoord over 7 jaar easy wins van lewisquote:Op vrijdag 10 juni 2022 13:32 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nog geen bewijs kunnen vinden zie ik.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 13:31 schreef Predator40 het volgende:
[..]
ik ben benieuwd hoeveel budget er nog is voor vreemde beslissingen van Gary Connely
en Chevy is nu weer boos
niet de verstappen watcher pestenquote:Op vrijdag 10 juni 2022 13:33 schreef Predator40 het volgende:
[..]
ik heb je nooit gehoord over 7 jaar easy wins van lewis
Hoezo boos?quote:
Soms valt alles net goed. Ocon en Gasly hebben ook gewonnen.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 13:30 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het zou van Mercedes überhaupt knap zijn als ze eens een race winnen dit seizoen.
International is niet ViaPlay maar Sky, F1Live is Ben Edwards en Jolyon Palmer, meen ik.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 13:17 schreef nattermann het volgende:
Vraag voor de F1TV kijkers:
Is tijdens de kwalificatie en de race zelf het commentaar op kanaal "F1 Live" wel met Croft/Brundle?
Heb namelijk totaal geen behoefte aan het commentaar van die twee lulhannesen van ViaPlee (kanaal "International").
Spuit 11, dat kun je zelf instellen.![]()
![]()
Jolyon Palmerquote:Op vrijdag 10 juni 2022 13:35 schreef Starflyer het volgende:
[..]
International is niet ViaPlay maar Ben Edwards en Jolyon Palmer, meen ik.
International is Sky.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 13:35 schreef Starflyer het volgende:
[..]
International is niet ViaPlay maar Ben Edwards en Jolyon Palmer, meen ik.
Ik bedoel het F1Live kanaal inderdaad.quote:
Nou echtquote:Op vrijdag 10 juni 2022 13:36 schreef ChevyCaprice het volgende:
De DRS flap van Max zit vast met spuug en plakband lijkt het
Niet voor lang meer als dat zo door blijft rammelen.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 13:36 schreef ChevyCaprice het volgende:
Nee hoor.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 13:32 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Als het goed is heeft hij geen DRS meer nodig tijdens de racequote:Op vrijdag 10 juni 2022 13:36 schreef ChevyCaprice het volgende:
quote:
Ferrari leert ook niet echt van de voorgaande races.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 13:43 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ferrari lijkt voor hoge downforce te gaan en RB voor laag.
Misschien heeft hij een andere / zwaardere vleugel.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 13:43 schreef Perox het volgende:
Mmm die vleugel zat bij Perez wel goed vast bij DRS open. Het kan dus wel.
RB is kampioen geworden met die strategie.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 13:43 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ferrari leert ook niet echt van de voorgaande races.
toch vreemdquote:Op vrijdag 10 juni 2022 13:44 schreef Tijn het volgende:
[..]
Misschien heeft hij een andere / zwaardere vleugel.
dit, die vleugel van max lijkt van papier mache gemaakt manquote:Op vrijdag 10 juni 2022 13:44 schreef Tijn het volgende:
[..]
Als high downforce je kracht is zou je ervoor kunnen kiezen om daarvoor te kiezen. Alleen ze moeten wel de single lap pace ervoor hebben.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 13:43 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ferrari leert ook niet echt van de voorgaande races.
Dat zeiden ze in Spanje al, dat de DRS-problemen zijn veroorzaakt door de lichtere vleugel die ze toen introduceerden in een poging het gewicht van de auto terug te brengen.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 13:45 schreef Predator40 het volgende:
[..]
dit, die vleugel van max lijkt van papier mache gemaakt man
Die rijdt natuurlijk weer met het zwaardere materiaal.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 13:43 schreef Perox het volgende:
Mmm die vleugel zat bij Perez wel goed vast bij DRS open. Het kan dus wel.
Beetje lastig op een circuit met een recht stuk dat een miljoenmiljard kilometer lang is.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 13:46 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Als high downforce je kracht is zou je ervoor kunnen kiezen om daarvoor te kiezen. Alleen ze moeten wel de single lap pace ervoor hebben.
Maar als de auto van Perez even snel is met die zwaardere vleugelquote:Op vrijdag 10 juni 2022 13:46 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat zeiden ze in Spanje al, dat de DRS-problemen zijn veroorzaakt door de lichtere vleugel die ze toen introduceerden in een poging het gewicht van de auto terug te brengen.
ze slaan vt 2 en 3 overquote:Op vrijdag 10 juni 2022 13:48 schreef FireFox1 het volgende:
Die gasten van Ferrari kruipen straks helemaal gesloopt uit de auto, dit kan toch niet goed zijn voor je lichaam?
Gras is groen.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 13:48 schreef Predator40 het volgende:
ik zei het toch.....geklaag van Hamilton lol
het zijn topsporters.....maar ik denk niet dat ze dit een hele race vohouden zoquote:Op vrijdag 10 juni 2022 13:48 schreef FireFox1 het volgende:
Die gasten van Ferrari kruipen straks helemaal gesloopt uit de auto, dit kan toch niet goed zijn voor je lichaam?
Daarom zullen ze ook wel met twee verschillende specs rijden, juist om te kijken wat nou beter werkt. Ongetwijfeld kost het flapperen van de DRS tijd, dus de vraag is hoeveel je ermee wint en hoeveel verliest.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 13:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Maar als de auto van Perez even snel is met die zwaardere vleugel
moeten ze zich toch achter de oren krabben
preciesquote:Op vrijdag 10 juni 2022 13:49 schreef Tijn het volgende:
[..]
Daarom zullen ze ook wel met twee verschillende specs rijden, juist om te kijken wat nou beter werkt. Ongetwijfeld kost het flapperen van de DRS tijd, dus de vraag is hoeveel je ermee wint en hoeveel verliest.
De wings wat lager dan kunnen ze morgen pole pakken.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 13:47 schreef Tijn het volgende:
[..]
Beetje lastig op een circuit met een recht stuk dat een miljoenmiljard kilometer lang is.
bij max worden eerst de nieuwe onderdelen erop geschroefd, soort van testrijder.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 13:44 schreef Tijn het volgende:
[..]
echt niet altijd hoorquote:Op vrijdag 10 juni 2022 13:50 schreef THEFXR het volgende:
[..]
bij max worden eerst de nieuwe onderdelen erop geschroefd, soort van testrijder.
wie ?quote:Op vrijdag 10 juni 2022 13:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
De wings wat lager dan kunnen ze morgen pole pakken.
ze moeten toch groener zijn in F1quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |