BUDGETCAPPEDquote:
Je kan zelf je Audio track kiezen.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 13:17 schreef nattermann het volgende:
Vraag voor de F1TV kijkers:
Is tijdens de kwalificatie en de race zelf het commentaar op kanaal "F1 Live" wel met Croft/Brundle?
Heb namelijk totaal geen behoefte aan het commentaar van die twee lulhannesen van ViaPlee (kanaal "International").
BUDGETCRAPPED.quote:
Zag het net inderdaad. Thanksquote:Op vrijdag 10 juni 2022 13:18 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Je kan zelf je Audio track kiezen.
Met als toevoeging dit jaar het eigen commentatoren team van F1TV.
Mercedes.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 13:19 schreef greysbones het volgende:
welk team gaat qua budget het eerst opgeven?
Mijn like was omdat het topic er zo snel was. Niet vanwege de inhoud. Dus meer een signaal richting onze blauwe kleuterjuffenquote:Op vrijdag 10 juni 2022 13:09 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Geen weerbericht. Maar 19 is al meer likes dan ik ooit heb gekregen dus is genoeg zo.
"My piercings are bouncing out man."quote:
idd, ze kunnen nu toch geen kampioen meer worden......quote:Op vrijdag 10 juni 2022 13:22 schreef ChevyCaprice het volgende:
Mercedes moet alles zetten op het feit dat ze vanaf nu alle porpoising voorkomen
Wijs jij ze er ff op andersquote:Op vrijdag 10 juni 2022 13:22 schreef Predator40 het volgende:
wanneer word MB eens gewezen op die flexi front wings ???
dat mag toch niet meer
Alleen een beetje flexquote:
ah....gelijk maar de regels aanpassenquote:
Dat hadden ze allang voor elkaar moeten hebben nuquote:
is gewoon illigaal maargoed MB he.....voorkeurspostiequote:
Ze zitten op de limiet. Gaaf toch om te zienquote:Op vrijdag 10 juni 2022 13:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat hadden ze allang voor elkaar moeten hebben nu
ding schommelde gewoon
Oké bewijs dat het illigaal is?quote:Op vrijdag 10 juni 2022 13:26 schreef Predator40 het volgende:
[..]
is gewoon illigaal maargoed MB he.....voorkeurspostie
lolquote:Op vrijdag 10 juni 2022 13:27 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ze zitten op de limiet. Gaaf toch om te zien
[..]
Oké bewijs dat het illigaal is?
goede vraagquote:Op vrijdag 10 juni 2022 13:19 schreef greysbones het volgende:
welk team gaat qua budget het eerst opgeven?
Ik wacht geduldigquote:
kan een mooie poll zijn voor F1quote:
Het zou van Mercedes überhaupt knap zijn als ze eens een race winnen dit seizoen.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 13:29 schreef FireFox1 het volgende:
Zal echt knap zijn als stuiterballen Ferrari en Mercedes hier gaan winnen..
ik ben benieuwd hoeveel budget er nog is voor vreemde beslissingen van Gary Connelyquote:Op vrijdag 10 juni 2022 13:30 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het zou van Mercedes überhaupt knap zijn als ze eens een race winnen dit seizoen.
Chevy is altijd boosquote:Op vrijdag 10 juni 2022 13:31 schreef Predator40 het volgende:
[..]
ik ben benieuwd hoeveel budget er nog is voor vreemde beslissingen van Gary Connely
en Chevy is nu weer boos
Zou jammer zijn als Max een ez win pakt hier.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 13:29 schreef FireFox1 het volgende:
Zal echt knap zijn als stuiterballen Ferrari en Mercedes hier gaan winnen..
zolang lewis/MB geen dominante auto heeft wel.....quote:
Doe niet zo boosquote:Op vrijdag 10 juni 2022 13:32 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zou jammer zijn als Max een ez win pakt hier.
ik heb je nooit gehoord over 7 jaar easy wins van lewisquote:Op vrijdag 10 juni 2022 13:32 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zou jammer zijn als Max een ez win pakt hier.
Nog geen bewijs kunnen vinden zie ik.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 13:31 schreef Predator40 het volgende:
[..]
ik ben benieuwd hoeveel budget er nog is voor vreemde beslissingen van Gary Connely
en Chevy is nu weer boos
niet de verstappen watcher pestenquote:Op vrijdag 10 juni 2022 13:33 schreef Predator40 het volgende:
[..]
ik heb je nooit gehoord over 7 jaar easy wins van lewis
Hoezo boos?quote:
Soms valt alles net goed. Ocon en Gasly hebben ook gewonnen.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 13:30 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het zou van Mercedes überhaupt knap zijn als ze eens een race winnen dit seizoen.
International is niet ViaPlay maar Sky, F1Live is Ben Edwards en Jolyon Palmer, meen ik.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 13:17 schreef nattermann het volgende:
Vraag voor de F1TV kijkers:
Is tijdens de kwalificatie en de race zelf het commentaar op kanaal "F1 Live" wel met Croft/Brundle?
Heb namelijk totaal geen behoefte aan het commentaar van die twee lulhannesen van ViaPlee (kanaal "International").
Spuit 11, dat kun je zelf instellen.![]()
![]()
Jolyon Palmerquote:Op vrijdag 10 juni 2022 13:35 schreef Starflyer het volgende:
[..]
International is niet ViaPlay maar Ben Edwards en Jolyon Palmer, meen ik.
International is Sky.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 13:35 schreef Starflyer het volgende:
[..]
International is niet ViaPlay maar Ben Edwards en Jolyon Palmer, meen ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |