Ja das ook geen gezonde houding natuurlijk. Denk dat veel zitten in algemeen echt slecht voor je isquote:Op woensdag 1 juni 2022 08:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier op kantoor zijn ook veel rug en nek klachten
Nee joh, veel makkelijker om er een minder in te doen.quote:Op woensdag 1 juni 2022 08:19 schreef bitterbal het volgende:
ze gaan de prijs van sigaretten weer verhogen. 2025 10 euro voor een pakje en in 2040 willen ze meer dan 40 euro per pakje. Als ze dat nou gelijk doen
zo blij dat ik gestopt benquote:Op woensdag 1 juni 2022 08:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee joh, veel makkelijker om er een minder in te doen.
Lang achtereen in dezelfde houding is gewoon funest, we zijn gemaakt voor bewegen.quote:Op woensdag 1 juni 2022 08:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja das ook geen gezonde houding natuurlijk. Denk dat veel zitten in algemeen echt slecht voor je is
Allemaal in de horeca komen werkenquote:Op woensdag 1 juni 2022 08:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Lang achtereen in dezelfde houding is gewoon funest, we zijn gemaakt voor bewegen.
Da's om andere redenen weer slecht voor de gezondheid.quote:
Oh ik was spuit elfquote:Op woensdag 1 juni 2022 08:19 schreef bitterbal het volgende:
ze gaan de prijs van sigaretten weer verhogen. 2025 10 euro voor een pakje en in 2040 willen ze meer dan 40 euro per pakje. Als ze dat nou gelijk doen
Kunnen Nel en Sjaan van de huishoudelijke dienst meteen de prostitutie in om te blijven roken.quote:Op woensdag 1 juni 2022 08:33 schreef kwiwi het volgende:
https://www.ad.nl/gezond/(...)-een-optie~a0058763/
Meer dan 40 euro per pakje sigaretten.. roken wordt voor de rijken
hoeveelkosten ze bij jou?quote:Op woensdag 1 juni 2022 08:33 schreef kwiwi het volgende:
https://www.ad.nl/gezond/(...)-een-optie~a0058763/
Meer dan 40 euro per pakje sigaretten.. roken wordt voor de rijken
Joh? Maar dacht dat het een flinke waardevermeerdering voor je woning wordt en dat je er veel plezier van zal hebben?quote:Op woensdag 1 juni 2022 08:38 schreef Karzai het volgende:
ik heb na een nachtje slapen besloten om geen balkon te laten bouwen, wordt te duur allemaal
Moest even opzoeken, nooit op gelet. EUR 8,70 ongeveer voor zo'n rood pakje Marlboro. Wat kost die in Nederland?quote:
moet je het wel kunnen betalen, bouwkosten zijn hoog. gaat minimaal 20.000 kostenquote:Op woensdag 1 juni 2022 08:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Joh? Maar dacht dat het een flinke waardevermeerdering voor je woning wordt en dat je er veel plezier van zal hebben?
Denk 8 euro nu?quote:Op woensdag 1 juni 2022 08:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Moest even opzoeken, nooit op gelet. EUR 8,70 ongeveer voor zo'n rood pakje Marlboro. Wat kost die in Nederland?
Hmm dacht dat je zei dat je wat van je vader kon lenen?quote:Op woensdag 1 juni 2022 08:40 schreef Karzai het volgende:
[..]
moet je het wel kunnen betalen, bouwkosten zijn hoog. gaat minimaal 20.000 kosten
Dan is het hier relatief goedkoop, want normaal is alles hier toch wel zeker 2x zo duur schat ik.quote:
Al zouden ze het verhogen naar 1500 euro per pakjequote:Op woensdag 1 juni 2022 08:19 schreef bitterbal het volgende:
20,000 euro van familie lenen zou ik persoonlijk niet doen tenzij het om leven of dood ofzo gaat. Lenen van familie levert alleen maar problemen op is mijn ervaringquote:Op woensdag 1 juni 2022 08:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hmm dacht dat je zei dat je wat van je vader kon lenen?
Mijn moeder is gestopt onder begeleiding en sindsdien niet meer gerookt (voor zover ik weet)quote:Op woensdag 1 juni 2022 08:42 schreef bitterbal het volgende:
mijn tante zat gisteren ook weer met een nicotine pleister op. Die heeft ontelbare stop pogingen gedaan
dit.quote:Op woensdag 1 juni 2022 08:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
20,000 euro van familie lenen zou ik persoonlijk niet doen tenzij het om leven of dood ofzo gaat. Lenen van familie levert alleen maar problemen op is mijn ervaring
ja mijn tante heeft ook met begeleiding geprobeerd. echt verstokte roker is hetquote:Op woensdag 1 juni 2022 08:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mijn moeder is gestopt onder begeleiding en sindsdien niet meer gerookt (voor zover ik weet)
Misschien was ze wel gestoken door een grote mug?quote:Op woensdag 1 juni 2022 08:42 schreef bitterbal het volgende:
mijn tante zat gisteren ook weer met een nicotine pleister op. Die heeft ontelbare stop pogingen gedaan
Mijn oude baas liep altijd te verkondigen dat hij weet ik hoe vaak heeft proberen te stoppen en het alleen met hypnose is gelukt. Hoe dat werkt is me een raadsel, maar ok.quote:Op woensdag 1 juni 2022 08:42 schreef bitterbal het volgende:
nee joh ze vertelde hetquote:Op woensdag 1 juni 2022 08:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien was ze wel gestoken door een grote mug?
Zit soms ook echt in het aard van het beestje.quote:Op woensdag 1 juni 2022 08:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja mijn tante heeft ook met begeleiding geprobeerd. echt verstokte roker is het
Tijgermugquote:Op woensdag 1 juni 2022 08:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien was ze wel gestoken door een grote mug?
ja heeft ze ook gedaan, heeft ze 3 maanden niet gerookt ;Pquote:Op woensdag 1 juni 2022 08:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mijn oude baas liep altijd te verkondigen dat hij weet ik hoe vaak heeft proberen te stoppen en het alleen met hypnose is gelukt. Hoe dat werkt is me een raadsel, maar ok.
Met de prijzen van nu kijk ik daar niet van op.quote:Op woensdag 1 juni 2022 08:40 schreef Karzai het volgende:
[..]
moet je het wel kunnen betalen, bouwkosten zijn hoog. gaat minimaal 20.000 kosten
Belgische MUG is weer wat andersquote:
Hebben ze zoiets ook voor bodemdrift?quote:Op woensdag 1 juni 2022 08:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja heeft ze ook gedaan, heeft ze 3 maanden niet gerookt ;P
Maar het grootste gedeelte van de verslaving is ook mentaal dus als je er intrapt wat ze je vertellen kan het werken denk. Die Alan Carr methode werkt vreemd genoeg ook omdat ze je maar vertellen dat roken zo stom is![]()
Heb 1 keer een stoppoging met dat boek gedaan en binnen een paar uur vond ik roken ontzettend smerig omdat ik dat maar bleef lezen in dat boek![]()
week mee gestopt en toen ging ik helaas toch weer voor schut
Dat is een tas toch?quote:Op woensdag 1 juni 2022 08:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Belgische MUG is weer wat anders
moest dat woord googelenquote:Op woensdag 1 juni 2022 08:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hebben ze zoiets ook voor bodemdrift?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |