SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
Gebruik s en w om door posts te scrollen en q om een post te quoten!
Gaafquote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, die ligt hier al jaren in de kast te liggen, had kerel een keer gekregen van een of andere hoarder.Schijnt nog te werken ook.
Ik heb hem al op koers gelegd voor je.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:23 schreef Haags het volgende:
[..]
Een inkopper geven was nog nooit zo makkelijk.
Survival of the fittest gaat er dan ook niet over wie het hardst is afgetraind maar om wie het beste is aangepast aan de omgeving en omstandighedenquote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:21 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
De rijken zijn niet de sterken schat.
Dat zijn boeren en mensen die daadwerkelijk iets met de handjes kunnen.
ja maar was ook op vakantie tochquote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:23 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Is jouw energierekening maar 45 euro per maand?
Ik ben druk m'n reserves aan het kweken.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Survival of the fittest gaat er dan ook niet over wie het hardst is afgetraind maar om wie het beste is aangepast aan de omgeving en omstandigheden
Nope.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Lading ledstrips moet wel gaan, maar die geven weer geen warmte af.
De mijne 30quote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:23 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Is jouw energierekening maar 45 euro per maand?
"Gebruik de tool op mijnoverheid.nl om te kijken of u in aanmerking komt voor citroensubsidie"quote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kan straks niet eens een citroen betalen om in te bijten
quote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:27 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
"Gebruik de tool op mijnoverheid.nl om te kijken of u in aanmerking komt voor citroensubsidie"
Van subsidie levenquote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:27 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
"Gebruik de tool op mijnoverheid.nl om te kijken of u in aanmerking komt voor citroensubsidie"
Naja, het grootste probleem daaraan is genoeg eten. Tijdens en een tijdje na het fietsen ga je geen verwarming nodig hebben.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:26 schreef Recce het volgende:
[..]
Nope.Een elektrisch kacheltje is iets van 2000 Watt. Als je vijf uur 100 Watt trapt (dat is al een hele prestatie!), kun je het kacheltje een kwartier aanzetten.
De overheidquote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:27 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
darmenboksquote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:26 schreef IJsdraakje het volgende:
Al ga ik sowieso snel stuk met m'n faaldarmen.
Herken je ze wel aan het zure bekkiequote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:27 schreef bitterbal het volgende:
denk dat er voor ambtenaren wel een speciale citroenregeling komt van ons belastinggeld
Ja en de meeste rijken zijn dusdanig gepamperd dat ze nog geen gloeilamp kunnen vervangen.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Survival of the fittest gaat er dan ook niet over wie het hardst is afgetraind maar om wie het beste is aangepast aan de omgeving en omstandigheden
Gelukkig heb ik een Citroen, ofnee, heti s officieel een DSquote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kan straks niet eens een citroen betalen om in te bijten
Voorlopig zit ik nog aan de aardbeienquote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Herken je ze wel aan het zure bekkie
Ik vind dit netjesquote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar was ook op vakantie toch
januari was 51 euro met 5 euro korting
Frebuari was het 45 euro min 13 euro korting en
maart was het 47 euro min 12 euro korting
Kost daarin bijten je niet je tanden?quote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik een Citroen, ofnee, heti s officieel een DS
in dat kunststof?quote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Kost daarin bijten je niet je tanden?
Thuisbezorgd.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Naja, het grootste probleem daaraan is genoeg eten. Tijdens en een tijdje na het fietsen ga je geen verwarming nodig hebben.
Ohja krijg je dat weer, die tandartsen zullen ook wel een 'inflatiecorrectie' gaan doorvoeren, want die hebben het al zo zwaarquote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Kost daarin bijten je niet je tanden?
Er zal toch wel érgens wat metaal in zitten?quote:
als je alles gebruikt is 100 niet zoveel toch?quote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:30 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben elke maand zowat 100 euro kwijt en dan moet de prijsstijging nog komen
Maar jij zit ook eigenlijk de hele dag thuis dankzij werk natuurlijk.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:30 schreef CherryLips het volgende:
Zelfde hier en ik heb al redelijk bezuinigd op stoken deze winter. Maar goed, ik heb dan ook een variabel contract.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:30 schreef CherryLips het volgende:
Ik voel je pijn.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:30 schreef CherryLips het volgende:
Not gonna lie, de tarieven die tandartsen mogen rekenen worden vastgesteld door de overheid en zijn amper gestegen de afgelopen jaren.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ohja krijg je dat weer, die tandartsen zullen ook wel een 'inflatiecorrectie' gaan doorvoeren, want die hebben het al zo zwaar
Loop je dan niet de hele dag zo in huis rond ----->quote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
verwarming niet meer aanDus qua gas verbruik ik alleen nog de douche
Heb het nu wel koud ja maar dekentje heb ik niet op de stoel nuquote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Loop je dan niet de hele dag zo in huis rond -----> [ afbeelding ]
Bij de belastingdienst terugclaimen als overheadkosten en een zakentariefje aanvragenquote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar jij zit ook eigenlijk de hele dag thuis dankzij werk natuurlijk.
Ik nog wel iets meerquote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:30 schreef CherryLips het volgende:
De tarieven misschien wel, maar hoeveel '5 minuten controle' ze kunnen toevoegen staat geen regulering opquote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:32 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Not gonna lie, de tarieven die tandartsen mogen rekenen worden vastgesteld door de overheid en zijn amper gestegen de afgelopen jaren.
Gewoon een iglo van donsdekens bouwen en daarin kruipen met je laptop en warme chocoquote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bij de belastingdienst terugclaimen als overheadkosten en een zakentariefje aanvragen
Mijn tandarts heeft zelfs een van zijn auto’s verkocht.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:32 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Not gonna lie, de tarieven die tandartsen mogen rekenen worden vastgesteld door de overheid en zijn amper gestegen de afgelopen jaren.
Ja maar de verwarming is eigenlijk sinds maart amper aan geweest.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar jij zit ook eigenlijk de hele dag thuis dankzij werk natuurlijk.
ik laat ze tegenwoordig naar mij komen....quote:
hmm wat verbruik je dan zoveel?quote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar de verwarming is eigenlijk sinds maart amper aan geweest.
quote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik laat ze tegenwoordig naar mij komen....
ga stil in bed liggen en dan wachten met de vliegenmeppert in de aanslag
Oh, dus we moeten eigenlijk ook sushikosten verrekenen als we naar Bal d'r kosten kijken. (Want koken)quote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar de verwarming is eigenlijk sinds maart amper aan geweest.
Gerrie zit toch boven een snackbar? Zou ze de warme luchtafvoer op haar huis moeten aansluiten, ruikt wel alles gefrituurd maar wel gratis warmtequote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:34 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gewoon een iglo van donsdekens bouwen en daarin kruipen met je laptop en warme choco
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |