quote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik laat ze tegenwoordig naar mij komen....
ga stil in bed liggen en dan wachten met de vliegenmeppert in de aanslag
Het zijn barre tijden.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mijn tandarts heeft zelfs een van zijn auto’s verkocht.
Klinkt knusquote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:34 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gewoon een iglo van donsdekens bouwen en daarin kruipen met je laptop en warme choco
En dan ga je jezelf meppen?quote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik laat ze tegenwoordig naar mij komen....
ga stil in bed liggen en dan wachten met de vliegenmeppert in de aanslag
Ben je net zo'n vetbol voor vogels na de winter.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gerrie zit toch boven een snackbar? Zou ze de warme luchtafvoer op haar huis moeten aansluiten, ruikt wel alles gefrituurd maar wel gratis warmte
nee eet 4 dagen per week op werk toch :pquote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, dus we moeten eigenlijk ook sushikosten verrekenen als we naar Bal d'r kosten kijken. (Want koken)
O ja ik kook vrijwel elke avond gewoon. Ovenquote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, dus we moeten eigenlijk ook sushikosten verrekenen als we naar Bal d'r kosten kijken. (Want koken)
dat komt toch niet op zo'n bedrag?quote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De pc en twee schermen die tien uur per dag aan staan?
Hard timesquote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Scheelt toch weer op je verbruik.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee eet 4 dagen per week op werk toch :p
Mijn tandarts heeft echt zo'n joekel van een Toyota Hilux met dubbele cabine en allesquote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat voor videokaart heb je dan?quote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:36 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik zit goed, als ik het koud heb, ga ik gewoon gamen.
nee natuurlijk nietquote:
dan kan ik ze toch weg halen?quote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan vallen ze wel dood neer in je bed
Ja dan ga je de hele dag snacks en patat willenquote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gerrie zit toch boven een snackbar? Zou ze de warme luchtafvoer op haar huis moeten aansluiten, ruikt wel alles gefrituurd maar wel gratis warmte
Vette Gerriequote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ben je net zo'n vetbol voor vogels na de winter.
Met het tekort aan tandartsen is er voor die prutsers ook wel werk.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:37 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hard times![]()
Nee. maar het probleem met vaste tarieven is dat iemand die topkwaliteit levert dezelfde prijs moet/mag rekenen als iemand die broddelwerk aflevert.
Wii sports?quote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:36 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik zit goed, als ik het koud heb, ga ik gewoon gamen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |