Is helaas een premium artikel dus de redenen die zij aanvoert zijn op dit moment nog even niet te vermelden. Ayaan is iig wel iemand die niet zomaar dingen roept en alles behalve op haar achterhoofd is gevallen. Zo iemand zou je toch serieus moeten nemen... We zullen zien.quote:Brussel - Ayaan Hirsi Ali waarschuwt voor het ’wokisme’. „Het is gevaarlijker dan de radicale islam”, zegt de bekende islamcriticus en feminist. „We moeten duidelijker zijn over intolerantie die we niet kunnen tolereren.”
https://www.telegraaf.nl/(...)r-dan-radicale-islam
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 22% gewijzigd door Tengano op 31-05-2022 18:03:10 ]
quote:Op dinsdag 31 mei 2022 17:50 schreef Tengano het volgende:
[..]
Is helaas een premium artikel dus de redenen die zij aanvoert zijn op dit moment nog even niet te vermelden. Ayaan is iig wel iemand die niet zomaar dingen roept en alles behalve op haar achterhoofd is gevallen. Zo iemand zou je toch serieus moeten nemen... We zullen zien.
Maar ook hier op Fok! zijn er de nodige mensen die dit gevaar weldegelijk onderkennen, net zoals er de mensen zijn die vinden dat .... vult u maar in. U zult het zo wel horen.
Ik denk ondanks alles dat het een goede zaak is, om dingen iig te blijven benoemen en wie weet worden er nog wat mensen op tijd wakker.
quote:Op dinsdag 31 mei 2022 17:50 schreef Tengano het volgende:Ayaan is iig wel iemand die niet zomaar dingen roept en alles behalve op haar achterhoofd is gevallen. Zo iemand zou je toch serieus moeten nemen...
Welnee. Ze roept weer wat om in de schijnwerpers te komen.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 17:50 schreef Tengano het volgende:
Ayaan is iig wel iemand die niet zomaar dingen roept en alles behalve op haar achterhoofd is gevallen. Zo iemand zou je toch serieus moeten nemen...
quote:There are many other differences. But consider the resemblances.
The adherents of each pursue ideological purity, certain of their own rectitude.
Neither Islamists nor the Woke will engage in debate; both prefer indoctrination of the submissive and damnation of those who resist.
The two ideologies have distinctive rituals: Islamists shout "Allahu Akbar" and "Death to America"; the Woke shout "Black lives matter" and "I can't breathe."
Islamists pray to Mecca; the Woke take the knee.
Both like burning the American flag.
Both take offense at every opportunity and demand not just apologies but concessions.
Islamism inveighs against "blasphemy"; Wokeism wants to outlaw "hate speech."
Islamists use the word "Islamophobia" to silence critics; the Woke do the same with "racism."
te confronterend?quote:Op dinsdag 31 mei 2022 18:02 schreef xpompompomx het volgende:
Nee, haar mening interesseert me echt geen reet.
Wokism staat ook niet open om te luisteren naar de ander. Er bestaat maar 1 waarheid* , en dat is die van het wokism. En dat is dan ook precies waarom het een dominante ideologie is.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 18:02 schreef xpompompomx het volgende:
Nee, haar mening interesseert me echt geen reet.
Het is ook wel een beetje dom om iemands geloofwaardigheid en kunde op te hangen aan uiterlijk.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 18:11 schreef Lyrebird het volgende:
AHA heeft er kijk op.
En ze is zwart, en ze is vrouw. In de woke wereld zou ze daar toch punten mee moeten scoren. Of is dat alleen zo als je in de pas met de woke ideologie loopt?
Dat is echter wel hoe die hard woke figuren er in staan.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 18:23 schreef Poem_ het volgende:
[..]
Het is ook wel een beetje dom om iemands geloofwaardigheid en kunde op te hangen aan uiterlijk.
Mwah, ik zie dat vooral gebeuren bij de obscure clubjes die dit land rijk is. Ramautarsing, bijvoorbeeld. 'Links' bestaat toch uit veelal witte figuren.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 18:24 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dat is echter wel hoe die hard woke figuren er in staan.
Ik denk het wel. Voor zover je Ayaan Hirsi Ali al serieus kon nemen kun je nu wel helemaal daarmee stoppen.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 18:07 schreef pokkerdepok het volgende:
heeft haar rechtse denktank dat bedacht?
Maar dit lijstje is toch onzin? Heb je hier wel echt kritisch naar gekeken?quote:Op dinsdag 31 mei 2022 18:09 schreef Tengano het volgende:
Wat ze terecht aangeeft is dat wokism net als de islam een dominante ideologie is en daar heeft ze echt een punt. Je bent een outcast als je je niet conformeert of gedraagt naar het gedachtegoed van de woke gemeente. En dat wordt alleen maar erger. Alles behalve onzin dus. Hier geeft ze een overzichtje van een aantal overeenkomsten.
[..]
Daar noem je me er ook eentje, die zou zichzelf zo tot de woke cultus rekenen als hem dat aandacht/geld zou opleverenquote:Op dinsdag 31 mei 2022 18:25 schreef Poem_ het volgende:
[..]
Mwah, ik zie dat vooral gebeuren bij de obscure clubjes die dit land rijk is. Ramautarsing, bijvoorbeeld. 'Links' bestaat toch uit veelal witte figuren.
Oh welke wolkenkrabbers zijn er precies ingestort door wokeisme? Want erger dan de radicale islam is nog al wat.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 18:11 schreef Lyrebird het volgende:
AHA heeft er kijk op.
En ze is zwart, en ze is vrouw. In de woke wereld zou ze daar toch punten mee moeten scoren. Of is dat alleen zo als je in de pas met de woke ideologie loopt?
Dat klopt. Maar ik zie het in Nederland dan niet echt gebeuren aan de kant waar je op doelt. Het is een overwegend wit wereldje. Kun je ook wat van vinden, maar het alternatief - allerlei inhoudsloze en domme figuren die kruipen voor geld / macht voor je karretje spannen en vervolgens pochen met diezelfde lui omdat niet wit of man - lijkt me dan nog wat kwalijker.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 18:27 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Daar noem je me er ook eentje, die zou zichzelf zo tot de woke cultus rekenen als hemndar aandacht/geld zou opleveren
Ben ik met je eens, daarom krijgt het hier ook weinig tractie. Dat is in de vs wel anders natuurlijkquote:Op dinsdag 31 mei 2022 18:29 schreef Poem_ het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar ik zie het in Nederland dan niet echt gebeuren aan de kant waar je op doelt. Het is een overwegend wit wereldje. Kun je ook wat van vinden, maar het alternatief - allerlei inhoudsloze en domme figuren die kruipen voor geld / macht voor je karretje spannen en vervolgens pochen met diezelfde lui omdat niet wit of man - lijkt me dan nog wat kwalijker.
Wellicht kun je dan ook even namens haar hier op antwoorden.quote:
quote:Op dinsdag 31 mei 2022 18:25 schreef Hexagon het volgende:
Ah hebben "woke"-figuren al vliegtuigen tegen wolkenkrabbers gevlogen, burgeroorlogen gestart of kunstenaars vermoord?
Praaaaat Nederlands met me. Jezus. 'Out of proportion'.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 18:31 schreef Tengano het volgende:
Een andere overeenkomst die ik zie is dat in het wokism en de islam het om een relatief kleine groep gaat die het hardste schreeuwt en het overall gebeuren wil bepalen.
Het is zeg maar volledig out of proportion omdat de grote meerderheid zich koest, ingetogen en aangepast houdt, omdat dat nou eenmaal beschaafd is. Maar ze worden door dit sociale gedrag wel overpowered en onder de voet gelopen.
Eens. Woke links gaat onze ondergang worden.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 18:10 schreef Viesdik het volgende:
We hebben gewoon een fatsoen em opvoedmilitie nodig. Dit soort woke terroristen moet je ongenadig hard aanpakken totdat ze bloed huilen van vernedering.
Deze gasten zijn het laagste uitschot van de maatschappij die je maar kan bedenken.
De schade van woke moet je meer op de lange termijn bezien.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 18:31 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Wellicht kun je dan ook even namens haar hier op antwoorden.
[..]
Ik wil ook niet beweren dat iedereen in staat is om die overeenkomsten te zien.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 18:27 schreef timmmmm het volgende:
Maar dit lijstje is toch onzin? Heb je hier wel echt kritisch naar gekeken?
Godslastering wordt hier vergeleken met haatzaaien, bidden naar Mekka met wat mensen die op een knie gaan in sportwedstrijden. Black lives matter roepen als ritueel zien.
Dit is gewoon je reinste flauwekul
True. Alhoewel er in de VS ook wel prima bestuurders naar voren worden geschoven. Niet over de gehele linie, maar er loopt meer rond dan hier.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 18:31 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ben ik met je eens, daarom krijgt het hier ook weinig tractie. Dat is in de vs wel anders natuurlijk
Hoe precies?quote:Op dinsdag 31 mei 2022 18:33 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Eens. Woke links gaat onze ondergang worden.
Welke schade precies? En is dat meer dan de radicale islam?quote:Op dinsdag 31 mei 2022 18:33 schreef Halcon het volgende:
[..]
De schade van woke moet je meer op de lange termijn bezien.
Deze prestigieuze titel geef ik toch echt aan de incelsquote:Op dinsdag 31 mei 2022 18:10 schreef Viesdik het volgende:
Deze gasten zijn het laagste uitschot van de maatschappij die je maar kan bedenken.
Stevige uitspraak wel. Woke schadelijker dan de radicale islam. Ayaan had weer even wat centjes nodig, ofzo.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 18:35 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Welke schade precies? En is dat meer dan de radicale islam?
Leg me dan eens uit hoe godslastering hetzelfde is als haatzaaienquote:Op dinsdag 31 mei 2022 18:33 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ik wil ook niet beweren dat iedereen in staat is om die overeenkomsten te zien.
Liever wokegekken dan FvD gekkenquote:Op dinsdag 31 mei 2022 18:10 schreef Viesdik het volgende:
Allebei ongeveer even intolerante gekken.quote:
En je vind jezelf geen extremist zeker?quote:Op dinsdag 31 mei 2022 18:10 schreef Viesdik het volgende:
We hebben gewoon een fatsoen em opvoedmilitie nodig. Dit soort woke terroristen moet je ongenadig hard aanpakken totdat ze bloed huilen van vernedering.
Je weet pas zeker dat je asociale hufterige onzin hebt uitgekraamd als scorpie je een +1 heeft gegeven.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 18:10 schreef Viesdik het volgende:
Godslastering is als jij een plaatje maakt waarop jij de profeet tekent.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 18:38 schreef timmmmm het volgende:
Leg me dan eens uit hoe godslastering hetzelfde is als haatzaaien
Schijthuis.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 18:33 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Eens. Woke links gaat onze ondergang worden.
Wacht maar even dan komt er wel iemand langs die wat verzonnen heeftquote:Op dinsdag 31 mei 2022 18:25 schreef Hexagon het volgende:
Ah hebben "woke"-figuren al vliegtuigen tegen wolkenkrabbers gevlogen, burgeroorlogen gestart of kunstenaars vermoord?
Wat is trouwens "wokisme". Waar staat precies de definitie daarvan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet echt. Het is vooral iets wat online leeft maar goed, geef maar wat voorbeelden dan waar wokisme de dominante religie is en mensen met geweld onderdrukt of hun geloof niet toestaat. Ik wacht wel even.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 18:31 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ben ik met je eens, daarom krijgt het hier ook weinig tractie. Dat is in de vs wel anders natuurlijk
Exactquote:Op dinsdag 31 mei 2022 18:37 schreef Poem_ het volgende:
[..]
Stevige uitspraak wel. Woke schadelijker dan de radicale islam. Ayaan had weer even wat centjes nodig, ofzo.
Die wel terroristische daden en moorden op hun naam hebben staan. Maar goed, blijkbaar komt dat niet van pas.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 18:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Deze prestigieuze titel geef ik toch echt aan de incels
Inderdaad want ze zegt totale monddiarree.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 18:58 schreef SpaceOddity het volgende:
Ach kijk, verstandige vrouwen zeggen zinnige en kritische dingen over dat hele woke gebeuren.
Wokies hier "blabla het domme mens heeft weer aandacht nodig". Lol.
Uhm nee... in het bedrijfsleven, academia en andere zeer publieke instellingen begint die vinkjes-achterlijkheid steeds meer policy te worden.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 19:00 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Niet echt. Het is vooral iets wat online leeft maar goed, geef maar wat voorbeelden dan waar wokisme de dominante religie is en mensen met geweld onderdrukt of hun geloof niet toestaat. Ik wacht wel even.
Behalve dan dat het dat niet doet. Niemand stopt jou als jij een zwarte man een nikker noemt. Niemand. Men zegt hooguit dat je dan niet goed bezig bent.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 19:01 schreef EttovanBelgie het volgende:
Woke maakt vooral monddood. En vergiftigt zo ongeveer alles.
Desalniettemin acht ik die haatbaarden nog een graadje gevaarlijker.
Ok, voorbeelden? Wat mag JIJ niet meer doen omdat wokisme de macht heeft?quote:Op dinsdag 31 mei 2022 19:02 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Uhm nee... in het bedrijfsleven, academia en andere zeer publieke instellingen begint die vinkjes-achterlijkheid steeds meer policy te worden.
In die zin heeft ze gelijk dat het dictatoriale trekjes begint te krijgen.
Je wordt verder niet gecancelled of zo iddquote:Op dinsdag 31 mei 2022 19:03 schreef Tijger_m het volgende:
Behalve dan dat het dat niet doet. Niemand stopt jou als jij een zwarte man een nikker noemt. Niemand. Men zegt hooguit dat je dan niet goed bezig bent.
Woke is net zoiets als muggen. Je overleeft het wel, maar het kan knap irritant zijn.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 18:40 schreef Draak31 het volgende:
Ik vind dit wel weer een beetje van het kaliber ik roep maar wat en hoop op een zooi aandacht. Woke is vooral problematisch als je tv kijkt of veel op twitter zit als een onzekere bitch. Mannen met echte stevige ballen merken hier niks van. Totaal niks.
Ahh oke je verzint je eigen definities. Dan is het logisch dat jij het wel begrijpt en de rest nietquote:Op dinsdag 31 mei 2022 18:46 schreef Tengano het volgende:
[..]
Godslastering is als jij een plaatje maakt waarop jij de profeet tekent.
Haatzaaien is als jij benoemt dat het merendeel van het gevangeniswezen wordt bezet met 'een minderheid' van onze bevolking.
Beiden Urteilsverkündungen sind verboten.
Dat zeg ik helemaal niet. De vergelijking tussen wokeisme en de islam is een achterlijke.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 19:00 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Niet echt. Het is vooral iets wat online leeft maar goed, geef maar wat voorbeelden dan waar wokisme de dominante religie is en mensen met geweld onderdrukt of hun geloof niet toestaat. Ik wacht wel even.
Wat een vergelijking weerquote:Op dinsdag 31 mei 2022 19:03 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Behalve dan dat het dat niet doet. Niemand stopt jou als jij een zwarte man een nikker noemt. Niemand. Men zegt hooguit dat je dan niet goed bezig bent.
Maarre welke macht heeft Gloria om haar mening aan jou op te leggenquote:Op dinsdag 31 mei 2022 19:05 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Wat een vergelijking weer![]()
Wat woke doet, is aan de hand van Gloria Wekkeriaanse bullshit onderzoekjes pretenderen dat er hier een enorm probleem is, dat het hele land in handen is van 7 vinkjes dragende blanke (sorry, witte) heteroseksuele mannen en dat 'het roer om moet'.
Dom racistisch geblaat heeft daar niets mee van doen.
Wat mevrouw Wekker doet, heeft niks met gefundeerd onderzoek te maken. Een pure charlatan.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 19:05 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Wat een vergelijking weer![]()
Wat woke doet, is aan de hand van Gloria Wekkeriaanse bullshit onderzoekjes pretenderen dat er hier een enorm probleem is, dat het hele land in handen is van 7 vinkjes dragende blanke (sorry, witte) heteroseksuele mannen en dat 'het roer om moet'.
Dom racistisch geblaat heeft daar niets mee van doen.
Kennelijk moet ik mijzelf thans wit noemen, bijvoorbeeld. Dat doe ik natuurlijk niet, maar in het publiek domein is die benaming al helemaal doorgevoerd.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 19:03 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ok, voorbeelden? Wat mag JIJ niet meer doen omdat wokisme de macht heeft?
Wat Baudet doet ook. Is hij nu erger dan de radicale islam?quote:Op dinsdag 31 mei 2022 19:07 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Wat mevrouw Wekker doet, heeft niks met gefundeerd onderzoek te maken. Een pure charlatan.
Van mijn part roept ze dat je als witmans inherent een babykonijntjesslopende perverseling bent die diep van binnen altijd een nazi zal blijven. Dat ze dat presenteert als 'valide wetenschap' die vervolgens door allerhande deuginstellingen - waaronder scholen en bedrijven - wordt aangewend om 'nodige aanpassingen te doen' is waar ik wat meer moeite mee heb.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 19:06 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Maarre welke macht heeft Gloria om haar mening aan jou op te leggen
Of is het meer dat ze dat niet mag zeggen? En jij dus haar de mond wil snoeren?
Boeiend, ik vind het allemaal sukkels.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 19:08 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Wat Baudet doet ook. Is hij nu erger dan de radicale islam?
Baudet is net zo leeg, oppervlakkig, onbelezen, emotioneel als woke inderdaad. Zij het met een ietwat andere invalshoek.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 19:08 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Wat Baudet doet ook. Is hij nu erger dan de radicale islam?
Het is identiteitspolitiek met telkens een ander sausje.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 19:10 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Baudet is net zo leeg, oppervlakkig, onbelezen, emotioneel als woke inderdaad. Zij het met een ietwat andere invalshoek.
Maar welke macht heeft woke nou precies over jou?quote:Op dinsdag 31 mei 2022 19:10 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Baudet is net zo leeg, oppervlakkig, onbelezen, emotioneel als woke inderdaad. Zij het met een ietwat andere invalshoek.
Al dat hokjesdenken simplificeert mensen tot één eigenschap en leidt onvermijdelijk tot zwart-wit denken.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 19:12 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Het is identiteitspolitiek met telkens een ander sausje.
Dat jij totaal niet doorhebt dat die hele woke onzin op angstaanjagende schaal het publieke domein begint te beheersen, snap ik... je ziet het waarschijnlijk als iets heel wenselijks, dat constante gedram over ras, slavernij, kolonialisme, gender, LGBTQ, hoofddoekjes en ramadan, inclusie, diversiteit.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 19:13 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Maar welke macht heeft woke nou precies over jou?
Ik zie vooral een stel sloebers die wat lopen te roepen en een partij van 1 zetel hebben. Waar maak je je druk om zeg.
Het enige dat ik van die zogenaamde "woke"-bedreiging mee krijg is een shitload aan propaganda-paniek topics en posts waar duidelijk een bepaalde dubbele agenda achter zit.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 19:18 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat jij totaal niet doorhebt dat die hele woke onzin op angstaanjagende schaal het publieke domein begint te beheersen, snap ik... je ziet het waarschijnlijk als iets heel wenselijks, dat constante gedram over ras, slavernij, kolonialisme, gender, LGBTQ, hoofddoekjes en ramadan, inclusie, diversiteit.
Of dit:
https://www.telegraaf.nl/(...)neemt-het-verzet-toe
Of dit:
https://www.nrc.nl/nieuws(...)n-gebruiken-a4088400
Of dit:
https://www.nporadio1.nl/(...)p-universiteiten-toe
Vooral op scholen begint het een vergif te worden dat de academische vrijheid in gevaar brengt.
Welke dubbele agenda is dat?quote:Op dinsdag 31 mei 2022 19:24 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Het enige dat ik van die zogenaamde "woke"-bedreiging mee krijg is een shitload aan propaganda-paniek topics en posts waar duidelijk een bepaalde dubbele agenda achter zit.
Verder zijn er altijd wel activistische studenten. Niks raars. Maar kennelijk moet het allemaal maar het zwijgen worden opgelegd.
De dubbele agenda van alles dat niet rechtsconservatief is de mond te kunnen snoeren.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 19:28 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Welke dubbele agenda is dat?
Verder: woke wordt verre van het zwijgen opgelegd. Wat heet, die rotzooi krijg je elke dag binnen op elk platform.
Wat raar, want ik ben verre van rechtsconservatief.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 19:29 schreef Hexagon het volgende:
[..]
De dubbele agenda van alles dat niet rechtsconservatief is de mond te kunnen snoeren.
Ze demoniseren door ze te vergelijken met de radicale islam is al een prima voorbeeld daarvan.
Nee, maar je bent wel hun propaganda aan het verspreiden.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 19:31 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Wat raar, want ik ben verre van rechtsconservatief.
Daar heb ik geen 'propaganda' voor nodig, ik zie het elke dag zelf.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 19:32 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nee, maar je bent wel hun propaganda aan het verspreiden.
'Zoals met alles' ? Jij ziet daar een trend in? Hoeveel jaar lopen we achter?quote:Op dinsdag 31 mei 2022 19:34 schreef HeatWave het volgende:
Woke is hier nog lang niet zo doorgewoekerd als in de VS/VK. Daar is het allemaal al stukken radicaler dan hier, maar het is uiteraard zoals met altijd alles, een kwestie van tijd voor het hier net zo doorslaat als daar.
Er zit een verschil tussen sociaal-economisch links mensen willen verbinden op sociale positie, en op allerlei gronden mensen via identiteitspolitiek tegen elkaar op te zetten, die daardoor eigenlijk enkel hun eigen positie ondermijnen.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 18:25 schreef Poem_ het volgende:
[..]
Mwah, ik zie dat vooral gebeuren bij de obscure clubjes die dit land rijk is. Ramautarsing, bijvoorbeeld. 'Links' bestaat toch uit veelal witte figuren.
Ik ben het hier wel mee eens. Als woke het linkse antwoord op extreem-rechts zou zijn gaat er iets niet goedquote:Op dinsdag 31 mei 2022 19:34 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Daar heb ik geen 'propaganda' voor nodig, ik zie het elke dag zelf.
Overigens zouden juist linksen als ik woke moeten verwerpen als de bagger dat het is.
Je wordt iedere dag belaagd door hordes "woke"-strijders die jou van alles opleggen en verbieden?quote:Op dinsdag 31 mei 2022 19:34 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Daar heb ik geen 'propaganda' voor nodig, ik zie het elke dag zelf.
Overigens zouden juist linksen als ik woke moeten verwerpen als de bagger dat het is.
Beiden hebben hele vage juridische definities. En bij beiden wordt je uitgesloten/gedoxt/geprobeerd of je ontslagen kunt worden of op een andere manier gecanceld wordt. Of onthoofd/gestenigd.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 18:38 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Leg me dan eens uit hoe godslastering hetzelfde is als haatzaaien
Vooral hun achterlijke propaganda. En reken maar dat je op universiteiten en binnen bepaalde bedrijven over bepaalde zaken beter je mond kunt houden.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 19:36 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Je wordt iedere dag belaagd door hordes "woke"-strijders die jou van alles opleggen en verbieden?
Een treffende definitie van woke: "Awareness only achieved by those dumb enough to find injustice in everything except their own behavior."quote:Op dinsdag 31 mei 2022 18:25 schreef Hexagon het volgende:
Wat is trouwens "wokisme". Waar staat precies de definitie daarvan?
Welke bedrijven? En waar moet je je mond over houden? En wat gebeurt er dan?quote:Op dinsdag 31 mei 2022 19:40 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Vooral hun achterlijke propaganda. En reken maar dat je op universiteiten en binnen bepaalde bedrijven over bepaalde zaken beter je mond kunt houden.
Wat gaan ze dan doen? En met welke macht?quote:En als nuchterheid niet terugkeert, reken maar dat 'woke' nog een stapje verder gaat. Tenzij je natuurlijk positieve (of exclusieve) discriminatie wel ziet zitten om bepaalde zaken 'recht te trekken'.
Woke doet niet anders.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 18:23 schreef Poem_ het volgende:
[..]
Het is ook wel een beetje dom om iemands geloofwaardigheid en kunde op te hangen aan uiterlijk.
Zet op een willekeurige universiteit eens een stevig filosofisch debat op over, ik zeg maar wat, cultuur-relativisme. Of arbeidsmigratie. Of de politieke islam.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 19:42 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Welke bedrijven? En waar moet je je mond over houden? En wat gebeurt er dan?
[..]
Wat gaan ze dan doen? En met welke macht?
En wat gebeurt er dan? Dat er mensen komen die wat onaardigs zeggen?quote:Op dinsdag 31 mei 2022 19:45 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Zet op een willekeurige universiteit eens een stevig filosofisch debat op over, ik zeg maar wat, cultuur-relativisme. Of arbeidsmigratie. Of de politieke islam.
Succes.
quote:Op dinsdag 31 mei 2022 19:45 schreef Hexagon het volgende:
[..]
En wat gebeurt er dan? Dat er mensen komen die wat onaardigs zeggen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |