Nee helaas, niet in huis. Bakje yoghurtquote:Op woensdag 1 juni 2022 06:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O lekker............... en nu maken zekers
Jeetje je hebt er al een halve dag op zitten. Ik heb nog anderhalf uur voordat ik weg moetquote:Op woensdag 1 juni 2022 07:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zat om 3.45 al aan mijn eerste bakkie
quote:Op woensdag 1 juni 2022 07:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
OOk lekker ga ik zo ook eten Griekse Yoghurt met verse aardbeienquote:Op woensdag 1 juni 2022 07:07 schreef Karzai het volgende:
[..]
Nee helaas, niet in huis. Bakje yoghurt
Ja maak lange dagen en korte nachten helaasquote:Op woensdag 1 juni 2022 07:09 schreef Karzai het volgende:
[..]
Jeetje je hebt er al een halve dag op zitten. Ik heb nog anderhalf uur voordat ik weg moet
Morguh DJquote:
Ja heb al dingen gedaan die ik doen moest, in de ochtend gaat dat momenteel het bestequote:Op woensdag 1 juni 2022 07:13 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]Inderdaad je hebt er al een halve dag opzitten zo.
quote:Op woensdag 1 juni 2022 07:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
In driedelig pak met een stropdas?quote:Op woensdag 1 juni 2022 07:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik had even verdrongen dat ik vandaag en morgen een training heb. Ga me maar eens beetje netjes aankleden.
das t och ook voor jou dimmyquote:Op woensdag 1 juni 2022 07:36 schreef datismijnmening het volgende:
Net een half uur wakker en nu al doodgegooid met regenboog vlaggen
Morguh Bosquote:
Ik wilde net een vlaggetje op je huis stekenquote:Op woensdag 1 juni 2022 07:41 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja liever niet.
Ik heb geen vlaggetjes nodig om gewoon mijn leven te leven.
Ik wilde Zoë Chantalle (ben weer de naam van de poes kwijtquote:Op woensdag 1 juni 2022 07:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik wilde net een vlaggetje op je huis steken
Even de arts bellen met de vraag of je ermee mag werken en welke pijnstillers ie aanraadt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |