SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
Gebruik s en w om door posts te scrollen en q om een post te quoten!
Gaafquote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, die ligt hier al jaren in de kast te liggen, had kerel een keer gekregen van een of andere hoarder.Schijnt nog te werken ook.
Ik heb hem al op koers gelegd voor je.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:23 schreef Haags het volgende:
[..]
Een inkopper geven was nog nooit zo makkelijk.
Survival of the fittest gaat er dan ook niet over wie het hardst is afgetraind maar om wie het beste is aangepast aan de omgeving en omstandighedenquote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:21 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
De rijken zijn niet de sterken schat.
Dat zijn boeren en mensen die daadwerkelijk iets met de handjes kunnen.
ja maar was ook op vakantie tochquote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:23 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Is jouw energierekening maar 45 euro per maand?
Ik ben druk m'n reserves aan het kweken.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Survival of the fittest gaat er dan ook niet over wie het hardst is afgetraind maar om wie het beste is aangepast aan de omgeving en omstandigheden
Nope.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Lading ledstrips moet wel gaan, maar die geven weer geen warmte af.
De mijne 30quote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:23 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Is jouw energierekening maar 45 euro per maand?
"Gebruik de tool op mijnoverheid.nl om te kijken of u in aanmerking komt voor citroensubsidie"quote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kan straks niet eens een citroen betalen om in te bijten
quote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:27 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
"Gebruik de tool op mijnoverheid.nl om te kijken of u in aanmerking komt voor citroensubsidie"
Van subsidie levenquote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:27 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
"Gebruik de tool op mijnoverheid.nl om te kijken of u in aanmerking komt voor citroensubsidie"
Naja, het grootste probleem daaraan is genoeg eten. Tijdens en een tijdje na het fietsen ga je geen verwarming nodig hebben.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:26 schreef Recce het volgende:
[..]
Nope.Een elektrisch kacheltje is iets van 2000 Watt. Als je vijf uur 100 Watt trapt (dat is al een hele prestatie!), kun je het kacheltje een kwartier aanzetten.
De overheidquote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:27 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
darmenboksquote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:26 schreef IJsdraakje het volgende:
Al ga ik sowieso snel stuk met m'n faaldarmen.
Herken je ze wel aan het zure bekkiequote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:27 schreef bitterbal het volgende:
denk dat er voor ambtenaren wel een speciale citroenregeling komt van ons belastinggeld
Ja en de meeste rijken zijn dusdanig gepamperd dat ze nog geen gloeilamp kunnen vervangen.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Survival of the fittest gaat er dan ook niet over wie het hardst is afgetraind maar om wie het beste is aangepast aan de omgeving en omstandigheden
Gelukkig heb ik een Citroen, ofnee, heti s officieel een DSquote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kan straks niet eens een citroen betalen om in te bijten
Voorlopig zit ik nog aan de aardbeienquote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Herken je ze wel aan het zure bekkie
Ik vind dit netjesquote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar was ook op vakantie toch
januari was 51 euro met 5 euro korting
Frebuari was het 45 euro min 13 euro korting en
maart was het 47 euro min 12 euro korting
Kost daarin bijten je niet je tanden?quote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik een Citroen, ofnee, heti s officieel een DS
in dat kunststof?quote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Kost daarin bijten je niet je tanden?
Thuisbezorgd.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Naja, het grootste probleem daaraan is genoeg eten. Tijdens en een tijdje na het fietsen ga je geen verwarming nodig hebben.
Ohja krijg je dat weer, die tandartsen zullen ook wel een 'inflatiecorrectie' gaan doorvoeren, want die hebben het al zo zwaarquote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Kost daarin bijten je niet je tanden?
Er zal toch wel érgens wat metaal in zitten?quote:
als je alles gebruikt is 100 niet zoveel toch?quote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:30 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben elke maand zowat 100 euro kwijt en dan moet de prijsstijging nog komen
Maar jij zit ook eigenlijk de hele dag thuis dankzij werk natuurlijk.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:30 schreef CherryLips het volgende:
Zelfde hier en ik heb al redelijk bezuinigd op stoken deze winter. Maar goed, ik heb dan ook een variabel contract.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:30 schreef CherryLips het volgende:
Ik voel je pijn.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:30 schreef CherryLips het volgende:
Not gonna lie, de tarieven die tandartsen mogen rekenen worden vastgesteld door de overheid en zijn amper gestegen de afgelopen jaren.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ohja krijg je dat weer, die tandartsen zullen ook wel een 'inflatiecorrectie' gaan doorvoeren, want die hebben het al zo zwaar
Loop je dan niet de hele dag zo in huis rond ----->quote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
verwarming niet meer aanDus qua gas verbruik ik alleen nog de douche
Heb het nu wel koud ja maar dekentje heb ik niet op de stoel nuquote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Loop je dan niet de hele dag zo in huis rond -----> [ afbeelding ]
Bij de belastingdienst terugclaimen als overheadkosten en een zakentariefje aanvragenquote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar jij zit ook eigenlijk de hele dag thuis dankzij werk natuurlijk.
Ik nog wel iets meerquote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:30 schreef CherryLips het volgende:
De tarieven misschien wel, maar hoeveel '5 minuten controle' ze kunnen toevoegen staat geen regulering opquote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:32 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Not gonna lie, de tarieven die tandartsen mogen rekenen worden vastgesteld door de overheid en zijn amper gestegen de afgelopen jaren.
Gewoon een iglo van donsdekens bouwen en daarin kruipen met je laptop en warme chocoquote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bij de belastingdienst terugclaimen als overheadkosten en een zakentariefje aanvragen
Mijn tandarts heeft zelfs een van zijn auto’s verkocht.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:32 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Not gonna lie, de tarieven die tandartsen mogen rekenen worden vastgesteld door de overheid en zijn amper gestegen de afgelopen jaren.
Ja maar de verwarming is eigenlijk sinds maart amper aan geweest.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar jij zit ook eigenlijk de hele dag thuis dankzij werk natuurlijk.
ik laat ze tegenwoordig naar mij komen....quote:
hmm wat verbruik je dan zoveel?quote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar de verwarming is eigenlijk sinds maart amper aan geweest.
quote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik laat ze tegenwoordig naar mij komen....
ga stil in bed liggen en dan wachten met de vliegenmeppert in de aanslag
Oh, dus we moeten eigenlijk ook sushikosten verrekenen als we naar Bal d'r kosten kijken. (Want koken)quote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar de verwarming is eigenlijk sinds maart amper aan geweest.
Gerrie zit toch boven een snackbar? Zou ze de warme luchtafvoer op haar huis moeten aansluiten, ruikt wel alles gefrituurd maar wel gratis warmtequote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:34 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gewoon een iglo van donsdekens bouwen en daarin kruipen met je laptop en warme choco
quote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Het zijn barre tijden.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mijn tandarts heeft zelfs een van zijn auto’s verkocht.
Klinkt knusquote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:34 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gewoon een iglo van donsdekens bouwen en daarin kruipen met je laptop en warme choco
En dan ga je jezelf meppen?quote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ben je net zo'n vetbol voor vogels na de winter.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gerrie zit toch boven een snackbar? Zou ze de warme luchtafvoer op haar huis moeten aansluiten, ruikt wel alles gefrituurd maar wel gratis warmte
nee eet 4 dagen per week op werk toch :pquote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, dus we moeten eigenlijk ook sushikosten verrekenen als we naar Bal d'r kosten kijken. (Want koken)
O ja ik kook vrijwel elke avond gewoon. Ovenquote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, dus we moeten eigenlijk ook sushikosten verrekenen als we naar Bal d'r kosten kijken. (Want koken)
dat komt toch niet op zo'n bedrag?quote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De pc en twee schermen die tien uur per dag aan staan?
Hard timesquote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Scheelt toch weer op je verbruik.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee eet 4 dagen per week op werk toch :p
Mijn tandarts heeft echt zo'n joekel van een Toyota Hilux met dubbele cabine en allesquote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat voor videokaart heb je dan?quote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:36 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik zit goed, als ik het koud heb, ga ik gewoon gamen.
nee natuurlijk nietquote:
dan kan ik ze toch weg halen?quote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan vallen ze wel dood neer in je bed
Ja dan ga je de hele dag snacks en patat willenquote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gerrie zit toch boven een snackbar? Zou ze de warme luchtafvoer op haar huis moeten aansluiten, ruikt wel alles gefrituurd maar wel gratis warmte
Vette Gerriequote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ben je net zo'n vetbol voor vogels na de winter.
Met het tekort aan tandartsen is er voor die prutsers ook wel werk.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:37 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hard times![]()
Nee. maar het probleem met vaste tarieven is dat iemand die topkwaliteit levert dezelfde prijs moet/mag rekenen als iemand die broddelwerk aflevert.
Wii sports?quote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:36 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik zit goed, als ik het koud heb, ga ik gewoon gamen.
ja natuurlijkquote:
neuhquote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:37 schreef Haags het volgende:
Als er nu een ijstijd uitbreekt zijn we wel echt redelijk fucked met z´n allen hé?
Denk eerder nooit meer want je ruikt na twee dagen naar de cholesterol van Jabba.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:38 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja dan ga je de hele dag snacks en patat willen
Wel als ze nog van die antieke CRT schermen heeft die net zoveel gebruiken als een fabriekquote:
Allemaal opwarmen op kantoor.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:37 schreef Haags het volgende:
Als er nu een ijstijd uitbreekt zijn we wel echt redelijk fucked met z´n allen hé?
Ik game op een laptop.quote:
Elke dag nieuwe batterijen in je meppertquote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
en er vliegen niet 100 muggen rond ofzo
Droger heb ik niet eensquote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja natuurlijk
grootste slurper hier zin de wasmachine en de droger maar de kookplaat valt mee
maar nogmaals, er is korting op stroom dus dat zou niet zoveel moeten kosten?
Nah, scheelt weer even verzuipen?quote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:37 schreef Haags het volgende:
Héb ik ook nog ergens.quote:
Ik heb mijn elektrische meppert echt al jaren en volgens mij nog nooit nieuwe batterijen in hoeven doenquote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Elke dag nieuwe batterijen in je meppert
Tuurlijk. Maar die gebruiken bijvoorbeeld goedkoper materiaal etc. dus een prutsvulling kost dan hetzelfde als een kwaliteitsvulling.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Met het tekort aan tandartsen is er voor die prutsers ook wel werk.
die van mij kan je in het stopcontact opladen zag ik laatstquote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb mijn elektrische meppert echt al jaren en volgens mij nog nooit nieuwe batterijen in hoeven doen
Zelf je kleding droog blazen in de horrorwinter van 2022/2023.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ah das maar goed dan want die verbruikt veel stroom![]()
Consumentenbondserpentquote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ah das maar goed dan want die verbruikt veel stroom![]()
Ik had zo’n ding, maar hij was bij mij heel snel kapotquote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb mijn elektrische meppert echt al jaren en volgens mij nog nooit nieuwe batterijen in hoeven doen
Ik heb zo'n ding een keer tegen mijn blote piel gehad, die komen er bij mij niet inquote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik had zo’n ding, maar hij was bij mij heel snel kapot
Heb volgens mij gewoon deze https://www.drogist.nl/hg(...)d5ziN3GhlJvEpsXXG8M0quote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik had zo’n ding, maar hij was bij mij heel snel kapot
mijn 27" schermen verstoken ook 60watt per stuk hoorquote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wel als ze nog van die antieke CRT schermen heeft die net zoveel gebruiken als een fabriek
is dat veel?quote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:43 schreef mschol het volgende:
[..]
mijn 27" schermen verstoken ook 60watt per stuk hoor
quote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb zo'n ding een keer tegen mijn blote piel gehad, die komen er bij mij niet in![]()
Ik heb echt geen idee wat mijn laptop verbruiktquote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:43 schreef mschol het volgende:
[..]
mijn 27" schermen verstoken ook 60watt per stuk hoor
als ik zo de specs van andere monitoren mag geloven is dat vrij ruim bemeten ja...quote:
en wat betaal jij per maand aan stroom?quote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:46 schreef mschol het volgende:
[..]
als ik zo de specs van andere monitoren mag geloven is dat vrij ruim bemeten ja...
en ik heb er 3 aanstaan he.. scheelt ook
(en dan nog een GTX1080 met zware processor erachter en dan wil het wel lekker stoken
wil je het echt weten?quote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
en wat betaal jij per maand aan stroom?
ja ik denk in een appartement als je gewoon verwarming en zo normaal vebruikt dat 120 geen gek bedrag is.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:47 schreef mschol het volgende:
[..]
wil je het echt weten?
120..
met een variabel contract (want vast kon niet meer)
hoho, das kookgas en electra..quote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ik denk in een appartement als je gewoon verwarming en zo normaal vebruikt dat 120 geen gek bedrag is.
dat zou ik hier ook moeten betalen denk ik
ohquote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:49 schreef mschol het volgende:
[..]
hoho, das kookgas en electra..
verwarming/warm water loopt via vve
je zou van die losse kunnen kopen voor de stopcontacten toch?quote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:51 schreef mschol het volgende:
ik baal beetje dat er geen slimme meter aanwezig is, dan had ik beter inzicht kunnen krijgen wat ik daadwerkelijk per dag verbruik
Even aan Xi Jinping vragen.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:52 schreef LTVDK het volgende:
Ik heb wel een slimme meter, maar geen idee hoe ik daar toegang tot krijg
ja klopt maar een totaal plaatje is eigenlijk handiger voor mijquote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
je zou van die losse kunnen kopen voor de stopcontacten toch?
mja, die weet ik alquote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:55 schreef IJsdraakje het volgende:
Zo'n losse is vooral handig als je op zoek bent naar de grootste verbruiker.
kastje in de p1 poort prikkenquote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:52 schreef LTVDK het volgende:
Ik heb wel een slimme meter, maar geen idee hoe ik daar toegang tot krijg
Hehehe. Mja, ik wil niet weten hoeveel mensen niet doorhebben hoeveel bijvoorbeeld een oude koelkast kan verbruiken.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:55 schreef mschol het volgende:
[..]
mja, die weet ik al
oh en geen dag/nacht tarief door gebrek aan slimme meter
Zo slim is die geloof ik niet, zitten alleen in de meterkast en bij het gasquote:
Wij vorig jaar 75,nu 150.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:47 schreef mschol het volgende:
[..]
wil je het echt weten?
120..
met een variabel contract (want vast kon niet meer)
als je energieleverancier 'm op afstand kan uit lezen, zit er ook een p1 poort op. daar moet je zelf dan een kastje als it:quote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zo slim is die geloof ik niet, zitten alleen in de meterkast en bij het gas
dat zal ook wel ja.. geen idee wat die van mij momenteel verbruiktquote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hehehe. Mja, ik wil niet weten hoeveel mensen niet doorhebben hoeveel bijvoorbeeld een oude koelkast kan verbruiken.
Dat moet ik dan eens uitzoeken, al vind ik het gas interessanter dan de elektriciteit om te wetenquote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:58 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
als je energieleverancier 'm op afstand kan uit lezen, zit er ook een p1 poort op. daar moet je zelf dan een kastje als it:
https://www.bol.com/nl/nl(...)pp/9300000005832994/ in prikken en dan kan je 't real time uitlezen
2 personen,en dan de dieren die warmte nodig hebben.Ik heb in mijn kamer nooit de verwarming aan.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:58 schreef mschol het volgende:
[..]
maar das met 2 personen?
ik ben in mn uppie he
die kan je ook uitlezen want de slimme gasmeter verbindt draadloos met je slimme elektriciteitsmeter.. en die maakt de feitelijke verbinding met je leverancier en daar lees je ook op uit.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat moet ik dan eens uitzoeken, al vind ik het gas interessanter dan de elektriciteit om te weten
Heb geen zin om daar geld aan uit te geven, zal eens bij de vattenfall zelf gaan kijken of je dat daar kunt zienquote:Op dinsdag 31 mei 2022 23:00 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
die kan je ook uitlezen want de slimme gasmeter verbindt draadloos met je slimme elektriciteitsmeter.. en die maakt de feitelijke verbinding met je leverancier en daar lees je ook op uit.
Heb zelf deze:
https://enelogic.com/nl/prijzen/slimme-meter-live-uitlezen
dan valt het best mee tov mijquote:Op dinsdag 31 mei 2022 23:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
2 personen,en dan de dieren die warmte nodig hebben.Ik heb in mijn kamer nooit de verwarming aan.
dat gaat 1x per week geloof ikquote:Op dinsdag 31 mei 2022 23:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb geen zin om daar geld aan uit te geven, zal eens bij de vattenfall zelf gaan kijken of je dat daar kunt zien
O lekker............... en nu maken zekersquote:Op woensdag 1 juni 2022 06:03 schreef Karzai het volgende:
moin, gedroomd over gebakken eieren met spek
Dat heb je goed gehoordquote:
Lekker, vooral zo vroeg in de morgen.quote:
Zat om 3.45 al aan mijn eerste bakkiequote:Op woensdag 1 juni 2022 07:05 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Lekker, vooral zo vroeg in de morgen.
Nee helaas, niet in huis. Bakje yoghurtquote:Op woensdag 1 juni 2022 06:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O lekker............... en nu maken zekers
Jeetje je hebt er al een halve dag op zitten. Ik heb nog anderhalf uur voordat ik weg moetquote:Op woensdag 1 juni 2022 07:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zat om 3.45 al aan mijn eerste bakkie
quote:Op woensdag 1 juni 2022 07:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
OOk lekker ga ik zo ook eten Griekse Yoghurt met verse aardbeienquote:Op woensdag 1 juni 2022 07:07 schreef Karzai het volgende:
[..]
Nee helaas, niet in huis. Bakje yoghurt
Ja maak lange dagen en korte nachten helaasquote:Op woensdag 1 juni 2022 07:09 schreef Karzai het volgende:
[..]
Jeetje je hebt er al een halve dag op zitten. Ik heb nog anderhalf uur voordat ik weg moet
Morguh DJquote:
Ja heb al dingen gedaan die ik doen moest, in de ochtend gaat dat momenteel het bestequote:Op woensdag 1 juni 2022 07:13 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]Inderdaad je hebt er al een halve dag opzitten zo.
quote:Op woensdag 1 juni 2022 07:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
In driedelig pak met een stropdas?quote:Op woensdag 1 juni 2022 07:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik had even verdrongen dat ik vandaag en morgen een training heb. Ga me maar eens beetje netjes aankleden.
das t och ook voor jou dimmyquote:Op woensdag 1 juni 2022 07:36 schreef datismijnmening het volgende:
Net een half uur wakker en nu al doodgegooid met regenboog vlaggen
Morguh Bosquote:
Ik wilde net een vlaggetje op je huis stekenquote:Op woensdag 1 juni 2022 07:41 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja liever niet.
Ik heb geen vlaggetjes nodig om gewoon mijn leven te leven.
Ik wilde Zoë Chantalle (ben weer de naam van de poes kwijtquote:Op woensdag 1 juni 2022 07:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik wilde net een vlaggetje op je huis steken
Even de arts bellen met de vraag of je ermee mag werken en welke pijnstillers ie aanraadt.quote:
paracatemol had ze al gezegd, Zei dat ik in dehoreca werkte dus dat het wat lastig is zo maar daar zei ze niet op dat ik nu niet meer mag werkenquote:Op woensdag 1 juni 2022 07:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Even de arts bellen met de vraag of je ermee mag werken en welke pijnstillers ie aanraadt.
ja. Normaal deed hets nachts niet echt pijn maar nu ookquote:
Mijn pet van huisartsen is wat dat betreft niet zo hoog meerquote:Op woensdag 1 juni 2022 07:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
paracatemol had ze al gezegd, Zei dat ik in dehoreca werkte dus dat het wat lastig is zo maar daar zei ze niet op dat ik nu niet meer mag werken
Niet in mijn jogging broek.quote:Op woensdag 1 juni 2022 07:32 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
In driedelig pak met een stropdas?
waarom niet?quote:Op woensdag 1 juni 2022 07:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn pet van huisartsen is wat dat betreft niet zo hoog meer
Beetje overdrijven. Huilend aan haar broekspijp hangen.quote:Op woensdag 1 juni 2022 07:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja. Normaal deed hets nachts niet echt pijn maar nu ook![]()
Heb morgen dat intake gesprek met die verpleegkundige van ziekenhuis, ga ik nog wel benadrukken dat het echt pijn doet
gaat via telefoon maar zal flink kermenquote:Op woensdag 1 juni 2022 07:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Beetje overdrijven. Huilend aan haar broekspijp hangen.
Dat je heel erg met ze mee moet denken omdat ze zelf alles afdoen met ‘neem een paracetamolletje en kijk het even aan’.quote:
gezegd dat je in de horeca werkt, niet gewoon dat je heel de dag op dat been staat?quote:Op woensdag 1 juni 2022 07:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
paracatemol had ze al gezegd, Zei dat ik in dehoreca werkte dus dat het wat lastig is zo maar daar zei ze niet op dat ik nu niet meer mag werken
IJselijk gillen danquote:Op woensdag 1 juni 2022 07:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
gaat via telefoon maar zal flink kermen
Ja dat is wel beetje onze nederlandse mentaliteit maar ik deed mijn broek open en ze zag gelijk waar het rood was. Had ik niet eens gezien nog en ze keek wat zorgelijkquote:Op woensdag 1 juni 2022 07:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat je heel erg met ze mee moet denken omdat ze zelf alles afdoen met ‘neem een paracetamolletje en kijk het even aan’.
jawel heb gezegd dat ik veel loop en dat het dan alleen maar pijnlijker word dus of ik nu doorverwezen mag wordenquote:Op woensdag 1 juni 2022 07:50 schreef mschol het volgende:
[..]
gezegd dat je in de horeca werkt, niet gewoon dat je heel de dag op dat been staat?
Huehue?quote:Op woensdag 1 juni 2022 07:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja dat is wel beetje onze nederlandse mentaliteit maar ik deed mijn broek open en ze zag gelijk waar het rood was. Had ik niet eens gezien nog en ze keek wat zorgelijk
Er zit al weer bijna 42% van het jaar er opquote:
het is echt asburd hoe snel de tijd gaat hoorquote:Op woensdag 1 juni 2022 07:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Er zit al weer bijna 42% van het jaar er op
Straks liggen de nieuwe jaaragenda's weer in de winkelquote:Op woensdag 1 juni 2022 07:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Er zit al weer bijna 42% van het jaar er op
Mja, maar dit is veroorzaakt doordat je elke dag van hier naar Leeuwarden loopt met een dienblad. Dan lijkt het me niet goed om dat te blijven doen als je stikt van de pijn.quote:Op woensdag 1 juni 2022 07:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja dat is wel beetje onze nederlandse mentaliteit maar ik deed mijn broek open en ze zag gelijk waar het rood was. Had ik niet eens gezien nog en ze keek wat zorgelijk
Heb geloof ik nog kruidnoten liggenquote:
Idemquote:
misschien maakt dat niet uit? Ik weet het nietquote:Op woensdag 1 juni 2022 07:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, maar dit is veroorzaakt doordat je elke dag van hier naar Leeuwarden loopt met een dienblad. Dan lijkt het me niet goed om dat te blijven doen als je stikt van de pijn.Ik zou als dokter zeggen dat je dat maar even niet moet doen totdat je de specialist hebt gezien.
Heb ook nog een chocoladeletter liggen, maar dat is met van die knetterchocoladequote:Op woensdag 1 juni 2022 07:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n zus had nog chocoladeletters liggen. Gek.
quote:Op woensdag 1 juni 2022 07:53 schreef mschol het volgende:
[..]
lopen door (verse) sneeuw, schaatsende mensen, stormen
Kun je niet vragen of je daar mag blijven vanwege je been?quote:Op woensdag 1 juni 2022 07:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
misschien maakt dat niet uit? Ik weet het niet![]()
ik kijk hoe het vandaag gaat. Als ik buiten in die viszaak sta en niet naar binnen word gehaald dan moet het wel gaan
quote:Op woensdag 1 juni 2022 07:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik wilde net een vlaggetje op je huis steken
Nee want personeelstekortquote:Op woensdag 1 juni 2022 07:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kun je niet vragen of je daar mag blijven vanwege je been?
Met de huidige bezetting nu niet neequote:Op woensdag 1 juni 2022 07:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kun je niet vragen of je daar mag blijven vanwege je been?
wat heb je gedaan?quote:Op woensdag 1 juni 2022 07:57 schreef mschol het volgende:
mijn blauwe enkel is ook eindelijk aan het verdwijnen
We hebben nu elke dag open diensten staanquote:
Als ze nou eens zouden meedenken en het aantal open tafels aanpassen aan het beschikbare personeel ...quote:Op woensdag 1 juni 2022 07:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
We hebben nu elke dag open diensten staanmet als gevolg dat je zelf ook harder moet rennen natuurlijk
tijd terug onderuit gegaan met schaafwonden tot gevolg enzo..quote:
nee joh dat kost omzetquote:Op woensdag 1 juni 2022 07:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als ze nou eens zouden meedenken en het aantal open tafels aanpassen aan het beschikbare personeel ...
quote:Op woensdag 1 juni 2022 07:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Met de huidige bezetting nu niet nee![]()
ze hebben mij daar ingeroosterd omdat ik er om gevraagd had maar vorige week ben ik ook weer naar binnen gehaald omda ik daar mee nodig was
maar goed kijke hoe het vandaag gaat, als het alleen maar erger wordt moet ik mij ziekmelden
joh ben je niet even bij de huisarst langs geweest? Was je op de fiets?quote:Op woensdag 1 juni 2022 08:00 schreef mschol het volgende:
[..]
tijd terug onderuit gegaan met schaafwonden tot gevolg enzo..
die zijn zo goed als weg,maar blauwe plekken kwamen echt pas na 5 dagen oid opzetten, inmiddels een ruime week later is de plek bij mn enkel eindelijk aan het verdwijnen
Naarlingen.quote:Op woensdag 1 juni 2022 08:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee joh dat kost omzet![]()
Gewoon een vol diner doen en dan nog allerlei zalen verhuren
Als al het personeel ziek wordt of ontslag neemt kost dat nog veel meer omzetquote:Op woensdag 1 juni 2022 08:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee joh dat kost omzet![]()
Gewoon een vol diner doen en dan nog allerlei zalen verhuren
quote:Op woensdag 1 juni 2022 08:01 schreef bitterbal het volgende:
vandaag zaal verhuurd voor diner voor 80 man
Baas heeft maar 1 bankrekening. Ballie heeft 2 benen.quote:Op woensdag 1 juni 2022 08:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Je been is belangrijker dan de bankrekening van je baas.
Even een Schipholletje doenquote:Op woensdag 1 juni 2022 08:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als al het personeel ziek wordt of ontslag neemt kost dat nog veel meer omzet
Anderhalf momenteelquote:Op woensdag 1 juni 2022 08:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Baas heeft maar 1 bankrekening. Ballie heeft 2 benen.
misschien hopen ze daar opquote:Op woensdag 1 juni 2022 08:03 schreef CherryLips het volgende:
Als Blade runner kun je sneller werken.
was lopend.quote:Op woensdag 1 juni 2022 08:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
joh ben je niet even bij de huisarst langs geweest? Was je op de fiets?
Ik dacht dat er steeds minder post verstuurd werdquote:Op woensdag 1 juni 2022 08:03 schreef bitterbal het volgende:
Toen ik gisteren die vrouw van de postnl binnen liet zodat ze post n de brievenbussen kon doen heb ik met haar gesproken even. Arme vrouw zat er ook doorheen. Ze vertelde dat ze steeds meer post krijgt en de meeste tassen voor te zwaar zijn om te tillen, dus zo'n fiets wordt ook een gewicht natuurlijk
Maar soms vond ze het wel leuk zei ze
ja ze zei idd dat ze nu een wijk geweigerd had omdat het te gek werdquote:Op woensdag 1 juni 2022 08:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik dacht dat er steeds minder post verstuurd werdof zij krijgt gewoon meer wijken.
Meh. Ergens over gestruikeld?quote:Op woensdag 1 juni 2022 08:04 schreef mschol het volgende:
[..]
was lopend.
HA vind ik wat onzin voor een schaafwond die geen teken van infectie vertoonde, die blauwe plek heb/had ik verder geen last van.
alleen bij jaarlijkse apk vorige week even terloops genoemd en die vertelde ook dat het niks bijzonders is
half opgelet en een bocht te scherp genomen en dus op randje gaan staan van het asfaltpad, vervolgens een opvangdraai gemaakt en daarmee lelijk schaafwond veroorzaakt (incl gescheurde spijkerbroek)quote:
ging je zo snelquote:Op woensdag 1 juni 2022 08:08 schreef mschol het volgende:
[..]
half opgelet en een bocht te scherp genomen en dus op randje gaan staan van het asfaltpad, vervolgens een opvangdraai gemaakt en daarmee lelijk schaafwond veroorzaakt (incl gescheurde spijkerbroek)
Ex-vriendin van me werkte ook in de horeca toen ik haar leerde kennen. Die was blij dat ze nog een opleiding kon doen. Is echt een aanslag op je lichaam.quote:
ja meeste collega's hebben rugklachten. Onze bedrijfsleidster heeft een hernia opgelopenquote:Op woensdag 1 juni 2022 08:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ex-vriendin van me werkte ook in de horeca toen ik haar leerde kennen. Die was blij dat ze nog een opleiding kon doen. Is echt een aanslag op je lichaam.
Hier op kantoor zijn ook veel rug en nek klachtenquote:Op woensdag 1 juni 2022 08:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja meeste collega's hebben rugklachten. Onze bedrijfsleidster heeft een hernia opgelopen
meeste van ons werken ook 4 dagen en niet meer. Keuken werkt meer die werken 40 uur in 4 dagen
Ja das ook geen gezonde houding natuurlijk. Denk dat veel zitten in algemeen echt slecht voor je isquote:Op woensdag 1 juni 2022 08:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier op kantoor zijn ook veel rug en nek klachten
Nee joh, veel makkelijker om er een minder in te doen.quote:Op woensdag 1 juni 2022 08:19 schreef bitterbal het volgende:
ze gaan de prijs van sigaretten weer verhogen. 2025 10 euro voor een pakje en in 2040 willen ze meer dan 40 euro per pakje. Als ze dat nou gelijk doen
zo blij dat ik gestopt benquote:Op woensdag 1 juni 2022 08:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee joh, veel makkelijker om er een minder in te doen.
Lang achtereen in dezelfde houding is gewoon funest, we zijn gemaakt voor bewegen.quote:Op woensdag 1 juni 2022 08:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja das ook geen gezonde houding natuurlijk. Denk dat veel zitten in algemeen echt slecht voor je is
Allemaal in de horeca komen werkenquote:Op woensdag 1 juni 2022 08:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Lang achtereen in dezelfde houding is gewoon funest, we zijn gemaakt voor bewegen.
Da's om andere redenen weer slecht voor de gezondheid.quote:
Oh ik was spuit elfquote:Op woensdag 1 juni 2022 08:19 schreef bitterbal het volgende:
ze gaan de prijs van sigaretten weer verhogen. 2025 10 euro voor een pakje en in 2040 willen ze meer dan 40 euro per pakje. Als ze dat nou gelijk doen
Kunnen Nel en Sjaan van de huishoudelijke dienst meteen de prostitutie in om te blijven roken.quote:Op woensdag 1 juni 2022 08:33 schreef kwiwi het volgende:
https://www.ad.nl/gezond/(...)-een-optie~a0058763/
Meer dan 40 euro per pakje sigaretten.. roken wordt voor de rijken
hoeveelkosten ze bij jou?quote:Op woensdag 1 juni 2022 08:33 schreef kwiwi het volgende:
https://www.ad.nl/gezond/(...)-een-optie~a0058763/
Meer dan 40 euro per pakje sigaretten.. roken wordt voor de rijken
Joh? Maar dacht dat het een flinke waardevermeerdering voor je woning wordt en dat je er veel plezier van zal hebben?quote:Op woensdag 1 juni 2022 08:38 schreef Karzai het volgende:
ik heb na een nachtje slapen besloten om geen balkon te laten bouwen, wordt te duur allemaal
Moest even opzoeken, nooit op gelet. EUR 8,70 ongeveer voor zo'n rood pakje Marlboro. Wat kost die in Nederland?quote:
moet je het wel kunnen betalen, bouwkosten zijn hoog. gaat minimaal 20.000 kostenquote:Op woensdag 1 juni 2022 08:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Joh? Maar dacht dat het een flinke waardevermeerdering voor je woning wordt en dat je er veel plezier van zal hebben?
Denk 8 euro nu?quote:Op woensdag 1 juni 2022 08:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Moest even opzoeken, nooit op gelet. EUR 8,70 ongeveer voor zo'n rood pakje Marlboro. Wat kost die in Nederland?
Hmm dacht dat je zei dat je wat van je vader kon lenen?quote:Op woensdag 1 juni 2022 08:40 schreef Karzai het volgende:
[..]
moet je het wel kunnen betalen, bouwkosten zijn hoog. gaat minimaal 20.000 kosten
Dan is het hier relatief goedkoop, want normaal is alles hier toch wel zeker 2x zo duur schat ik.quote:
Al zouden ze het verhogen naar 1500 euro per pakjequote:Op woensdag 1 juni 2022 08:19 schreef bitterbal het volgende:
20,000 euro van familie lenen zou ik persoonlijk niet doen tenzij het om leven of dood ofzo gaat. Lenen van familie levert alleen maar problemen op is mijn ervaringquote:Op woensdag 1 juni 2022 08:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hmm dacht dat je zei dat je wat van je vader kon lenen?
Mijn moeder is gestopt onder begeleiding en sindsdien niet meer gerookt (voor zover ik weet)quote:Op woensdag 1 juni 2022 08:42 schreef bitterbal het volgende:
mijn tante zat gisteren ook weer met een nicotine pleister op. Die heeft ontelbare stop pogingen gedaan
dit.quote:Op woensdag 1 juni 2022 08:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
20,000 euro van familie lenen zou ik persoonlijk niet doen tenzij het om leven of dood ofzo gaat. Lenen van familie levert alleen maar problemen op is mijn ervaring
ja mijn tante heeft ook met begeleiding geprobeerd. echt verstokte roker is hetquote:Op woensdag 1 juni 2022 08:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mijn moeder is gestopt onder begeleiding en sindsdien niet meer gerookt (voor zover ik weet)
Misschien was ze wel gestoken door een grote mug?quote:Op woensdag 1 juni 2022 08:42 schreef bitterbal het volgende:
mijn tante zat gisteren ook weer met een nicotine pleister op. Die heeft ontelbare stop pogingen gedaan
Mijn oude baas liep altijd te verkondigen dat hij weet ik hoe vaak heeft proberen te stoppen en het alleen met hypnose is gelukt. Hoe dat werkt is me een raadsel, maar ok.quote:Op woensdag 1 juni 2022 08:42 schreef bitterbal het volgende:
nee joh ze vertelde hetquote:Op woensdag 1 juni 2022 08:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien was ze wel gestoken door een grote mug?
Zit soms ook echt in het aard van het beestje.quote:Op woensdag 1 juni 2022 08:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja mijn tante heeft ook met begeleiding geprobeerd. echt verstokte roker is het
Tijgermugquote:Op woensdag 1 juni 2022 08:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien was ze wel gestoken door een grote mug?
ja heeft ze ook gedaan, heeft ze 3 maanden niet gerookt ;Pquote:Op woensdag 1 juni 2022 08:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mijn oude baas liep altijd te verkondigen dat hij weet ik hoe vaak heeft proberen te stoppen en het alleen met hypnose is gelukt. Hoe dat werkt is me een raadsel, maar ok.
Met de prijzen van nu kijk ik daar niet van op.quote:Op woensdag 1 juni 2022 08:40 schreef Karzai het volgende:
[..]
moet je het wel kunnen betalen, bouwkosten zijn hoog. gaat minimaal 20.000 kosten
Belgische MUG is weer wat andersquote:
Hebben ze zoiets ook voor bodemdrift?quote:Op woensdag 1 juni 2022 08:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja heeft ze ook gedaan, heeft ze 3 maanden niet gerookt ;P
Maar het grootste gedeelte van de verslaving is ook mentaal dus als je er intrapt wat ze je vertellen kan het werken denk. Die Alan Carr methode werkt vreemd genoeg ook omdat ze je maar vertellen dat roken zo stom is![]()
Heb 1 keer een stoppoging met dat boek gedaan en binnen een paar uur vond ik roken ontzettend smerig omdat ik dat maar bleef lezen in dat boek![]()
week mee gestopt en toen ging ik helaas toch weer voor schut
Dat is een tas toch?quote:Op woensdag 1 juni 2022 08:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Belgische MUG is weer wat anders
moest dat woord googelenquote:Op woensdag 1 juni 2022 08:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hebben ze zoiets ook voor bodemdrift?
Nee, een medische spoeddienst incl. helikopterquote:
Dan is verhuizen een beter optiequote:Op woensdag 1 juni 2022 08:56 schreef CherryLips het volgende:
Ik vind een balkon een eerste levensbehoefte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |