Wellicht kun je dan ook even namens haar hier op antwoorden.quote:
quote:Op dinsdag 31 mei 2022 18:25 schreef Hexagon het volgende:
Ah hebben "woke"-figuren al vliegtuigen tegen wolkenkrabbers gevlogen, burgeroorlogen gestart of kunstenaars vermoord?
Praaaaat Nederlands met me. Jezus. 'Out of proportion'.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 18:31 schreef Tengano het volgende:
Een andere overeenkomst die ik zie is dat in het wokism en de islam het om een relatief kleine groep gaat die het hardste schreeuwt en het overall gebeuren wil bepalen.
Het is zeg maar volledig out of proportion omdat de grote meerderheid zich koest, ingetogen en aangepast houdt, omdat dat nou eenmaal beschaafd is. Maar ze worden door dit sociale gedrag wel overpowered en onder de voet gelopen.
Eens. Woke links gaat onze ondergang worden.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 18:10 schreef Viesdik het volgende:
We hebben gewoon een fatsoen em opvoedmilitie nodig. Dit soort woke terroristen moet je ongenadig hard aanpakken totdat ze bloed huilen van vernedering.
Deze gasten zijn het laagste uitschot van de maatschappij die je maar kan bedenken.
De schade van woke moet je meer op de lange termijn bezien.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 18:31 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Wellicht kun je dan ook even namens haar hier op antwoorden.
[..]
Ik wil ook niet beweren dat iedereen in staat is om die overeenkomsten te zien.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 18:27 schreef timmmmm het volgende:
Maar dit lijstje is toch onzin? Heb je hier wel echt kritisch naar gekeken?
Godslastering wordt hier vergeleken met haatzaaien, bidden naar Mekka met wat mensen die op een knie gaan in sportwedstrijden. Black lives matter roepen als ritueel zien.
Dit is gewoon je reinste flauwekul
True. Alhoewel er in de VS ook wel prima bestuurders naar voren worden geschoven. Niet over de gehele linie, maar er loopt meer rond dan hier.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 18:31 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ben ik met je eens, daarom krijgt het hier ook weinig tractie. Dat is in de vs wel anders natuurlijk
Hoe precies?quote:Op dinsdag 31 mei 2022 18:33 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Eens. Woke links gaat onze ondergang worden.
Welke schade precies? En is dat meer dan de radicale islam?quote:Op dinsdag 31 mei 2022 18:33 schreef Halcon het volgende:
[..]
De schade van woke moet je meer op de lange termijn bezien.
Deze prestigieuze titel geef ik toch echt aan de incelsquote:Op dinsdag 31 mei 2022 18:10 schreef Viesdik het volgende:
Deze gasten zijn het laagste uitschot van de maatschappij die je maar kan bedenken.
Stevige uitspraak wel. Woke schadelijker dan de radicale islam. Ayaan had weer even wat centjes nodig, ofzo.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 18:35 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Welke schade precies? En is dat meer dan de radicale islam?
Leg me dan eens uit hoe godslastering hetzelfde is als haatzaaienquote:Op dinsdag 31 mei 2022 18:33 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ik wil ook niet beweren dat iedereen in staat is om die overeenkomsten te zien.
Liever wokegekken dan FvD gekkenquote:Op dinsdag 31 mei 2022 18:10 schreef Viesdik het volgende:
Allebei ongeveer even intolerante gekken.quote:
En je vind jezelf geen extremist zeker?quote:Op dinsdag 31 mei 2022 18:10 schreef Viesdik het volgende:
We hebben gewoon een fatsoen em opvoedmilitie nodig. Dit soort woke terroristen moet je ongenadig hard aanpakken totdat ze bloed huilen van vernedering.
Je weet pas zeker dat je asociale hufterige onzin hebt uitgekraamd als scorpie je een +1 heeft gegeven.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 18:10 schreef Viesdik het volgende:
Godslastering is als jij een plaatje maakt waarop jij de profeet tekent.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 18:38 schreef timmmmm het volgende:
Leg me dan eens uit hoe godslastering hetzelfde is als haatzaaien
Schijthuis.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 18:33 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Eens. Woke links gaat onze ondergang worden.
Wacht maar even dan komt er wel iemand langs die wat verzonnen heeftquote:Op dinsdag 31 mei 2022 18:25 schreef Hexagon het volgende:
Ah hebben "woke"-figuren al vliegtuigen tegen wolkenkrabbers gevlogen, burgeroorlogen gestart of kunstenaars vermoord?
Wat is trouwens "wokisme". Waar staat precies de definitie daarvan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |