misschien hopen ze daar opquote:Op woensdag 1 juni 2022 08:03 schreef CherryLips het volgende:
Als Blade runner kun je sneller werken.
was lopend.quote:Op woensdag 1 juni 2022 08:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
joh ben je niet even bij de huisarst langs geweest? Was je op de fiets?
Ik dacht dat er steeds minder post verstuurd werdquote:Op woensdag 1 juni 2022 08:03 schreef bitterbal het volgende:
Toen ik gisteren die vrouw van de postnl binnen liet zodat ze post n de brievenbussen kon doen heb ik met haar gesproken even. Arme vrouw zat er ook doorheen. Ze vertelde dat ze steeds meer post krijgt en de meeste tassen voor te zwaar zijn om te tillen, dus zo'n fiets wordt ook een gewicht natuurlijk
Maar soms vond ze het wel leuk zei ze
ja ze zei idd dat ze nu een wijk geweigerd had omdat het te gek werdquote:Op woensdag 1 juni 2022 08:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik dacht dat er steeds minder post verstuurd werdof zij krijgt gewoon meer wijken.
Meh. Ergens over gestruikeld?quote:Op woensdag 1 juni 2022 08:04 schreef mschol het volgende:
[..]
was lopend.
HA vind ik wat onzin voor een schaafwond die geen teken van infectie vertoonde, die blauwe plek heb/had ik verder geen last van.
alleen bij jaarlijkse apk vorige week even terloops genoemd en die vertelde ook dat het niks bijzonders is
half opgelet en een bocht te scherp genomen en dus op randje gaan staan van het asfaltpad, vervolgens een opvangdraai gemaakt en daarmee lelijk schaafwond veroorzaakt (incl gescheurde spijkerbroek)quote:
ging je zo snelquote:Op woensdag 1 juni 2022 08:08 schreef mschol het volgende:
[..]
half opgelet en een bocht te scherp genomen en dus op randje gaan staan van het asfaltpad, vervolgens een opvangdraai gemaakt en daarmee lelijk schaafwond veroorzaakt (incl gescheurde spijkerbroek)
Ex-vriendin van me werkte ook in de horeca toen ik haar leerde kennen. Die was blij dat ze nog een opleiding kon doen. Is echt een aanslag op je lichaam.quote:
ja meeste collega's hebben rugklachten. Onze bedrijfsleidster heeft een hernia opgelopenquote:Op woensdag 1 juni 2022 08:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ex-vriendin van me werkte ook in de horeca toen ik haar leerde kennen. Die was blij dat ze nog een opleiding kon doen. Is echt een aanslag op je lichaam.
Hier op kantoor zijn ook veel rug en nek klachtenquote:Op woensdag 1 juni 2022 08:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja meeste collega's hebben rugklachten. Onze bedrijfsleidster heeft een hernia opgelopen
meeste van ons werken ook 4 dagen en niet meer. Keuken werkt meer die werken 40 uur in 4 dagen
Ja das ook geen gezonde houding natuurlijk. Denk dat veel zitten in algemeen echt slecht voor je isquote:Op woensdag 1 juni 2022 08:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier op kantoor zijn ook veel rug en nek klachten
Nee joh, veel makkelijker om er een minder in te doen.quote:Op woensdag 1 juni 2022 08:19 schreef bitterbal het volgende:
ze gaan de prijs van sigaretten weer verhogen. 2025 10 euro voor een pakje en in 2040 willen ze meer dan 40 euro per pakje. Als ze dat nou gelijk doen
zo blij dat ik gestopt benquote:Op woensdag 1 juni 2022 08:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee joh, veel makkelijker om er een minder in te doen.
Lang achtereen in dezelfde houding is gewoon funest, we zijn gemaakt voor bewegen.quote:Op woensdag 1 juni 2022 08:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja das ook geen gezonde houding natuurlijk. Denk dat veel zitten in algemeen echt slecht voor je is
Allemaal in de horeca komen werkenquote:Op woensdag 1 juni 2022 08:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Lang achtereen in dezelfde houding is gewoon funest, we zijn gemaakt voor bewegen.
Da's om andere redenen weer slecht voor de gezondheid.quote:
Oh ik was spuit elfquote:Op woensdag 1 juni 2022 08:19 schreef bitterbal het volgende:
ze gaan de prijs van sigaretten weer verhogen. 2025 10 euro voor een pakje en in 2040 willen ze meer dan 40 euro per pakje. Als ze dat nou gelijk doen
Kunnen Nel en Sjaan van de huishoudelijke dienst meteen de prostitutie in om te blijven roken.quote:Op woensdag 1 juni 2022 08:33 schreef kwiwi het volgende:
https://www.ad.nl/gezond/(...)-een-optie~a0058763/
Meer dan 40 euro per pakje sigaretten.. roken wordt voor de rijken
hoeveelkosten ze bij jou?quote:Op woensdag 1 juni 2022 08:33 schreef kwiwi het volgende:
https://www.ad.nl/gezond/(...)-een-optie~a0058763/
Meer dan 40 euro per pakje sigaretten.. roken wordt voor de rijken
Joh? Maar dacht dat het een flinke waardevermeerdering voor je woning wordt en dat je er veel plezier van zal hebben?quote:Op woensdag 1 juni 2022 08:38 schreef Karzai het volgende:
ik heb na een nachtje slapen besloten om geen balkon te laten bouwen, wordt te duur allemaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |